Hei! Olen 18 vuotias lähihoitajaopiskelija, päätän opintoni ensi vuonna, erikoistuen lapsiin ja nuoriin. Minulla on koulun kautta paljon kokemusta lapsista kahdesta eri päiväkodista, sekä olen ohjannut kerhoja. Olen rehellinen, luotettava, vastuullinen, positiivinen ja rento nuori nainen, joka haluaisi ehdottomasti nähdä maailmaa! Kysy ihmeessä lisää, niin kerron enemmän! Kiitos Sinulle :)
Vastaukset 10
- heidi.o
Edelleen tuleva perhe hakusessa!
- -Joanna-
Onko 06/2015 aikaisin ajankohta jolloin voit aloittaa?
Meillä olisi tarve jo pari kk aikaisemmin. Asumme Saksan Hampurissa ja perheessä puhutaan saksaa, suomea ja englantia. Lapset 2 tyttöä (7-ja 9-vuotiaat).- Hanna 2
Oletteko jo löytäneet au pairin?
- jänis
Hanna 2 kirjoitti:
Oletteko jo löytäneet au pairin?
Jossain täällä luki että olivat löytäneet.
- heidi.o
Valitettavasti koulu loppuu 30.5 enkä aikaisemmin voi lähteä :( Voi harmi...
- -Joanna-
Harmi tosiaan! Kuulostat oikein tunnolliselta au pairilta. Onnea sinulle kuitenkin oikean perheen etsintään ja mukavaa kesää!
- heidi.o
Kiitos paljon, toivottavasti löydätte au pairinne!
- heidi.o
Huom, voi ehdottaa myös muihin saksankielisiin maihin! Kiitän yhteydenotoistanne! Ps. minut voi löytää myös Au Pair Worldista
- amsterdamj
Haussa au pair Suomalais-italiaiaiseen perheeseen Hollantiin! Jos kiinnostaa niin laitatko yksityisviestiä niin sovitaan Skype-soitosta.
- heidi.o
Hei, kuulostaa kivalta, mutta valitettavasti joudun vastaamaan ei, itseä kiinnostaa enemmän Saksa ja saksankieliset maat :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491