Euroopan rappio

uskova sami-joakim

19

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan totta!

"– Viisikymmentä vuotta sitten Neuvostoliiton armeija miehitti Itävallan. Teimme virheen, kun vapautimme sen. Meidän olisi pitänyt jäädä sinne, Žirinovski jatkoi."

On se kamala kun ihmiset saavat ihan itse päättää asioistaan.

• Euroopan kansalaisille pitää antaa, mikä kansan on.
      Kansa sai mitä tilasi, joten se siitä. Tätä samaa pitää saada kohta lisää.

Tuhkasta ei kuitenkaan synny terveitä homoja, ei edes silloin kuin heitä ei voida pysäyttää.

• SAMIA. Ja eihän heteroksiaan tulla sen johdosta, että ollaan terveitä.

Euroopan "rappio" ei taida olla tässä. Rappio näkyisi siinä, että kaikki jätetään heitteille, ja oltaisiin mistään piittaamatta.

• Jos et viihdy

Mikset jo muuta sinne Venäjälle paratiisiisi? Hopihopi!

• Sami, ihan mielenkiinnosta: Sinun harhamielikuvitusmaailmassa, kuka voitti Euroviisut ja millä biisillä?

• "Euroopan kansalaisille pitää antaa, mikä kansan on.
        Kansa sai mitä tilasi, joten se siitä. Tätä samaa pitää saada kohta lisää. "

Sinä jaksat aina vouhkata tasa-arvoa vastaan biologian perusteella, mutta nyt se biologia onkin sitten huono asia, kun se ei sovi sinun ahtaaseen maailmankuvaasi. Et sinä silmiä sulkemalla biologiaa muuksi muuta.

• Kyllästynyt

Joo kyllä on taas rappio ja tuhkaa ja kauheata kun mies, joka näytti Jeesukselta, lauloi laulun mekko päällä. Siihen kaatuu Eurooppa ja kaikki. Ei kaadu siihen itsekkyyteen ja ahneuteen, joka ajaa miljoonat kuolemaan nälkään ja sairauksiin samalla, kun toiset vain haalivat lisää omaisuutta ja turhuutta. Ei tietnekään. Lauluun kaatuu se.

Jotenkin surulliseksi tulee katsoessa taas tätä vouhkaamista.

• Hassua kuinka sami-a ei tunnu tiedostavan ollenkaan että miehet ovat naisia esittäneet kautta historian ja alunperinhän teatterinäyttämölle ei ollut naisilla mitään asiaa. Samoin ei ole parran omaavissa naisissa myöskään mitään uutta.

• Samin reaktioaika oli siis tällä kertaa 27 minuuttia.

• M@k3

Ensin ne tulivat hakemaan sosialistit, ja en puhunut mitään koska en ollut sosialisti.

Sitten ne tulivat hakemaan ammattiyhdistysihmiset, ja en puhunut mitään koska en ollut ammattiyhdistyksessä.

Sitten ne tulivat hakemaan juutalaiset, ja en puhunut mitään koska en ollut juutalainen.

Sitten ne tulivat hakemaan minut, ja silloin ei enää ollut ketään joka olisi puhunut puolestani.”

-Martin Niemöller

• mikä namu

Musta euroviisuvoittaja on tosi hyvän näköinen ;)

• ateiist

Itse pidän vain oikeista naisista mutta kullekin sallittakoon oma makunsa. :)

• he he
        ateiist kirjoitti:

Itse pidän vain oikeista naisista mutta kullekin sallittakoon oma makunsa. :)

Mistä vedit päätelmän siitä, että hän on hyvännäköinen nainen??

• heko heko
        he he kirjoitti:

Mistä itse päättelit että hän on hyvännäköinen mies ??

• ateiist
        he he kirjoitti:

?? Väärään osoitteeseen taisit vastata.

• Parrakas mieshän se laulaja selvästi on. On vaan meikkiä naamassa, ja muuten vaan tyttömäinen olemus kuin sillä Rovaniemen laulajapojalla.

• Pohjimmiltaan hyvin tavallinen drag-artisti, eikä sinänsä eroa mitenkään esim. vuoden 2007 ukrainan edustajasta. Monien on vain helpompi hyväksyä miehen esiintyminen naispersoonana kun se tapahtuu enemmän huumoripohjalta ja tietysti naispersoona jolla on parta herättää sinänsä yhtä paljon hämmennystä kuin oikeakin nainen jolla on parta.

• 1+2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      98
      2191
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1408
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1380
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1318
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1233
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1048
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      975
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      924
    9. 122
      807
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe