liikenteessä näitä paskahuusin vetäjiä liikenteen tukkona.
Kohta alkaa näkyä
23
90
Vastaukset
- Oikein kiva
Se on sen merkki että odotettu kesä ja lomareissut ovat alkaneet!
Se mukavuuslaitos on vain pieni osa sitä matkailuvaunua eikä ole siten mitenkään sinun haittanasi. Vaunu vetoautoineen ei ole mikään tulppa vaan siihen taakse kokoontuvat saamattomat kaltaisesi tollot.
Matkailuvaunuilu kuten -autoilukin ovat yksi tämän päivän pop tapoja viettää aikaansa luonnon parissa vaikka asuisikin kaupungissa kuten meistä useimmat tekevät.
Kaltaisesi tietämättömät ja ymmärtämättömät kaaharit pitäisi saada kestorajoituksen piiriin kuten harjoittelijat joskus vuosikymmeniä sitten 80 lätkineen. Saattaisit jo parissa vuosikymmenessä oppia oikean suhtautumisen liikenteeseen ja me muut saisimme ajella turvallisin mielin maanteillämme.
Tuo 80 km/h on lainsäätäjän näkemys eikä ollenkaan hassumpi koska se tai hieman allekin antaa paremman havaintokyvyn ympäröivään luontoon. Suosittelen sinullekin. Kiire on vain opittu huono tapa, se on helppoa muuttaa muuksi kun suunnittelee asiansa järkevästi (vai onko liian vaikeaa?).- huh heijaa
...mutta sitä ennen alkaa ap. kirjoittajan kaltainen provoilu. Se on varmin kesän tulon merkki.
- Late Lapista.
Juuri noin! Ja jos eurorekoista pääsee ohi, niin miksi ei höpömökin vetäjistä?
Late Lapista. SSSS Ry! - Ratkaisu
Reino se tietäisi tähänkin kiistaan ratkaisun, katotaan vaikka niin pian se sen lähettää!
- Joksu huomasi
Olen tänään miettinyt sellaista, että kyllä pitkästä nenästä on todella paljon hyötyä. Aina kun lipasen Reinoni hanuria , niin on se hyvä puol,i ettei posket tahriinnu ,kun nenä on pitkä
- 6kk vainuillaan
Jep, olen ollut näkyvillä jo hyvän aikaa, 1.4 2014 aloitin matkailuvaunun vetämisen pitkin maanteitä reissailllen, taisit minut nähdäkin eli tervehdys vaan!
- ohitappa siinä,
3-5 paskahuusin vetäjää ajaa nykyttää 30-40metrin "turvallisuus"välillä.
- Palstavahti Joksu
Minä en lähde vielä liikenteeseen, on kylmät ilmat. Meillä on rumatikki.
- Luulen niin
Palstavahti Joksu kirjoitti:
Minä en lähde vielä liikenteeseen, on kylmät ilmat. Meillä on rumatikki.
Tuskipa sinusta pöpireino on minnekkään lähtijäksi vaikka ilmatkin lämpiää!
- Joksu ihmeissään
Ei taaskaan tahriintuneet posket Reinoni kanssa lemmen yössä. Kyllä nenästäni on todella hyötyä.
On aito nenä , ei ole mikään vappu rihkamaa - Joksu fani
Joksu lähdössä lomille ,kunnon vetimissä
http://naurunappula.com/1190495/tuksun-kevatlook.jpg- Reinolle
Mielenterveyden ongelmiin voit hakea apua esimerkiksi terveyskeskuksesta, työterveyshuollosta, psykiatrisesta erikoissairaanhoidosta, yksityisiltä lääkäriasemilta ja psykoterapeuteilta, kirkolta sekä järjestöiltä, jotka järjestävät ja ylläpitävät monenlaisia mielenterveyspalveluita.
- Vielä yksi
Reinolle kirjoitti:
Mielenterveyden ongelmiin voit hakea apua esimerkiksi terveyskeskuksesta, työterveyshuollosta, psykiatrisesta erikoissairaanhoidosta, yksityisiltä lääkäriasemilta ja psykoterapeuteilta, kirkolta sekä järjestöiltä, jotka järjestävät ja ylläpitävät monenlaisia mielenterveyspalveluita.
Apua saat Reino myös Ramitekilta: vuoraavat köyden ja kiikkerän jakkaran.
- tarvittaessa apu
Reinolle kirjoitti:
Satakunnan aleksilta ( nim.viinameikkeri) voisi myös kysellä mielenterveydellistä apua. Onhan herra tunnettu kirjailevana psykiatrina ( katso plogi) facesta. Kyseinen herra on tehnyt saittiparannusta vuosikausia, parannuksia on valtavasti. Varsinkin krapulassa ja kiljuhuuruissa tehdyt parannukset ovat avun monelle saattaneet.
- Palstavahti Joksu
tarvittaessa apu kirjoitti:
Satakunnan aleksilta ( nim.viinameikkeri) voisi myös kysellä mielenterveydellistä apua. Onhan herra tunnettu kirjailevana psykiatrina ( katso plogi) facesta. Kyseinen herra on tehnyt saittiparannusta vuosikausia, parannuksia on valtavasti. Varsinkin krapulassa ja kiljuhuuruissa tehdyt parannukset ovat avun monelle saattaneet.
No käsipelillä minäkin lemmen asiat hoidan.
- Pöpihän se siinä
No käsipelillä minäkin lemmen asiat hoidan.
Kukapas muu kuin aina vain tämä sama http://urly.fi/5Jj idiootti asialla.
- Palstavahti Joksu
Pöpihän se siinä kirjoitti:
Moi kaikille.
Haluaisin kuulla kokemuksia niiltä jotka harjoittavat eturauhasen hierontaa, että saatteko siitä siemensyöksyyn johtavaa orkkua?
Itse olen hieronut eturauhastani Aneroksella ja Dukella ja saanut kyllä ns "kuivia" orgasmeja mutta en vielä koskaan siemensyöksyä.
Sessiot kestää joskus parikin tuntia, eli hieronta-aika pitäis olla kyllä riittävä, miten muilla? - Taas pöpi asialla
Moi kaikille.
Haluaisin kuulla kokemuksia niiltä jotka harjoittavat eturauhasen hierontaa, että saatteko siitä siemensyöksyyn johtavaa orkkua?
Itse olen hieronut eturauhastani Aneroksella ja Dukella ja saanut kyllä ns "kuivia" orgasmeja mutta en vielä koskaan siemensyöksyä.
Sessiot kestää joskus parikin tuntia, eli hieronta-aika pitäis olla kyllä riittävä, miten muilla?Kukapas muu kuin aina vain tämä sama http://urly.fi/5Jj idiootti asialla.
- Puoli miljoonaa
Taas pöpi asialla kirjoitti:
Mutta palataanpa lähtöasetelmaan. Kukin vetää tai työntää mitä haluaa vaunua jne. Pitää muistaa että karavaaniporukasta yli 75 % on matkailuautoja, joiden hinnat liikkuvat puolen miljoonan euron paremmalla puolella.
- Ohhoh!
Puoli miljoonaa kirjoitti:
Mutta palataanpa lähtöasetelmaan. Kukin vetää tai työntää mitä haluaa vaunua jne. Pitää muistaa että karavaaniporukasta yli 75 % on matkailuautoja, joiden hinnat liikkuvat puolen miljoonan euron paremmalla puolella.
Onko noin?
- Joksu fani
Ohhoh! kirjoitti:
Onko noin?
Ei koske Joksun reuhua
- No niin
Joksu fani kirjoitti:
Ei koske Joksun reuhua
Pöpireinohan se siinä taas!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396