Turkkilainen mieheni petti!

Laura1987

Ehdimme olla kaksi vuotta yhdessä ja suhteemme päättyi siihen kun hän jäi kiinni pettämisestä.
En tiedä millaista omatuontoa heillä oikein on, kiisteli vielä katsomalla silmiini ja vieläpä "vannon" vannoja huutamalla.

Hävettää aivan kamalasti kun olin esittänyt häntä kaikille tuttaville.
Onko kenellekään käynyt vastaavasti? Miten selvisitte kaikesta?

43

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Svensson

      pettureita ne valitettavasti on, valehtelevat päin naamaa, vievät rahasi ja haukkuvat sinua rasistiksi kun vastaat heille.
      miksi häpeäisit, jokainen tuttavasti tietää varmasti millaisista ihmisistä on kyse.

      jatka elämäsi normaalisti ja eti kunnon suomalainen mies itsellesi!

      tsemppiä!

    • mira_kastinen

      Voi hyvänen aika, eiv'tkö nämä miehet koskaan väsy....
      Taas tyyppillinen alanyan karvamiehiä ja vuosien valehteluja, naisten on ehdottomasti varottava näitä miehiä, vievät rahasi ja leikkivät tunteillasi.
      säälittävät apinat.

    • kale1

      He he heh, älkää välittäkö suomivosut. Saittehan maistaa Turkkilaisia namusia.

    • paskaTurkkilainen

      siinäpä on tyypilliset turkkilaiset miehet ja heidän toimintansa maassamme

    • Kaksoisstandardit

      Sun pitää sietää se niinkun sä nielet sen kaiken muunkin paskan niiltä karvaranteilta mitä et suomalaiselta mieheltä sulattaisi ikinä.

    • -13c

      Suomalaisen tyttöystävän tulisi aina muistaa muslimille hän on vääräuskoinen huora. Mies saa paneskella ympäriinsä, typsy ei edes katsoa muita miehiä.

      • Happily divorced

        Toi on ihan totta se oli meidänkin avioliitossa se kompastus kivi koska mulla ei ollu uskontoa ja hra oli NS: MUSLIMI silti jumala kun antaa anteeksi kaikki synnit mitä on tehnyt.

        Aattelin et onpas hemmetti hyvä järjestely kaikki mitä sä teet ei haittaa kun allah antaa kaikki anteeksi ( ukon puheita ei mun) minun olis pitäny liityä johonkin uskonto kuntaan vain sen takia kun hra alko kaivamaan se asia.

        Sanoi että sit meidän pitää erota sanoin että no sit erotaan piste.

        Sanoin ukolle että se on kuules sillanen asia että jos Jumala on minut tehny tälläseksi niin mikäs sinä olet sitä muuttamaan sielt tuli but minä sainoin ei mitään muttia. :D

        En ole vieläkään missään uskonto kunnassa koska painostaminen ei auta asioita se vaan tekee ne pahemmaksi. Nyt ollaan erottu ja oon happy :D


      • -13c
        Happily divorced kirjoitti:

        Toi on ihan totta se oli meidänkin avioliitossa se kompastus kivi koska mulla ei ollu uskontoa ja hra oli NS: MUSLIMI silti jumala kun antaa anteeksi kaikki synnit mitä on tehnyt.

        Aattelin et onpas hemmetti hyvä järjestely kaikki mitä sä teet ei haittaa kun allah antaa kaikki anteeksi ( ukon puheita ei mun) minun olis pitäny liityä johonkin uskonto kuntaan vain sen takia kun hra alko kaivamaan se asia.

        Sanoi että sit meidän pitää erota sanoin että no sit erotaan piste.

        Sanoin ukolle että se on kuules sillanen asia että jos Jumala on minut tehny tälläseksi niin mikäs sinä olet sitä muuttamaan sielt tuli but minä sainoin ei mitään muttia. :D

        En ole vieläkään missään uskonto kunnassa koska painostaminen ei auta asioita se vaan tekee ne pahemmaksi. Nyt ollaan erottu ja oon happy :D

        Hieno juttu!


      • Raaka Watson
        -13c kirjoitti:

        Hieno juttu!

        Miten niin?


      • -13c
        Raaka Watson kirjoitti:

        Miten niin?

        On siinä se hyvää tajusi hankkiutua eroon tuosta retkusta. On tosin täysin mahdollista sekaantuu vastaavaan tapaukseen uudestaan, kaikki eivät opi yhdestä kerrasta eivätkä toisestakaan...


      • Raaka Watson
        -13c kirjoitti:

        On siinä se hyvää tajusi hankkiutua eroon tuosta retkusta. On tosin täysin mahdollista sekaantuu vastaavaan tapaukseen uudestaan, kaikki eivät opi yhdestä kerrasta eivätkä toisestakaan...

        Njoo mutta nyt se voi kusettaa normaalia miestä ja ryssiä sen elämän. Kukaan ei halua menettää jopa vuosia suhteessa entisen musuloidin patjan kanssa. Kuvittele että saat selville että akka on ollut musuloidin kanssa suhteessa, lapikastahan sille on annettava.


      • Anonyymi

        Tämä on totta. Terveisin turkkilaisen ukon ulos lempannut:) jäi kiinni kun katsoin puhelintaan. Viestejä naisille.


    • aino6

      Viime aikoina olen saanut itsekin kuulla vastaavanlaisia tapauksia, toivottavasti joku sano stop asialle.

      Kyllä se nyt ohi menee, älä murehdi.

    • KokemustaOn

      Sattuin kolme vuotta sitten törmäämään vastaavanlaiseen ****päähän joka oli alussa täysin normaali aviomies.

      Myöhemmin selvisi että hänellä on vaimo jossain ****** marmariksessa. Erosin saman tien mutta hänellä myönnettiin oleskelulupa siitä huolimatta. Nyt on vaimonsa kanssa perustanut jonkun turkkilaisen lounasravintolan kamppiin.

      En suosittele, ehdottomasti!
      Jos satutte sellaisten kanssa olemaan varsinkin isänmaallisten kanssa niin päänne täyttyy heidän propagandallaan: Saksalaiset ovat vihollisiamme, kurdit tuhoavat valtiomme, Eurooppa pelkää armeijamme ja blä blä blä....

      • Suvaitsevaton

        Mikä vitun ongelma sulla niistä toisista naisista on? Ne tulee siihen samaan kauppaan niitten karvaranteitten mukana. Ei se niin paha asia loppujen lopuksi ole, koita sopeutua siihen. Niinhän ne paikallisetkin naiset tekee ja hyvin niillä pyyhkii.


    • Been there done that

      Well mun stoori on on hieman samanlainen mut mun ukko oli Algeriasta ( Eri mutta kumminkin sama )

      Odotin melkein vuoden että se pääsis suomeen sukset meni ristiin heti alussa jo kun se tänne pääsi ja vielä huonommin alko asiat menee kun tuli nää suomessa elävät kamut kuvioihin.

      Ukko alkaa viettää enemmän ja enemmän kamujen kanssa aikaa jopa yöllä ( ei luoja )hän oli kuulemma muuttamassa kaveria johonkin siis täh klo 1 yöllä???

      Aloin jo sillon epäillä et jokin oli pielessä ja todella oli sit tuli tämä yön yli reissu hra lähti klo 22 muka kamun luokse joka oli kipeä ( riiight... ) sitä ennen sovittiin ja katoin oikein kellosta kuin kauan menee ennekun se rikkoo senkin lupauksen no meni noin 10 min.

      Jätkä oli jo lähdössä kamun luokse ajattelin jo sillon että nyt jätkä riittää hra oli yön yli poissa puhelin pois päältä ja kun hra tuli kotia oli kello jo 11 päivällä ja kovin oli punaset silmät.

      Ei puhua pukahtanut yhtään mitään missä oli ollu ja mitä oli ollu tekemässä sit tuli iso riita kun se kysy että mitä sä luulet että oon ollu tekemässä sanoin suoraan mitä aattelin ( huom en oon koskaan kutsunu ketään miestä homoksi ikinä ennen siin vaan oli jotain sellasta mikä sai sanomaan) sanoin että ehkä sä olit ..........kamujas.

      Se otti kurkusta kiinni ja veti avo kämmenellä niin että tuli mustelma sen jälkeen se oli että sori sori ei auttanut sori sori enään se oli sillä selvä. Ukko ulos ja avioero. Myöhemmin kun aloin kaivella kaikkea mitä se oli mulle sanonu se muija jonka kanssa se kirjotteli jonka piti olla sen serkku ei ollutkaan sen serkku.

      Joku muija jonka se on tuntenu jo pitemmän aikaa asui Tunisiassa kaikki alko niinkun mennä kohdallen kun sitä palapeliä rakenteli sen takia se lenteli sinne algeriaan 3sti vuodessa.

      Sen takia piti olla hienoja tuliaisia ja kalliita vaatteita ( v....n kusianen) törsäs yli 300 egee vaatteisiin vain itselleen yhtenä päivänä (kaikki mun vaatteet joita olen ostanu elämäni aikana mahtuu tohon 300 ja jää viel yli) hra lähti Algeriaan niin meille jä ruokaan rahaa 20€ 2 viikoa.

      Se sano että kyllä te pärjäätte 2 ihmistä 20egee 2 viikkoa teki ihan oikeesti mieli jo sillon potkia se ulos jälkikäteen mietin miks se kesti niinkin kauan kun 4 vuotta ja ei muuta paskasta sannu kun pahanmielen.

      Joten siin on mun stoori enään en oo ukkoja kahtellu en ulkomaista enkä suomesta. 4 vuotta kurjuutta oli aivan tarpeeksi :)

      • 213123132

        "jälkikäteen mietin miks se kesti niinkin kauan kun 4 vuotta ja ei muuta paskasta sannu kun pahanmielen."

        Tämä on se juttu, jota minä en kerta kaikkiaan ymmärrä. Sama toistuu loputtomiin näissä tämän palstan jutuissa: roikutaan surkeissa suhteissa, uskotaan parasta vaikka mikään todellisuudessa ei anna perusteita uskolle. Suljetaan tiukasti silmät tosiasioilta tai ollaan kokonaan sokeita. Sanalla sanoen: ollaan ihan helvetin tyhmiä. Onko se nyt sitten niin, että osa ihmisistä vain on niin nenästä vedettäviä ja typeriä, että niin se vaan heidän kohdallaan menee, kaikki pelkän tsägän varassa. Ja niin ollen saalistajilta ei lopu saaliit koskaan.


      • näinhän se on
        213123132 kirjoitti:

        "jälkikäteen mietin miks se kesti niinkin kauan kun 4 vuotta ja ei muuta paskasta sannu kun pahanmielen."

        Tämä on se juttu, jota minä en kerta kaikkiaan ymmärrä. Sama toistuu loputtomiin näissä tämän palstan jutuissa: roikutaan surkeissa suhteissa, uskotaan parasta vaikka mikään todellisuudessa ei anna perusteita uskolle. Suljetaan tiukasti silmät tosiasioilta tai ollaan kokonaan sokeita. Sanalla sanoen: ollaan ihan helvetin tyhmiä. Onko se nyt sitten niin, että osa ihmisistä vain on niin nenästä vedettäviä ja typeriä, että niin se vaan heidän kohdallaan menee, kaikki pelkän tsägän varassa. Ja niin ollen saalistajilta ei lopu saaliit koskaan.

        Mutta on niin ihanaa ,kun voi kertoa kaikille komeasta ulkomaalaisesta poikaystävästä ,joka on niin ihana ja rakastava ,toista kuin kaikki suomalaiset miehet ,tätä toitotetaan suureen ääneen ,sitten kun arki alkaa huomataan että kaikki olikin vain pelkkään kusetusta.


      • Tittelin Tuure
        näinhän se on kirjoitti:

        Mutta on niin ihanaa ,kun voi kertoa kaikille komeasta ulkomaalaisesta poikaystävästä ,joka on niin ihana ja rakastava ,toista kuin kaikki suomalaiset miehet ,tätä toitotetaan suureen ääneen ,sitten kun arki alkaa huomataan että kaikki olikin vain pelkkään kusetusta.

        Vähäpätöisen, tai keskinkertaisen näköinen nainen saa enintään samaa tasoa olevan suomalaisen miehen. Tällaiselta mieheltä nainen ei suvaitse mitään negatiivista. Mutta jos komea ulkkismies, haluaa tällaisen naisen kanssa suhteeseen, niin nainenhan rakastuu heti silmittömästi ja sietää mieheltä lähes mitä vain.

        Erityisesti oleskelulupaa vailla oleva ulkkismies valitsee riittävän vähäpätöisen näköisen naisen. Mies haluaa "varman nakin". Tällaisissa liitoissa rakkaus vaikuttaa yksipuoliselta ja ongelmia on tiedossa. Ei riitä, että mies sanoo rakastavansa, jos teot osoittavat muuta. Ja nyt arvon naiset, pyydän, että ette vedä tästä hernettä nenäänne. Tämä, mitä sanoin, ei koske kaikkia suomalais -ulkkis suhteita. Minä olen nähnyt myös hyvännäköisiä naisia ulkkisten seurassa.


      • .........
        Tittelin Tuure kirjoitti:

        Vähäpätöisen, tai keskinkertaisen näköinen nainen saa enintään samaa tasoa olevan suomalaisen miehen. Tällaiselta mieheltä nainen ei suvaitse mitään negatiivista. Mutta jos komea ulkkismies, haluaa tällaisen naisen kanssa suhteeseen, niin nainenhan rakastuu heti silmittömästi ja sietää mieheltä lähes mitä vain.

        Erityisesti oleskelulupaa vailla oleva ulkkismies valitsee riittävän vähäpätöisen näköisen naisen. Mies haluaa "varman nakin". Tällaisissa liitoissa rakkaus vaikuttaa yksipuoliselta ja ongelmia on tiedossa. Ei riitä, että mies sanoo rakastavansa, jos teot osoittavat muuta. Ja nyt arvon naiset, pyydän, että ette vedä tästä hernettä nenäänne. Tämä, mitä sanoin, ei koske kaikkia suomalais -ulkkis suhteita. Minä olen nähnyt myös hyvännäköisiä naisia ulkkisten seurassa.

        Näinhän se usein menee. Maailma on raadollinen paikka, jossa tyhmää viedään kuin litran mittaa.


      • Been there done that
        213123132 kirjoitti:

        "jälkikäteen mietin miks se kesti niinkin kauan kun 4 vuotta ja ei muuta paskasta sannu kun pahanmielen."

        Tämä on se juttu, jota minä en kerta kaikkiaan ymmärrä. Sama toistuu loputtomiin näissä tämän palstan jutuissa: roikutaan surkeissa suhteissa, uskotaan parasta vaikka mikään todellisuudessa ei anna perusteita uskolle. Suljetaan tiukasti silmät tosiasioilta tai ollaan kokonaan sokeita. Sanalla sanoen: ollaan ihan helvetin tyhmiä. Onko se nyt sitten niin, että osa ihmisistä vain on niin nenästä vedettäviä ja typeriä, että niin se vaan heidän kohdallaan menee, kaikki pelkän tsägän varassa. Ja niin ollen saalistajilta ei lopu saaliit koskaan.

        Ainakin voin rehellisyyden nimissä voin sanoa että ohi on... Oli sekin kokemus ei ehkä mikään posiitiviinen mutta kokemus kumminkin.

        Siitähän se ihminen kasvaa ja oppii kun saa kokemuksia jos sitä ei ota riskejä niin ei sitä mitään myöskään opi :)

        Saakos hrallata kysyä että ootkos itse ollut ulkkiksen kanssa naimisissa tai edes suhteessa? Epäilen että et ole on se niin hemmetin hieno ja hyvä juttu kun siet korkealta kattelee meitä "tyhmempiä" ihmisiä.

        Mun mielestä on hieno juttu että ihmiset uskaltaa kertoa kokemuksistaan ei se ehkä mun osallani kestänyt mutta miks se ei voi onnaa jollakin muulla ja älä vaan lue näistä jutuista koe se itse ja sitten arvostele.

        Jk! En vihaa miehiä ei vaan ole aikaa tai energiaa nyt hoitaa parisuhdetta :)


      • Chom chom
        213123132 kirjoitti:

        "jälkikäteen mietin miks se kesti niinkin kauan kun 4 vuotta ja ei muuta paskasta sannu kun pahanmielen."

        Tämä on se juttu, jota minä en kerta kaikkiaan ymmärrä. Sama toistuu loputtomiin näissä tämän palstan jutuissa: roikutaan surkeissa suhteissa, uskotaan parasta vaikka mikään todellisuudessa ei anna perusteita uskolle. Suljetaan tiukasti silmät tosiasioilta tai ollaan kokonaan sokeita. Sanalla sanoen: ollaan ihan helvetin tyhmiä. Onko se nyt sitten niin, että osa ihmisistä vain on niin nenästä vedettäviä ja typeriä, että niin se vaan heidän kohdallaan menee, kaikki pelkän tsägän varassa. Ja niin ollen saalistajilta ei lopu saaliit koskaan.

        Jäin miettimään samaa. Okei, ihminen on erehtyväinen, joillakin omanarvontunto ei ole vahvimmasta päästä eikä parisuhde tunnu olevan helppo laji suomalaistenkaan kesken. Silti. Ei kannattaisi tuudittautua siihen, että asiat muuttuvat itsekseen paremmiksi, kun oikein kovasti toivoo tai kun kerran ollaan naimisissakin. Ei ajatella, että toiselle avioliitto voi tarkoittaa ihan eri asioita kuin itselle. Eikä tartte olla kysymys edes tietoisesta huijaamisesta (avioliiton solmiminen oleskeluluvan toivossa).

        Toista ei voi muuttaa. Joskus muutos tapahtuu omaa suhtautumista ja reagoimista muuttamalla, joskus taas toinen ei voisi vähempää välittää. Silloin pitää itse tehdä päätös.

        En sitten tiedä, onko suhde ulkomaalaiseen yleisesti ottaen mikään ylpeilyn aihe. Itse en näin koe enkä ole kuullut kenenkään muunkaan hehkuttaneen. (Jätän tällä palstalla esitetyt vertailut ja suhteen alkuvaiheen purkaukset omaan arvoonsa - kyllä elämä opettaa.) Jos nyt joissakin suhteissa kehunkin puolisoani tai joitakin hänen kulttuurinsa piirteitä, ei se tarkoita, että väheksyisin samalla suomalaisia. Olen ottanut puolison itselleni, en kavereilleni. Ei se mulle ole mikään statusjuttu suuntaan tai toiseen.

        AP:lle: jos mies pettää, se on hänen häpeänsä, ei sinun. Se voisi tapahtua kelle tahansa. Hyökkäys on paras puolustus. Mitä siitä, mitä mies sanoo ja vannoo? Luottamuksen voi menettää vain kerran. Älä pohdi miehen omatuntoa vaan keskity omaan elämääsi.


      • Raaka Watson
        Been there done that kirjoitti:

        Ainakin voin rehellisyyden nimissä voin sanoa että ohi on... Oli sekin kokemus ei ehkä mikään posiitiviinen mutta kokemus kumminkin.

        Siitähän se ihminen kasvaa ja oppii kun saa kokemuksia jos sitä ei ota riskejä niin ei sitä mitään myöskään opi :)

        Saakos hrallata kysyä että ootkos itse ollut ulkkiksen kanssa naimisissa tai edes suhteessa? Epäilen että et ole on se niin hemmetin hieno ja hyvä juttu kun siet korkealta kattelee meitä "tyhmempiä" ihmisiä.

        Mun mielestä on hieno juttu että ihmiset uskaltaa kertoa kokemuksistaan ei se ehkä mun osallani kestänyt mutta miks se ei voi onnaa jollakin muulla ja älä vaan lue näistä jutuista koe se itse ja sitten arvostele.

        Jk! En vihaa miehiä ei vaan ole aikaa tai energiaa nyt hoitaa parisuhdetta :)

        Hienoa kirjoituksessasi tosiaan on se että rohkeasti kerrot totuuden. Huonoa on se että ylipäätään olet sekaantunut musuloideihin. Voit olla varma että tulevaisuutesi ei pidä sisällään mitään parempaa. Sinulla kun ei oikein ole vaihtoehtoja. Suomalaiset miehet eivät sinua kunnioita koska olet osoittanut ettet kunnioita itsekään itseäsi. Voit toki yrittää piilottaa sen tosiasian, mutta esiin se tulee kuitenkin ja yleensä siinä vaiheessa mies nostaa kytkintä. No jos et ole susiruma niin kyllä mailaa saat, ainakin siihen asti kunnes olet susiruma.


      • Been there done that
        Raaka Watson kirjoitti:

        Hienoa kirjoituksessasi tosiaan on se että rohkeasti kerrot totuuden. Huonoa on se että ylipäätään olet sekaantunut musuloideihin. Voit olla varma että tulevaisuutesi ei pidä sisällään mitään parempaa. Sinulla kun ei oikein ole vaihtoehtoja. Suomalaiset miehet eivät sinua kunnioita koska olet osoittanut ettet kunnioita itsekään itseäsi. Voit toki yrittää piilottaa sen tosiasian, mutta esiin se tulee kuitenkin ja yleensä siinä vaiheessa mies nostaa kytkintä. No jos et ole susiruma niin kyllä mailaa saat, ainakin siihen asti kunnes olet susiruma.

        My dear deluded Watson on se hyvä että sä täällä soitat suutas ja arvostelet muita kun et ite edes naista saa( pitää turvautua spanking the monkey) oot luonteeltas ylimielinen kaiken tietävä narsisti ai mut oot varmaan kuullu tän jo ennenkin.


        So i rest my case.


      • Mimmi
        Been there done that kirjoitti:

        My dear deluded Watson on se hyvä että sä täällä soitat suutas ja arvostelet muita kun et ite edes naista saa( pitää turvautua spanking the monkey) oot luonteeltas ylimielinen kaiken tietävä narsisti ai mut oot varmaan kuullu tän jo ennenkin.


        So i rest my case.

        Mun käsitys on asiasta näin ettei Watson tässä vikoja tee vaan naiset omissa parisuhtessa sen tekee.


      • Raaka Watson
        Been there done that kirjoitti:

        My dear deluded Watson on se hyvä että sä täällä soitat suutas ja arvostelet muita kun et ite edes naista saa( pitää turvautua spanking the monkey) oot luonteeltas ylimielinen kaiken tietävä narsisti ai mut oot varmaan kuullu tän jo ennenkin.


        So i rest my case.

        Nothing wrong with spanking the monkey. Joka äijä on runkannut ja moni runkkaa tälläkin hetkellä.
        Äläkä huoli minun naisasioistani ne ovat ihan hyvällä mallilla.
        Epäilen vahvasti sitä että olisin narsisti sillä se että osun kerta toisensa jälkeen hermoonne ei tarkoita sitä että tökkisin normaaleja naisia. Itseasiassa päinvastoin, pidän naisia kovasti arvossa tosin teitä muslimien patjoja ei voi pitää naisina.
        You may rest in peace.


      • Been there done that
        Raaka Watson kirjoitti:

        Nothing wrong with spanking the monkey. Joka äijä on runkannut ja moni runkkaa tälläkin hetkellä.
        Äläkä huoli minun naisasioistani ne ovat ihan hyvällä mallilla.
        Epäilen vahvasti sitä että olisin narsisti sillä se että osun kerta toisensa jälkeen hermoonne ei tarkoita sitä että tökkisin normaaleja naisia. Itseasiassa päinvastoin, pidän naisia kovasti arvossa tosin teitä muslimien patjoja ei voi pitää naisina.
        You may rest in peace.

        Jos sulla olis kaikki niin hyvin kun annat ymmärtää niin mitä sä täällä sit paukuttelet niit henkseleitäs? Olisit happy jos kaikki kerta on niin mallillaan kun annat ymmärtää.

        Mitä helvettiä me ollaan sulle tehty? Ei sun tällä palstalla tarvii riehua on niit suomalaisia suhteita myös jotka murenee syytä jos toisesta kas kun et niit sitten mene sohimaan sillä isolla sormellas.

        Eipä sillä ole väliä onko se ukko tai akka ulkkis vai ei samalla tavalla se avioero sattuu ei se ero erittele et ootko naimisissa suomalaisen kanssa vai ulkomaalaisen kanssa.

        Oon vaan ihmetellyt että miksi sua vituttaa jos joku muija on ollu naimisissa jonkun ulkkiksen kanssa onko se sulta pois jotenkin? Ootkos sä kenties katteellinen vai mistä toi vihamielisyys johtuu??


      • Raaka Watson
        Been there done that kirjoitti:

        Jos sulla olis kaikki niin hyvin kun annat ymmärtää niin mitä sä täällä sit paukuttelet niit henkseleitäs? Olisit happy jos kaikki kerta on niin mallillaan kun annat ymmärtää.

        Mitä helvettiä me ollaan sulle tehty? Ei sun tällä palstalla tarvii riehua on niit suomalaisia suhteita myös jotka murenee syytä jos toisesta kas kun et niit sitten mene sohimaan sillä isolla sormellas.

        Eipä sillä ole väliä onko se ukko tai akka ulkkis vai ei samalla tavalla se avioero sattuu ei se ero erittele et ootko naimisissa suomalaisen kanssa vai ulkomaalaisen kanssa.

        Oon vaan ihmetellyt että miksi sua vituttaa jos joku muija on ollu naimisissa jonkun ulkkiksen kanssa onko se sulta pois jotenkin? Ootkos sä kenties katteellinen vai mistä toi vihamielisyys johtuu??

        On eroa ulkomaalaisella ja ulkomaalaisella. En tunne mitään sääliä musuloidiin sekaantuneeseen ämmään. On aivan eri asia jos nainen on ollut naimisissa ihmisen kanssa niin toki hän tarvitsee kaiken tarvittavan tuen. Te musuloidin patjat saatte ansionne mukaan. Menikö perille, vai väännetäänkö rautalangasta malli?
        Ja vielä kerran, ei minua heilauta suuntaan tai toiseen jos suomalainen nainen on suhteessa ulkomaalaisen ihmisen kanssa.


      • Been there done that
        Raaka Watson kirjoitti:

        On eroa ulkomaalaisella ja ulkomaalaisella. En tunne mitään sääliä musuloidiin sekaantuneeseen ämmään. On aivan eri asia jos nainen on ollut naimisissa ihmisen kanssa niin toki hän tarvitsee kaiken tarvittavan tuen. Te musuloidin patjat saatte ansionne mukaan. Menikö perille, vai väännetäänkö rautalangasta malli?
        Ja vielä kerran, ei minua heilauta suuntaan tai toiseen jos suomalainen nainen on suhteessa ulkomaalaisen ihmisen kanssa.

        Tuntuu heilauttavan ja kovasti kun sä tääl koko aika mielipiteitäs jaat kuin joku hemmetin Jumala.

        Mikäs sinusta on tehnyt ihmissuhde expertin ootkos the next Dr.Phil?

        Koko ajan sulta tulee negatiivisiä kommentteja joten luulisin että oma akkas on lähteny sitten musun perään.

        Jos sulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta ulkkiksita niin mikäs sinä niit kiviä olet toisia kohti nakkaamaan? Onko sun elämäs noin tylsää että sä et keksi muuta kun yrittää ajaa ihmisiä alas tai saada jonkinlaista provoa aikaseksi?

        Siis auta mua ymmärtämään kun ei nyt oikeen mene jakeluun tää sun hoilaus.


      • Raaka Watson
        Been there done that kirjoitti:

        Tuntuu heilauttavan ja kovasti kun sä tääl koko aika mielipiteitäs jaat kuin joku hemmetin Jumala.

        Mikäs sinusta on tehnyt ihmissuhde expertin ootkos the next Dr.Phil?

        Koko ajan sulta tulee negatiivisiä kommentteja joten luulisin että oma akkas on lähteny sitten musun perään.

        Jos sulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta ulkkiksita niin mikäs sinä niit kiviä olet toisia kohti nakkaamaan? Onko sun elämäs noin tylsää että sä et keksi muuta kun yrittää ajaa ihmisiä alas tai saada jonkinlaista provoa aikaseksi?

        Siis auta mua ymmärtämään kun ei nyt oikeen mene jakeluun tää sun hoilaus.

        Tottakai minulla on kokemusta. En minä näitä juttuja keksi.


      • Been there done that
        Raaka Watson kirjoitti:

        Tottakai minulla on kokemusta. En minä näitä juttuja keksi.

        Oh thank you the next great Dr.Watson is in da house lol


      • Raaka Watson
        Been there done that kirjoitti:

        Oh thank you the next great Dr.Watson is in da house lol

        What?
        Ihan aikuisten oikeasti, kuka kirjoittaa tuollaista englantia?


      • Been there done that
        Raaka Watson kirjoitti:

        What?
        Ihan aikuisten oikeasti, kuka kirjoittaa tuollaista englantia?

        Ihan aikuisen oikeasti?? Siis onkos tosta ihan aikuisen okeesti tullu joku juttu? Sä oot ilmeisesti hieman aikaas sitten jäljessä.
        Like i said i don't really care what you think and what you say. Just keep up with the time why don't you...


      • Raaka Watson
        Been there done that kirjoitti:

        Ihan aikuisen oikeasti?? Siis onkos tosta ihan aikuisen okeesti tullu joku juttu? Sä oot ilmeisesti hieman aikaas sitten jäljessä.
        Like i said i don't really care what you think and what you say. Just keep up with the time why don't you...

        Igualmente. Na minha opinião vc pode tomar no cu. Uma pessoa ignorante quem até pensa que sabe falar outras idiomas. Vai para puta que pariu.
        Se você não importaria de minha opinião você nem me responderia, mas como você importa sim você ficou encantada do que tenho escrevido aqui.


      • Been there done that
        Raaka Watson kirjoitti:

        Igualmente. Na minha opinião vc pode tomar no cu. Uma pessoa ignorante quem até pensa que sabe falar outras idiomas. Vai para puta que pariu.
        Se você não importaria de minha opinião você nem me responderia, mas como você importa sim você ficou encantada do que tenho escrevido aqui.

        Oh now i am crushed you really showed me huh lol

        Ei susta jaksa välittää :D

        Oiken hyvää kesää sullekkin Watson :)


      • Raaka Watson
        Been there done that kirjoitti:

        Oh now i am crushed you really showed me huh lol

        Ei susta jaksa välittää :D

        Oiken hyvää kesää sullekkin Watson :)

        Kesää? Talvi täällä on.


      • 231312321
        Been there done that kirjoitti:

        Ainakin voin rehellisyyden nimissä voin sanoa että ohi on... Oli sekin kokemus ei ehkä mikään posiitiviinen mutta kokemus kumminkin.

        Siitähän se ihminen kasvaa ja oppii kun saa kokemuksia jos sitä ei ota riskejä niin ei sitä mitään myöskään opi :)

        Saakos hrallata kysyä että ootkos itse ollut ulkkiksen kanssa naimisissa tai edes suhteessa? Epäilen että et ole on se niin hemmetin hieno ja hyvä juttu kun siet korkealta kattelee meitä "tyhmempiä" ihmisiä.

        Mun mielestä on hieno juttu että ihmiset uskaltaa kertoa kokemuksistaan ei se ehkä mun osallani kestänyt mutta miks se ei voi onnaa jollakin muulla ja älä vaan lue näistä jutuista koe se itse ja sitten arvostele.

        Jk! En vihaa miehiä ei vaan ole aikaa tai energiaa nyt hoitaa parisuhdetta :)

        "Siitähän se ihminen kasvaa ja oppii kun saa kokemuksia jos sitä ei ota riskejä niin ei sitä mitään myöskään opi :)"

        No joo. Kaikkea ei myöskään tarvitse opiskella kantapään kautta ja joka sudenkuoppaan ei tarvitse itse tippua. Tietysti kuopasta kömpiessään on lohdullista ajatella, että olipahan kokemus tämäkin. Riskejä on väistämättä otettava joka päivä, mutta riskinsä kannattaa myös valikoida. Kaikki kokemukset eivät ole kokemisen arvoisia, varsinkin kun ihmisellä on käytössään rajallinen aika ja rajalliset voimavarat ja kestokyky. Karrikoiden: ilman laskuvarjoa lentokoneesta hyppääminen on takuulla intensiivinen ja opettavainen kokemus, mutta onko se hyvä valinta?


    • TurkkiP****

      Taas turkkilaiset ja taas alanyan *******!

    • Suomalainen.

      Ihan oikeasti... oliko tämä jollekin uutta?!

    • turkissaaijajjajijaj

      turkissa aijajjaj aijajjaj

    • Naisissakin vikaa

      Enpäs voinut olla kirjoittamatta omista kokemuksistani tähän... Ja nämä kokemukset on huom. suomalaisista naisista jotka seukkailee näiden turkkilaisten herrojen kanssa.

      Turkkilaisen petturin tunnistaa jo naamasta pitkälle, raha on niille kovin tärkeää ja se tyttöystävä sotketaan niihin bisneksiin, yleensä sinne pizzerian kassalle ensin työjuhdaksi ja sitten kotona vielä näitä fyysisiä palveluksia... Näiden pettureiden tyttöystävät on varsin sokeita ja naiiveja, niille voi läväyttää silmien eteen vaikka todisteet että niitä käytetään hyväksi niin ne edelleen lässyttää miten uljasta on opetella turkin kieltä miehen mieliksi. Tosiasiassa ne ei tajua eikä ymmärrä ukkonsa kulttuurista mitään. Lisäksi jos ukkoa ei kiinnosta avioliitto koska ole-lupa jo löytyy, niin sekin on huolestuttava merkki - suhde tuskin on kovin vakavaa.

      Tietämäni turkkilaisista ukoista 95 % näkee naamasta ettei voi luottaa pätkääkään. Yhteistä näille ukoille on ettei niitä kiinnosta suomalaisuus tai suomalainen kulttuuri, vaan jostain syystä sen eukon tehtävä on opiskella heidän kulttuuriaan vaikka asuvat Suomessa.

      Toiseksi on aina epäselvyyksiä ole-lupien kanssa. Raha kiinnostaa samoin kaverien kanssa hengailu. Jos ukkosi siis viihtyy kovasti näiden muiden maanmiesten kanssa ja viipyy siellä illat pitkät niin kannattaisi miettiä kahdesti. Varsinkin jos nämä kaverit on naineet suomalaisen naisen päästäkseen maahan ja ero on tullut (tietenkin aina naisen vika) niin he kyllä auliisti jakelevat parisuhdeneuvoja ukollesi siitä miten suomalaisen kanssa liitto ei toimi.

      Jos turkkilaisesi on pakolaisena saapunut Suomeen niin 99,9% kohtaat saastaa, koska pakolaisuusstatus on pelkkää valetta. Jos ne taas on tulleet perheensä pizzerioihin töihin niin niitä kiinnostaa lähinnä vaan rahan kuppaus Suomesta ja lopulta asettuvat varakkaina elämään Turkissa turkkilaisen perheensä kanssa.

      Ja näistä ukoista yli puolet on tulleet muualta kuin Alanyasta. Ei pakolaisena tulleet tule mistään lomakohteista.

      5% on mukavia, ahkeria ja muita kulttuureja kunnioittavia turkkilaisia. Niitä vaan ei löydä helposti kun ne tykkää olla enemmän perheensä kanssa kotona eivätkä pidä maanmiehiinsä yhteyttä.

      • Sirpale1234

        En muista kuka se poliitiko oli joka sano et;

        Ymmärrän totaalisesti jos somalit hakevat oleskelulupaa pakolais statuksen perusteella, heillä on syytä ja jokainen tietää sen.
        Arabeilla ja kurdeilla on myös syytä mutta MITEN VITTUA MILJOONALLE TURKKILAISELLE ON MYÖNNETTY OLESKELULUPA PAKOLAIS STATUKSEN PERUSTEELLA.

        Ja jokainenhan tietää että Euroopassa elävät 5.5 miljoona turkkilaista tulivat joskus aikoinaan tekemään töitä :D :D jokainen tietää...


    • tietäjä9999

      niin ja jos heiltä kysyy niin joka helvetin h***** penikka on tullut työn perässä xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe