busted

who knows

ihan mielenkiinnosta kyselen et tietääkö kukaan tätä bändiä???..se kun ei oo kovin tunnettu suomes...

12

740

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • air hostess

...no ei o paljon menetetty. voi olla teinityttojen unelma bandi, mutta musiikillisesti pojilla ei ole paljonkaan tarjottavaa, kaikki biisit kuulostaa samanlaisille ja taitaa pikku hiljaa olla fanienkin alkuihastus olla haalistumassa. sita paitsi charlie on kovasti puuhaamassa solo uraa 'toisen' bandinsa kanssa...joten tuskin tullaan enaa kauheesti kuulemaankaan. eika ollut tarkoitus loukata kenenkaan tunteita, ilmaisin vaan mielipiteeni.x

• Loser Kid

anteeks mut Chaz ei puuhaa mitään soolouraa sen toisen bändin kanssa! miks puuhais ? miks alottaa taas ihan pohjalta ku busted on ykkösbändejä britanniassa ?!! sitä paitsi Matt & James& Chazie on vuokrannu jonku talon maalta ja ne menee sinne tekee uusii biisei uutta levyy varten....

• Marica

Mie tiiän! Kuuntelen sitä tälläkii hetkel ja se on todella hyvä bändi!!!!!!!

• t@b

power pop rulez.... mutta tää busted menee jo liiallisuuksiin.... kuuntelen silti joskus... vaikka se on liian backstreetboys tyylinen.... jotkut biisit kuulostaa silti ihan hyviltä ja ne riehuu lavalla, ja se on hyvä juttu... mutta ei se lukeudu suosikkeihini silti...

• mie vaan...

bustedko backstreet boys tyylinen!?! Eihän noista kahdesta bändistä voi edes puhua samana päivänä...

Busted on muuten ihan mahtava bändi!

• t@b
        mie vaan... kirjoitti:

bustedko backstreet boys tyylinen!?! Eihän noista kahdesta bändistä voi edes puhua samana päivänä...

Busted on muuten ihan mahtava bändi!

sori... mutta jokasella oma mielipiteensä... ne oo kuunnellu kauheesti backstreet boyssiä koska en jaksa kuunnella sitä paskaa.. joten ehkä olen väärässä.. mutta busted on joka tapauksessa yhdistelly tyylissää... jotai tommosii poikabändei kuten backstreet boys ja sit jotai vähä rokimpii bändei mut no joo....

• Late Night Sauna
        t@b kirjoitti:

sori... mutta jokasella oma mielipiteensä... ne oo kuunnellu kauheesti backstreet boyssiä koska en jaksa kuunnella sitä paskaa.. joten ehkä olen väärässä.. mutta busted on joka tapauksessa yhdistelly tyylissää... jotai tommosii poikabändei kuten backstreet boys ja sit jotai vähä rokimpii bändei mut no joo....

Siis Busted on ihan paras!!!!!! SE "uus" Thunderbirds are go on iha sikke hyvä!!! Hey, tietääx kukaa muuten mistä Bustedin levyi sais suomesta? En oo vielä löytäny...

• minä minä minä minä vain..
        Late Night Sauna kirjoitti:

Siis Busted on ihan paras!!!!!! SE "uus" Thunderbirds are go on iha sikke hyvä!!! Hey, tietääx kukaa muuten mistä Bustedin levyi sais suomesta? En oo vielä löytäny...

Busted on ihan paras bändi!!!!

Mä ostin viikkositten Anttilasta Bustedin Present for everyone cd:een...!!

Ja aikasemmin ostin sen pelkän bustedin...cd:een siis..

Se on vaan niin hyvä bändi!..

• BUSTED!!!
        minä minä minä minä vain.. kirjoitti:

Busted on ihan paras bändi!!!!

Mä ostin viikkositten Anttilasta Bustedin Present for everyone cd:een...!!

Ja aikasemmin ostin sen pelkän bustedin...cd:een siis..

Se on vaan niin hyvä bändi!..

Busted on mun lempi bändi ja mul on sen cd:eet
        ja huone täynnä julisteit nauhotettu kaikki niiten musavideot miljoonii kertoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Mä olin ja oon yhä iha järkyttyny ku Busted hajos......... Mut silti se tulee aina olemaa mun lemppari!!!!!!

• nba.star
        BUSTED!!! kirjoitti:

Busted on mun lempi bändi ja mul on sen cd:eet
        ja huone täynnä julisteit nauhotettu kaikki niiten musavideot miljoonii kertoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Mä olin ja oon yhä iha järkyttyny ku Busted hajos......... Mut silti se tulee aina olemaa mun lemppari!!!!!!

kaikille busted faneille suuri järkytys :´( toivottavasti charlie menestyy sen nykysen bändinsä(fightstar)kanssa hyvin :( busted rocks!!

• mara92
        nba.star kirjoitti:

kaikille busted faneille suuri järkytys :´( toivottavasti charlie menestyy sen nykysen bändinsä(fightstar)kanssa hyvin :( busted rocks!!

Musta se on epistä, että kaikki on niinku vihasii ja syyttää Charlieta kun se lähti bustedista.

• samwise-fani

ja pidän siittä ihan helevetisti!!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe