ostin vahingossa kun olivat miesten rekissä ja matalavyötäröiset olivat.
onko blendshe farkut vain naisten malleja
9
257
Vastaukset
- Jalkaan vaan
Unisex malli
- 5684
ainakaan valmistaja nsivulla ei unisexistä mainita
- eli naisten
Blend She on Blendin naistenvaatteita tuottava alamerkki, ...
- AkseliAksu
Ei kai sillä oo välii jos vaan munat sopii sisään niin mikset käyttäis niitä?
- Käyttöön
AkseliAksu kirjoitti:
Jos housusi tuntuvat hyvältä jalassa, voit ottaa ihan vapaasti käyttöön. Mitä väliä mille sukupuolelle ne on suunnattu. Kun housut suunnataan tietylle sukupuolelle siinä otetaan huomioon naisilla rehevyys ja miehillä etumus. Mutta jos miehelle käy naisille suunnatut housut, mikä estää käyttämästä. Itsekin ostan monesti naisten osastoilta housut sillä miehille ei myydä hyviä keinonahka housuja, ja monesti ''miesten'' housut ovat mulle ihan liian leveät
- Kuin myös
Käyttöön kirjoitti:
Jos housusi tuntuvat hyvältä jalassa, voit ottaa ihan vapaasti käyttöön. Mitä väliä mille sukupuolelle ne on suunnattu. Kun housut suunnataan tietylle sukupuolelle siinä otetaan huomioon naisilla rehevyys ja miehillä etumus. Mutta jos miehelle käy naisille suunnatut housut, mikä estää käyttämästä. Itsekin ostan monesti naisten osastoilta housut sillä miehille ei myydä hyviä keinonahka housuja, ja monesti ''miesten'' housut ovat mulle ihan liian leveät
Minäkin käytän
- vtttaaa
AkseliAksu kirjoitti:
noperhana kun ostin ne uffista tia kirpparilta ja olivat miesten puolella. matalvyötäröiset,aloin kotona ihmetteleen vasta.
- fw00wf
Käyttöön kirjoitti:
no perse näyttää naiselle kun ne on muotoiltu sillei.
- onlynen
Ite käytän onlyn farkkuja just siksi että ne on hyvännäköiset ja matalat,niin ja 100% tyttöjen farkut mut eipä toi ole mua haitannut.Tyttöjen farkut vaan istuu paljon paremmin pepusta,ja reisistä.I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586420
- 511844
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes431545- 541110
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48971Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887