Millaista naista varakas mies etsii itselleen?
Rikkaan miehen naismaku
4
253
Vastaukset
- ingoreigor
en ole rahamies, mutta luulen, että moni etsii kumppania perusteella, että sen voi viskoo menee, kun on saanut piparia tarpeeksi ja tulee vastaan sit uusi sopiva.
Ja sama se kait on naisillakin, että vaikka mies olis mitä, nii ei sitä rarvi pitää ku kesän yli - trophy wife
Nuorta, kaunista ja seksikästä.
- Varakasko?
Varakkuuden raja on tietysti häilyvä, että se riippuu mihin raja asetetaan. Varmaankin joillain mittareilla olisin jo varakas.
Mutta hyvätuloinen olen joka tapauksessa.
Ja omasta näkökulmastani voisin sanoa, että varakas mies etsii naista, joka pitää itsestään, parisuhteestaan, kodistaan, lapsistaan ja miehestään huolta (siis tuossa järjestyksessä). Mielellään nainen, joka ymmärtää, että varakkuuden hankkiminen ei todennäköisesti onnistu normi 8-16 työpäivällä. Ja ymmärtää, että tod näk mies on vanhempi, koska varakkuuden kerääminen työllä, yrittämällä, urheilemalla tai perimällä ei tyypillisesti onnistu ihan nuorella iällä.
Naisen pitäisi olla siinä mielessä tiimipeluri, että nainen ja mies muodostavat tiimin, jossa molemmilla on vastuita ja tehtäviä. Todennäköisesti tämä onnistuu parhaiten suht itsenäiseltä naiselta, joka saa hommat hoitumaan ilman miestäkin. Ja ainakin omalla kohdalla tuntuu, että olisi vaikea, jos molemmat ovat kovin suuntautuneita varakkuuden hankkimiseen, siinä kemiat eivät välttämättä kohtaa. - ei luottohäiriöistä
Rahaton jamppa on parempi etsimään naista. Ei tartte varoa sanomisiaan. Suoraansanoen kyllä tekisi mieli ostaa se vanha Lada ja ajella sillä.
Olenko sitten varakas... minulla on omakotitalo maksettu, 140 neliöä, kaksi autoa on, talvella ajan nelivetoisella kesällä avoautolla. Venettä ja venepaikkaa ei ole sentään, mutta eräs hiukan kalliimpi harrastus sentään on. Postimerkit.
Vaurauteni olen perinyt osittain, ostanut pörssiosakkeita, mutta myös vauraus on tuonut tuttuja. Aikanaan ostin Porchen ja kuuluin oikein clubiin ja ajelin joskus Saksassa sellasella pelillä. Sitä kautta tutustuin erääseen maahantuojaaan ja nyt minulla on 2 maahantuontifirmaa jne.
Eli jos suoraan sanotaan, rahaa on, mutta sitä ei sanota naiselle. Kaikki on huolellisesti piiloteltava. On ollut seurustelukumppanina useitakin, jotka on koittaneet hyötyä minusta rahan vuoksi. Sen haistaa kaukaa, mikä on hyvin ikävä asia ja piirre ihmisessä.
Vaikka voisin ratkaista rahalla naisten ongelmat laittamalla nenän eteen vaikka kuinka paksua pinkkaa. Sellanen ihminen jolla on rahaa, ei sitä käytä sen enempää välttämättä kuin naapurissa asuva köyhä poika. Ei tuntemani minua selvästi "rikkaampi" mies joka on johtajana eräässä pörssiyhtiössä.. "Vain tarve saa minut ostamaan".
Olen tehnyt myös rahoillani hyvää. Pelastanut velkakierteessä ja taloushuolissa naisesta eroavan veljeni. Maksoin 60000€ lainan pois alta ja hän pääsi suunnittelemaan elämäänsä uusiksi heti jne. Maksanut sen lapsien autokoulut, käyttänyt syomässä ja antanut rahaa koulunkäyntiin.
Naisille kaikista tuommosista ei voi puhua mitään. Eivät arvosta oikeasti, joillakin dollarin kuvat vilkkuvat vain silmissään.
Suoraan sanoen rahankäytön vastakohtaa en ainakaan hae, toiset on onnenonkijoita. Ehkä hyväkäytöksistä ja nättiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,714235Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt152704Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242387Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod142277Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072183Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1092183Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992131Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6071937MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141915Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673