nainen tapailee eksäänsä tiiviisti (hajottaa)

kevinh1

Meinaan tulla hulluksi, mutta olen saanut vielä pidettyä malttini. En ole ollut esteenä. Nainen seurusteli eksänsä kanssa 2v, mutta päätyivät eroon. Nyt tää entinen jätkä on alkanut tapailla tätä naistani. Erosivat puoli vuotta sitten. Nainen myöntää, että vieläkin rakastaa eksäänsä (tulee aina rakastamaan). Nainen kuitenkin haluaa mua tapailla, koska on muhun myös ihastunut ja viihtyy mun seurassa. Välillä kuitenkin häiritsee naiseni tapailut eksän kanssa, jotka voi kestää pari-kolmekkin päivää. Nainen kuitenkin vakuuttaa vilpittömästi, että ei tarvi olla mustasukkainen. Mutta myöntää kuitenkin, että eksä on aina hänen sydämmessään. Tiän, että kuullostaa pahalta ja varmasti sanotte tyyliin, että "ne nai toisiaan jne ja toivo on menetetty jne....." Mutta kysynkin nyt, että onko olemas edes 1% mahdollisuutta, että tämä tilanne päätyy hyvin mun kannaltani? Vai onko väistämätöntä, että noi palaa yhteen.

10

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies ja omatunto

      Vaihda naista-Jos on noin exän perään-tietää vaikeuksia tulevaisuudessa.Naisia on maailma täynnä.Miksi tyytyisit entisensä kanssa heilastelevaan?Miksi naisella on tarve heilastella exän kanssa? Eikös entinen exä ole sama asia kuin ollutta ja mennyttä?

      • kevinh1

        Se on vaan niin vaikeaa ellei mahdotonta. En oo koskaan aiemmin ollu rakastunut. Aikaisemmissa suhteissa olisikin onnistunut. Meillä oikeesti osuu ihan joka osa-alueet yhteet ja tiedetään jopa mitä toinen ajattelee. Alettiin aika pian tapailla kun erosi eksästään. Voi olla ettei ole päässyt vielä yli? Aiemmin osasin olla rennosti naisten kanssa ja helpostikkin lähti vaihtoon, jos koin, että mua ei kohdeltu hyvin. Toisaalta ymmärrän, että sen on pakko selvittää asiat eksän kans. Ei ollut niillä mikään helppo ero


    • eituumitään.

      Ymmärrän että eksän kanssa voi käydä esim. kahvilla tai jutella kuulumisia puhelimessa. Mutta jos tapailut eksän kanssa kestä pari-kolme päivää, niin kannattaa sellainen akka luovuttaa suosiolla takaisin eksälle.
      Vaikeaa se voi olla, mutta tulevan kannalta paras ratkaisu.

    • Avaa silmäsi

      Ei kyllä kuulosta ollenkaan normaalilta tuo naisesi käytös. Kannattaisi panostaa kaikkensa nykyiseen suhteeseen, eikä jäädä entiseen vellomaan. Tuntuu, kuin naisesi pitäisi sinua varalla, jos ei enää saa lämmiteltyä suhdettaan exän kanssa.

      Voit kysyä naiseltasi, että mitä mieltä hän olisi, jos käyttäytyisit samalla tavalla. Aika huono onnistumisprosentti taitaa olla suhteellanne noilla eväillä.

    • Valita!

      Mikäpä on muijalla ollessa!

      Kaksi miestä, jonka kanssa sekstailla.

      Elä oo hölmö!
      Sano että nyt valitset ja siinä se.

      Jos ei osaa, niin anna mennä!
      Et tuu koskaan olemaan onnellinen tuon kanssa!

      Joo, tekee kipeetä aluksi, mutta se menee ohi.

      Takuulla löydät toisen ja vielä ihanamman, elä jää roikkumaan tuohon 2-sänky-tyyppiin!

      • kdidihjhhgftyjvhhj

        totta ja vaikka seksiä ei olisi tai kyse siit taitaa olla että aikuisten oikeasti selvittämättlmät asiat estävät suhteenne onnistumisen ja tässä kohtaa sun on oltava luja,härregyyd miksei asioita ole selvitetty erotessa.tosin..tuskin tuosta vanhastakaan mitään tulee.


    • skraga8

      Tätä se on kun vaihdetaan suhteesta toiseen ilman että aikaisempi suhde on käsitelty. Siinä kärsii kaikki. Kyllä noita naisia taitaa olla sellaisiakin jotka lähtee suhteeseen puhtaalta pöydältä ilman eksien riippaa...

      • halolla päähän lyöty

        Mä en itse henkilökohtaisesti ole lähtenyt eron jälkeen uuteen suhteeseen koska en ole saanut eroa käsitellyksi kunnolla. Toinen osapuoli on kyllä jo uudessa "vakavassa" suhteessa 3 kk eron jälkeen. Siis voihan se vakavaa olla en sitä sano mutta kuinka joku rakastuu niin nopeasti uudestaan jos on rakastanut/välittänyt oikeasti toista monta vuotta


      • Naapuri
        halolla päähän lyöty kirjoitti:

        Mä en itse henkilökohtaisesti ole lähtenyt eron jälkeen uuteen suhteeseen koska en ole saanut eroa käsitellyksi kunnolla. Toinen osapuoli on kyllä jo uudessa "vakavassa" suhteessa 3 kk eron jälkeen. Siis voihan se vakavaa olla en sitä sano mutta kuinka joku rakastuu niin nopeasti uudestaan jos on rakastanut/välittänyt oikeasti toista monta vuotta

        Jos se exä on se 10vuotta ämmääs nuorempi narkki, ei še suhde ikinä onnistu. Äijä panee monia muita siinä anuksen rinnalla. Paskan oot löytäny, mut on sillä miehiä ennenki ollu, varmaan parikymmentä. Parin kanssa vihillä ja parin kait kihloissa. Että sillee, ja muutama naissuhde, ehkä et tiennyt, että on be-tyyppi :D


    • ohutsuolimies

      onhan näitä tapauksia juu. kaikki ei oo aina nii yksinkertaista. vanha suola tosiaa saattaa joskus vähän janottaa. ite olin pari vuotta yhdessä yhden naikkosen kans kunnes löysi uuden miehen. parikymmentä vuotta vielä ikäerooki. no ei siinä mitää sellasta sattuu. nyt tää friidu sit pettää uutta miestänsä exänsä kanssa. sitä saa mitä tilaa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe