pitäisikö huolestua?

oola

Meillä on välimätkaa n.400 kilometria. Nähdään yleensä kerran kuussa. Syysloma muutaman viikon päästä. Kullallani on jo muuta menoa joten ei siis nähdä. Kerrankin pystyttäis tapaamaan useammin ja siihen olen tähdännytkin ja sitten tässä kävi näin. En viitsisi alkaa narisemaan tästä asiasta mutta....minkä takia?

4

1400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuiketar

Minulla ja puoliskolla on välimatkaa suurinpiirtein samanverran, vähän päälle tuon 400km:n.

Näemme tosin hieman useammin, vähintään muutaman kerran kuussa. Minulla syysloma ensi viikolla, hän koko viikon töissä, pitkiä päiviä tekee :|

Me toimimme niin, että menen kuitenkin hänen luokseen siksi viikoksi. Poikanen on töissä ja minä parhaani mukaan koitan viihdyttää itseäni sen ajan. Illat varmaankin sitten nyhjäämme yhdessä.

En nyt muista kumman idea oli, ehkä jonkinmoinen itsestäänselvyyskin. Olisiko teillä mahdollisuutta samaan? Jollei ole mitään esteitä tälle. Vai eikö hanisi ole kotosallakaan edes? Sitten huonompi homma. Jossitteluhan ei tunnetusti johda mihinkään, mutta lomanvietosta olisi voinut puhua aiemminkin...

En osaa enempää auttaa. Harmi. :|

• oola

Me ollaan kumpikin alaikäsiä joten ei oikein toistemme luona voida olla ja lisäksi tää on lähössä ulkomaille lomalle...vanhempiensa kanssa.
        Mietityttää vaan että eikö se sit halua nähä mua kerrankin olis mahis. Mut toisaalta se ei välttämättä saa jäädä yksinään kotiin mut...

• Toteaja

Ikävä kyllä, pahalta näyttä ja kannattaa huolestua. Itse ainakin kysyisin mikä voi olla tärkeämpää, kun noin harvoin tapaatte....

• hipsu

minusta ulkomaanmatka on riittävän hyvä syy olla näkemättä. ehditte tapaamaan vielä monen monta kertaa, mutta noita matkustusmahdollisuuksia tulee harvemmin. ja voi olla, että poikaystäväsi mukaan lähtö voi olla vanhempien vaatimus ja heille tärkeää... älä ole itsekäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe