Push Up 13v.?

Idontknow!!

Mitä mieltä ootte että 13 vuotias käyttää push up liivejä? Koska ajattelin että onks se jotenki aikuismaista(:D) tai no tajusitte varmaa... Mut kaverit on vähä sillee et on noloo jos käyttää niitä mutta ainaki yks kavereistani käyttää myös push uppeja. Itseni mielestä ei ole väliä onko push up tai ilman mut ostin kahet push upit koska lindexissä oli erään lainen tarjous:D mut mitä mieltä ootte?

8

1572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pu liivit

      Ihan hyvin voi käyttää.
      Minäkin vaikka olenkin mies puoleinen käytän kohottavia push up liivejä.

    • 13v

      Mäki oon kolmetoista ja mulla on varmaa miljoonat pushupitt.. Ei mul siis mitää pienii rintoi oo mut haluun vaa näyttää hotilt

      • rintsikkatyttö 13v

        Pus upp liivit on ihan ok, jos ne tuntuu hyviltä ja mukavilta päällä.
        Oon kokeillu muutamii, mutta eivät tuntuneey hyviltä, niin jätin ostamatta.
        Aina, ku ostaa rintsikoita kannattaa sovittaa kaikenmallisii ja vieruskokoja ja sit valita ne, jotka tuntuu kaikkein parhaimmalta päällä.
        Rintsikoita on kiva sovitella, kun voi tehdä sen kaikessa rauhassa. Kiireessä ei rintsikoita kannata ostaa!


    • MinirintaB-kuppi

      Nou hätä ;) mäki käytän enkä ees ite ostanu.. Mun äiti osti ne :D oon kans siis 13.v

    • luonnollisuus

      Ihan vitun noloo... en tajuu miks sellasii ees valmistetaan.. huijaatte vaan jätkiä. Oks kiva mennä sänkyyn ja jätkä huomaa sii vaihees ettei sul ookaa mitää tissejä :D tai eihä sitä sänkyy asti piilotella, poikaystävä ottaa vähä tisseistä kiinni ja vaan täytteet tuntuu!

      • t17

        Itse käytän myös push-uppeja, eikä ole yksikään mies jättänyt hommaa sen takia kesken. Riippuu varmasti tietenkin siitä, kenen kanssa sinne sänkyyn menee. Suosittelen valitsemaan poikaystävät/petikumppanit niin, ettei tuollaisia tarvitse miettiä. Ja aloittajalle, käytä ihmeessä push-uppeja, jos ne hyvältä tuntuvat.


      • -00tyttö
        t17 kirjoitti:

        Itse käytän myös push-uppeja, eikä ole yksikään mies jättänyt hommaa sen takia kesken. Riippuu varmasti tietenkin siitä, kenen kanssa sinne sänkyyn menee. Suosittelen valitsemaan poikaystävät/petikumppanit niin, ettei tuollaisia tarvitse miettiä. Ja aloittajalle, käytä ihmeessä push-uppeja, jos ne hyvältä tuntuvat.

        Käytän push up liivejä! En ees käyttäis muita


    • Anonyymi

      Huvittavaa!!! 13-vuotias haluaa olla aikuismainen. On kuitenkin täysin lapsi ja vanhempiensa huolenpidosta riippuvainen. Äidille maksetaan lapsilisää. Mutta tytön tissien pitäisi pullottaa... Aikuisleikkiä.

      Aikuismaista olisi, kun asuisi omassa osoitteessa ja maksaisi puhelinlaskunsa, vuokransa, sähkönsä, ruokansa ja vaatteensa itse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6139
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      521
      3719
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3560
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2774
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 284
      2194
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1583
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe