IHANA MIES

LUV7

Hei,
Olen umpirakastunut erääseen ihanaan mieheen, joka asuu kolmen tunnin matkan päässä.
Näemme harvoin, mutta kumpikaan meistä ei halua erota.
Mutta olen miettinyt, että onko parisuhde toimiva ja hyväksi minulle ja kumppanilleni jos nähdään niin harvoin. Toki voisi lisätä tapaamiskertoja, mutta työt kun ovat esteenä niin viikolla se on hankalaa.
Hyviä vinkkejä kaivataan!! =)

2

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Distant Destiny

      Hei,

      se riippuu paljolti mm. teidän iästänne ja työkuvioista. Aikuisilla kaukosuhde voi toimiakin, jos lähivuosina on yhteenmuuton mahdollisuus tiedossa.

      Kolme tuntia ei ole kovin pitkä matka loppujen lopuksi, mutta kyllä se jossain tuntuu. Pidemmän päälle suhteen ylläpitäminen tulee kalliiksi, mutta ei rahan tarvitse olla mikään este suhteelle. Saahan ne kukin käyttää miten parhaaksi näkee.

      Itse olin kaukosuhteessa n. puoli vuotta, jossa tapasimme pääsääntöisesti aina joka toinen viikonloppu ja vietimme sen yhdessä. Kuitenkin pidemmän päälle tajuttiin molemmat ettei se tulisi toimimaan, koska yhteenmuuton mahdollisuus ei ollut lähivuosinakaan tiedossa molempien opiskelujen takia. Eikä opiskelijan budjetilla kauheasti ole varaa reissata jatkuvasti vaikka opiskelija-alennusta saakin.

      Kannattaa olla realistinen. Kyllähän se kuitenkin helpottaa aika monessa asiassa jos kumppani asuu samalla paikkakunnalla. Mutta tiedän kuitenkin monia onnistuneita kaukosuhteita (jotka ovat vuosin päästä päättyneet yhteenmuuttoon), joten voi teillä toimiakin.

      Tsemppiä teille, toivottavasti asiat järjestyy sinulle parhain päin :)

      • kun molemmat haluaa

        Kaukosuhde voi toimia yhtä hyvin kuin parisuhde ja jopa paremmin jos molemmilla on samansuuntainen persoona. Itse ollut liki kymmenen vuotta kaukosuhteessa ja jos olisimme asuneet yhdessä, uskon että suhde olisi loppunut ( palanut loppuun).
        Sopii persoonille jotka eivät halua elää liki kaiken aikaa. Sopii persoonille jotka haluavat ja kaipaavat "omaa tilaa" ettei tarvitse kaikkea tilittää toiselle, vaikka kuka nyt soittaa/soitti, kenelle itse soitan ja mitä kukakin sanoo... minne nyt menen.. aika rasittavaa olisi tilittää kaikki kaupassa käynnitkin...

        http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/ihmissuhteet/kaukosuhde_on_yhta_onnellinen_kuin_lahisuhde


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe