Kysyisin tässä nyt sellaista asiaa varsinkin naisilta, että voisitteko kuvitella mitenkään tutustuvanne ja aloittavanne suhdetta miehen kanssa, jos olisitte tutustuneet häneen baarissa ja hän olisi ollut siellä yksin ilman ketään kavereita?
Ainakin itselläni on tullut väkisinkin sellainen fiilis, että naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista siitä, jos joku nuori mies on yksin baarissa ilman ketään kavereita.
Eli voisitteko mennä juttelemaan baarissa yksin olevalle nuorelle miehelle, vai pitäisittekö sitä heti pois suljettuna asiana, koska mies olisi siellä yksin ilman kavereita?
Mies yksin baarissa
13
275
Vastaukset 13
- nainen 32
Voisin ja olen tutustunutkin. Voihan olla että miehellä oli kaveri tai on kaveri joka on baarissa jossain muualla iskemässä naisia tai juttelemassa kaverin kanssa.
- so f_*' busted
Mutta silloinhan tämä mies ei ole yksin baarissa. Eli toisin sanoen et voisi kiinnostua miehestä, joka on yksin baarissa.
Voi Darkkis... elämäni aikana olen tutustunut lukemattomiin miehiin, jotka ovat olleet yksin liikenteessä, eikä koskaan ole tullut mieleenikään alkaa tentata miksi he ovat yksin. Kaikki on kiinni siitä, vaikuttaako mies sellaiselta, johon haluaa tutustua; onko hän liikkeellä positiivisella asenteella, katsooko hän silmiin, hymyileekö, antaako ymmärtää että hänenkin puoleltaan olisi kiinnostusta jne.
No mulla on vaan sellainen käsitys, että naiset pitävät aina sitä miehen sosiaalisuutta, suosiota ja kavereiden määrää miehessä kaikkein tärkeimpänä asiana ja vasta sen jälkeen tulevat sitten kaikki muut seikat. Varmasti tämän takia naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista niistä nuorista miehistä, jotka käyvät yksin baareissa ilman ketään kavereita.
Ainakin itse olen joutunut usein painostavien kyselyiden kohteeksi, jos olen ollut yksin baarissa ilman ketään kavereita ja aina oon huomannut sen, että kaikki naiset ovat ajatelleet kaikkea negatiivista siitä mun yksinolosta ja ihmetelleet kovasti sitä, että miksei nuorella miehellä ole ketään kavereita mukana baarissa. Tämän vuoksi lopetinkin sen yksin baarissa käymisen aivan kokonaan jo vuosia sitten ja enkä varmaan edes uskaltaisi enää lähteä koskaan yksin mihinkään baareihin, kun ei ole tullut vuosikausiin siellä yksin enää käytyä.
Se on kyllä vaan valitettavan yleistä, että jos tätäkin asiaa netistä jostain kysyy, niin heti tulee myönteisiä vastauksia ja monet sanovat, ettei siinä ole mitään pahaa, jos nuori mies käy yksin baareissa. Mutta sitten se tilanne onkin aina vaan aivan erilainen tuolla reaalimaailmassa ja baareissa, jos sinne yksin nuorena miehenä joskus menisi, niin heti olisi kaikki utelemassa painostavaan sävyyn siitä yksinolosta ja siitä, että miksei ole ketään kavereita siellä mukana.- _Sinkkunelli_
DarkFear kirjoitti:
No mulla on vaan sellainen käsitys, että naiset pitävät aina sitä miehen sosiaalisuutta, suosiota ja kavereiden määrää miehessä kaikkein tärkeimpänä asiana ja vasta sen jälkeen tulevat sitten kaikki muut seikat. Varmasti tämän takia naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista niistä nuorista miehistä, jotka käyvät yksin baareissa ilman ketään kavereita.
Ainakin itse olen joutunut usein painostavien kyselyiden kohteeksi, jos olen ollut yksin baarissa ilman ketään kavereita ja aina oon huomannut sen, että kaikki naiset ovat ajatelleet kaikkea negatiivista siitä mun yksinolosta ja ihmetelleet kovasti sitä, että miksei nuorella miehellä ole ketään kavereita mukana baarissa. Tämän vuoksi lopetinkin sen yksin baarissa käymisen aivan kokonaan jo vuosia sitten ja enkä varmaan edes uskaltaisi enää lähteä koskaan yksin mihinkään baareihin, kun ei ole tullut vuosikausiin siellä yksin enää käytyä.
Se on kyllä vaan valitettavan yleistä, että jos tätäkin asiaa netistä jostain kysyy, niin heti tulee myönteisiä vastauksia ja monet sanovat, ettei siinä ole mitään pahaa, jos nuori mies käy yksin baareissa. Mutta sitten se tilanne onkin aina vaan aivan erilainen tuolla reaalimaailmassa ja baareissa, jos sinne yksin nuorena miehenä joskus menisi, niin heti olisi kaikki utelemassa painostavaan sävyyn siitä yksinolosta ja siitä, että miksei ole ketään kavereita siellä mukana.No eihän niiden kavereiden käsikynkässä koko ajan muutenkaan roikuta, joten mikset voi kertoa tulleesi kaverin kanssa, joka löysi naisen ja sinä jäit vielä jatkamaan iltaa. Olen tutustunut ehkä yhteen viehättävimmistä miehistä (persoona, ei pelkkä ulkonäkö) siten että hän oli ollut yksin baarissa. En edes olisi tiennyt, että oli ollut yksin, mutta hän ihan itse kertoi, eikä se haitannut, vaan päinvastoin arvostin rohkeutta ja luonnetta, että oli pokkaa tehdä niin.
Riippuu ihan omasta asenteestasi miten muut siihen suhtautuvat. - _Sinkkunelli_
_Sinkkunelli_ kirjoitti:
No eihän niiden kavereiden käsikynkässä koko ajan muutenkaan roikuta, joten mikset voi kertoa tulleesi kaverin kanssa, joka löysi naisen ja sinä jäit vielä jatkamaan iltaa. Olen tutustunut ehkä yhteen viehättävimmistä miehistä (persoona, ei pelkkä ulkonäkö) siten että hän oli ollut yksin baarissa. En edes olisi tiennyt, että oli ollut yksin, mutta hän ihan itse kertoi, eikä se haitannut, vaan päinvastoin arvostin rohkeutta ja luonnetta, että oli pokkaa tehdä niin.
Riippuu ihan omasta asenteestasi miten muut siihen suhtautuvat.Edit: kertoa siis valkoisen valheen, jos asia on itsellesi liian suuri tabu, piti kirjoittamani.
_Sinkkunelli_ kirjoitti:
No eihän niiden kavereiden käsikynkässä koko ajan muutenkaan roikuta, joten mikset voi kertoa tulleesi kaverin kanssa, joka löysi naisen ja sinä jäit vielä jatkamaan iltaa. Olen tutustunut ehkä yhteen viehättävimmistä miehistä (persoona, ei pelkkä ulkonäkö) siten että hän oli ollut yksin baarissa. En edes olisi tiennyt, että oli ollut yksin, mutta hän ihan itse kertoi, eikä se haitannut, vaan päinvastoin arvostin rohkeutta ja luonnetta, että oli pokkaa tehdä niin.
Riippuu ihan omasta asenteestasi miten muut siihen suhtautuvat.Niin no en sitten tiedä sitä, että menisikö tollainen selitys läpi ja mitä naiset mahtaisivat siitä oikein ajatella. Varmasti saattaisivat kysyä sitä, että miksi en sitten soittanut ketään toista kaveria baariin seurakseni tai lähtenyt itsekin kotia kohti.
Kuitenkin tossakin olisi vaan se huono puoli, että kun siellä baarissa joutuisi joka tapauksessa yksin olemaan, niin voisi olla mahdollista myös se, ettei kukaan edes haluaisi tulla juttelemaan, kun näkisivät mun olevan yksinäni ja enkä välttämättä saisi edes sitä mahdollisuutta selittää tota ehdottamaasi valkoista valhetta.- Heikki Hiltunen
DarkFear kirjoitti:
Se on kyllä vaan valitettavan yleistä, että jos tätäkin asiaa netistä jostain kysyy, niin heti tulee myönteisiä vastauksia ja monet sanovat, ettei siinä ole mitään pahaa, jos nuori mies käy yksin baareissa. Mutta sitten se tilanne onkin aina vaan aivan erilainen tuolla reaalimaailmassa ja baareissa, jos sinne yksin nuorena miehenä joskus menisi, niin heti olisi kaikki utelemassa painostavaan sävyyn siitä yksinolosta ja siitä, että miksei ole ketään kavereita siellä mukana.EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA YKSIN BAARIIN EIKÄ LAIVALLE! Johan sen nyt järkikin sanoo ettei näin voi toimia, aivan kaikki ajattelevat siinä vaiheessa vain ja ainoastaan pelkkää negatiivista, koko ajan!!! Myös protonien varaus muuttuu tässä tapauksessa negatiiviseksi ja negative-yhtye Neganegatiiviseksi!!!
Heikki Hiltunen kirjoitti:
EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA YKSIN BAARIIN EIKÄ LAIVALLE! Johan sen nyt järkikin sanoo ettei näin voi toimia, aivan kaikki ajattelevat siinä vaiheessa vain ja ainoastaan pelkkää negatiivista, koko ajan!!! Myös protonien varaus muuttuu tässä tapauksessa negatiiviseksi ja negative-yhtye Neganegatiiviseksi!!!
Pysy sä vaan siellä sinkut-palstalla provoilemassa, koska mä en sun typeriä epäasiattomia vastauksia täällä kaipaa. Odotan tähän siis ensisijaisesti naisten vastauksia ja mieluiten vielä asiallisia sellaisia.
- mies_23
DarkFear kirjoitti:
Pysy sä vaan siellä sinkut-palstalla provoilemassa, koska mä en sun typeriä epäasiattomia vastauksia täällä kaipaa. Odotan tähän siis ensisijaisesti naisten vastauksia ja mieluiten vielä asiallisia sellaisia.
Helvetin moni nainen on jo sanonut ettei ajattele mitään pahaa yksin baarissa olevista miehistä, mutta sehän ei sinulle käy, tahdot väkisin kuulla että kaikki ajattelevat heistä "kaikkea negatiivista" ennekuin olet tyytyväinen
mies_23 kirjoitti:
Helvetin moni nainen on jo sanonut ettei ajattele mitään pahaa yksin baarissa olevista miehistä, mutta sehän ei sinulle käy, tahdot väkisin kuulla että kaikki ajattelevat heistä "kaikkea negatiivista" ennekuin olet tyytyväinen
Joo mutta kun tuntuu vaan vaikealta sitä uskoa, kun aina tuolla baareissa on kaikki suhtautuneet siihen mun yksinoloon niin kovin kielteisesti ja monet ovat sitten aina painostavaan sävyyn kyselleet siitä, että miksei ole ketään kavereita siellä mukana.
Mutta sä et varmaan vaan ymmärrä sitä, että tollainen suhtautuminen ei oikein kannusta yksin siellä baareissa pyörimään.
Niin ja esimerkkinä vielä se, että varsinkaan työkaverini eivät ole oikein missään työpaikassa ymmärtäneet sitä asiaa, jos joku nuori mies käy yksin baareissa ilman ketään kavereita, koska heidän mielestä myös nuorten miesten kuuluu käydä siellä baareissa yhdessä kavereiden kanssa hauskaa pitämässä.
- Ruma äijä.
Jos mies on hyvännäköinenniin nainen kyllä haluaa tutustua vaikkamies on yksin baarissa. Kaikki riippuu ulkonäöstä.
- peruslissu
No ei riipu pelkästään ulkonäöstä. Jos mies on suht normaalin näköinen, siistit puhtaat vaatteet päällä ja tuoksuu hyvälle, riittää ulkonäön osalta jo ihan hyvin.
Ehkä 20-30 vuotiaat vielä ovat ulkonäkökeskeisempiä, mutta sen jälkeen tärkeätä on myös luonne ja keskustelutaito.
Liian hyvännäköisiä miehiä ei tavallisen näköiseksi itsensä tunteva nainen uskalla edes lähestyä, koska tietää miehen olevan muidenkin kiinnostuksen kohde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951791
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851359- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471150- 731127
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1901113- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt10827- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711