Oma rakkaani asuu filippiineillä,olen käynyt siellä viimeksi 2 kuukautta sitten ja nyt tuntuu niin kauhelta tämä viikonloppu että täyttyy kirjoittaa ikävästään.
Olemme kumpikin 24 vuotiaita ja pidetään toisistamme todella paljon.
Englannin kielen heikko taso kummallakin rajoittaa suhdettamme niin että hauskoja vitsejä ja tilanteita ei voi jakaa toisen kanssa.
Toisaalta tulavaisuuden unelmat ja olemine kohtaa niin hyvin että on aina mukaavaa hänen kanssaa..
Nyt hän on 20 päivää käymässä kotonaan viimeistä kertaa ennen suomeen tuloa jota olen odottanut jo pari vuotta!
.minulla ei ole kauhean paljon ystäviä vaan olen tälläinen omissa oloissaan viihtyvä ihminen. .kaipaan vain häntä ja lapsia elämääni iloistuttumaan.
Kumpa jaksaisin vain odottaa..olen luvannut hänelle olla kunnolma täällä ja hän minulle..en katso enää toisia naisia mutta kumpa vai jaksaisin odottaa ;)
Omistan omokotitalon jonka laitoin vuokralle koska olin vuoteen niin paljon poissa suomesta.
Nyt täytyisi vuokralaisille sanoa että adios..me tarvitaanki talo itselle.se jännittää kovasti ja hermostuttaa koska he on asuneet vain alle vuoden siinä.
Vuokrasin koska se talo ois ollu ihan tyhjillään ja nyt tilanne muuttuimukin että tånä kesänä rakkaani pääsee viimein tulemaan suomeen :) jaksakaa uskoa kaikki ! Vaikka se 8n hankalaa niin kumpa vaan jaksais niin upea elämä odottaa
filippiineillä
olliidsbn
1
135
Vastaukset
- Love 4 2
Minullakin on oma kulta siella. Tulin kotimaahan helmikuun alussa ja olemme olleet yhteydessa useamman kerran viikossa. 12000km on paljon kahden ihmisen valilla.. Toivon tapaavani oman kultani hyvin pian uudelleen.... ja tuolloin yhteiseloomme ei tulisi katkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162