En ole koskaan löytänyt hyvin istuvia alushousuja. Ongelmani on että häpyhuuleni ovat isot ja roikkuvat. Häpyhuulista johtuen alushousujen kuppi on liian pieni ja koko paketti työntyy jotenkin tiukassa pullotuksessa eteenpäin. Nolottaa hirveä pallo etumuksessa ja ihmisten tuijotus. Olen ratkaissut ongelman kulkemalla kommandona, mutta tällöin haarojen väli hikoilee luonnollisesti enemmän kun riippuliitohuulet liimautuvat reisiin. Olen kokeillut myös boksereita, mutta nekään eivät ole istuneet sen paremmin.
Onko ketään saman ongelman kanssa painijoita? Mitään ratkaisuehdotuksia? Ajattelin ainakin kokeilla talkkia, jos jatkan kommandona.
Liian isot häpyhuulet alushousuihin?
Hertta Häpy
5
595
Vastaukset 5
- PervoJaska
Maksan sulle 100 euroa jos lähetät kuvan NIISTÄ.
- isot myös
Entäs mulle?
- Hertta Häpy
Totta kai, googlatkaa vaan "isot häpyhuulet"
- hih hih hih hih
Hertta on vaihtanut sukupuolta kulkuset vain kilisee
- Hertta Häpy
Perkele, paljastuin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666