OI voi. Dave lindholm on varastanu "Isokynä" nimensä Ron "Bigpen" McKernanilta. Voi voi paha paha
Vastaukset 4
- jepulisjeejoo
Aika kova väite!
MCKernan on saanut tuon lempinimen tyttöystävältään siinä 1970 luvun taitteessa ja Dave Lindholm vei laulujaan talvella 1971–1972 Love Recordsiin nimellä ”Great Pen Lee”. Levy-yhtiö taivutteli hänet muuttamaan taiteilijanimensä Isokynäksi, joka on pysynyt muusikon liikanimenä näihin päiviin asti.
Ei ole varastanut siis yhtään mitään vaan on ns. käännetty vapaasti englannin kielisesta "Great Pen Lee" nimestä mikä taasen ei ole "Bigpen" ja Bigpen taas ei tarkoita yhtään mitään koska se ei edes ole ns. englantia vaan päin v..t..tua kirjoitettuna yhteen kun esim. Big Pen olis ollu jotain edes oikein.
Ei siis ole varastanut yhtään mitään vaan on kääntänyt oman englannin kielisen juttunsa mikä nyt sattuu olemaan lähellä toisiaan.- sikakynä
Aloittaja ei vaan osaa lukea;))
Kyse oli The Grateful Dead bändin jäsenestä Ronald C. "Pigpen" McKernan.
- Anonyymi
joskusjossain luki että davellä on valtavan kookas peenis ja siitä tulisi se isokynä
- Anonyymi00004
Kummalla on isompi iso dllä vai isokynällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398