Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Itsetunnon rakentaminen uudelleen

Roadtonewhappiness

Avoero päällä, asunto on ja muutto vaiheessa. Tuntuu, että olen epäonnistunut ja itsetunto on kyllä nollissa.

Suhde, kesti vajaan vuoden, oli suurimmaksi osaksi vain riitelyä. Avopuolisoni, ei lainkaan tunneihminen, puhui minulle välillä niin pahasti, että olin romahduspisteessä. Kaikki ne voimat, mitkä olin kerännyt edellisen pitkän suhteen päättymisen jälkeen, tuntuvat kadonneen.

Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia... Kai tästä selviää, kun keskittyy töihin ja itsensä huolehtimiseen.

8

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä

      ja voimia sulle.

      itsellä erosta reilu puolivuotta, mutta helpompi näin ikävän kanssa kun laastarina toiselle 8/

      jotain hyötyä oli, aloin lukemaan kirjallisuutta jossa pääsee ja joutuu tutkiskelemaan itseään.

      joku päivä kun / jos löytyy uusi ihminen, on taas viisaampi ja toivon mukaan rohkeampi.

    • aika nopiaa

      Suhde kesti vajaan vuoden... Taas pari, joka liian nopeasti muutti saman katon alle. Ette tutustuneet toisiinne kunnolla ja arki tulikin liian voimalla vastaan. Olisko näin? Ajan kanssa se tuska ohi menee. Seuraavan kerran älä kiirehdi.

    • Särkynyt

      Olen miespuolinen kohtalotoveri. Liitto kesti 12 vuotta melkein. Olen muuttanut pois yhteisestä kodistamme ja lasten luota 16.4. Nyt itsetunto ihan mollissa, mikään ei kiinnosta eikä jaksa huolehtia itsestään. Mulle vaan kehoitetaan kaivamaan selkäranka esiin ja jatkamaan elämää. Miten se tehdään, kun on ihan romuna ja koko elämä palasina. Elämä on epäreilua ja julmaa välillä

      • broken heart

        Ei se paljon auta että käsketään ottaa niskasta kiinni ja jatkamaan. Helppo sanoa kun ei itse ole samassa tilanteessa. Itse olen ja voin kans sanoa että itsetunto on nollassa ja eipä juuri valoa näy tunnelin päässä tällä hetkellä. Uskon kyllä että näistä selvitään mutta aikaa se tulee viemään. Elämä tosiaan paskaa välillä.


      • volittanaaa
        broken heart kirjoitti:

        Ei se paljon auta että käsketään ottaa niskasta kiinni ja jatkamaan. Helppo sanoa kun ei itse ole samassa tilanteessa. Itse olen ja voin kans sanoa että itsetunto on nollassa ja eipä juuri valoa näy tunnelin päässä tällä hetkellä. Uskon kyllä että näistä selvitään mutta aikaa se tulee viemään. Elämä tosiaan paskaa välillä.

        Halloo. Turha surkutella itseään ja rypeä itsesäälissä. kukaan ei sellaisten perään katso. Ulina pois ja laastaria kehiin, niin sillä tunnot paranee.
        t.N46


      • kipsiä kehiin
        volittanaaa kirjoitti:

        Halloo. Turha surkutella itseään ja rypeä itsesäälissä. kukaan ei sellaisten perään katso. Ulina pois ja laastaria kehiin, niin sillä tunnot paranee.
        t.N46

        "Halloo. Turha surkutella itseään ja rypeä itsesäälissä. kukaan ei sellaisten perään katso. Ulina pois ja laastaria kehiin, niin sillä tunnot paranee.
        t.N46"

        Olipa typerä kommentti


      • M33

        Täällä samanlainen tilanne, tosin vielä ei omaa asuntoa. Välillä ahistaa ihan ****. Lapsetkin vielä pieniä ja ei meinaa jaksaa niiden riehumista. Alkoholia ja tupakkaa on mennyt roimasti, ennen en polttanut. Töissä nyt vielä menee vanhaa malliin, vaikka välillä ei oikeen kiinnosta koko touhu,palkkakin niin mitätön.
        Urheilu auttaa hetkellisesti, mutta kuntokäyräkin rupeaa näyttämään alaspäin tällä menolla.


      • lapsiparat
        M33 kirjoitti:

        Täällä samanlainen tilanne, tosin vielä ei omaa asuntoa. Välillä ahistaa ihan ****. Lapsetkin vielä pieniä ja ei meinaa jaksaa niiden riehumista. Alkoholia ja tupakkaa on mennyt roimasti, ennen en polttanut. Töissä nyt vielä menee vanhaa malliin, vaikka välillä ei oikeen kiinnosta koko touhu,palkkakin niin mitätön.
        Urheilu auttaa hetkellisesti, mutta kuntokäyräkin rupeaa näyttämään alaspäin tällä menolla.

        Ei ne lapsetkaan varmaan meinaa jaksaa sun kännäämistä katsella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe