eli kun on laitettu kaikki pahimmat samaan aikaan elikkä vaalennettu permanentti(nyt kyllä laimentunut) niin on aika huonokuntoiset hiukset,
miten vois saada vahventavaa (ei tuuheuttavaa) hoitoa,olen koittanut öljyhoitoja muttei ne kauaa auta.. muilla sama onkelma?
niin että näyttäis eloisilta ja kimmoisilta hiukset..voi olla kyl epätoivoista mutta...aina kannattaa yrittää =)
huonokunt.vaalennetuille hiuksille hoitoa??
5
563
Vastaukset
- iitu
Mulla on välillä vaalennuksen kanssa sama juttu, eli hiukset tuntuu niin elottomilta ja kuivilta harpuilta.
Ootko kokeillu tehä sellasta muutaman pesukerran kestävää "kuuria" hiuksille? Eli esimerkiks seuraavat viis pesukertaa: aina ennen pesua öljy päähän pesu ihan miedosti (niin ettei kaikki öljy peseydy hiuksista pois) ja sitten tehohoito tai naamio päälle. annat vaikuttaa vaikka saunassa ja silleen. Ekaks voi tuntuu turhauttavalta mutta mä oon huomannu että kun pidät hiukset sellasella "kuurilla" niin muutaman kerran jälkeen ne näyttää paljon paremmilta jo!:)
Ja muista, "kuurin" aikana EI föönausta lakkaa muotovaahtoa! :)- manne
Bonawellillä on kosteuttava ja pehmittävä tehohoitopurkki, jota sekoitetaan kuumaan veteen muutama lusikallinen. Aine turpoaa sekoittettaessa.
Seos levitetään hierovin ottein kaikkialle hiuksiin. Pään ympärille voi laittaa esim. muovipussin ja pipon päälle, tai sitten pyyhkeen alle saunaa. Eli parhaan lopputuloksen saa, kun aineen annetaan vaikuttaa lämpimässä. Hoidon voi uusia n. 2 vkon välein.
Tuote on erittäin hyvä kuiville hamppuhiuksille (sekä hilseilevälle päänahalle) ja sitä saa kampaamoliikkeistä.
Tämän tuotteen ja jätettävien hoitoaineiden avulla olen saanut blondihiuksistani ihan hyvä kuntoiset. Ennen tätä löytöäni hiukset olivat kahiseva ja haperoitunut takkukasa.
Kandee siis kokeilla, varsinkin kun iso pönttö (400 ml) ei muistaakseni maksanut kuin 20e. Ja purkistahan tosiaan tuli ainetta varmaan kolminkertasesti, kun se ensin turvotetaan kuumalla vedellä.
- ....
koitan molempia toimiiko ne (uskon kyllä että toimii)
ja kiitoksia teille molemmille paljon :D- lanzafriikki
Suosittelen L'anzan (ylläri!) Ultimate treatmentia! Sitä tehdään kampaamoissa. On tosi tehokas kaikille hamppukasoille. www.lanza.fi
- Mä vaan..
lanzafriikki kirjoitti:
Suosittelen L'anzan (ylläri!) Ultimate treatmentia! Sitä tehdään kampaamoissa. On tosi tehokas kaikille hamppukasoille. www.lanza.fi
Sponsoroiks toi merkki sua jotenki,ku kokoajan tuuletat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613