Kohta alkaa näkyä

huh huh

liikenteessä näitä paskahuusin vetäjiä liikenteen tukkona.

23

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein kiva

      Se on sen merkki että odotettu kesä ja lomareissut ovat alkaneet!

    • Se mukavuuslaitos on vain pieni osa sitä matkailuvaunua eikä ole siten mitenkään sinun haittanasi. Vaunu vetoautoineen ei ole mikään tulppa vaan siihen taakse kokoontuvat saamattomat kaltaisesi tollot.

      Matkailuvaunuilu kuten -autoilukin ovat yksi tämän päivän pop tapoja viettää aikaansa luonnon parissa vaikka asuisikin kaupungissa kuten meistä useimmat tekevät.

      Kaltaisesi tietämättömät ja ymmärtämättömät kaaharit pitäisi saada kestorajoituksen piiriin kuten harjoittelijat joskus vuosikymmeniä sitten 80 lätkineen. Saattaisit jo parissa vuosikymmenessä oppia oikean suhtautumisen liikenteeseen ja me muut saisimme ajella turvallisin mielin maanteillämme.

      Tuo 80 km/h on lainsäätäjän näkemys eikä ollenkaan hassumpi koska se tai hieman allekin antaa paremman havaintokyvyn ympäröivään luontoon. Suosittelen sinullekin. Kiire on vain opittu huono tapa, se on helppoa muuttaa muuksi kun suunnittelee asiansa järkevästi (vai onko liian vaikeaa?).

    • huh heijaa

      ...mutta sitä ennen alkaa ap. kirjoittajan kaltainen provoilu. Se on varmin kesän tulon merkki.

      • Late Lapista.

        Juuri noin! Ja jos eurorekoista pääsee ohi, niin miksi ei höpömökin vetäjistä?


        Late Lapista. SSSS Ry!


      • Ratkaisu

        Reino se tietäisi tähänkin kiistaan ratkaisun, katotaan vaikka niin pian se sen lähettää!


    • Joksu huomasi

      Olen tänään miettinyt sellaista, että kyllä pitkästä nenästä on todella paljon hyötyä. Aina kun lipasen Reinoni hanuria , niin on se hyvä puol,i ettei posket tahriinnu ,kun nenä on pitkä

    • 6kk vainuillaan

      Jep, olen ollut näkyvillä jo hyvän aikaa, 1.4 2014 aloitin matkailuvaunun vetämisen pitkin maanteitä reissailllen, taisit minut nähdäkin eli tervehdys vaan!

    • ohitappa siinä,

      3-5 paskahuusin vetäjää ajaa nykyttää 30-40metrin "turvallisuus"välillä.

      • Palstavahti Joksu

        Minä en lähde vielä liikenteeseen, on kylmät ilmat. Meillä on rumatikki.


      • Luulen niin
        Palstavahti Joksu kirjoitti:

        Minä en lähde vielä liikenteeseen, on kylmät ilmat. Meillä on rumatikki.

        Tuskipa sinusta pöpireino on minnekkään lähtijäksi vaikka ilmatkin lämpiää!


    • Joksu ihmeissään

      Ei taaskaan tahriintuneet posket Reinoni kanssa lemmen yössä. Kyllä nenästäni on todella hyötyä.
      On aito nenä , ei ole mikään vappu rihkamaa

    • Joksu fani
      • Reinolle

        Mielenterveyden ongelmiin voit hakea apua esimerkiksi terveyskeskuksesta, työterveyshuollosta, psykiatrisesta erikoissairaanhoidosta, yksityisiltä lääkäriasemilta ja psykoterapeuteilta, kirkolta sekä järjestöiltä, jotka järjestävät ja ylläpitävät monenlaisia mielenterveyspalveluita.


      • Vielä yksi
        Reinolle kirjoitti:

        Mielenterveyden ongelmiin voit hakea apua esimerkiksi terveyskeskuksesta, työterveyshuollosta, psykiatrisesta erikoissairaanhoidosta, yksityisiltä lääkäriasemilta ja psykoterapeuteilta, kirkolta sekä järjestöiltä, jotka järjestävät ja ylläpitävät monenlaisia mielenterveyspalveluita.

        Apua saat Reino myös Ramitekilta: vuoraavat köyden ja kiikkerän jakkaran.


      • tarvittaessa apu
        Reinolle kirjoitti:

        Mielenterveyden ongelmiin voit hakea apua esimerkiksi terveyskeskuksesta, työterveyshuollosta, psykiatrisesta erikoissairaanhoidosta, yksityisiltä lääkäriasemilta ja psykoterapeuteilta, kirkolta sekä järjestöiltä, jotka järjestävät ja ylläpitävät monenlaisia mielenterveyspalveluita.

        Satakunnan aleksilta ( nim.viinameikkeri) voisi myös kysellä mielenterveydellistä apua. Onhan herra tunnettu kirjailevana psykiatrina ( katso plogi) facesta. Kyseinen herra on tehnyt saittiparannusta vuosikausia, parannuksia on valtavasti. Varsinkin krapulassa ja kiljuhuuruissa tehdyt parannukset ovat avun monelle saattaneet.


      • Palstavahti Joksu
        tarvittaessa apu kirjoitti:

        Satakunnan aleksilta ( nim.viinameikkeri) voisi myös kysellä mielenterveydellistä apua. Onhan herra tunnettu kirjailevana psykiatrina ( katso plogi) facesta. Kyseinen herra on tehnyt saittiparannusta vuosikausia, parannuksia on valtavasti. Varsinkin krapulassa ja kiljuhuuruissa tehdyt parannukset ovat avun monelle saattaneet.

        No käsipelillä minäkin lemmen asiat hoidan.


      • Pöpihän se siinä
        Palstavahti Joksu kirjoitti:

        No käsipelillä minäkin lemmen asiat hoidan.

        Kukapas muu kuin aina vain tämä sama http://urly.fi/5Jj idiootti asialla.


      • Palstavahti Joksu
        Pöpihän se siinä kirjoitti:

        Kukapas muu kuin aina vain tämä sama http://urly.fi/5Jj idiootti asialla.

        Moi kaikille.
        Haluaisin kuulla kokemuksia niiltä jotka harjoittavat eturauhasen hierontaa, että saatteko siitä siemensyöksyyn johtavaa orkkua?
        Itse olen hieronut eturauhastani Aneroksella ja Dukella ja saanut kyllä ns "kuivia" orgasmeja mutta en vielä koskaan siemensyöksyä.
        Sessiot kestää joskus parikin tuntia, eli hieronta-aika pitäis olla kyllä riittävä, miten muilla?


      • Taas pöpi asialla
        Palstavahti Joksu kirjoitti:

        Moi kaikille.
        Haluaisin kuulla kokemuksia niiltä jotka harjoittavat eturauhasen hierontaa, että saatteko siitä siemensyöksyyn johtavaa orkkua?
        Itse olen hieronut eturauhastani Aneroksella ja Dukella ja saanut kyllä ns "kuivia" orgasmeja mutta en vielä koskaan siemensyöksyä.
        Sessiot kestää joskus parikin tuntia, eli hieronta-aika pitäis olla kyllä riittävä, miten muilla?

        Kukapas muu kuin aina vain tämä sama http://urly.fi/5Jj idiootti asialla.


      • Puoli miljoonaa
        Taas pöpi asialla kirjoitti:

        Kukapas muu kuin aina vain tämä sama http://urly.fi/5Jj idiootti asialla.

        Mutta palataanpa lähtöasetelmaan. Kukin vetää tai työntää mitä haluaa vaunua jne. Pitää muistaa että karavaaniporukasta yli 75 % on matkailuautoja, joiden hinnat liikkuvat puolen miljoonan euron paremmalla puolella.


      • Ohhoh!
        Puoli miljoonaa kirjoitti:

        Mutta palataanpa lähtöasetelmaan. Kukin vetää tai työntää mitä haluaa vaunua jne. Pitää muistaa että karavaaniporukasta yli 75 % on matkailuautoja, joiden hinnat liikkuvat puolen miljoonan euron paremmalla puolella.

        Onko noin?


      • Joksu fani
        Ohhoh! kirjoitti:

        Onko noin?

        Ei koske Joksun reuhua


      • No niin
        Joksu fani kirjoitti:

        Ei koske Joksun reuhua

        Pöpireinohan se siinä taas!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe