Hei,
Mistä löytäisin sellasen lakin? En tiedä mikä se on suomeksi mutta Greek Fisherman's Cap hakusanoilla löytyy googlesta eli sama lakki mitä Beatlesit ja Bob Dylan käytti aikoinaan ja nykyään näkee katukuvassakin.
Jenkeistä voi joo tilata mutta aika kallista. Löytyykö mistään kaupasta kunnollista villaista että vois sovittaakkin?
Kreikkalainen kalastajalakki
jaujaumies
3
330
Vastaukset
- fiddlers
Tuo on suomeksi yleensä kipparilakki. Olen ostanut omani joskus Anttilasta kipparitakin (pea coat) pariksi.
http://www.hatsandcaps.co.uk/fisherman-caps-cgreekfishermanhats/ - Zhirinovski-lakki
Torikauppiailla olen nähnyt tuollaisia myynnissä. Siis sellaisilla jotka myy hanskoja, hattuja, vöitä ja muita asusteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574