Psykologinen kysymys

albatrossi

Kenellä on palstan paras peppu?


peeooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

44

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso karvainen mies

      Modellin mielestä minulla D:

    • lovettaa............

      Kanoottibeba rules.

      • kanootti yyber alles

        .

        "Kanootti yyber alles"

        har!1111

        .


    • condor grueza

      piste-vilirossilla pyörii jo viidettä vuotta yksi ja sama murresana mielessä:peo
      viliähän kovasti kiinnostaa pedofiilitkin, joten ymmärrettäköön heikkolahjaisen lapsenmielisyys

      pedo on pieru espanjaxi--heikon d konsonantin vuoksi se lasten puheessa jää kokonaan pois, ja siksi latinopenska huutaa:PEEOO PEEOO.

      Myytti sai alkunsa nolosta tositapahtumasta Länsi-Intian saaristossa......
      Idyllisessä pikkukaupungissa teimme treffit parin perhetytön kanssa heidän kotitalonsa vieressä olevaan vili-lasten leikkipuistoon..kauniita kuin TYKS os.212
      "lihakirveksten teroittaja2" teininä ollessaan.
      Lounaaxi olimme syöneet ylikypsää kaalilååraa ja olo oli kauhjast ilmava:(

      Señoriitat ilmoittivat käväisemässä suihkussa välillä...neitosten tapaan valehtelivat
      tietenkin--maassa, jossa ei ole kapitalismin hapatuxena dödöjä lainkaan
      parikymppiset tylleröiset tuoksuvat luonnostaan hyviltä feromoneilta selibaatissa olleen nuoren seilorin nenässä......
      kun vielä itsekin pidättelimme pää punaisena kaalilåårapierujamme...
      nih,, piereskelemässä ne daamimmekin vaan kävivät tietenkin--naturalmente
      !!!111!!! ;-)
      Täräytemmikin täyslaidallisen ja ahteritykeilläkin hirmuisia pedoja..
      Pahaxi onnexemme vieressä puistotäti vahti parikyt paikallista piste-viliä hiekkalaatikolla--maa tärähteli ja hiekkä pölähteli######3
      chiquitat tulivat ATM paikalle , kun eka latino-vili kiljaisi: "TENIAS UN PEEOOO"
      Kaunis daamini istui viereen ja latino-vilien Cantores Minores osoitti sormella
      meitä laulaen kertosäettänsä:PEEOO PEEOO PEEO:(
      ..En uskaltanut tunnustaa punestelevalle daamilleni, että minullehan ne Cantores
      los Piste-vili Carajot esiintyivät, eikä sille daamilleni, pensasaidan takana
      päästeli volyymi idässä naukuja, kuin Marikan kissa

    • saludos rojas

      Una gran historia! =)))

      • un pillo grande

      • DAY-O PE-O

      • Jamaican pirate

      • una eruza roja

    • Villle Antinmaa

      Näkyy tuo feikkialbatrossi kirjoittelevan samaan aikaan, kuin dazu

      • up to top

        up


      • Sekakäyttäjät:.!1#?%

        .

        "Tuleeko kaikista sekakäyttäjistä lopulta albatrosseja????????"

        har!11

        .


      • !1#%?

      • Okay:.!1#%?+´

      • !1#%?

      • PERVO-CESAR

      • tytisevä alatoopi

      • gempsu-miinukset:.

      • tyst nu fammu
        tytisevä alatoopi kirjoitti:

        Hyllyvä ghetto booty.

        Hiljaa läskiämmä!


      • miinus-gempsun äiti
        gempsu-miinukset:. kirjoitti:

        .

        "Sä sait yhtä monta gempsu-miinusta kun mä"

        saunis pudottakaa ne ware-wintoussit pois verkosta :)

        .

        gemsu on puliukkoreemiisä nyt ja miinustaa myhemmin
        ne kolme muutakin on sammuxissa vissiin


      • !1#%?+

      • pipatri
        miinus-gempsun äiti kirjoitti:

        gemsu on puliukkoreemiisä nyt ja miinustaa myhemmin
        ne kolme muutakin on sammuxissa vissiin

        NO NYT!!!111!!!
        Miinustajien kingi Homo-Petri astui kehiin

        nyt miinuksia tulee, kuin rännistä Esterinpäivänä


      • Petri Pitkäpeppu
        pipatri kirjoitti:

        NO NYT!!!111!!!
        Miinustajien kingi Homo-Petri astui kehiin

        nyt miinuksia tulee, kuin rännistä Esterinpäivänä

        http://www.youtube.com/watch?v=LeeA9Oed7RM

        mää käyn mökil huuskan alla kurkkimasa ain ku mutzi pissaa:D
        triiskuu vähäse silmilki-siksvartte mull ain öögat räpsyy gayfrendejä kirnutessa


    • hygieenikko

      Alveella karsein :))

      • anaalikanava

        HEHHEE.DDD

        oikea hygieenikko tietää, että alve tarkoittaa vain kanava=channel
        kyll hän nimenikin muistaa, kun katetri tarttui sukkanauhoihnsa


    • Härr Yberg
      • Halojata halloo

        Muuten hyvä, mut..Yyberillä ei ole luisevaa peppua, kuten tuolla, vaan muheva kanoottibebanderi,


    • mulla,
      koska räystäsperse

      • naukumaija-murri

    • omani on kuihtunut lähes pois :(

      • 1+2=3

        Kirpelal paras pylly.


      • siouxmonte24 punapää

      • pipiatri

      • pipiatri

      • pipiatri

      • Ratikkak(kok)Kis-kis

      • Cesar pervo-Sepe

      • lol--
        Cesar pervo-Sepe kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=_OiAmjdSjtw

        http://www.youtube.com/watch?v=kJrmqKdmVMY


      • kakkahattutäti

      • Kullimuna:)

      • Eskimo-----------

      • persu-Hakkarainen

      • pipiatri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe