Miksi nainen saa pukeutua houshuihin ja vaikka haalareihin, mutta mies ei saa pukeutua hameeseen?
Jopa värikkäät sukat ovat miehellä stamement.
Miksi te miehet kiellätte sen toisiltanne?
Mitä pelottavaa siinä on?
ps. olen siis nainen ja ihmettelen miesten välistä kontrollia.
Näkisin että tässä asiassa nainen on vapaampi kuin mies.
Miehen kontrolli
18
156
Vastaukset
no eilen kyl oli kolmessa lampussa kaksi isoa miestä naisten vaatteisiin pukeutuneena,eikä ketään haitannu.
- fakiiri Kronblom
monte24 kirjoitti:
housut alun perin ratsastajille kehitetty, sitä ennen miehetkin liikkui hameissa :)
Japanissa miehillekin perinteinen _hakama_ housuhame sopii samuraillekin ratsastukseenkin -heppaan noustaan vasemmalta, koska vasemmalla on vyössä
miekka
Vyön tarkoitusta ja hakaman solmimista ei katana sensei TheOne vanginvartija bodaribroileri ei tiennytkään-----------"lähitaistelukouluttajakin":DDDD
Suomen armeijalla ei ole lähitaistelukouluttajaa, vaikka kenraalikunta kaipaisikin
- Miehen kontrolli
Hakama on niin cuul.
Vanhassa kulttuurissa hame miehenpäällä ei herättänyt homottelua. Miehellä sai olla jopa pitkä tukka.
Oikein vanhassa kulttuurissa mies sai muuttua naiseksi. Joissain aasian maissa näin on edelleen.
Punaniskat keksivät yhden todellisuuden maailman ja kaikkien pitää elää kuten punaniska sanoo.
Sanotaan nyt esim. Conchita Wurst (jolla on jo näköjään omat Wiki sivut.
Erittäin kaunis ja mielenkiintoinen figuuri. Hyvin rakennettu hahmo, aiheutti hyvän oho- reaktion. JA jostain syystä hänelle satelee tappouhkauksia.
Miksi?
Ottaen huomioon, että henkilö on esiityvä taiteilija ja artisti. Siis taidetta ja taiteen pitäisi olla sananvapautta. Nyt sitten punaniskat päätti että jumalan (en tiedä kenen) luomaa jotain-asiaa on loukattu. Ja he jakelevat hänelle tappouhkauksia. Siis erityisesti mies poliitikot. Mitä jos tällainen taiteilija olisi poliitikon oma poika?- an irish little girl
Skotlannissa kilt hame on kunniaka merkki urheasta sotilaastakin
skrebbatki tuulettu ilman kaliiseit
mun farburilt sain perinnöx semmose limudiskoihin
haittaa vaan , kun vaan piilohomot pokaavat - vai mitä
an irish little girl kirjoitti:
Skotlannissa kilt hame on kunniaka merkki urheasta sotilaastakin
skrebbatki tuulettu ilman kaliiseit
mun farburilt sain perinnöx semmose limudiskoihin
haittaa vaan , kun vaan piilohomot pokaavatSuomessa on niin pienet piirit.
Pitää olla aika iso stara, että ego on jo irtautunut turhista peloista erottua jengistä.
ps. pidä kalsarit jalassa, niin eivät pääse iholle - SETAlaisfoobikko
vai mitä kirjoitti:
Suomessa on niin pienet piirit.
Pitää olla aika iso stara, että ego on jo irtautunut turhista peloista erottua jengistä.
ps. pidä kalsarit jalassa, niin eivät pääse iholleNoh pikku nymfini!!!111!!
Käytä siveysvyöt treffeillä ja rotanloukkuja sukkanauhoissani ;-)
- Miehen kontrolli
Onneksi on netti. Mulle sanottiin jo lapsena "älä kysele koko ajan" - eikä se ole loppunut vieläkään. Täälä voi jatkaa kyselemistä ja etsimistä.
Katsos olen elänyt naisena naisten keskellä ja tiedän jotain naisten välisestä kontrollista ja miten punaniskainen nainen voi olla. Mutta en ole elänyt mieheä...on eri asia katsella toista kuin elää toisessa sukupuolessa.- Emo & Huugo
Chiquita
Se uteluikä menee ohi, kun aikuistut. - Selitä vielä
Emo & Huugo kirjoitti:
Chiquita
Se uteluikä menee ohi, kun aikuistut.? Mikä etuiluikä?
Toiset lakkaa kyselemästä, toiset ei.
Mitä tarkoittaa aikuinen? Olen kohta 60 enkä vieläkään ole varma, missä kohtaa se pitäisi tuntua ja miltä sen pitäis tuntua?
Olen väsyneempi kuin ennen, sitäkö se on? - Fakiiri Kronblom
Selitä vielä kirjoitti:
? Mikä etuiluikä?
Toiset lakkaa kyselemästä, toiset ei.
Mitä tarkoittaa aikuinen? Olen kohta 60 enkä vieläkään ole varma, missä kohtaa se pitäisi tuntua ja miltä sen pitäis tuntua?
Olen väsyneempi kuin ennen, sitäkö se on?Sinun kohdalla se tarkoittaa dementikon terminaalivaihetta
Et enää ymmärrä eroa saoissa :utelu ja etuilu
uteluikä tarkoittaa radikaalfemakkotyttöjä
etuiluikä noin 1900 syntyneitä suffragetteja - Kaatuneiden päivä hu
Fakiiri Kronblom kirjoitti:
Sinun kohdalla se tarkoittaa dementikon terminaalivaihetta
Et enää ymmärrä eroa saoissa :utelu ja etuilu
uteluikä tarkoittaa radikaalfemakkotyttöjä
etuiluikä noin 1900 syntyneitä suffragetteja?
No, onneksi sekavuus ei ole koskaan ollut vahvuuksiani.
Meillä kaikilla on jotain. Kukaan ei ole täydellinen.
Dementoituminen voi olla ihan siunaus, kuka tietää.
Mulla on elvytyskielto, joten saatan päästä hyvinkin lyhyellä odotteluajalla. - official sexton
Kaatuneiden päivä hu kirjoitti:
?
No, onneksi sekavuus ei ole koskaan ollut vahvuuksiani.
Meillä kaikilla on jotain. Kukaan ei ole täydellinen.
Dementoituminen voi olla ihan siunaus, kuka tietää.
Mulla on elvytyskielto, joten saatan päästä hyvinkin lyhyellä odotteluajalla.http://www.youtube.com/watch?v=iIyGoVTL9js
Musiikki rauhoittaa palliatiivisessa saattohoidosa olevia demetiikkoja
"Mitä vastaat sä nyt?
Onko hautakuoppas liian syvä?
Niinpä niin, ota ryyppy hyvä
ota yx, ota kax jakolmaskin
ja on lähtösi huoleton"....C E Bellman
- chiguita
Et keskustele mun emon kanssa, joten jäitä hattuun.
Sulla ei ole syytä kinata.
Mun emo istuu lentokoneessa matkalla Brasseihin, Etelä-Ameriikkaan. - tjaa..
kyllä tässä taitaa olla kyseessä oma kapeakatseisuutesi.
- chiquita roja
Anteeksi pentumaisuuteni. Kuvittelin sun luulleen keskustelevas emon kanssa.
Johtui varmaan sun töykeäst sävyst mielipiteiden vainhdos.
En aio olla sulle jatkossa häiriöksi, anna palaa.
Kerro toki keski-ikäiselle naiselle hänen olevan teminaalivaiheessa,
mä olen pentu ja jne.
Entä sä itse? Miten täydellinen ihminen sä itse olet...
Mietippä vähän...onko sun pakko ajaa kaikki huitsun nevadaan?- pink banana
Mitäs mun amada mia
- finninaama tekulaine
pink banana kirjoitti:
Mitäs mun amada mia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673