ujon erakon ainoa toivo ?

tähkäpää

Onko nettideittailu epäsosiaaliselle ihmiselle ainoa vaihtoehto rakkauden etsinnässä ?
Olen ainakin itse ujo ja eristäytyvä , joten ihmissuhteita ei oikein löydy.
Baariin tai yökerhoon lähteminen ei oikein innosta , vakava suhde olisi haussa.

6

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pälpättäjä

Entä jos kasvattaisit itsetuntoasi ja muuttuisit vähän sosiaalismmaksi?
      Koet, yritä!
      Elä eristäydy, rupee rohkeammaksi.

Jos joku oli ujo aikoinaan, niin minä. Mutta kovan harjoittelun avulla pääsin eroon siitä. Nyt saatan puhua pälpättää ja veistää vitsiä vaikka minkälaisen porukan edessä.

Itsestään kaikki riippuu, kokeile!

• Samaa mieltä kuin Pälpättäjä. Itseään voi kehittää ja se kannattaa tehdä, jotta ei joudu jäämään paitsi asioista vain ujouden takia.

En usko, että nettideittailu ratkaisee ongelmaasi. Toki kaksi ujoa voi sitä kautta teoriassa tutustua toisiinsa, mutta kaiken kaikkiaan se on niin pinnallinen foorumi, että jos edes "kauniit ja rohkeat" eivät sitä kautta pariudu niin miten sitten ujot ja eristäytyvät?

• fwegg
        helka kirjoitti:

Samaa mieltä kuin Pälpättäjä. Itseään voi kehittää ja se kannattaa tehdä, jotta ei joudu jäämään paitsi asioista vain ujouden takia.

En usko, että nettideittailu ratkaisee ongelmaasi. Toki kaksi ujoa voi sitä kautta teoriassa tutustua toisiinsa, mutta kaiken kaikkiaan se on niin pinnallinen foorumi, että jos edes "kauniit ja rohkeat" eivät sitä kautta pariudu niin miten sitten ujot ja eristäytyvät?

Ei sieltä kautta parisuhdetta välttämättä saa, mutta kannattaa silti yrittää. Itse ainakin sain netin kautta joitakin treffejä ja sitä kautta sosiaalisuuteni ja itsevarmuuteni lisääntyi huomattavasti. Nyt onkin sitten livenä helpompi "iskeä".

Mutta oli miten oli, niin kyllä ujoudesta on mahdollista kehittyä ja se vaikea taival kannattaa ottaa asiakseen. Elämäkin on antoisampaa.

• netti on netti

Mitenkähän ujo saa treffit aikaiseksi, kun monet vähemmän
      ujotkaan, ei siinä onnistu. Tarkoitan vaan sitä, että netissä
      homma on aikamoista vekslaamista, päästä edes
      kirjoitusasteelle.

En halua masentaa, ei se ota, jos ei annakkaan.

• Tärkeä neuvo muutokseen. Et ole sen huonompi ihminen kun kukaan muukaan

• Wihtawuori

On. Olen itse ujo luonne ja eristäytyvä sillä en tunne kaupungistani käytännössä ketään ja ainoat kaveritkin asuvat toisella puolen suomea. Tai olen sillätavalla ujo että tulen yhden tai kahden ihmisen kanssa hyvinkin juttuun mutta isommassa porukassa vetäydyn. Mulle ei tuota vaikeuksia aloittaa netissä juttua naisten kanssa tai baarissa koska olemmehan silloin hänen kanssaan kahden. Olen saanut hyvinkin suhteita netin kautta. Eivät vaan ole kestäneet. Samoin baarista. Jos täällä sanotaan että opettele rohkeaksi niin sanon että opettele juomaan niin saat seuraa.
      No vakavasti ottaen samaistun sinuun ja noille vinkeille että "opettele rohkeammaksi" voin sanoa että helpommin sanottu kun tehty. Jos ihminen on syntynyt ujoksi pitää ymmärtää että hän ei ole silloin rohkea eikä rohkeaksi noin vaan ruveta. Ujokin ihminen on arvostettava yksilö vai onko mielestänne yhteiskunnan hylkiö kakkosluokan kansalainen? Itsestäni ainakin monikin nainen on sanonut että olet söpö kun olet hieman ujo.
      Jos tällaisen "opettele rohkeaksi" esimerkin heittäneelle heitän vastapallon mihin sinä voisit opetella niin ajattelepa näin lausettasi. Oletetaan että pelkäät karhuja yli kaiken. Itse vien karhun haaskoille ruokaa ja olen kohdannut karhun kymmeniä kertoja silmästä silmään ja kas kummaa olen edelleen hengissä. Mihin katosit? Miksi juokset karkuun? Opettele olemaan pelkäämättä karhuja ei ne mitään tee.
      Voi olla kuule helpommin sanottu kuin tehty eikö vaan?
      Joskus voisi mennä itseensä kun lohkasee noin vaan helppoja vinkkejä jotka sormia naksauttamalla muka onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      279
      6142
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1979
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1760
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1231
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1195
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      160
      1093
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1076
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      981
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      951
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      942
    Aihe