Mitä mieltä ootte että 13 vuotias käyttää push up liivejä? Koska ajattelin että onks se jotenki aikuismaista(:D) tai no tajusitte varmaa... Mut kaverit on vähä sillee et on noloo jos käyttää niitä mutta ainaki yks kavereistani käyttää myös push uppeja. Itseni mielestä ei ole väliä onko push up tai ilman mut ostin kahet push upit koska lindexissä oli erään lainen tarjous:D mut mitä mieltä ootte?
Push Up 13v.?
8
1835
Vastaukset
- pu liivit
Ihan hyvin voi käyttää.
Minäkin vaikka olenkin mies puoleinen käytän kohottavia push up liivejä. - 13v
Mäki oon kolmetoista ja mulla on varmaa miljoonat pushupitt.. Ei mul siis mitää pienii rintoi oo mut haluun vaa näyttää hotilt
- rintsikkatyttö 13v
Pus upp liivit on ihan ok, jos ne tuntuu hyviltä ja mukavilta päällä.
Oon kokeillu muutamii, mutta eivät tuntuneey hyviltä, niin jätin ostamatta.
Aina, ku ostaa rintsikoita kannattaa sovittaa kaikenmallisii ja vieruskokoja ja sit valita ne, jotka tuntuu kaikkein parhaimmalta päällä.
Rintsikoita on kiva sovitella, kun voi tehdä sen kaikessa rauhassa. Kiireessä ei rintsikoita kannata ostaa!
- MinirintaB-kuppi
Nou hätä ;) mäki käytän enkä ees ite ostanu.. Mun äiti osti ne :D oon kans siis 13.v
- luonnollisuus
Ihan vitun noloo... en tajuu miks sellasii ees valmistetaan.. huijaatte vaan jätkiä. Oks kiva mennä sänkyyn ja jätkä huomaa sii vaihees ettei sul ookaa mitää tissejä :D tai eihä sitä sänkyy asti piilotella, poikaystävä ottaa vähä tisseistä kiinni ja vaan täytteet tuntuu!
- t17
Itse käytän myös push-uppeja, eikä ole yksikään mies jättänyt hommaa sen takia kesken. Riippuu varmasti tietenkin siitä, kenen kanssa sinne sänkyyn menee. Suosittelen valitsemaan poikaystävät/petikumppanit niin, ettei tuollaisia tarvitse miettiä. Ja aloittajalle, käytä ihmeessä push-uppeja, jos ne hyvältä tuntuvat.
- -00tyttö
t17 kirjoitti:
Itse käytän myös push-uppeja, eikä ole yksikään mies jättänyt hommaa sen takia kesken. Riippuu varmasti tietenkin siitä, kenen kanssa sinne sänkyyn menee. Suosittelen valitsemaan poikaystävät/petikumppanit niin, ettei tuollaisia tarvitse miettiä. Ja aloittajalle, käytä ihmeessä push-uppeja, jos ne hyvältä tuntuvat.
Käytän push up liivejä! En ees käyttäis muita
- Anonyymi
Huvittavaa!!! 13-vuotias haluaa olla aikuismainen. On kuitenkin täysin lapsi ja vanhempiensa huolenpidosta riippuvainen. Äidille maksetaan lapsilisää. Mutta tytön tissien pitäisi pullottaa... Aikuisleikkiä.
Aikuismaista olisi, kun asuisi omassa osoitteessa ja maksaisi puhelinlaskunsa, vuokransa, sähkönsä, ruokansa ja vaatteensa itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134495Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3093365Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363336Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112499Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152315- 2562023
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2871598- 881541
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441306Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153