Missä lista

varastetuista autoista......

Missä osoitteessa netissä on lista varasttetujen aitojen rekkareista ja merkeistä ym tiedoista. Mielellään poliisin kannasta suoraan paivittyvä.
On sellaista? Tuolta www.autovarkaudet.net sivuilta ei kyllä mitää löydy, eikä siellä ole mitään. Lisäksi se on vain höpötystä.
Nopeasti luotteva kannasta päivittyvä rekkalista pitää olla.

Meidän talon edessä seisoo yksi punainen volvo 360, joka näyttää ihan varastetulta.

21

19528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........................

      ...................

    • Lauri

      luulet tuollaisella listalla tekeväsi, sitä ei onneksi ole ole.
      Onko ylivoimainen työ soittaa Volvosta poliisille(ilmaiseen numeroon)ja kysyä josko se olisi varastettu.
      Ja mitähän iloa sinä siitä saat jos pihallasi on varastettu auto ja sinä olet se jonka ansiosta Volvo siitä pihalta löytyy??

      • lista

        auttaisi ihmisiä saamaan ajoneuvonsa takaisin. Ja ilmoittaja saisi tästä hyvän mielen autettuaan lähimmäistään. Mikä sinua oikein risoo tässä(kin) asiassa? Luulisi, että tälläiset perusarvot (kuten toisten huomioonottaminen) olisivat selkeitä jopa sinulle, Lauri.


      • Lauri
        lista kirjoitti:

        auttaisi ihmisiä saamaan ajoneuvonsa takaisin. Ja ilmoittaja saisi tästä hyvän mielen autettuaan lähimmäistään. Mikä sinua oikein risoo tässä(kin) asiassa? Luulisi, että tälläiset perusarvot (kuten toisten huomioonottaminen) olisivat selkeitä jopa sinulle, Lauri.

        hän taasen saattaisi pahoittaa jonkun toisen mielen.
        Kerro minulle miten sellainen lista konkreettisesti auttaisi saamaan autoja takaisin.
        Eiköhän jokainen osaa tarvittaessa soittaa poliisille mikäli tuntuu siltä että jokin auto saattaa olla varastettu, vai tahtooko tällaiset listojen vaatijat mennä itse puuttumaan asioihin pesäpallomailoineen ja pippurisuihkeineen?


      • Demo
        Lauri kirjoitti:

        hän taasen saattaisi pahoittaa jonkun toisen mielen.
        Kerro minulle miten sellainen lista konkreettisesti auttaisi saamaan autoja takaisin.
        Eiköhän jokainen osaa tarvittaessa soittaa poliisille mikäli tuntuu siltä että jokin auto saattaa olla varastettu, vai tahtooko tällaiset listojen vaatijat mennä itse puuttumaan asioihin pesäpallomailoineen ja pippurisuihkeineen?

        Laurilla on selkeä pätemisen tarve... Aina pitää olla eri mieltä kuin muut, vaikka kyseessä olisikin varastetusta autosta ilmoittaminen.

        Lista helpottaisi huomattavasti asiaa, koska silloin näkisi suoraan että kannattaako autosta ilmoittaa poliisille vaiko vaan kaupungin kunnossapidolle. Älä Lauri jaksa väitellä asiasta.
        Kerroppas muuten että miten rakennat tappavan sahköiskun antavan laitteen käyttämällä auton omaa akkua (12v)?


      • Lauri
        Demo kirjoitti:

        Laurilla on selkeä pätemisen tarve... Aina pitää olla eri mieltä kuin muut, vaikka kyseessä olisikin varastetusta autosta ilmoittaminen.

        Lista helpottaisi huomattavasti asiaa, koska silloin näkisi suoraan että kannattaako autosta ilmoittaa poliisille vaiko vaan kaupungin kunnossapidolle. Älä Lauri jaksa väitellä asiasta.
        Kerroppas muuten että miten rakennat tappavan sahköiskun antavan laitteen käyttämällä auton omaa akkua (12v)?

        miten sellainen rakennetaan mutta mahdollista se varmastikin on.
        Ja jos jollain on pätemisen tarve niin olisiko se sittenkin sinulla kun tuollaisia kommennteja kirjoittelet..


      • Lauri
        Lauri kirjoitti:

        miten sellainen rakennetaan mutta mahdollista se varmastikin on.
        Ja jos jollain on pätemisen tarve niin olisiko se sittenkin sinulla kun tuollaisia kommennteja kirjoittelet..

        Vedetään Laurin tuttipullo lipputankoon.


      • ihmettä?
        Lauri kirjoitti:

        hän taasen saattaisi pahoittaa jonkun toisen mielen.
        Kerro minulle miten sellainen lista konkreettisesti auttaisi saamaan autoja takaisin.
        Eiköhän jokainen osaa tarvittaessa soittaa poliisille mikäli tuntuu siltä että jokin auto saattaa olla varastettu, vai tahtooko tällaiset listojen vaatijat mennä itse puuttumaan asioihin pesäpallomailoineen ja pippurisuihkeineen?

        Kenen toisen mielen hän saattaisi pahoittaa ilmoittamalla varastetusta autosta? Sen varkaanko? Älä nyt viitsi naurattaa!

        Tuskinpa kukaan pahoinpitelyn vuoksi tälläisiä listoja haluaisi, vaan yleisen auttamisen tahdosta. Eli ilmoitus poliisille -> auto takaisin omistajalleen -> hyvä mieli niin ilmoittajalle kuin omistajalle.


      • Lauri
        ihmettä? kirjoitti:

        Kenen toisen mielen hän saattaisi pahoittaa ilmoittamalla varastetusta autosta? Sen varkaanko? Älä nyt viitsi naurattaa!

        Tuskinpa kukaan pahoinpitelyn vuoksi tälläisiä listoja haluaisi, vaan yleisen auttamisen tahdosta. Eli ilmoitus poliisille -> auto takaisin omistajalleen -> hyvä mieli niin ilmoittajalle kuin omistajalle.

        ainakaan anna myöden tuollaisille listoille.
        Yksityisten ihmisten tietoja ovat.


      • Demo
        Lauri kirjoitti:

        ainakaan anna myöden tuollaisille listoille.
        Yksityisten ihmisten tietoja ovat.

        Mitä yksityisyyttä..? Jos ilmoitan autoni varastetuksi ja poliisi laittaa autoni rekisteri numeron kaiken kansan pälyiltäväksi, niin miten se loukkaa kenenkään yksityisyyttä?

        Voisitko kerrankin Lauri jättää sen väittelyn asiasta josta et mitään ymmärrä.


      • chipper
        Lauri kirjoitti:

        miten sellainen rakennetaan mutta mahdollista se varmastikin on.
        Ja jos jollain on pätemisen tarve niin olisiko se sittenkin sinulla kun tuollaisia kommennteja kirjoittelet..

        12v saadaan helposti isompi jännite hakkurin avulla


      • Lauri
        chipper kirjoitti:

        12v saadaan helposti isompi jännite hakkurin avulla

        tuohonkin pulmaan vihdoin löyti ratkaisu.
        Voitko tarkentaa miten toimii.


      • xxx
        Lauri kirjoitti:

        Vedetään Laurin tuttipullo lipputankoon.

        Vedettään koko Late lipputankoon... Täys tollo koko jätkä.


      • tursa
        Demo kirjoitti:

        Mitä yksityisyyttä..? Jos ilmoitan autoni varastetuksi ja poliisi laittaa autoni rekisteri numeron kaiken kansan pälyiltäväksi, niin miten se loukkaa kenenkään yksityisyyttä?

        Voisitko kerrankin Lauri jättää sen väittelyn asiasta josta et mitään ymmärrä.

        Ennen ne listat sai netistä (tosin olis voinu päivittyä useemminkin). Nykyään niitä ei saa juuri siitä syystä, että niissä oli vanhaa tietoa.
        Ja poliisilla ei ole resursseja ylläpitää tälläistä listaa itse.
        Itse teen silloin tällöin vartiorengas hommia öisin ja saan kyseisen listan poliisilta (tuttu kun on). Useasti ole ajanut esimerkiksi pimeällä teollisuusalueella seilailleen auton perässä ja kun listasta katson että on hakuja ilmoitan poliisille ja seuraan autoa. Varkaat jäävät kiinni ja omistaja on tyytyväinen niinkuin itsekin.


      • jorhar
        Lauri kirjoitti:

        hän taasen saattaisi pahoittaa jonkun toisen mielen.
        Kerro minulle miten sellainen lista konkreettisesti auttaisi saamaan autoja takaisin.
        Eiköhän jokainen osaa tarvittaessa soittaa poliisille mikäli tuntuu siltä että jokin auto saattaa olla varastettu, vai tahtooko tällaiset listojen vaatijat mennä itse puuttumaan asioihin pesäpallomailoineen ja pippurisuihkeineen?

        Lauri,sinulla kummallinen asenne autovarkauteen,et näköjään tiedä,että vahingon kärsinyt usein joutuu taloudellisiin vaikeuksiin tapahtuneesta.Usein on kysymys vanhemmista autoista ja se kertoo,että omistajalla ei ole varallisuutta sijoittaa rahojaan uuteen kulkuneuvoon.


      • Anonyymi
        lista kirjoitti:

        auttaisi ihmisiä saamaan ajoneuvonsa takaisin. Ja ilmoittaja saisi tästä hyvän mielen autettuaan lähimmäistään. Mikä sinua oikein risoo tässä(kin) asiassa? Luulisi, että tälläiset perusarvot (kuten toisten huomioonottaminen) olisivat selkeitä jopa sinulle, Lauri.

        Hyvä idea . Varastettuja tavaroita autoja on joka paikassa lähiöissä ja itäsuunnalla omakotialueilla .


      • Anonyymi
        ihmettä? kirjoitti:

        Kenen toisen mielen hän saattaisi pahoittaa ilmoittamalla varastetusta autosta? Sen varkaanko? Älä nyt viitsi naurattaa!

        Tuskinpa kukaan pahoinpitelyn vuoksi tälläisiä listoja haluaisi, vaan yleisen auttamisen tahdosta. Eli ilmoitus poliisille -> auto takaisin omistajalleen -> hyvä mieli niin ilmoittajalle kuin omistajalle.

        Kertokaas mihin numeroon siitä ilmoitetaan ?? Hälytysnumero ei ota tietoa ja maksullisiin en soittele


    • 5+13=18

      Joo, ihme maa tää meidän härmä. Olen onneksi sen verran ruotsin kielen taitoinen että osaan lukea noita naapurimaan lehtiä. Sieltä löyty lehdestä ihan täys lista varastetuista automerkeistä. Volvo ykkösenä 2580 varastettua Volvoa vuonna 2009.

      Sais suomen lehdistökin skarpata asiassa

    • yhä tarvitaan

      Meidän talon edessä seisoo yksi risuaita. Se näyttää ihan varastetulta. Tuli siihen yöaikaan. Missä osoitteessa netissä on lista varasttetujen aitojen rekkareista ja merkeistä ym tiedoista. Mielellään poliisin kannasta suoraan paivittyvä. On sellaista?

    • Pollari4646

      www.stolencars.eu

      Monen maan poliisin rekisteriin kiinnittynyt sivusto

    • Anonyymi

      Joskus 20v. sitten, oli auton merkki ja rekkari luettelo varastetuista ajoneuvoista.
      Minä löysin melko uudehkon tod.näköisesti varastetun auton metsätiellä.
      Ovet oli lukitsemattaa.
      Tein poliisille ilmoituksen. Mitään ei tapahtunut.
      Parinpäivän kuluttua menin samaa koirankusetusreittiä. Samainen metsätie oli kynnetty kyseisellä autolla ja pellit rungossa.
      Seuraavana päivänä auto oli poltettu.
      Turhaa tein ilmoituksen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe