Millaista naista varakas mies etsii itselleen?
Rikkaan miehen naismaku
4
244
Vastaukset
- ingoreigor
en ole rahamies, mutta luulen, että moni etsii kumppania perusteella, että sen voi viskoo menee, kun on saanut piparia tarpeeksi ja tulee vastaan sit uusi sopiva.
Ja sama se kait on naisillakin, että vaikka mies olis mitä, nii ei sitä rarvi pitää ku kesän yli - trophy wife
Nuorta, kaunista ja seksikästä.
- Varakasko?
Varakkuuden raja on tietysti häilyvä, että se riippuu mihin raja asetetaan. Varmaankin joillain mittareilla olisin jo varakas.
Mutta hyvätuloinen olen joka tapauksessa.
Ja omasta näkökulmastani voisin sanoa, että varakas mies etsii naista, joka pitää itsestään, parisuhteestaan, kodistaan, lapsistaan ja miehestään huolta (siis tuossa järjestyksessä). Mielellään nainen, joka ymmärtää, että varakkuuden hankkiminen ei todennäköisesti onnistu normi 8-16 työpäivällä. Ja ymmärtää, että tod näk mies on vanhempi, koska varakkuuden kerääminen työllä, yrittämällä, urheilemalla tai perimällä ei tyypillisesti onnistu ihan nuorella iällä.
Naisen pitäisi olla siinä mielessä tiimipeluri, että nainen ja mies muodostavat tiimin, jossa molemmilla on vastuita ja tehtäviä. Todennäköisesti tämä onnistuu parhaiten suht itsenäiseltä naiselta, joka saa hommat hoitumaan ilman miestäkin. Ja ainakin omalla kohdalla tuntuu, että olisi vaikea, jos molemmat ovat kovin suuntautuneita varakkuuden hankkimiseen, siinä kemiat eivät välttämättä kohtaa. - ei luottohäiriöistä
Rahaton jamppa on parempi etsimään naista. Ei tartte varoa sanomisiaan. Suoraansanoen kyllä tekisi mieli ostaa se vanha Lada ja ajella sillä.
Olenko sitten varakas... minulla on omakotitalo maksettu, 140 neliöä, kaksi autoa on, talvella ajan nelivetoisella kesällä avoautolla. Venettä ja venepaikkaa ei ole sentään, mutta eräs hiukan kalliimpi harrastus sentään on. Postimerkit.
Vaurauteni olen perinyt osittain, ostanut pörssiosakkeita, mutta myös vauraus on tuonut tuttuja. Aikanaan ostin Porchen ja kuuluin oikein clubiin ja ajelin joskus Saksassa sellasella pelillä. Sitä kautta tutustuin erääseen maahantuojaaan ja nyt minulla on 2 maahantuontifirmaa jne.
Eli jos suoraan sanotaan, rahaa on, mutta sitä ei sanota naiselle. Kaikki on huolellisesti piiloteltava. On ollut seurustelukumppanina useitakin, jotka on koittaneet hyötyä minusta rahan vuoksi. Sen haistaa kaukaa, mikä on hyvin ikävä asia ja piirre ihmisessä.
Vaikka voisin ratkaista rahalla naisten ongelmat laittamalla nenän eteen vaikka kuinka paksua pinkkaa. Sellanen ihminen jolla on rahaa, ei sitä käytä sen enempää välttämättä kuin naapurissa asuva köyhä poika. Ei tuntemani minua selvästi "rikkaampi" mies joka on johtajana eräässä pörssiyhtiössä.. "Vain tarve saa minut ostamaan".
Olen tehnyt myös rahoillani hyvää. Pelastanut velkakierteessä ja taloushuolissa naisesta eroavan veljeni. Maksoin 60000€ lainan pois alta ja hän pääsi suunnittelemaan elämäänsä uusiksi heti jne. Maksanut sen lapsien autokoulut, käyttänyt syomässä ja antanut rahaa koulunkäyntiin.
Naisille kaikista tuommosista ei voi puhua mitään. Eivät arvosta oikeasti, joillakin dollarin kuvat vilkkuvat vain silmissään.
Suoraan sanoen rahankäytön vastakohtaa en ainakaan hae, toiset on onnenonkijoita. Ehkä hyväkäytöksistä ja nättiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171597
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29809Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34708Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653