Rikkaan miehen naismaku

kiinnostaa1

Millaista naista varakas mies etsii itselleen?

4

216

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ingoreigor

      en ole rahamies, mutta luulen, että moni etsii kumppania perusteella, että sen voi viskoo menee, kun on saanut piparia tarpeeksi ja tulee vastaan sit uusi sopiva.

      Ja sama se kait on naisillakin, että vaikka mies olis mitä, nii ei sitä rarvi pitää ku kesän yli

    • trophy wife

      Nuorta, kaunista ja seksikästä.

    • Varakasko?

      Varakkuuden raja on tietysti häilyvä, että se riippuu mihin raja asetetaan. Varmaankin joillain mittareilla olisin jo varakas.

      Mutta hyvätuloinen olen joka tapauksessa.

      Ja omasta näkökulmastani voisin sanoa, että varakas mies etsii naista, joka pitää itsestään, parisuhteestaan, kodistaan, lapsistaan ja miehestään huolta (siis tuossa järjestyksessä). Mielellään nainen, joka ymmärtää, että varakkuuden hankkiminen ei todennäköisesti onnistu normi 8-16 työpäivällä. Ja ymmärtää, että tod näk mies on vanhempi, koska varakkuuden kerääminen työllä, yrittämällä, urheilemalla tai perimällä ei tyypillisesti onnistu ihan nuorella iällä.

      Naisen pitäisi olla siinä mielessä tiimipeluri, että nainen ja mies muodostavat tiimin, jossa molemmilla on vastuita ja tehtäviä. Todennäköisesti tämä onnistuu parhaiten suht itsenäiseltä naiselta, joka saa hommat hoitumaan ilman miestäkin. Ja ainakin omalla kohdalla tuntuu, että olisi vaikea, jos molemmat ovat kovin suuntautuneita varakkuuden hankkimiseen, siinä kemiat eivät välttämättä kohtaa.

    • ei luottohäiriöistä

      Rahaton jamppa on parempi etsimään naista. Ei tartte varoa sanomisiaan. Suoraansanoen kyllä tekisi mieli ostaa se vanha Lada ja ajella sillä.

      Olenko sitten varakas... minulla on omakotitalo maksettu, 140 neliöä, kaksi autoa on, talvella ajan nelivetoisella kesällä avoautolla. Venettä ja venepaikkaa ei ole sentään, mutta eräs hiukan kalliimpi harrastus sentään on. Postimerkit.

      Vaurauteni olen perinyt osittain, ostanut pörssiosakkeita, mutta myös vauraus on tuonut tuttuja. Aikanaan ostin Porchen ja kuuluin oikein clubiin ja ajelin joskus Saksassa sellasella pelillä. Sitä kautta tutustuin erääseen maahantuojaaan ja nyt minulla on 2 maahantuontifirmaa jne.

      Eli jos suoraan sanotaan, rahaa on, mutta sitä ei sanota naiselle. Kaikki on huolellisesti piiloteltava. On ollut seurustelukumppanina useitakin, jotka on koittaneet hyötyä minusta rahan vuoksi. Sen haistaa kaukaa, mikä on hyvin ikävä asia ja piirre ihmisessä.

      Vaikka voisin ratkaista rahalla naisten ongelmat laittamalla nenän eteen vaikka kuinka paksua pinkkaa. Sellanen ihminen jolla on rahaa, ei sitä käytä sen enempää välttämättä kuin naapurissa asuva köyhä poika. Ei tuntemani minua selvästi "rikkaampi" mies joka on johtajana eräässä pörssiyhtiössä.. "Vain tarve saa minut ostamaan".

      Olen tehnyt myös rahoillani hyvää. Pelastanut velkakierteessä ja taloushuolissa naisesta eroavan veljeni. Maksoin 60000€ lainan pois alta ja hän pääsi suunnittelemaan elämäänsä uusiksi heti jne. Maksanut sen lapsien autokoulut, käyttänyt syomässä ja antanut rahaa koulunkäyntiin.

      Naisille kaikista tuommosista ei voi puhua mitään. Eivät arvosta oikeasti, joillakin dollarin kuvat vilkkuvat vain silmissään.

      Suoraan sanoen rahankäytön vastakohtaa en ainakaan hae, toiset on onnenonkijoita. Ehkä hyväkäytöksistä ja nättiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      68
      831
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe