Sopiva meikki 13vuotiaalle?

ei-lissu-13v

Käytän kulmakarvakynää ja ripsiväriä. En käytä edes meikkivoidetta jne. vaikka silmien ympärillä onkin talinäppyjä. Muuten ihossa ei ole omasta mielestäni mitään vikaa? En myöskään käytä huulipunaa.

Onko sopiva meikki?

16

130

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natusan.

      Älä lapsokainen pilaa ihoasi kemiallisilla tököteillä. Parempi ilman.

      • Nainen 22v

        Miten se on ihon pilaamista jos värjää kulmakarvat ja ripset?!


    • jbhjgfdfgtio

      Ei sinun iässäsi meikkivoidetta pidä käyttääkään! Vielä moneen vuoteen.

      (Jotkut eivät käytä koko ikänään).

      Periaatteessa vaikka pelkkä huulikiilto voisi olla ihan hyvä. Niin itse ehdottaisin. Laita ripsaria jos on jotain ihmeellisempää juhlaa. 13 on tosi nuori.

      Jos laitat ripsaria, huolehdi että sinulla on hyvä poistoaine siihen tarkoitukseen.

    • rainbowdash 03

      Itse sanoisin et aika vähäistä. Oon 11v ja käytän

      -Kajaalia

      -Valokynää

      -Meikkivoidetta

      -puuteria

      -sähköisistä luomiväriä

      -Ripsiväriä

      -Mustaa kulmakarvakynää

      Ja sit tietty värjään hiukset n. Kuukauden välein blondeiks :)

      • ygfyggjbjfnfhghvchjgfbhj

        XD XD mustat kulmat blondeille hiuksille XD XD itte oon vihreehiuksine 13v XD XD


    • apapap

      Hei lisää vastauksia?

    • Nelikymppinen2014

      Itsehän sinä päätät ja kokeilet, mikä tuntuu ja näyttää hyvältä (jolleivat vanhempasi rajoita). Sinun iässäsi ei ajattele olevansa koskaan vanha (ja rypistynyt), joten opettele myös terveet ja hellävaraiset ihonhoitotottumukset. Haitallisinta on varmaan auringossa palaminen. Eli kunnollinen auringolta suojautuminen (korkeakertoiminen aurinkovoide, myös huulten aurinkosuojaus, aurinkolasit silmiä suojaamaan).

      Itselläni oli jo sinun iässäsi hammasvaurioita, joita häpesin, enkä kehdannut meikata, kun luulin, että se vain korostaa kamaluuttani. Eli jos sinulla on kauniit hampaat (niiden ei tarvitse olla lumivalkeat, kunhan ovat pestyt ja ehjät), pidä niistä hyvää huolta. Hellävaraisesti. Nuori tervehampainen ihminen kehtaa hymyillä hampaat näkyen, ja siinä ei huulipunaa tarvita.

      Itse olen siis keski-iässä, enkä kunnolla meikannut koskaan. Silmäni eivät kestä mitään silmämeikkejä, vaan ärsyyntyvät, pitäisi olla kestopigmentointi. Raskaan meikin tunteesta en edes pidä. Joten olen opetellut laittamaan ainoastaan huulipunaa. Tässä iässä vahvan punainen huulipuna on perusteltua, etenkin kun hampaat eivä ole kovin vaaleat. Raikastaa olemusta. Mielestäni huolella valitut silmälasit ovat myös osa ehostusta, jos silmälaseja tarvitsee. Sopivat silmälasit korostavat kasvojen parhaita puolia. Nuorelle voimakas huulipuna ei ole tarpeen, ellei se sovi tyyliin.

      Toinen asia, joka itseäni harmittaa hampaiden lisäksi on, etten ole suojannut ihoani riittävästi. Olen atoopikko, ja nelikymppisenä rypyt näkyvät jo, kun on ollut huolimaton ihonhoidossa. Eli olet nuori, nauti nuoruudestasi ja nuoruuden kauneudestasi. Meikata ennättää, jos tarvitsee. Teet sen omasta halustasi, et muiden. Ja muista perusterveet elämäntavat, ne suojelevat ihoa (ei tupakkaa, ei liikaa sokeria, riittävästi unta, ihonhoito ja auringolta suojaus, kohtuudella liikuntaa tai ulkoilua).

      • Aloittaja 13v

        Tuo oli tosi hyvä vastaus :) herätti mutkin. Ittelläni on keltainen hammasluu joka on aika surkea juttu, mutta reikiä ei ainakan ole.


    • Minä

      Minullakin on keltainen hammasluu ollut aina, ja kahvinjuonti on sitä entisestään korostanut valitettavasti. :D Eipä se oo poikaystäviä haitannut tai ketään muutakaan.
      Kannattaa meikata miten hyvältä tuntuu, ja välillä on hyvä pitää välipäiviä. :) Mun mielestä nuoremmille sopii kevyt ja luonnollinen meikki jos meikata haluaa, ja tietysti kannattaa huomioida omien meikkien alkuperäkin. Hirveetä miten viattomia eläimiä käytetään ihmisten kauneustuotteiden testaamiseen ): pupuille myrkkyjä silmiin jne. Animalialla on lista eläinkokeettomista kosmetiikkamerkeistä. Mm. Body Shopin tuotteet on vapaita tästä julmuudesta. Itse olen siis 20vuotias, ja toivoisin että katsoessaan peiliin naiset osaisi nähdä kauniit piirteet itsessään ja lopettais itsensä vertailemisen muihin naisiin. Kaikki voi olla kauniita, vaikka ei samanlaisia. Ja ennen kaikkea kaikki voi olla kilttejä ihmisiä, ja se jos mikä on kaunista.

    • oivoiasdff

      Ite oon kans 13 ja mun meikkiin kuuluu;

      -kosteusvoide
      -peitepuikko
      -peiteaine tummiin silmänalusiin
      -peitevoidetta finneihin
      -meikkivoide
      -puuteri
      (-poskipuna)
      -luomiväri
      -valkonen kajaali kulmaluuhun ja vesirajaan
      -ripsien taivutus ja ripsari
      -huuliin huulirasvaa, huulikiiltoa tai huulipunaa

      • edellinenasdfgd

        ja kulmakynä


      • Aloittaja....

        *Leuka putoaa lattiaan* ja noi tulee mulle tääl sanoon et ehkä huulikiiltoo juhliin, LOL sanon minä!


    • jlllljhhg

      Kuulostaa musta ihan hyältä. :) bb voidettakin suosittelisin, se on peittävää mutta myös hoitavaa :)

    • Mun mielestä tää on vähän sama juttu kuin painon kanssa; kaikki käy kunhan pysyy terveen rajoissa!

    • käkkäräpää seiskal;)

      Itse käytän meikki voidetta piilottamaan finnit ja ruvet naamassaxd silmän alusiin laitan myös meikki voidetta koska mul on tummat silmän aluset luonnostaan..:/ ripsarii aloin käyttämään vitos luokalla ja nyt kun meen seiskalle aion laittaa Eye lineriä ja ehkä vähän tummentaa kulmia koska ne on melkein valkoset...xd luonnoliset blondit hiukset luonnon kiharoilla:)

      • 13veeeee

        Ite käytän youngbloodin mineraali pohjaa. Eli eka laitan YB:n meikin pohjustusvoidetta ja päälle vähäsen sitä puuteri/meikkivoide/peiteväri tuotetta joka on siis puuterimaista mutta on samalla meikkivoidetta ja peiteväriä. Näyttää tosi luonnolliselta ja antaa ihon hengittää eikä tuki ihohuokosia. Jos jää vielä joku finni tmv näkyviin niin sen päälle laitan sheer coverin consealeria. Sit ripsarii ja esim. Babylipsii. Välillä teen myös kulmat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe