Hei, minulla on muuta rubiinisormus ja -korvakoru, jotka haluisin myydä mutta en tiedä kuka ostaa näitä. Kävin muutamassa liikkeessä PK-seudulla mutta he sanoivat että ostavat vain kultaa.
Korujen myynti
Rubin132132
1
210
Vastaukset
- Kesäkukka87
Moikka! Itselläni oli samalainen tilanne, että halusin päästä muutamasta arvokorusta eroon ja katselin netistä erilaisia palveluita. Myin omani eLombardin panttipalvelun kautta. Palveluun pitää lähettää kuva koruista ja sitten he lähettävät hinta-arvion, jos hyväksyt heidän arvionsa lähetät vain esineet heille ja rahat tulee tilille saman päivän aikana. Itse koin tämän helpoksi ja nopeaksi tavaksi myydä turhat korut. ELombardin tarjoama korvaus oli myös parempi, mitä olin saanut koruliikkeissä käydessäni tiedustelemassa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004766846- 262521
- 2182477
- 1401759
- 1141698
- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62907