Olen vasta vähän aikaa opetellut huulipunan käyttöä, ja olen todennut, että amorinkaareni on itse asiassa nätti. Ennen en edes ollut kiinnostunut katsomaan huulten mallia, mutta nyt huomaan luomuhuulienkin mallin.
Millaisia huulia itse pidätte kauniina? Itselläni on melko lyhyt suu. Amorinkaaren kuoppa on selkeä. Alahuulessa on hassu pieni poukama. Vaikutelma on ihan erilainen riippuen pienistäkin eroista, miten rajaan.
Omasta mielestäni taiteellisesti kaareutuvat huulet ovat kauniit. Niiden ei tarvitse olla paksut. Itse en pidä afrohuulia kauniina ainakaan vaaleaa alkuperää olevalla naisella. Pyöreälläkin naisella kapeahko suu on nätti (kohtuuttoman muhkea suu yhdistettynä meheviin muotoihin korostaa ahnasta vaikutelmaa).
Nyt en ainakaan ikinä ota huultenrajausta. Se rajoittaa huulipunauksella leikittelemisen mahdollisuutta. Jotenkin minulla on vaikutelma, että osa naisista laittaa huulipunaa rutiininomaisesti lainkaan ajattelematta koko toimitusta, jolloin huulipuna saattaa jopa hävittää huulten kauniita muotoja.
Millaiset huulet ovat mielestänne kauniit?
3
363
Vastaukset
- Huulet huulet huulet
Siis tarkoitin tuolla viimeisellä huultenrajauksella kestobigmentointia.
- huulipuniakaikille
Pidän itse sellasista huulista, jotka on ns. keskipaksut ja joissa on melko korkeat amorinkaaret. Itselläni ei ole amorinkaaria lähes ollenkaan.. .-.
- Anonyymi
Ei ainakaan nykytyylin mukaiset ylitäytetyt huulet, jotka ovat täysin muodottomat. Miksi naiset kuvittelevat että miehet tykkäävät muodottomista huulista? Sama kuin suurissa rinnoissa. Kaikissa tutkimuksissa miehet pitävät pienistä rinnoista (tissifetisistejä lukuunottamatta), silti naiset haluavat suuret rinnat. Käsittämätöntä. Kertokaa miksi teette niin?
Sirot huulet ovat kaunista katsella ja yläkaaren luonnolliset muodot. Täyte hävittää nämä muodot täysin. Ja on todella vastenmielistä katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565433- 874213
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722490Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701038Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3291018- 61823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 25764
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52759