Mä ja mun kät. :D
Ketä kotona? :D
21
107
Vastaukset
- kundi kundine
Tää ainaki ois:)
- metsäporowaara
Sitei woi kiistää nottenko, minois kotoona.
- ricky heart
Eilettäin läksin kotoa eli jätin akan.
- hossi tö orkkis
Juu ei. Vai lasketaanko korjaamo kodiks?
- Frederiko
Moro! Mitä Rampelle kuuluu? :D
- MMies.
- gekko ja pojat
Terse!
- Härr Gustafsson
Terse feikki Laura
- yybee melkein kotona
Istun kanootissa kanalassa
mää, tuo tyyppi ja kolme kissaa,
mur- kipsi
Ostakko sinetti pidennykset?
- Zorbas-Toljake
mikä tyyppi, ai Jorgosko?
kipsi kirjoitti:
Ostakko sinetti pidennykset?
miks? emmää tarvi,
mee muoti&kauneus -> hiukset -palstalle kauppaamaan,
murZorbas-Toljake kirjoitti:
mikä tyyppi, ai Jorgosko?
no se tolojake,
jorgos on taas liesussa, tosin luulen nähneeni sen tänään naapuritalon pihassa grillaamassa ilman paitaa,- naapuri Jorgos
murriperkele kirjoitti:
no se tolojake,
jorgos on taas liesussa, tosin luulen nähneeni sen tänään naapuritalon pihassa grillaamassa ilman paitaa,mina ei tule grillaan kebabi, jos sina murri tule taas ilman paita ja korsetti
minu menee apetit naapuri Jorgos kirjoitti:
mina ei tule grillaan kebabi, jos sina murri tule taas ilman paita ja korsetti
minu menee apetitmitä? minähän en kureliiveistäni kehtaa luopua edes nukkuessani,
sitä paitsi en ole ollenkaan varma et se näköhavainto oli jorgos, koska sillä oli vakavia puutteita selkäkarvoituksen osalta,
ellei se taas ole löytänyt jonkun ajelemaan selkänsä
- albatrossi
Hä, mulla ei oo ollu ketää kotona enää aikoihin.
- toljakeen sisko
niin sulla on vintti pimeenä, ollaan huomattu.
- Ou JEA:.!1#%?+
.
"It's ä KÄT!!!!!!111!11"
http://www.youtube.com/watch?v=EaDW8paKp3M
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654