joo... Laitoin saman viestin kesänä kun kaipailin silloin jo toimivia palikoita...
Mutta rahoitus oli/meni kesän tuoksinnassa!
(Nyt rahoitus taas kunnossa)
...siis
Lancia Theman 2.0iE vm.88
Kaikenlaisia osia tarvitaan... pääasiassa kone puolelta! Ja yllättäen sähkövikoja löytyy..
(esim. kuskinpuoleinen oven sähköikkuna on ainoa mikä toimii...) Eli jos jollain on ideoita ja käyttökelpoisia osia niin pistäthän mailia mulle... [email protected]
TIETÄÄKÖ KUKAAN? TURUN TIENOOLTA...
-Theman tekniikasta ymmärtävä, asiallinen ja nuoren miehen raha_pussiin sopivaa autokorjamon?
Jos tiedät korjaajan
tai luulet että harrastelia kokemuksestasi olisi hyötyä, niin ystävällisesti laitathan viestiä
s-postilla minulle: [email protected]
niin otan yhteyttä pikimiten...
Ostetaan Lancia Theman 2.0iE OSIA / Palveluja
ANTSA
2
534
Vastaukset
- farkku
Numerosta 0400-884886 tavoittaa Fiat-korjaamo Koiviston. Kaveri on entinen merkkikorjaamon mies (juuri siltä ajalta kun Themaa myytiin). Korjaamo on sisäpihalla DataCityn vieressä. On hoitanut minun Themojani aina erinoimaisesti eikä ole ryöstänyt.
- 90.
...osiksi.
pistä sähköpostiin listaa mitä tarviit niin katsotaan löytyykö..
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928