Exä tunkee elämääni.

Entiedämitäteen

Homma meni niin että exäni jätti minut n. vuosi sitten. Ei siinä mitään, ero on ero ja sillä siisti. Toki oli aika vittumainen temppu exältä kun jätti minut päivää ennenkuin työni loppui ja muistan aina kun hän sanoi vittumaisella äänellä "Pidä hauska viimeinen työpäivä". Ei siis ehkä mikään paras ero kuitenkaan, tuli sellainen olo että tämä halusi maksimoida vahingot.

No, ei siinä mitään. Noin kuukauden jälkeen erosta sain tietää että kaverini (nykyään entinen kaverini) alkoi hengaamaan exäni kanssa. Olin luonnollisesti aika hämilläni koska kun olin yhdessä niin nämä kaksi ei yhteyttä pitäneet vaan exäni oli suhteen päätytyttyä kysynyt tältä että haluaako tämä olla kaveri. Vähän omituista käytöstä exältä, vielä omituisempaa kaverilta. Mielestäni on aika sika temppu alkaa heti eron jälkeen alkaa hengaamaan toisen exän kanssa.

Itseeni sattui aika paljon eron tapahtuessa, olisin kaivannut kaverien seuraa mutta kaveritkin sitten ennemmin hengasivat exäni kanssa kuin minun. No, kertoo kai kyllä kavereistakin jotain.

En ymmärrä miksi exäni haluaa edelleen hillua kaveriporukassani? He eivät olleet kavereita suhteen aikana niin miksi pitää alkaa kaveeraamaan suhteen jälkeen?

Ja ongelmiahan tästä on koitunut. Hyvänä esimerkkinä viime keskiviikko kun tämä entinen kaveri toi mukanaan exäni erääseen tapahtumaan. No, nokkapokaksi se tahtoi mennä.

Itse en kajoaisi kenenkään exään ja jos jonkun exä haluaisi olla kaverini niin voisin ensin ehkä kysyä kaverilta että sopiiko se? Koska on väistämätöntä että jossain vaiheessa kenties kohtaa ja toisen jutut leviää toiselle.

Ja se on muuten myös yksi asia mikä vituttaa. Eron jälkeen luulin että pääsin naisesta eroon ja tehdä omia juttujani rauhassa. No, eikös tämä exä jotenkin saanut selville kenen kanssa olin käynyt treffeilläkin :D ja sai mm. tietää että autonikin oli jossain vaiheessa hajonnut.

"ai mä kuulin et sun autoski oli hajonnu :)" sellaisella vittumaisella äänellä.

Tämä on nyt kettumainen tilanne. On selvää että minä, mun kaverit (joista osa on kavereita mun entisen kaverin kanssa), mun entinen kaveri, ja exä ei mahduta samaan tilaan.

Mitä tässä nyt pitäs tehdä? Vaihtaa koko kaveriporukka?

0

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

        Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
        Maailman menoa
        181
        1929
      2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

        Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
        Maailman menoa
        272
        1448
      3. Ehdin aamulla

        ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
        Ikävä
        139
        1295
      4. Mä todella toivon että

        Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
        Ikävä
        36
        1087
      5. Laita viestiä?

        Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
        Ikävä
        66
        1016
      6. Naiselle kysymys

        Oletko rakastunut minuun?
        Ikävä
        76
        991
      7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

        Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
        Ikävä
        163
        955
      8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

        Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
        Ikävä
        40
        838
      9. Sun pitää mies unohtaa

        Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
        Ikävä
        63
        815
      10. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

        Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
        Tv-sarjat
        2
        809
      Aihe