Kasettimaksu haisee

Antiteosto

Miksi maksaa 8 markkaa jokaisesta 3 tunnin vhs-kasetista jollekkin perkeleen kasettimaksulafkalle...? Laskin että olen maksanut kymmenen vuoden aikana jotain 500 markkaa kommareille kasettirahaa. Ja nyt maksan samaa paskaa mp3-soittimestani ja cdr-levyistä.

10

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmm

      Ei niitä audio levyi tartte ostaa ku voi ostaa iha pelkkii cd-r levyi mis ei oo kasettimaksuu..

      • Karju

        ... suunnilleen markan vai onko se nyt 70p on normaaleiltakin cdr-levyiltä. Audio cdr-levyiltä maksu on moninkertainen, onkohan pari markkaa. Näkyyhän ne teoston sivuilta.


    • Rahat pornobisnekselle

      Kohta tulee kasettimaksu myös kovalevyille, jolloin sinne imuroidusta aikuisviihteestäkin aletaan maksamaan korvausta pornobisnekselle.

    • Harri

      IHAN ... &&Q!!".. tollanen rahastus

    • ---

      Ja sitten täytätte ne cdr:t itse ottamillanne valokuvilla, omilla mölinöillänne, itse koodaamillanen peleillä ja kaiken päälle kirjoitte jonkun miljoonan sivun kirjan. Vi**u niinkö? Saa*ana, ensin kopioidaan kaikki mahdollinen, ja sitten valitetaan 70 pennin maksusta. Se maksu menee niille joille teidän olisi pitänyt maksaa ostaessanne laillisen tuotteen. Miettikää vähän!!!!!!!!

      • Harri

        70 penniä?? Onko se niin vähän? Paljonkos ajattelit laittaa kovalevyille maksua? 10 euroa???

        Videokaseteilla se on kuiteskin PUOLET hinnasta ja niitä kyllä myyn ilman sun maksujas!! Se kahdeksan markkaa on MUN.

        Joten suksi kuuseen MUKLOP!!"!! MOLO !"!! &%&%&sa%as teos%&&%%&lainen komma&!&"!RI!!


    • sda

      äpksa

      • Anonyymi

        Huh huh :)))) Joku piiskaa kuollutta hevosta :)))

        ''...maksun piiriin kuuluisivat digitaaliset tallennuslaitteet, kuten mp3-soittimet, kiintolevylliset digisovittimet ja DVD-tallentimet,''

        Jos vuonna 2025 joku vielä käyttää em. härpäkkeitä, se joku ostaa härpäkkeet esim. saksasta.
        On ostanut jo kauan:)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh :)))) Joku piiskaa kuollutta hevosta :)))

        ''...maksun piiriin kuuluisivat digitaaliset tallennuslaitteet, kuten mp3-soittimet, kiintolevylliset digisovittimet ja DVD-tallentimet,''

        Jos vuonna 2025 joku vielä käyttää em. härpäkkeitä, se joku ostaa härpäkkeet esim. saksasta.
        On ostanut jo kauan:)))

        Tulli lisää maksut jos laki tulee. Typerää touhua taas kerran ja suuri osa menee erilaisiin kuluihin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe