Hei, minulla on muuta rubiinisormus ja -korvakoru, jotka haluisin myydä mutta en tiedä kuka ostaa näitä. Kävin muutamassa liikkeessä PK-seudulla mutta he sanoivat että ostavat vain kultaa.
Korujen myynti
Rubin132132
1
255
Vastaukset
- Kesäkukka87
Moikka! Itselläni oli samalainen tilanne, että halusin päästä muutamasta arvokorusta eroon ja katselin netistä erilaisia palveluita. Myin omani eLombardin panttipalvelun kautta. Palveluun pitää lähettää kuva koruista ja sitten he lähettävät hinta-arvion, jos hyväksyt heidän arvionsa lähetät vain esineet heille ja rahat tulee tilille saman päivän aikana. Itse koin tämän helpoksi ja nopeaksi tavaksi myydä turhat korut. ELombardin tarjoama korvaus oli myös parempi, mitä olin saanut koruliikkeissä käydessäni tiedustelemassa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815520Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151522- 106961
- 78841
- 50832
- 41813
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44812Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807- 56794
- 39779