PT opiskelija Turusta tarjoaa opastusta ilmaiseksi kuntoiluun!

Moi!

Olen 31-vuotias mies puolinen personal trainer opiskelija Turusta ja etsin harjoitus asiakasta.

Omaan 15 vuoden harjoitustaustan kuntosaliharjoittelusta ja olen harrastanut paljon muitakin liikuntalajeja. Luonteeltani olen erittäin ystävällinen ja ihmisläheinen:) Että mun kanssa on helppo päästä hommassa alkuun ja olen apuna aina kun on tarvetta! Eli voidaan ihan treenata yhdessä, jolloin se on mielekästä ja silloin sisäistää liikkeet/menetelmät paremmin:)

Tähän harjoitus asiakas suhteeseen kuuluu mm. kuntotestaus(ei ole mitenkään raskas testi), tavoitteiden selvittäminen, henkilökohtainen harjoitusohjelma, runsaasti yhteisiä treenejä, ruokailupäiväkirjaa, sekä kaikkea muuta hyödyllistä joka liittyy olennaisesti kuntoiluun.

Huom. minulla ei ole mitään erityivaatimuksia asiakkaan suhteen, että kaikki voivat lähettää viestiä kuntotasosta riippumatta:)

Alustavasti kyseessä olisi noin 3 kuukauden yhteistyö. Ja tämä kaikki tosiaan ilmaiseksi:) ja jos niin tahdomme niin voimme jatkaa pidempäänkin:)

Tänne voi laittaa viestiä tai sitten suoraan sähköpostiini joka on [email protected], josta voi kysyä lisää asian tiimoilta.

Pikaisesti vaan yhteyttä!:)

7

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VP?

Oliko kysymykseni liian vaikea kun piti pyytää ylläpioa poistamaan.
      Ei väärissä luuloissa ole isompaa vikaa kun vaan on valmis korjaan luulonsa kun tietoa tulee tilalle.

• Luulosairas

Ylläpito luultavasti poistaa kaikki kommenttisi ilman pyyntöjä.

• VP?

Ylläpidossa istuu idiootti, niin yksinkertaista se on

• Ei muuta kuin uutta viestiä ylläpidolle jos mun viesti niin paljon häiritsee;D

• Hei nytten vaan yhteyttä minuun, niin aloitetaan liikkuminen:)

Kokeillaan yhdessä liikkeitä ja teen treeni ohjelman. Olen aidosti hyvässä hengessä mukana ja rahaa en pyydä tästä. Laita viestiä ni tutustut muhun paremmin ja voit kysellä lisää:)

• Tämän ketjun voi sulkea asikas on jo valittu.

• pr...

Mahtanee olla onnekas :P sääli että näin tämän vasta nyt. Kuulostat mukavalta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe