Moi!
Nyt pitäisi keksiä joku hyvä hiusmalli hiuksilleni. Haaveilen jopa melko lyhyestä, mutta en tiedä millainen sopisi kasvoilleni ja hiuslaadulleni. En haluaisi myöskään näyttää vielä keski-ikäiseltä tantalta, sillä olen 27-vuotias. Kuvani löytyy osoitteesta http://irc-galleria.net/view.php?nick=Mirjam
Hiuslaatuni on keskivahva, mutta hiuksia on todella paljon! Minulla on tuossa kuvassakin kerrostetusti leikattu puolipitkä malli mutta sen laittaminen oli todella työlästä hiusteni runsauden takia. Hiukseni ovat myös melko taipuisat mutta veltot.
Minulla on atooppinen iho eli todella kuiva ja herkkä. Päänahka on myös erittäin kuiva, mutta toisaalta iho rasvoittuu todella nopeasti kasvoista ja päänahasta. Hiukseni ovat permanentatut muutama kuukausi sitten ja pariinkin kertaan värjätyt sekä laitettu vaaleita raitoja tummaksi värjättyyn pohjaan. Pituutta on tuonne lapaluihin ja leikkaus on kerrostettu niin, että lyhimmät hiukset ovat n. 15 cm pitkät. Latvat sojottavat päällä melko kuivina mutta alimpien kerrosten hiukset tuntuvat kohtalaisen hyväkuntoisilta.
Tänään menen leikkauttamaan pois kuivat latvat, mutta mitähän näille kutreille jatkossa tekisi?
hiusmalli?
mirkkuli
2
707
Vastaukset
- hiljaisuus
Enpä osaa kauheasti sinua neuvoa, mutta haluaisin vain sanoa että kovin kauniit ovat hiuksesi, etenkin siinä oletuskuvassa! Viehättävä olet.
:) - Kade
mitä kadut myöhemmin! Sulla on kadehdittavan upea tukka, joka sopii sulle. Vaihtelua saat pannoilla, soljilla tms. Kokeile joskus lyhyttä peruukkia tai tietokoneanimaatiota, niin huomaat,että olet juuri noin parhaimmillasi!Päänahkaasi ja ihoosi saat apua apteekista ja kampaajalta. Kokeile erilaisia tuotteita! Muista myös vitamiinit ja hivenaineet, esim. kalaöljykapselit.
Hyvää syksyn jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960