Mä ja mun kät. :D
Ketä kotona? :D
21
107
Vastaukset
- kundi kundine
Tää ainaki ois:)
- metsäporowaara
Sitei woi kiistää nottenko, minois kotoona.
- ricky heart
Eilettäin läksin kotoa eli jätin akan.
- hossi tö orkkis
Juu ei. Vai lasketaanko korjaamo kodiks?
- Frederiko
Moro! Mitä Rampelle kuuluu? :D
- MMies.
- gekko ja pojat
Terse!
- Härr Gustafsson
Terse feikki Laura
- yybee melkein kotona
Istun kanootissa kanalassa
mää, tuo tyyppi ja kolme kissaa,
mur- kipsi
Ostakko sinetti pidennykset?
- Zorbas-Toljake
mikä tyyppi, ai Jorgosko?
kipsi kirjoitti:
Ostakko sinetti pidennykset?
miks? emmää tarvi,
mee muoti&kauneus -> hiukset -palstalle kauppaamaan,
murZorbas-Toljake kirjoitti:
mikä tyyppi, ai Jorgosko?
no se tolojake,
jorgos on taas liesussa, tosin luulen nähneeni sen tänään naapuritalon pihassa grillaamassa ilman paitaa,- naapuri Jorgos
murriperkele kirjoitti:
no se tolojake,
jorgos on taas liesussa, tosin luulen nähneeni sen tänään naapuritalon pihassa grillaamassa ilman paitaa,mina ei tule grillaan kebabi, jos sina murri tule taas ilman paita ja korsetti
minu menee apetit naapuri Jorgos kirjoitti:
mina ei tule grillaan kebabi, jos sina murri tule taas ilman paita ja korsetti
minu menee apetitmitä? minähän en kureliiveistäni kehtaa luopua edes nukkuessani,
sitä paitsi en ole ollenkaan varma et se näköhavainto oli jorgos, koska sillä oli vakavia puutteita selkäkarvoituksen osalta,
ellei se taas ole löytänyt jonkun ajelemaan selkänsä
- albatrossi
Hä, mulla ei oo ollu ketää kotona enää aikoihin.
- toljakeen sisko
niin sulla on vintti pimeenä, ollaan huomattu.
- Ou JEA:.!1#%?+
.
"It's ä KÄT!!!!!!111!11"
http://www.youtube.com/watch?v=EaDW8paKp3M
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381