Täällä taas yksi epäonninen, jota ei kunnan eikä seurakunnan arpaonni suosinut. Eli Tuusulan lähialueelta jos minkään laista työtä 15-vuotiaalle sosiaaliselle tytölle löytyis, niin olis enemmän kuin hienoa laittaa ilmoitusta tännepäin!
Mieluisia töitä olisi lastenvahtihommat, pihatytöt, siivoaminen tai vastaava, mutta oikeastaa mikä vaan kelpaisi tähän hätään, kun rahalle olisi kesäksi käyttöä!
Ihan mahtavaa olisi, jos töitä löytyisi ekalle viikolle tai jopa ennen kesäloman alkua, sillä lähden rippileirille 7.6. Toki senkin jälkeen on mahdollista työskennellä.
Eli jos sinulla olisi mitään vinkkiä tai töitä tarjolla, vastaa vaikka tähän keskusteluun, tai ota suoraan yhteyttä [email protected] ! :)
mistä 15 vuotiaalle sosiaaliselle tytölle kesätöitä?
matkailurahaa
1
132
Vastaukset
- Suhteilla muut
Mainostenjakoa voi saada tai mansikkamaalle päästä. Muualle ei oikein, jos ei ole suhteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086