Mistä löytää rockabilly-miehen?

lunairmeli

Oon koittanu ettiä "alan" tapahtumia, bändejä ja muuta, mut niitä ei täältäpäin ole löytyny tai sitten en ole osannu ettiä..). Niin jospa kertoisitte onko jotain sivustoa tai jotain? Mistä löytäisin vähän vanhemman komian miehen itelleni?

33

1821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tuosta komiasta niin tiedä.mut aikoinaan kuuntelin grasy cavania,matchboxia,sekä girls schoolia.kuuntelen vieläkin.

    • Stonewall Jackson

      Vitun Urpo!

    • sintti

      Löytäis edes jonkun miähen

    • Benny Joy

      Tänään Storyvilleen Jussi & The Boysien keikalle! Siellä olisi mahdollisuus tavata ainakin yksi mukava sinkku 40 rockabilly mies. ;)

      • lunairmeli

        Mukava 40 rockabilly mies kuulostaa kyl hyvälle ;)


    • Sama ongelma

      Täälläkin haluttais silitellä pulisonkeja! Tuntuu että kaikki on varattuja :(

    • michael.landy

      Jaa, no mistäpäin itse olet?

      Stadin kulmilla olisi yksi Rock' n Roll mies ja siltä Teddy & Tigers ajalta lähtien ko musiikkiin ja tyyliin vannoutunut.

      Tyylillisesti kaikki omista hiuksista spittareihin kunnostautunut, muttei kuitenkaan liiallisesti, ei ainakaan joka päivä. Työtkin kun pitää ihmisten parissa myös jotenkin hoitaa ilman liiallista ulkonäöllä boostaamista.

      Muutoin kyllä 50's nahkarotsi ja muut relaat ovat kunnossa :)

      Ai niin, ja kitaroita on kertynyt 10 kappaletta :) eli roketti roll soi livenä myös levyjen ohella.

      [email protected]

    • Jenni Jenni Jee Jee!

      JJUUUU mulle tänne kans yks Rockabilly-mies......!! =))

    • 45 'n counting

      Entäs ne naiset?
      Tosi pienellä paikkakunnalla asuessa on n. 0% mahdollisuus törmätä "alan" naiseen (nainen >35 wee). Ja vielä sellaiseen, joka ei koe ikää syyksi ostaa tuulipukua?
      Eikö meille rokkivanhuksille ole mitään deittipalstaa?

    • No voi sun huoh.....

      Stadilaisille ei kelpaa epätäydellinen 32v!!

    • lunairmeli

      Oon Turusta..
      Siinäpä idea, meille oma deittipalsta! :)

      • Kyllästyny sinkku!

        JES! ASIAA!! JES!! :D


    • Äh,

      ei me kaikki olla varattuja! Monet nuoret Fifties Galit tai Mr Coolit käyttää nykyään silmät ummessa valittua verkkapukua ja musiikkimaku on vaihtunut kymmeniä vuosia sitten ja sama näkyy naamasta. Ei siinä mitään, käyttäkää vaan, ihmisiä me ollaan ja ihmisiltä haistaan kaikki. Minä vaan haluun yhä pistää tukan ainaki matalalle tötterölle ja yhä kaipaisin löytää ja pussata päin pläsiä jotain apout itteni ikäistä Rockabilly-Gimmaa jonka aitous ei lähde pesussa! Ei hänkään varmaan enää mikään ihan "gimma" ole.... 2;) Ja gimma-ikäiset tuskin enää haluaa näin miehekkäillä pulisongeilla varustettua "Aitona asiana" pysynyttä miestä pussailla. 2;D Ei se "aitous" ulkonäköön ja vaatteisiin katso, mutta mieluiten pussailisin aitoa tapausta joka myös haluaa näyttää aidolta. 2:)

      • määvaa2

        pulisongit


    • Äh,

      hyvä että joku muukin rakastaa pulisonkeja. Oon luullu tähän asti olevani itserakas kun oon rakastanut pulisonkejani! 2;D Ehkä niitä ei sitten kannatakaan vielä ajella lyhkäsiksi? 2:)

      • määvaa2

        Älä ny hyväneaika niit pois aja! ;)


      • Äh,
        määvaa2 kirjoitti:

        Älä ny hyväneaika niit pois aja! ;)

        Ehdin jo! 5;) Olisit tullu väliin aiemmi estämään hirmutyötä! 2xD Älä huoli naisparka, nyt näytän vähän aikaa mageemmalta lyhyemmillä pulisongeilla ennenkuin ne taas kasvaa. 2:) Sellasta se on, kun ei oo naista, ei oo ketään estämässä pulisonkien ajelua. Sitten jos olisi nainen, ei olisi sittenkää ketään estämässä pulisonkien ajelua, ainakaan jos se nainen ei ois rockabilly. Parempi olla naisseton, ni saa pulisongit kasvaa rauhassa, ei oo ketään määräämässä niitten pituudesta. 2:) Mieluummi rockabillyjen silmissä tyylikäs, ku tuulipuvussa naisen kanssa lenkillä. Tavisten silmissä oon varmaan retku, niskaletti ja kaikki! 2xD Mutta itsestään ylpeä retku! 2;)


    • rockabella91

      Juu tännekki yks alan mies! :D

    • Äh-PulisonkimiesTäälViel

      Onko kukaan löytäny tän keskustelun aikana itelleen elämänsä rockabilly miestä tai -naista? Tän keskustelun avulla tai ilman sitä? Kaikki ei asu kehä kolmosen nurkilla rockabillyjen menomestojen luona ja itse en jaksais lähteä paikalliseen teknodiskoon vaan siks, että siellä ehkä sattus sinä iltana olemaan elämäni rockabilly nainen kavereineen. Minulla ei ole kiirettä, vuodethan ne vaan vierii. 2:) Ja pulisongit kasvaa.

    • lunairmeli

      Ei ole löytynyt... :(

    • PulisonkimiesTäälViel

      Ei täälläkään. En ole tärskyjä tms ehdottamassa, mutta jos jotakuta 50s kulttuurista kiinnostunutta naista kiinnostaa kirjoitella vaikka muuten vaankin nelkyt vee rockabilly miehen kanssa, voi laittaa postia pulisonkimies(at)yahoo.com

    • One-gal

      Tännekin kelpaisi semmoinen aito 50's henkinen mies iältään n. 4-kymppinen.. (Pulisongeilla).. Täällä ne vähäiset on myös varattuja...Eikö ole mitään alan sinkkupalstaa kenties? Itse en ainakaan löydä ja puskaradiokaan auta... Täällä on kyllä joitain tapahtumia mutta ei niitä vapaita miehiä.

    • lunairmeli

      Mä sittenkin vaihdoin, löysin harmaantuneen punkkarin :D
      Toivottavasti pulisonki mies on löytänyt itselleen jonkun kivan kellohelmaisen tyttelin ;)

    • PTRocker

      Täälläki yks onneton vähän yksinäisen psychoteddyroku-mimmi 30 oottelee ottajaa... ;)

    • Psychobillybitch

      No ei oo löytyny, vaikka en oo silleen ees hakenukkaan kovasti.. kun on ite pikku paikkakunnalta, on aika hiljasta.. :D Saman henkistä keskustelu immeistä kaipaisin, olipa mies tai nainen.. Ja kyllähän ne miehet kiinnostaa.. ;)

    • Gray-rooster

      Jos joku nyt kehtaa myöntää tulevansa Turkuun (tai Naantaliin) niin täältä löytyy kevyesti harmaantunut rockabilly-mies vapaalla :o
      ps. pari kesää putkeen Naantalissa järjestetty rockabilly weekendiä odotellessa

    • Silver-Fox

      Miksi suurin osa alan naisista, on niin kovin lihavia?

    • Teddyboy10

      Olut lisää linjoja. On mistä ottaa kiinni.

    • Turhautunutmies

      Täälä seinäjoella ykainäinen 37v. Rockabilly mies. Mistä löytyy se rockabilly nainen kainaloon?

    • Anonyymi

      Jaa löytiks kukaa sitä oikeeta rokumimmii tai miest?

    • Anonyymi

      vaikka mistä kyllä prätkä rock car äijää joka kulman takana

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe