Olisko kellään infota mistä netistä löytäisi lähes musta liila luomiväri ? Tai ylipäänsä linkkejä mistä itse tilannut meikkejä ? Minulla on Diorin loppumassa oleva tuote mutta se on jo poistunut valikoimista eikä tämän paikkakunnan eikä seuraavan isommankaan Sokoksesta mitään vastaavaa löydy mistään merkeistä.
Olen vähän etsiskellyt internet kaupoista mutta löytämättä. Ja kyseessä pitäisi olla laadukas merkki joka pysyy silmissä sen 17h hyällä pohjustuksella eli Urban Decay löytyy siihen tarkoitukseen.
Netistä tilaamalla lähes musta liila luomiväri ?
CoolToday
1
150
Vastaukset
- gwcq
Makeup geekin "Drama Queen" on itselläni käytössä. Todella ihana ja hinta/laatusuhteeltaan loistava väri!
http://www.makeupgeek.com/store/eye-products/eyeshadows/makeup-geek-eyeshadows/makeup-geek-eyeshadow-pan-drama-queen.html
tuolta löytyy swatchikin kyseisestä sävystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702507
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332028- 181436
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221