DarkFear, millaisella ohjelmalla treenasit

Iso Darska

Olet kertonut joskus treenanneesi ahkerasti kuntosalilla vuosikausia. Voisitko kertoa että minkälaisella ohjelmalla treenasit?

24

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

Ei DarkFearia kiinnosta keskustella tällaisista aiheista koska hänellä on liian kiire haukkua ihmisiä huorapersehinttareiksi.

• GymFear

DF ei voinut mennä yksin kuntosalille, kun siitä kaikki kuitenkin ajattelisivat kaikkea negatiivista, jos nuori mies treenaa yksin kuntosalilla. Sen sijaan hän treenasi tissinsä hurjan kokoisiksi finatabuja syömällä.

• Enpä tiedä viitsinkö tähänkään mitään vastata, kun eipä tällä palstalla kuitenkaan kukaan uskoisi mun ikinä käyneen missään punttisaleilla. Aina vaan kaikkea negatiivista musta ja mun vastauksistani ajatellaan, vastasin mä sitten ihan mitä tahansa.

• ap.

No jos esittelisit asiantuntemustasi treenaamisesta niin eiköhän ne sitten usko.

• .....

Miksi vastaat sitten tämänkään vertaa tai ylipäätään olet tällä palstalla?

• <---------->

No kerro nyt jotain. Minkälainen treenijako vai oliko yksijakoinen? Käytitkö lisäravinteita? Entäs ruokapuoli?

Sinä DF olet ihan fiksu tyyppi. Ei kannata välittää näistä palstajutuista.

• No älä sitten vastaa

Joo, mitäpä sitä keskustelemaan normaalisti tavallisten ihmisten lailla arkisista aiheista, kun joku voi ajatella siitä negatiivisesti. Parempi vain jankuttaa vuodesta toiseen parista pakkomielteestään ja saada autistisia raivokohtauksia, sillä sellaisestahan kaikki ajattelevat pelkästään positiivista.

• No älä sitten vastaa kirjoitti:

Joo, mitäpä sitä keskustelemaan normaalisti tavallisten ihmisten lailla arkisista aiheista, kun joku voi ajatella siitä negatiivisesti. Parempi vain jankuttaa vuodesta toiseen parista pakkomielteestään ja saada autistisia raivokohtauksia, sillä sellaisestahan kaikki ajattelevat pelkästään positiivista.

Okei, hyvä on, vastataan sitten.

Niin kävin siis aikoinaan varsin paljon punttisalilla. Ei mulla oikeastaan ollut mitään säännöllistä treeniohjelmaa, mutta treenasin aina hauista käsipunteilla, sekä pidempiä sarjoja kevyemmällä ja sitten myös lyhyempää sarjaa painavammalla. Lisäksi treenasin myös vatsa- ja rintalihaksia.

Mitään lisäravinteita en ole koskaan käyttänyt, mutta muuten oon kyllä ollut aina varsin tarkka ruokavalioni suhteen. Nykyään tosin suosin enemmän lenkkeilyä kun punttisalia, koska liika punttisalitreeni nostaa liikaa painoa.

• Jari Koski
        DarkFear kirjoitti:

Niin kävin siis aikoinaan varsin paljon punttisalilla. Ei mulla oikeastaan ollut mitään säännöllistä treeniohjelmaa, mutta treenasin aina hauista käsipunteilla, sekä pidempiä sarjoja kevyemmällä ja sitten myös lyhyempää sarjaa painavammalla. Lisäksi treenasin myös vatsa- ja rintalihaksia.

Mitään lisäravinteita en ole koskaan käyttänyt, mutta muuten oon kyllä ollut aina varsin tarkka ruokavalioni suhteen. Nykyään tosin suosin enemmän lenkkeilyä kun punttisalia, koska liika punttisalitreeni nostaa liikaa painoa.

Hyvin vastattu, juuri tälläisillä vastauksilla palstan häiriköt rauhottuvat eivätkä saa syytä jatkaa vittuilua

• ap.
        DarkFear kirjoitti:

Millaisilla liikkeillä treenasit rintaa? Penkkipunnerruksella? Peck Deckillä? Vipunostoilla maaten selällään? Vinopenkillä? Penkkipunnerruksella käsipainoilla? Ristikkäistaljalla?

• 4+3
        DarkFear kirjoitti:

Eiköhän sen painon pidäkin nousta salilla? Kuitenkin lihas painaa enemmän kuin läski. Luultavasti näytät silti hoikemmalta / paremmalta vaikka painoa on enemmän, kun se on lihasmuodossa.

• ap. kirjoitti:

Millaisilla liikkeillä treenasit rintaa? Penkkipunnerruksella? Peck Deckillä? Vipunostoilla maaten selällään? Vinopenkillä? Penkkipunnerruksella käsipainoilla? Ristikkäistaljalla?

No käsipainoilla ja sitten sellaisella laitteella, jossa istutaan ja käännetään käsiä eteenpäin. En nyt tiedä sen nimeä.

• Jari Koski
        DarkFear kirjoitti:

No käsipainoilla ja sitten sellaisella laitteella, jossa istutaan ja käännetään käsiä eteenpäin. En nyt tiedä sen nimeä.

se on Peckdeck

• ätmi-sinkku

Käyn salilla ja en usko että kukaan nainen ajattelee siitä mitään negatiivista.

• Pakko nyt kyllä sanoa, että tuli hieman negatiivisia ajatuksia salilla erästä miehentampiota kohtaan, joka muitta mutkitta pölli laitteen johon olin juuri aikeissa mennä, kun olin säätämässä vastuksia itselleni sopivaksi. Miten ihminen voi olla niin sumussa ettei muka huomaa, että joku toinen on juuri laitteeseen menossa? Prkl.

• -----
        stellaria81 kirjoitti:

Pakko nyt kyllä sanoa, että tuli hieman negatiivisia ajatuksia salilla erästä miehentampiota kohtaan, joka muitta mutkitta pölli laitteen johon olin juuri aikeissa mennä, kun olin säätämässä vastuksia itselleni sopivaksi. Miten ihminen voi olla niin sumussa ettei muka huomaa, että joku toinen on juuri laitteeseen menossa? Prkl.

Lähdit sitten nöyränä siitä pois, etkä alkanut rähisemään kuin kunnon biaatchin kuuluisi.

• 10+4
        stellaria81 kirjoitti:

Pakko nyt kyllä sanoa, että tuli hieman negatiivisia ajatuksia salilla erästä miehentampiota kohtaan, joka muitta mutkitta pölli laitteen johon olin juuri aikeissa mennä, kun olin säätämässä vastuksia itselleni sopivaksi. Miten ihminen voi olla niin sumussa ettei muka huomaa, että joku toinen on juuri laitteeseen menossa? Prkl.

Ajattelen näistä salilla olevista negatiivisesti:
        - Bodarit jotka huutavat ja heittävät painoja lattiaan
        - Teinitytöt jotka istuvat laitteissa 20min ja tekevät ehkä 5min välillä kympin sarjoja pienimmällä painolla. Loppuajan juttelevat keskenään
        - Treenaajat jotka eivät pidä huolta ollenkaan hygieniasta
        - Treenaajat jotka varaavat viisi laitetta samaan aikaa

• 10+4 kirjoitti:

Ajattelen näistä salilla olevista negatiivisesti:
        - Bodarit jotka huutavat ja heittävät painoja lattiaan
        - Teinitytöt jotka istuvat laitteissa 20min ja tekevät ehkä 5min välillä kympin sarjoja pienimmällä painolla. Loppuajan juttelevat keskenään
        - Treenaajat jotka eivät pidä huolta ollenkaan hygieniasta
        - Treenaajat jotka varaavat viisi laitetta samaan aikaa

Juup, erityisesti:

”Bodarit jotka huutavat ja heittävät painoja lattiaan”
        Pienemmät painot hyvänen aika, jos noin koville ottaa. Voisi vähän ajatella sitä turvallisuuttakin, kun jotkut eivät viitsi laiskuuttaan pistää edes tangon päihin niitä kiinnikkeitä, jolloin painot voivat pudota vaikka jonkun toisen varpaille.

”Teinitytöt jotka istuvat laitteissa 20min ja tekevät ehkä 5min välillä kympin sarjoja pienimmällä painolla. Loppuajan juttelevat keskenään”
        Tää on raivostuttavaa, että ihmiset vain istuu niissä laitteissa eikä oikeasti tee niissä mitään, vaan huilaavat tai pälättävät jonkun toisen kanssa. Olen ottanut tavaksi mennä tällaisissa tapauksissa ihan piruuttani kysymään tyypiltä, että saanko tehdä sarjan siinä välissä, kun itse ei kerta näytä laitetta käyttävän. Että tuosta sitten minut tunnistaa, jos sattuisi että joku palstalainen samalla salilla hengaisi. :D

• ohnoes
        stellaria81 kirjoitti:

Itsellä tuli vähän huono omatunto kun kerran laitoin puhelimeni (ajanottoa varten) ja käsipainot penkin toiseen päähän kun toista päätä käytti nuori tyttö omien kamojensa telineenä. Tyttö samantien nappasi kamansa ja laittoi ne lattialle vaikkei kumpikaan meistä tarvinnut penkkiä muuhun kuin telineeksi. Ajattelikohan hän, että vitun kusipää kun varastit sen penkin.

• ----- kirjoitti:

Lähdit sitten nöyränä siitä pois, etkä alkanut rähisemään kuin kunnon biaatchin kuuluisi.

Mää mulkoilin sitä miestä murhaavasti, mutta ei se edes huomannut.

• ....
        ohnoes kirjoitti:

Itsellä tuli vähän huono omatunto kun kerran laitoin puhelimeni (ajanottoa varten) ja käsipainot penkin toiseen päähän kun toista päätä käytti nuori tyttö omien kamojensa telineenä. Tyttö samantien nappasi kamansa ja laittoi ne lattialle vaikkei kumpikaan meistä tarvinnut penkkiä muuhun kuin telineeksi. Ajattelikohan hän, että vitun kusipää kun varastit sen penkin.

Varmaan ajatteli kaikkea negatiivista sinusta ja nyt et voi enää salilla käydä, koska se on negatiivisten ajatusten saastuttama.

• sdsgsgsd
        stellaria81 kirjoitti:

Mää mulkoilin sitä miestä murhaavasti, mutta ei se edes huomannut.

Ehkä se mies huomasikin, mutta ajatteli sun vaan ihailevan hänen lihaksiaan. Kyseisellä bodarilla oli kuitenkin jo niin iso panorinki pyörimässä, ettet olisi enää mahtunut mukaan ja siksi se ei huomioinut sua ollenkaan.

• sdsgsgsd kirjoitti:

Ehkä se mies huomasikin, mutta ajatteli sun vaan ihailevan hänen lihaksiaan. Kyseisellä bodarilla oli kuitenkin jo niin iso panorinki pyörimässä, ettet olisi enää mahtunut mukaan ja siksi se ei huomioinut sua ollenkaan.

Voipa olla, että ainakin epäili minun ihailevan lihaksiaan. Kyseessä oli nimittäin semmoinen 50 äijänrähjä, joka oli ikäisekseen aivan rapakunnossa. Alkoholismitaustasta en yllättyisi sen näköisen miehen tapauksessa lainkaan.

Myös panorinkejä saattoi äijällä hyvinkin pyöriä siellä oman pääkoppansa sisällä.

• ähkijäpunttari
        stellaria81 kirjoitti:

Juup, erityisesti:

”Bodarit jotka huutavat ja heittävät painoja lattiaan”
        Pienemmät painot hyvänen aika, jos noin koville ottaa. Voisi vähän ajatella sitä turvallisuuttakin, kun jotkut eivät viitsi laiskuuttaan pistää edes tangon päihin niitä kiinnikkeitä, jolloin painot voivat pudota vaikka jonkun toisen varpaille.

”Teinitytöt jotka istuvat laitteissa 20min ja tekevät ehkä 5min välillä kympin sarjoja pienimmällä painolla. Loppuajan juttelevat keskenään”
        Tää on raivostuttavaa, että ihmiset vain istuu niissä laitteissa eikä oikeasti tee niissä mitään, vaan huilaavat tai pälättävät jonkun toisen kanssa. Olen ottanut tavaksi mennä tällaisissa tapauksissa ihan piruuttani kysymään tyypiltä, että saanko tehdä sarjan siinä välissä, kun itse ei kerta näytä laitetta käyttävän. Että tuosta sitten minut tunnistaa, jos sattuisi että joku palstalainen samalla salilla hengaisi. :D

Kyllä siitä ääntä lähtee, kun äärirajoilla nostaa rautaa. Kannattaa kokeilla. Tarkoituksena kun on rikkoa rajoja, eikä se pienillä raudoilla sivistyneesti sipsutellen suju.
        Rautojen paiskominen kai liittyy siihen, että joissain liikkeissä uskotaan tulevan vääränlaista rasitusta ja jopa loukkaantumisriskin, jos laskee tangon hitaasti alas.

En muuten ole koskaan nähnyt painojen tippuvan lukottomuuden takia. Paitsi itselleni se on kotona käynyt, mutta vasta sitten, kun tanko on muutenkin jäänyt rinnalle penkissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6504
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3078
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1320
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1211
    Aihe