Neitseet.

creme..

Eli olen kolmikymppinen kokematon mies ja haluaisin löytää kokemattoman naisen panokaveriksi. Kokeneempaa olisi ja on ollut tarjolla, mutta heidän varsin kirjava menneisyys partnereiden osalta seksipuolella ei ole houkutellut. Pelkään tauteja kuten herpestä yms.
Haluan harrastaa estotonta seksiä johon kuuluu myöskin suuseksi, joten ainut turvallinen vaihtoehto on kokematon nainen.
Onko palstalla kuvaukseen sopivia naisia ja onko kellään samaa toivetta miehestä.
Itse olen hyväkuntoinen ja tervepäinen kaveri. Ei todellakaan kukaan palstan meuhkaajista.

20

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulen morsian

Monenko kanssa oot ite ollut?

• ap.

Niinkuin sanoin, että kokematon olen. Eli en kenenkään kanssa ole ollut.

• tuulen morsian
        ap. kirjoitti:

Niinkuin sanoin, että kokematon olen. Eli en kenenkään kanssa ole ollut.

Mistä päin olet?

• creme.
        tuulen morsian kirjoitti:

Mistä päin olet?

Minulla on suomi24:ssa treffiprofiili samalla nimimerkillä. Eli sieltä selviää ja voi tulla juttelemaan.
        Matka ei ole minulle oikeastaan minkäänlainen este, ainoastaan hidaste. Eli jos haluan tavata jonkun, niin ei ole paikkaa mistä en häntä löytäisi.

• pkmies

Taitaa olla aika yleinen ongelma, ei pahemmin kiinnostaisi saada mitään tauteja. Ketään pk-seudulta olevaa naista saman ongelman kanssa?

• Marianne89...

Jos taudit ovat ainoa ongelma asiassa, niin suosittelen käyttämään kortsua (tosin suosittelen kyllä muutenkin, eritoten myös niille jotka ovat välinpitämättömämpiä ja pelailevat "tuuripeliä" sp-tautien suhteen). Eipähän tarvitse enää etsiä neulaa heinäsuovasta. Jos taas kyseessä on se, että haluaa oikeasti myös saman taustan omaavan kumppanin, sitten toki tilanne eri. Mutta "en halua tauteja" on yksissään varsin huono tekosyy vältellä seksiä harrastanutta naista.

• ...

...

• Sätkäkone ja buutsit

Miksi ihmeessä kukaan nainen kävisi neitsyydestään kauppaa tällä tasolla?

"Joo jos tota hoitaisimme tämän alapäämme ongelman kun meillä molemmilla on sellainen..."

Voiko olla mitään epäeroottisempaa? Tuossa äärimmäisen epäeroottisessa ja ankeassa mielimaisemassa on sinunkin syysi poikuuteesi. Suhtaudut tähän asiaan insinööritieteenä tai matemaatiikkana vaikka kyse on aivan päinvastaisesta.

• ap.

Ei pidä paikkaansa!
        Ihmiset hakevat kaltaisiaan..That.s all.

• ap.

Se, että panisin jotain kokeneempaa olisi minulle aivan sama sitten vaikka panisi rahalla ilotyttöä. En näe siinä mitään hohtoa. Kaikki se hyvä mikä tässä on, niin on juuri se, kun kaksi totaalisen kokematonta ihmistä kohtaavat. Se on se juttu. Ongelmia tässä ei ole kellään. Minä näen päinvastoin äärimmäisen epäeroottisena sen, että antaisin poikuuteni jollekkin tuhannen turon tiinalle. Tälläinen mihdollisuus minulla tässä hetki sitten olikin, mutta mutta, kun ei nappaa, niin ei nappaa.

• No en sinänsä pidä ajatusta täysin pällinä, mutta asian markkinointitavassa voisi olla hiukan parantamisen varaa. Tuollainen asian suoraviivainen esilletuominen antaa kuvan aika kylmästä ihmisestä joka haluaa neitsytnaisen vain harjoittelukappaleeksi, jonka voi heittää pois sitten kun taidot ovat riittävästi kehittyneet oikeaa seurustelua ajatellen.

Tavoitteeseen pääseminen (eli neitsytnaisen saaminen ekaksi seksikumppanikseen) voisi onnistua paremmin, jos ilmoituksessasi valehtelisit hakevasi oikeaa parisuhdetta ja samalla toisit sivumainintana esiin oman kokemattomuutesi. Väittävät, että miehen kokemattomuus on kokeneille naisille turn-off, jotn nämä eivät ehkä innostuisi ilmostasi, mutta kokematonta naista tuo tuskin haittaisi.

• Sääliksi toki käy sitä naisparkaa, joka tuohon juoneen menee tietämättä olevansa sinulle vain avain seksielämän aloittamiseen, mutta ei voi mitään, tyhmyydestä sakotetaan.

• 9+18

Erikoinen neuvo naiselta, eikö olisi väärin antaa turhaa toivoa naiselle? Jos haluaa vain seksiä niin mun mielestä olisi hyvä olla rehellinen, toinen asia on sitten tuoko se tulosta.. rehellisyys ei yleensä kannata :P

• ap.

Mitä ihmettä sinä höpiset? En hae mitään harjoitus kappaletta, vaan ihan vain vakipanoa. Miksi ihmeessä nykypäivänä pitäisi kertoa asioita kauttarantain. Käy esim. iskurissa katsomassa kuinka naiset asiansa esittävät! Kyllä se on äärimmäisen suoraa puhetta naistenkin toimesta.
        Ja mitä tulee minun ilmoitukseeni, niin nimenomaan täysin selvinsanoin olen sanonut hakevani kokematonta naista, eli kokeneempi ei yksinkertaisesti minulle nyt kelpaa.
        On päivän selvää, että minulla ei ole mitään parisuhdettakaan vastaan jos sellainen napakymppi kohdalle osuu, mutta fakta on, että haen nyt lähtökohtaisesti panokaveria/vakipanoa tässä ja mitään muuta en ole vaittänyt, enkä sepittele jatkossakaan.
        Jos hakisin kokeneempaa, niin missään nimessä minulla ei olisi pienintäkään tarvetta tuoda esille omaa kokemattomuuttani, koska he eivät yksinkertaisesti sitä ansaitsekkaan tietää ja minulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta sitä esille tuoda. Ihan hyvin voin salata asian, jos pokaan baarista jonkun kännisen hutsun. Se vain ei nyt ole se mitä minä tässä kohtaa olen hakemassa.

• ap. kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä höpiset? En hae mitään harjoitus kappaletta, vaan ihan vain vakipanoa. Miksi ihmeessä nykypäivänä pitäisi kertoa asioita kauttarantain. Käy esim. iskurissa katsomassa kuinka naiset asiansa esittävät! Kyllä se on äärimmäisen suoraa puhetta naistenkin toimesta.
        Ja mitä tulee minun ilmoitukseeni, niin nimenomaan täysin selvinsanoin olen sanonut hakevani kokematonta naista, eli kokeneempi ei yksinkertaisesti minulle nyt kelpaa.
        On päivän selvää, että minulla ei ole mitään parisuhdettakaan vastaan jos sellainen napakymppi kohdalle osuu, mutta fakta on, että haen nyt lähtökohtaisesti panokaveria/vakipanoa tässä ja mitään muuta en ole vaittänyt, enkä sepittele jatkossakaan.
        Jos hakisin kokeneempaa, niin missään nimessä minulla ei olisi pienintäkään tarvetta tuoda esille omaa kokemattomuuttani, koska he eivät yksinkertaisesti sitä ansaitsekkaan tietää ja minulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta sitä esille tuoda. Ihan hyvin voin salata asian, jos pokaan baarista jonkun kännisen hutsun. Se vain ei nyt ole se mitä minä tässä kohtaa olen hakemassa.

No jaa. Voi olla, että on vanhanaikaista ajatella seksin kuuluvan vain seurustelusuhteeseen, mutta näin minä nyt kumminkin ajattelen, enkä kovin mielelläni ottaisi miestä joka on vakipanoilua edes joskus menneisyydessään harrastanut.

En tässä nyt sinänsä ole paheksumassa tuollaista järjestelyä, mikäli se molemmille osapuolille sopii, ja toki rehellisyys on parasta kaikissa asioissa. Oishan se varmasti kätevää, että voisi saada seksuaaliset tarpeensa tyydytetyksi, ja siitä huolimatta viettää ilosta sinkkuelämää etsien sitä kumppania jonka kanssa haluaisi perheen perustaa. Varsinaista rusinat pullasta –elämää.

• stellaria81 kirjoitti:

No jaa. Voi olla, että on vanhanaikaista ajatella seksin kuuluvan vain seurustelusuhteeseen, mutta näin minä nyt kumminkin ajattelen, enkä kovin mielelläni ottaisi miestä joka on vakipanoilua edes joskus menneisyydessään harrastanut.

En tässä nyt sinänsä ole paheksumassa tuollaista järjestelyä, mikäli se molemmille osapuolille sopii, ja toki rehellisyys on parasta kaikissa asioissa. Oishan se varmasti kätevää, että voisi saada seksuaaliset tarpeensa tyydytetyksi, ja siitä huolimatta viettää ilosta sinkkuelämää etsien sitä kumppania jonka kanssa haluaisi perheen perustaa. Varsinaista rusinat pullasta –elämää.

Tai oikeastaan tuo ”en kovin mielelläni ottaisi” tuossa oli tuossa turhan lievä ilmaisu. On selvää, etten huolisi vakipanoja harrastanutta miestä, vaan olisin mieluummin yksin, ja myös katkaisisin alkaneen suhteen, mikäli miehestä tuollaista tulisi ilmi.

• ap.
        stellaria81 kirjoitti:

Tai oikeastaan tuo ”en kovin mielelläni ottaisi” tuossa oli tuossa turhan lievä ilmaisu. On selvää, etten huolisi vakipanoja harrastanutta miestä, vaan olisin mieluummin yksin, ja myös katkaisisin alkaneen suhteen, mikäli miehestä tuollaista tulisi ilmi.

Heh! No sinulle kelpaisi sitten kuitenkin sellainen mies joka on ollut parisuhteessa?
        Kyllähän se vakipano suhdekkin tavallaan on seurustelua...Se kenties vain ei tähtää perheen perustamiseen.
        Oon muuten se sama mies joka laittoi sulle sähköpostia pari kolme vuotta takaperin tämän palstan kautta. Et silloinkaan halunnut pelkkää seksisuhdetta ja näyttää, että et ole mieltäsi muuttanut edellenkään... Mutta mutta, emme olisi kokemattomia enää. Tai ainakin hänellä oli tuo sama sähköpostiosoite.

• tasoraattori

Taitaa tässä kaupassa kaksi kokematonta saada elämänsä huonoimmat seksikokemukset.

Jos olet ap niin naisten mies kuin kuvittelet niin siitä vaan treffejä etsimään ja siellä selvitä mitä naises toosalle kuuluu.

Ällöttävää ajatella että joku nainen on sinkku mutta elämänkumppanin etsintä treffien jälkeen menee meikkinsä sotkemaan jonkun jännän panoapinan luokse.

Toisaalta parisuhteeton ihminen ei voi pettää ketään kun ei ole voimassa olevaa parisuhdetta, sama se vaikka panisi koko kaupungin kanssa.

• ap.

Kyllä se on win win tilanne meni miten meni, kun kaksi kokematonta laitetaan samaan häkkiin yöksi. Onhan se nyt aivan eri tunnelma kun voi ajatella, että sai poikuuttaan vastaan neitsyyden. Tässä on kuule niin paljon tälläistä henkistäkin juttua mukana, että ilmeiseti kaikki vain ei kertakaikkiaan käsitä mistä tässä on kyse. Puhutaan vain ikäänkuin kyse olisi pelkästä suorituksesta. Se suoritus on itsessään sivuseikka tässä kohtaa.

• ........
        ap. kirjoitti:

Kyllä se on win win tilanne meni miten meni, kun kaksi kokematonta laitetaan samaan häkkiin yöksi. Onhan se nyt aivan eri tunnelma kun voi ajatella, että sai poikuuttaan vastaan neitsyyden. Tässä on kuule niin paljon tälläistä henkistäkin juttua mukana, että ilmeiseti kaikki vain ei kertakaikkiaan käsitä mistä tässä on kyse. Puhutaan vain ikäänkuin kyse olisi pelkästä suorituksesta. Se suoritus on itsessään sivuseikka tässä kohtaa.

Minusta taas on aivan eri tunnelma siinä, jos säästää poikuutensa tai neitsyytensä ensimmäiselle tyttö- tai poikaystävälleen. Siinä sitä on kihelmöintiä ilmassa, kun rakkaan kanssa saa opetella asioita.

Ehdottamasi lihallinen tökkiminen taas kuulostaa enemmänkin teolliselta prosessilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6504
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3078
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1320
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1211
    Aihe