Kannattaako värjätä kulmakarvoja? Toiseksi kulmani ovat olleet kauan aikaa ns. huonokuntoiset, mitä teen niille? miten voin muotoilla ne miten haluan? tarvitsisin kipeästi apua! Ja en ole mikään meikkien asinantuntija koska omistan ikää 14vuotta.
Kulmakarvat!
5
128
Vastaukset
- hhmmmm
Mitä tarkoittaa huonokuntoiset? Jos karvoja puuttuu, ei kai auta kuin piirtää ne kynällä, siis ohuita viivoja matkien luonnollisia karvoja. Jos olet epävarma muodosta, kannattaa ehkä nypityttää kosmetologilla.
- SökötKulmat
Ne söjöttävät miten sattuun ja tuntuvat ns. rasvaisilta. olen miettinyt että värjäisin ne joten aineita kulmiin ei tarvitsisi paljoa laittaa.
- hhmmmmm
SökötKulmat kirjoitti:
Ne söjöttävät miten sattuun ja tuntuvat ns. rasvaisilta. olen miettinyt että värjäisin ne joten aineita kulmiin ei tarvitsisi paljoa laittaa.
Kestovärjäys on ihan kätevä juttu, helppo tehdä kotonakin ja säästää aikaa meikkaamisessa. Jos kulmat "sojottavat" tai ovat kovin pitkät, ne kannattaa joko trimmata/lyhentää tai muotoilla kulmageelillä asentoon (esim. Lumenelta löytyy).
- KulmaniOvatSököt
hhmmmmm kirjoitti:
Kestovärjäys on ihan kätevä juttu, helppo tehdä kotonakin ja säästää aikaa meikkaamisessa. Jos kulmat "sojottavat" tai ovat kovin pitkät, ne kannattaa joko trimmata/lyhentää tai muotoilla kulmageelillä asentoon (esim. Lumenelta löytyy).
Kiitoksia! Tietäisitkö hyvää merkkiä jolla olisi hyviä kulmien värjäys aineita?
- hhmmmmmm
KulmaniOvatSököt kirjoitti:
Kiitoksia! Tietäisitkö hyvää merkkiä jolla olisi hyviä kulmien värjäys aineita?
Käytän itse RefectoCil-merkkistä kulmien&ripsien värjäyspakettia (löytyy ihan anttilasta, sokkarilta jne), jolla värjään vain kulmat ja aina on onnistunut. Jos olet vaalea niin kuin minä, kannattaa ottaa vaaleanruskea sävy. Sävy tummenee sitä enemmän, mitä kauemmin väriä pitää kulmissa. Minulle riittää viitisen minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083