Kannattaako värjätä kulmakarvoja? Toiseksi kulmani ovat olleet kauan aikaa ns. huonokuntoiset, mitä teen niille? miten voin muotoilla ne miten haluan? tarvitsisin kipeästi apua! Ja en ole mikään meikkien asinantuntija koska omistan ikää 14vuotta.
Kulmakarvat!
5
161
Vastaukset
- hhmmmm
Mitä tarkoittaa huonokuntoiset? Jos karvoja puuttuu, ei kai auta kuin piirtää ne kynällä, siis ohuita viivoja matkien luonnollisia karvoja. Jos olet epävarma muodosta, kannattaa ehkä nypityttää kosmetologilla.
- SökötKulmat
Ne söjöttävät miten sattuun ja tuntuvat ns. rasvaisilta. olen miettinyt että värjäisin ne joten aineita kulmiin ei tarvitsisi paljoa laittaa.
- hhmmmmm
SökötKulmat kirjoitti:
Ne söjöttävät miten sattuun ja tuntuvat ns. rasvaisilta. olen miettinyt että värjäisin ne joten aineita kulmiin ei tarvitsisi paljoa laittaa.
Kestovärjäys on ihan kätevä juttu, helppo tehdä kotonakin ja säästää aikaa meikkaamisessa. Jos kulmat "sojottavat" tai ovat kovin pitkät, ne kannattaa joko trimmata/lyhentää tai muotoilla kulmageelillä asentoon (esim. Lumenelta löytyy).
- KulmaniOvatSököt
hhmmmmm kirjoitti:
Kestovärjäys on ihan kätevä juttu, helppo tehdä kotonakin ja säästää aikaa meikkaamisessa. Jos kulmat "sojottavat" tai ovat kovin pitkät, ne kannattaa joko trimmata/lyhentää tai muotoilla kulmageelillä asentoon (esim. Lumenelta löytyy).
Kiitoksia! Tietäisitkö hyvää merkkiä jolla olisi hyviä kulmien värjäys aineita?
- hhmmmmmm
KulmaniOvatSököt kirjoitti:
Kiitoksia! Tietäisitkö hyvää merkkiä jolla olisi hyviä kulmien värjäys aineita?
Käytän itse RefectoCil-merkkistä kulmien&ripsien värjäyspakettia (löytyy ihan anttilasta, sokkarilta jne), jolla värjään vain kulmat ja aina on onnistunut. Jos olet vaalea niin kuin minä, kannattaa ottaa vaaleanruskea sävy. Sävy tummenee sitä enemmän, mitä kauemmin väriä pitää kulmissa. Minulle riittää viitisen minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220- 1161220
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per50963- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40805
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721