onko blendshe farkut vain naisten malleja

rrrrrr657

ostin vahingossa kun olivat miesten rekissä ja matalavyötäröiset olivat.

9

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalkaan vaan

Unisex malli

• 5684

ainakaan valmistaja nsivulla ei unisexistä mainita

• eli naisten

Blend She on Blendin naistenvaatteita tuottava alamerkki, ...

• AkseliAksu

Ei kai sillä oo välii jos vaan munat sopii sisään niin mikset käyttäis niitä?

• Käyttöön
        AkseliAksu kirjoitti:

Jos housusi tuntuvat hyvältä jalassa, voit ottaa ihan vapaasti käyttöön. Mitä väliä mille sukupuolelle ne on suunnattu. Kun housut suunnataan tietylle sukupuolelle siinä otetaan huomioon naisilla rehevyys ja miehillä etumus. Mutta jos miehelle käy naisille suunnatut housut, mikä estää käyttämästä. Itsekin ostan monesti naisten osastoilta housut sillä miehille ei myydä hyviä keinonahka housuja, ja monesti ''miesten'' housut ovat mulle ihan liian leveät

• Kuin myös
        Käyttöön kirjoitti:

Jos housusi tuntuvat hyvältä jalassa, voit ottaa ihan vapaasti käyttöön. Mitä väliä mille sukupuolelle ne on suunnattu. Kun housut suunnataan tietylle sukupuolelle siinä otetaan huomioon naisilla rehevyys ja miehillä etumus. Mutta jos miehelle käy naisille suunnatut housut, mikä estää käyttämästä. Itsekin ostan monesti naisten osastoilta housut sillä miehille ei myydä hyviä keinonahka housuja, ja monesti ''miesten'' housut ovat mulle ihan liian leveät

Minäkin käytän

• vtttaaa
        AkseliAksu kirjoitti:

noperhana kun ostin ne uffista tia kirpparilta ja olivat miesten puolella. matalvyötäröiset,aloin kotona ihmetteleen vasta.

• fw00wf
        Käyttöön kirjoitti:

no perse näyttää naiselle kun ne on muotoiltu sillei.

• onlynen

Ite käytän onlyn farkkuja just siksi että ne on hyvännäköiset ja matalat,niin ja 100% tyttöjen farkut mut eipä toi ole mua haitannut.Tyttöjen farkut vaan istuu paljon paremmin pepusta,ja reisistä.I

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1674
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      103
      995
    Aihe