isorintainen nainen, miten?

hoopo5

Olen aina halunnut itselleni naisen, jolla on kunnon tissit. Ei mitään monstereita tietenkään mutta Isot, sellaiset että ne huomaa ja tuntee. Miten isorintaista naista pitäisi lähestyä, ettei tule antaneeksi vahingossa kuvaa, että ne rinnat tosiaankin kiinostaa? Vai saako sellaisen kuvan antaa? Paljon saa lukea täälläkin että tisseistä pitävät miehet on jotenkin typeriä ja että asiaan ei saisi niin paljoa kiinnittää huomiota. Nyksällä on ihan hyvät mutta asia on itselleni aika vaikea ja en voi sille mitään että haluaisin enemmän.

24

1223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • F70

Kun juttelet isorintaiselle, katso silmiin äläkä tisseihin ;)

• neuvoja1

Kun annat käsityksen, että nainen ihmisenä kiinnostaa sinua eniten, toiseksi että pidät häntä kokonaisuudessaan kauniina ja seksikkäänä. Älä erittele alkuun että rintojen takia. Rintapalvonnan voit näyttää vasta kun olette intiimisti, mutta olisin varovainen näyttämään sitä ennen seksuaalista kanssakäymistä.

Mutta ihan jokainen nainen haluaa olla kokonaisuudessaan viehättävä miehelle, joten näytä se! (älä vain ala erittelemään että pelkät tissist kiinnostaa itse naista enemmän, jokainen nainen haluaa tuntea olevansa erityinen, ei pelkkä tissifetistin yksi kohde).

• tissiasiantuntija

Kaunis isorintainen nainen on varmaan kyllästymiseen asti kuullur rinnoistaan, jopa alatyylisiä juttuja.

Erotut siis joukosta, kun esität ettet edes huomaa niitä rintoja, vaan pidät ja viehätyt naisesta kokonaisuutena, ja saat naisen tuntemaan itsensä erityiseksi, ja osoitat kiinnostusta häntä kohtaan ihmisenä.

Luultavasti teet itsestäsi juntin, ja menetät naisen, jos annat hänelle tunteen, että rinnat ensisijaisesti kiinnostaa, itse nainen tulee kakkosena. Sängyssä sitten saat ja pitääkin arvostaa ja huomioida niitä rintoja. Mutta älä sielläkään keskity ainoastaan niihin vaan vaikka rinnat vetoa, yritä otta nainen kokonaisuutena huomioon.

• Kappas, kappas

Tämän täytyy olla provo, ja tarkoitettu paljastamaan kuinka typeriä naiset voivatkaan olla... Yksi tärkeä kohta meni ohi ketjuun vastanneilta täysin.

• shake what ur mama g

Olisiko heidän pitänyt provosoitua siitä, että sillä on nyksä, "mutta haluaisin enemmän"?

• tytsyliini
        shake what ur mama g kirjoitti:

Olisiko heidän pitänyt provosoitua siitä, että sillä on nyksä, "mutta haluaisin enemmän"?

Mitäs provosoitumista tuossa on? Ei ole harvinaista että seurustelukumppanin pitämistä mietitään, syystä tai toisesta. Itsekin naisena puntaroin joskus...

Ei kai sille mitään voi et tykkää mistä tykkää ja haluaa mitä haluaa? parempi vaan et lähtee suhteesta jos ei ole tyytyväinen. En itsekään haluaisi olla miehen kanssa joka ei ole tyytyväinen minuun, vaan antaisin sen mennä menojaan....parempi kaikille et ollaan sellaisen partnerin kanssa josta oikeasti tykkää...

• shake what ur mama g
        tytsyliini kirjoitti:

Mitäs provosoitumista tuossa on? Ei ole harvinaista että seurustelukumppanin pitämistä mietitään, syystä tai toisesta. Itsekin naisena puntaroin joskus...

Ei kai sille mitään voi et tykkää mistä tykkää ja haluaa mitä haluaa? parempi vaan et lähtee suhteesta jos ei ole tyytyväinen. En itsekään haluaisi olla miehen kanssa joka ei ole tyytyväinen minuun, vaan antaisin sen mennä menojaan....parempi kaikille et ollaan sellaisen partnerin kanssa josta oikeasti tykkää...

Ihmisen netinkäyttöikä nostaa provosoitumisen viitsimiskynnystä.

• Kappas, kappas
        shake what ur mama g kirjoitti:

Se ja myös sellainen pikku -juttu että ap ei todellisuudessa ole kiinnostunut naisista ihmisinä, häntä kiinnostaa vain saada isotissinen nainen. Hän tahtoo neuvoja miten HUIJATA isorintaiset naiset luulemaan, että hän on syvällinen ja naista kokonaisuutena arvostava mies, kun todellisuudessa nainen on hänelle vain tissipari.

Sitäpaitsi - aika huoramaista molemmilta sukupuolilta seurustella jonkun kanssa, johon ei ole tyytyväinen ja pitää kyseistä henkilöä ilmeisesti varalla... Jos aloitus olisi totta eikä provo, mitä se on - niin aika laskelmoiva ja paska tyyppi tuollainen, joka varmaankin antaa sen nyksänkin luulla olevansa kovinkin rakastettu, arvostettu ja ihana aloittajan mielestä, kun todellisuudessa jätkä vain etsii jatkuvasti "parempaa" ja lemppaa nyksän heti kun tilaisuus tulee.

Nyksä voikin sitten tuhlata lyhyestä elämästään pahimmassa tapauksessa vuosikausia mieheen, joka ei ole tosissaan hänen kanssaan, mutta antaa ymmärtää olevansa, kun samaan aikaan hän olisi vapaana tyttösenä voinut löytää jonkun ihan aikuisten oikeasti itseään arvostavan ja rakastavan miehen jonka kanssa alkaa rakentamaan yhteistä elämää ja tulevaisuutta...

Aloittajan kaltainen tyyppi on kyllä todellinen prinssi ja ihannemies, vai mitä? Oikein joka tytön unelma...

• Voi katkeraa lautaa
        Kappas, kappas kirjoitti:

Se ja myös sellainen pikku -juttu että ap ei todellisuudessa ole kiinnostunut naisista ihmisinä, häntä kiinnostaa vain saada isotissinen nainen. Hän tahtoo neuvoja miten HUIJATA isorintaiset naiset luulemaan, että hän on syvällinen ja naista kokonaisuutena arvostava mies, kun todellisuudessa nainen on hänelle vain tissipari.

Sitäpaitsi - aika huoramaista molemmilta sukupuolilta seurustella jonkun kanssa, johon ei ole tyytyväinen ja pitää kyseistä henkilöä ilmeisesti varalla... Jos aloitus olisi totta eikä provo, mitä se on - niin aika laskelmoiva ja paska tyyppi tuollainen, joka varmaankin antaa sen nyksänkin luulla olevansa kovinkin rakastettu, arvostettu ja ihana aloittajan mielestä, kun todellisuudessa jätkä vain etsii jatkuvasti "parempaa" ja lemppaa nyksän heti kun tilaisuus tulee.

Nyksä voikin sitten tuhlata lyhyestä elämästään pahimmassa tapauksessa vuosikausia mieheen, joka ei ole tosissaan hänen kanssaan, mutta antaa ymmärtää olevansa, kun samaan aikaan hän olisi vapaana tyttösenä voinut löytää jonkun ihan aikuisten oikeasti itseään arvostavan ja rakastavan miehen jonka kanssa alkaa rakentamaan yhteistä elämää ja tulevaisuutta...

Aloittajan kaltainen tyyppi on kyllä todellinen prinssi ja ihannemies, vai mitä? Oikein joka tytön unelma...

Kun ei taaskaan joku voi kiihottua sinun vartalostasi x)

Koita nyt vaan hyväksyä se ettei kaikki nyt vaan voi kaikista tykätä. Tuskinpa sinäkään nyt ihan ketä vaan ottaisit vai? Jokaisella on se oma juttu mikä säväyttää, vai väität sinä että sinulle kelpaa ihan kuka tahansa? Sama se vaikka sinun miehesi olisi 150cm pitkä ja reilu yli sata kiloa painava?

• e851

itselle tuli ekana mieleen että jos nyksä ei kokonaisuudessaan nappaa niin tee hänelle reilusti, kerro että se oli siinä ja vasta sitten lähde etsimään sitä isorintaista...

• shake what ur mama g
        Voi katkeraa lautaa kirjoitti:

Koita nyt vaan hyväksyä se ettei kaikki nyt vaan voi kaikista tykätä. Tuskinpa sinäkään nyt ihan ketä vaan ottaisit vai? Jokaisella on se oma juttu mikä säväyttää, vai väität sinä että sinulle kelpaa ihan kuka tahansa? Sama se vaikka sinun miehesi olisi 150cm pitkä ja reilu yli sata kiloa painava?

Tuo ei ollut se pointti.

Vaikka aloitus on provo, niin uskon, että itsekäs esineellistävä henkilö paljastaa ennemmin tai myöhemmin vahingossa itsensä. Sanoo niin typeriä asioita ääneen, että naisen ei auta kuin kiroilla mielessään.

• Kappas, kappas
        Voi katkeraa lautaa kirjoitti:

Olipas typerä kommentti sinulta. Missä väitin, että minulle kelpaa kuka tahansa? En missään... Aloittajallehan se kelpaa näköjään kuka tahansa "parempaa" odotellessa, ja se ON huoramaista molemmilta sukupuolilta. Lisäksi se on ihmisen hyväksikäyttöä ja huijaamista. Ja myös se on huijaamista, että kyselee neuvoja miten saada isorintaiset naiset luulemaan, että hän on kiinnostunut heistä muutenkin kuin tissiparina.

Sinulla on ilmeisesti pahoja puutteita luetunymmärtämisessä.

• Voi katkeraa lautaa

Olipas typerä kommentti sinulta. Missä väitin, että minulle kelpaa kuka tahansa? En missään... Aloittajallehan se kelpaa näköjään kuka tahansa "parempaa" odotellessa, ja se ON huoramaista molemmilta sukupuolilta. Lisäksi se on ihmisen hyväksikäyttöä ja huijaamista. Ja myös se on huijaamista, että kyselee neuvoja miten saada isorintaiset naiset luulemaan, että hän on kiinnostunut heistä muutenkin kuin tissiparina.

"Aloittajallehan se kelpaa näköjään kuka tahansa "parempaa" odotellessa, ja se ON huoramaista molemmilta sukupuolilta."

Miten niin kelpaa kuka tahansa? Jos hän siis esittää kuvauksen minkänäköisen kumppanin hän haluaa tai mitä sillä pitää olla, niin kerro mitä huoramaista siinä muka on? Oletko nyt ihan sekaisin? Vai tiedätkö edes mitä sana huora edes tarkoittaa?

"Ja myös se on huijaamista, että kyselee neuvoja miten saada isorintaiset naiset luulemaan, että hän on kiinnostunut heistä muutenkin kuin tissiparina."

Ja mielestäni hän ei kyllä ihan sanonut suoraan että ne pelkät rinnat kiinnostaa, että onko pikemminkin sinulla luetun ymmärtämisessä vaikeuksia? Tai sitten tahallasi vääristelet Ap:n sanoja

Sinä ja nimimerkki "Shake what ur mama g", kun te automaattisesti leimaatte hänet heti esineellistäjäksi tai sanotte että hän katsookin vaan rintoja, mites jos mies sanookin vastaavasti pienirintaisesta, onko sellainenkin vaan kiinnostunut rinnoista? Tai pelkkä esineellistäjä? Entä mies joka katsoo taas enemmän minkälainen takamus naisella on? En ole kenenkään ikinä kuullut tämmöisten miesten saavan pahemmin vastaavaa kommenttia!?

Entä mies joka sanoo haluavansa tummaihoisen tai aasialaistaustaisen naisen? Voidaanko heistäkin siis sanoa samaa? Tai Tai entä jos mies katsoo sen sijaan että minkälaiset hiukset naisella on? Tai jos ihailee kuinka urheilulliselta näyttää?

Aina jostain syystä isoista tisseistä vaan aletaan tällä tavalla parkumaan!?

• Ja vielä

"Olipas typerä kommentti sinulta. Missä väitin, että minulle kelpaa kuka tahansa? En missään..."

Se jos vahvasti kyseenalaistaa tai paheksuttavasti suhtautuu toisen ihanteisiin tai kumppanitoivomukseen, niin voi yhtä hyvin jo epäillä että mikä vaan taas kelpaa sellaiselle!

• tytsky14

minulla muhkeat ja isot rinnat!!!!!!!!
      haluan seurustelu kumppanin johon voi luottaa kaksi poikaa olis niin mahtavaa koska kirjoittajia on tässä viestissä sen verran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• IHANA VARTALO

KYLLÄ NAISELLA PITÄÄ OLLA RINNAT, MIELUUMMIN TÄYTELÄISET KUIN TYHJÄT REPUT, JOTKA ROIKKUU JOTENKIN REPSAHTANEENA. MIEHILLE TÄYTYY OLLA SILMÄNILOA JA JOITA VOI KÄSITELLÄ. MIEHET TYKKÄÄ ISORINTAISISTA HE KUN OVAT NIIN ÄIDILLISIÄ JA JOITTEN KANSSA ON HYVÄ JA IHANAA RAKASTELLA. LÄMMIN, IHANA PEHMOINEN SYLI, JOHON LAUETA. MIES JA NAINEN KUNNIAAN. KIITOS JA ANTEEKSI. NÄIN SE VAAN ON. MIEHET NAUTTI ISORINTAISISTA NAISISTA JA TYKKÄÄVÄT OLLA HEIDÄN KANSSAAN.

• rkåwe

Älä huuda.

• "Paljon saa lukea täälläkin että tisseistä pitävät miehet on jotenkin typeriä "

-Kirjoituksesi vahvistaa tämän hypoteesin...

• aergsev

Ai siis millä tavalla? Eikö saisi olla omia mieltymyksiä? Ai kun taas tuttuun tapaan väitetään että aina me isotissien ihailijat juuri vaan katsotaan sitä tiettyä ominaisuutta pelkästään!?

• alott

Joo tätä on vaikea kysyä kun sitten tulee näitä professoreita jotka kertoo minkälainen minä olen ja mitä osaan arvostaa naisessa. Kiitos niille jotka vastasi asiallisesti! Tämä ei ollut provoaloitus.

• Totuuden torvi

Kiitos aloittajalle. Tätä olen pohtinut joskus itsekin ihmetellen sitä, miksi niin monet isorintaiset naiset etsivät nimenomaan miestä, joka ei edes näe hänen rintojaan. Jos minulla olisi hyvin suuri penis, haluaisin naisen joka nimenomaan kiihottuu siitä suuresta peniksestäni. En haluaisi naista, joka inhoaa penistäni tai ei edes huomaa sitä. Sama ei näytä pätevän naisiin, vaan isorintaiset tapaavat etsiä mahdollisimman vähän tisseistä kiinnostuneen miehen, ja sitten valitetaan, miksi mies ei koskaan huomioi/kehu/innostu/hyväile rintoja. Jos olisivat valinneet isotissifetisistin, ei olisi tätä ongelmaa vaan mies, joka todella jumaloisi ja palvoisi naisensa vartaloa.

• kauniit rinnat
        Totuuden torvi kirjoitti:

Kiitos aloittajalle. Tätä olen pohtinut joskus itsekin ihmetellen sitä, miksi niin monet isorintaiset naiset etsivät nimenomaan miestä, joka ei edes näe hänen rintojaan. Jos minulla olisi hyvin suuri penis, haluaisin naisen joka nimenomaan kiihottuu siitä suuresta peniksestäni. En haluaisi naista, joka inhoaa penistäni tai ei edes huomaa sitä. Sama ei näytä pätevän naisiin, vaan isorintaiset tapaavat etsiä mahdollisimman vähän tisseistä kiinnostuneen miehen, ja sitten valitetaan, miksi mies ei koskaan huomioi/kehu/innostu/hyväile rintoja. Jos olisivat valinneet isotissifetisistin, ei olisi tätä ongelmaa vaan mies, joka todella jumaloisi ja palvoisi naisensa vartaloa.

Noh mä oon isorintainen nainen ja hyvän näköinenkin vielä ja tykkään kun mies huomaa mun rinnat :) enemmän se ottaa pattiin ettei niitä huomata... kun omistaa ihanat luomutissit niin mikspä niistä ei olis ylpee ;) ( miehestä joka ei niihin kiinnitä huomiota on mun mielestä jotain epäilyttävää) ... :)

• herkut
        kauniit rinnat kirjoitti:

Noh mä oon isorintainen nainen ja hyvän näköinenkin vielä ja tykkään kun mies huomaa mun rinnat :) enemmän se ottaa pattiin ettei niitä huomata... kun omistaa ihanat luomutissit niin mikspä niistä ei olis ylpee ;) ( miehestä joka ei niihin kiinnitä huomiota on mun mielestä jotain epäilyttävää) ... :)

tämän hetkinen mies rakastaa mun rintoja ja osoittaa sen. on mulla kuulemma aivotkin mutta ei yhtä isot kun rinnat 8)

• tissi

Miksie miehet tajua tätä. Ei kukaan nainen halua miestä joka etsii tissiparia koska se nainen haluaa olla eirtyinen ja rakastettu. Minusta olisi hirveää jos joku olisi kanssani tissien takia, seurustelisi kanssani jotta pääsisi toteuttamaan tissifantasioitaan. SIKSI sitä omaa tissifetissiä ei kannata fiksuille naisille ilmaista, koska kukaan nainen ei halua olla "tissit".

Miestä ei varmana haittaisi vaikka olisikin iso penis jollekin naiselle, mutta nainen ei halua että on vaan isot utareet jollekin miehelle. Siis näin naisilla jotka arvostavat itseään, ja haluavat miehen joka myös arvostaa häntä. On varmaan naisia, jotka kokevat isot tissit ainoiksi avuikseen ja nimenomaan hakevat tissihuomiota ennen kaikkea, niitäkin löytyy, oikein ovat silikonillakin tehneet itselleen isotissifetistien unelmakohteen, koska itse haluavat olla sitä.

Sama juttu, kun joku julkkis miettii halutaanko häntä julkisuuden takia, vai hänen itsensä takia. En tajua miksei miehet ymmärrä tätä...

siis minusta se nyt vaan on niin, että isoja tissejä etsivä mies oikeasti henkisesti etsii jotain muuta kuin sitä naista, jotain lohtua tai muuta, mitä ne fetissit nyt sitten edustaakin. Harva nainen haluaa olla sellaisen kantoteline.

Minulla on hyät rinnat, mutta minussa on paljon kaikkea muuta, erityisesti henkisesti, ja ei tulisi mieleenkään olla miehen kanssa, joka nostaisi ne rinnat ensisijaiseksi kiinnostuksen kohteeksi minussa! :D Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö minua ja rintojani saiis huomioida ja rakastaa esim sängyssä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2514
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1396
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      98
      1337
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      985
    Aihe