Miehen kontrolli

Uskallatko sinä?

Miksi nainen saa pukeutua houshuihin ja vaikka haalareihin, mutta mies ei saa pukeutua hameeseen?
Jopa värikkäät sukat ovat miehellä stamement.

Miksi te miehet kiellätte sen toisiltanne?
Mitä pelottavaa siinä on?

ps. olen siis nainen ja ihmettelen miesten välistä kontrollia.

Näkisin että tässä asiassa nainen on vapaampi kuin mies.

18

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no eilen kyl oli kolmessa lampussa kaksi isoa miestä naisten vaatteisiin pukeutuneena,eikä ketään haitannu.

      • housut alun perin ratsastajille kehitetty, sitä ennen miehetkin liikkui hameissa :)


      • fakiiri Kronblom
        monte24 kirjoitti:

        housut alun perin ratsastajille kehitetty, sitä ennen miehetkin liikkui hameissa :)

        Japanissa miehillekin perinteinen _hakama_ housuhame sopii samuraillekin ratsastukseenkin -heppaan noustaan vasemmalta, koska vasemmalla on vyössä
        miekka
        Vyön tarkoitusta ja hakaman solmimista ei katana sensei TheOne vanginvartija bodaribroileri ei tiennytkään-----------"lähitaistelukouluttajakin":DDDD
        Suomen armeijalla ei ole lähitaistelukouluttajaa, vaikka kenraalikunta kaipaisikin


    • Miehen kontrolli

      Hakama on niin cuul.
      Vanhassa kulttuurissa hame miehenpäällä ei herättänyt homottelua. Miehellä sai olla jopa pitkä tukka.

      Oikein vanhassa kulttuurissa mies sai muuttua naiseksi. Joissain aasian maissa näin on edelleen.

      Punaniskat keksivät yhden todellisuuden maailman ja kaikkien pitää elää kuten punaniska sanoo.

      Sanotaan nyt esim. Conchita Wurst (jolla on jo näköjään omat Wiki sivut.
      Erittäin kaunis ja mielenkiintoinen figuuri. Hyvin rakennettu hahmo, aiheutti hyvän oho- reaktion. JA jostain syystä hänelle satelee tappouhkauksia.
      Miksi?

      Ottaen huomioon, että henkilö on esiityvä taiteilija ja artisti. Siis taidetta ja taiteen pitäisi olla sananvapautta. Nyt sitten punaniskat päätti että jumalan (en tiedä kenen) luomaa jotain-asiaa on loukattu. Ja he jakelevat hänelle tappouhkauksia. Siis erityisesti mies poliitikot. Mitä jos tällainen taiteilija olisi poliitikon oma poika?

      • an irish little girl

        Skotlannissa kilt hame on kunniaka merkki urheasta sotilaastakin

        skrebbatki tuulettu ilman kaliiseit

        mun farburilt sain perinnöx semmose limudiskoihin

        haittaa vaan , kun vaan piilohomot pokaavat


      • vai mitä
        an irish little girl kirjoitti:

        Skotlannissa kilt hame on kunniaka merkki urheasta sotilaastakin

        skrebbatki tuulettu ilman kaliiseit

        mun farburilt sain perinnöx semmose limudiskoihin

        haittaa vaan , kun vaan piilohomot pokaavat

        Suomessa on niin pienet piirit.

        Pitää olla aika iso stara, että ego on jo irtautunut turhista peloista erottua jengistä.

        ps. pidä kalsarit jalassa, niin eivät pääse iholle


      • SETAlaisfoobikko
        vai mitä kirjoitti:

        Suomessa on niin pienet piirit.

        Pitää olla aika iso stara, että ego on jo irtautunut turhista peloista erottua jengistä.

        ps. pidä kalsarit jalassa, niin eivät pääse iholle

        Noh pikku nymfini!!!111!!
        Käytä siveysvyöt treffeillä ja rotanloukkuja sukkanauhoissani ;-)


    • Miehen kontrolli

      Onneksi on netti. Mulle sanottiin jo lapsena "älä kysele koko ajan" - eikä se ole loppunut vieläkään. Täälä voi jatkaa kyselemistä ja etsimistä.

      Katsos olen elänyt naisena naisten keskellä ja tiedän jotain naisten välisestä kontrollista ja miten punaniskainen nainen voi olla. Mutta en ole elänyt mieheä...on eri asia katsella toista kuin elää toisessa sukupuolessa.

      • Emo & Huugo

        Chiquita

        Se uteluikä menee ohi, kun aikuistut.


      • Selitä vielä
        Emo & Huugo kirjoitti:

        Chiquita

        Se uteluikä menee ohi, kun aikuistut.

        ? Mikä etuiluikä?

        Toiset lakkaa kyselemästä, toiset ei.

        Mitä tarkoittaa aikuinen? Olen kohta 60 enkä vieläkään ole varma, missä kohtaa se pitäisi tuntua ja miltä sen pitäis tuntua?

        Olen väsyneempi kuin ennen, sitäkö se on?


      • Fakiiri Kronblom
        Selitä vielä kirjoitti:

        ? Mikä etuiluikä?

        Toiset lakkaa kyselemästä, toiset ei.

        Mitä tarkoittaa aikuinen? Olen kohta 60 enkä vieläkään ole varma, missä kohtaa se pitäisi tuntua ja miltä sen pitäis tuntua?

        Olen väsyneempi kuin ennen, sitäkö se on?

        Sinun kohdalla se tarkoittaa dementikon terminaalivaihetta

        Et enää ymmärrä eroa saoissa :utelu ja etuilu

        uteluikä tarkoittaa radikaalfemakkotyttöjä
        etuiluikä noin 1900 syntyneitä suffragetteja


      • Kaatuneiden päivä hu
        Fakiiri Kronblom kirjoitti:

        Sinun kohdalla se tarkoittaa dementikon terminaalivaihetta

        Et enää ymmärrä eroa saoissa :utelu ja etuilu

        uteluikä tarkoittaa radikaalfemakkotyttöjä
        etuiluikä noin 1900 syntyneitä suffragetteja

        ?
        No, onneksi sekavuus ei ole koskaan ollut vahvuuksiani.

        Meillä kaikilla on jotain. Kukaan ei ole täydellinen.

        Dementoituminen voi olla ihan siunaus, kuka tietää.
        Mulla on elvytyskielto, joten saatan päästä hyvinkin lyhyellä odotteluajalla.


      • official sexton
        Kaatuneiden päivä hu kirjoitti:

        ?
        No, onneksi sekavuus ei ole koskaan ollut vahvuuksiani.

        Meillä kaikilla on jotain. Kukaan ei ole täydellinen.

        Dementoituminen voi olla ihan siunaus, kuka tietää.
        Mulla on elvytyskielto, joten saatan päästä hyvinkin lyhyellä odotteluajalla.

        http://www.youtube.com/watch?v=iIyGoVTL9js

        Musiikki rauhoittaa palliatiivisessa saattohoidosa olevia demetiikkoja

        "Mitä vastaat sä nyt?
        Onko hautakuoppas liian syvä?
        Niinpä niin, ota ryyppy hyvä
        ota yx, ota kax jakolmaskin
        ja on lähtösi huoleton"....C E Bellman


    • chiguita

      Et keskustele mun emon kanssa, joten jäitä hattuun.
      Sulla ei ole syytä kinata.
      Mun emo istuu lentokoneessa matkalla Brasseihin, Etelä-Ameriikkaan.

    • tjaa..

      kyllä tässä taitaa olla kyseessä oma kapeakatseisuutesi.

    • chiquita roja

      Anteeksi pentumaisuuteni. Kuvittelin sun luulleen keskustelevas emon kanssa.
      Johtui varmaan sun töykeäst sävyst mielipiteiden vainhdos.
      En aio olla sulle jatkossa häiriöksi, anna palaa.
      Kerro toki keski-ikäiselle naiselle hänen olevan teminaalivaiheessa,
      mä olen pentu ja jne.
      Entä sä itse? Miten täydellinen ihminen sä itse olet...
      Mietippä vähän...onko sun pakko ajaa kaikki huitsun nevadaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe