HIM@Tavastia 31.12.2004

sadness_herself

Myydään lippuja HIMin uudenvuodenkeikalle. Odotetaan parasta hintatarjousta...

12

616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmra

Markkina hinta pyörinyt 75 huippeilla kappale toistaiseksi, kokeile sieltä kun kerran katetta haluat tehdä

• jemsku

onko lippuja vielä jäljellä??? ja montako kappaletta löytyy?

• sadness_herself

2 lippua jäljellä. Oletko kiinnostunut ja paljonko suostuisit maksamaan??

• keijo666
        sadness_herself kirjoitti:

Olet hamstrannut lippuja läjän ja huudatat niitä täällä epätoivoisilla faneilla!?!? OLETKO EDES IHMINEN!?!? No ei...luultavasti olisin tehnyt saman homman, jos rahaa projektiin olisi jostakin siunaantunut >D

• sadness_herself
        keijo666 kirjoitti:

Olet hamstrannut lippuja läjän ja huudatat niitä täällä epätoivoisilla faneilla!?!? OLETKO EDES IHMINEN!?!? No ei...luultavasti olisin tehnyt saman homman, jos rahaa projektiin olisi jostakin siunaantunut >D

No, älä tuu vittuilee, kun sä et tiiä must yhtään mitään. Viime vuonna mä ite itkin lippujen perään. Ja vittu, mä seisoin siellä jonossa about 5 tuntia... En ostanut 100 lippua enkä edes 10tä. Ostin vain ystävilleni, mutta he kaikki eivät valitettavasti pääsekään keikalle. Mitä sä yrität tällä sun viestilläsi todistaa??

• jemsku

No, älä tuu vittuilee, kun sä et tiiä must yhtään mitään. Viime vuonna mä ite itkin lippujen perään. Ja vittu, mä seisoin siellä jonossa about 5 tuntia... En ostanut 100 lippua enkä edes 10tä. Ostin vain ystävilleni, mutta he kaikki eivät valitettavasti pääsekään keikalle. Mitä sä yrität tällä sun viestilläsi todistaa??

70€ yhteensä :p ku, miettii, että jos et oo trokari, ni voisit hyvinki myydä ne tolla 70€:lla? :) eikö vaan?

• Simpautus

voisin ostaa molemmat yhteishintaan 150e?
        pistä mailia vastauksesks kun en täälä foorumilla usein pyöri. [email protected]

• lurkku

Moi! Lähetätkö yhteystiedot osoitteeseen [email protected], niin keskustellaan sopivasta hinnasta. Tarjoan alustavasti 160,-

• simpautus

Noh pistäs mullekkin vielä mailia nii voidaan keskustella niistä hinnoista.. [email protected]

• villehimuutenavuotena
        simpautus kirjoitti:

Noh pistäs mullekkin vielä mailia nii voidaan keskustella niistä hinnoista.. [email protected]

Moi. Maksan 200€ 2 lipusta mikäli sinulla ne vielä on.

• Heartagram1507

Moi, oisko liput vielä tarjolla? Kiinnostusta on ja rahasta voidaan keskustella :)

• sdkjöb

Ei sul vielä sattuis olee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe