Ihmettelen tosiaan näitä ihmisten kommentteja täällä. Käsittämätöntä miten moni tekee lapsia ties kuinka monen ihmisen kanssa. Sitten perustetaan näitä älyttömiä uusioperheitä. Miksi ihmiset ette sitoudu puolisoon jonka olette lastenne toiseksi vanhemmaksi valinneet? Miksi parisuhteita pitää vaihdella jatkuvasti. Kyllä seurustella täytyy tarpeeksi pitkään ja olla vakiintunut pari ennen kuin lapsia aletaan tehdä. Jokaisella lapsella on oikeus perheeseen johon kuuluu lapsi/lapsi, biologinen äiti ja biologinen isä.
Mikä ihme näitä ihmisiä vaivaa???
Uusioperheet -painajaisia...
190
2944
Vastaukset
- väliintulijat rikova
Jos joku tulee siihen väliin katkerana, ei toinen osapuli väkisin pitää puolisoa itsellään. Kahden kauppa perustuu vapaaseen tahtoon ja rakkauteenkin useimmiten.
Väkisin et voi pitää ketään, mutta rikkoa pystyy kuka tahansa ulkopuolinen. Aina löytyy ihmisiä, jotka ei kunnioita toisten perhettä.- teller
Voi olla että väliintulija rikkoo mutta niin rikkoo myös se perheenjäsen joka sen väliintulijan matkaan lähtee. Ei ole yksinomaan yhden syytä.
Olen eroperheestä ja kyllä väitän että isäni rikkoi oman perheensä, toki väliintulija piti huolta siitä ettei isäni ole hyvissä väleissä omien lastensa kanssa. - jghtqwex
Jos kaksi ihmistä rakastaa ja SITOUTUU toisiinsa. Ei siihen kukaan pääse väliin.
- onpa tuhmia tapoja
Ei se ole enää mikään kahden kauppa, jos perheessä on lapsiakin. Eikä ero ole nykyisin enää kahden kauppa kun lähteä voi yksinkin kysymättä toisen mieltä tai lupaa. Minusta parisuhteita ei pitäisi ollenkaa virallistaa, olkoot ihmiset "sinkkuja" kunnes päätetään hankkia lapsia. Saavat sitten liehua tarpeekseen kukasta kukkaan ennen perhevelvoitteita lasten syntyessä.
Silloin perheliitto pitää virallistaa ja sitouttaa niin ettei sieltä lähdetä kuin hollituvasta. Eroon pääsisi vain erittäin vakavista syistä eikä niinkuin nyt, kun vain ei huvita tai löytyy houkuttelevampi. Ensisijainen suhde vanhemmilla on lapsiinsa, jotka ovat yhdessä hankkineet ja joihin pitää sitoutua, molempien.
Nykyisin on julkeaa kun aivan yleisesti ihannoidaan ja hehkutetaan salasuhteilla, joita ennen kutsuttiin oikalla nimellään huorintekemiseksi. Nyt ne vaan ovat salarakkaita. - Rikotun voi korjata
teller kirjoitti:
Voi olla että väliintulija rikkoo mutta niin rikkoo myös se perheenjäsen joka sen väliintulijan matkaan lähtee. Ei ole yksinomaan yhden syytä.
Olen eroperheestä ja kyllä väitän että isäni rikkoi oman perheensä, toki väliintulija piti huolta siitä ettei isäni ole hyvissä väleissä omien lastensa kanssa.Tässä ongelman ydin: millä h-n ihmeellä vieras väliin tulija voi vaikuttaa siihen, millaiset välit isällä, tai äidillä, ja lapsilla on? Sehän on vain isän / äidin ja lasten välinen asia. Jos ei ole, niin väliin tulijaa on turha syyttää siitä, että perheen sisäiset jutut, yhteisymmärrys ja tahto pitää toisistaan, lähimmistään, 'kiinni', eivät toimi.
- suututtaa niin
Eikä perheenrikkojan tarvi tuntea huonoaomaatuntoa kun hänellä sitä ei ole.
En ymmärrä että voi olla niin raukkoja naisia että hajoittaa toisten perheen, jos ei ole omaa elämää pitää se viedä toisilta.
Kaljottelisivat perheenrikojat omilla rahoilla, eikä miehen rahoilla. - Suominaisen palvelu
suututtaa niin kirjoitti:
En ymmärrä että voi olla niin raukkoja naisia että hajoittaa toisten perheen, jos ei ole omaa elämää pitää se viedä toisilta.
Kaljottelisivat perheenrikojat omilla rahoilla, eikä miehen rahoilla.Eiköhän se pettäjäukko ole se, joka on ensimmäisen valinnan tehnyt. Mutta eihän reppanavaimo voi miestään syyttää, vaan hänelle syyllinen on se toinen nainen. Oma mies tietysti jatkaa pettämistä ja reppanavaimo taas muiden naisten syyttelyä.
- Mummeli -48
Kaljottelisivat perheenrikojat omilla rahoilla, eikä miehen rahoilla.Eihän perhettä voi rikkoa, jos suhde on vakaalla pohjalla. Jos mies/nainen on niin heikko ja vietävissä, niin ei se ole yksin sen kolmannen osapuolen syy. Omasta vapaasta tahdosta nämä isit/äidit lähtee muiden matkaan. Ei asiat ole niin yksinkertaisia. On niin helppo syyttää muita, kun omat asiat on päin peetä.
- ihanaa olla vaan
teller kirjoitti:
Olen eroperheestä ja kyllä väitän että isäni rikkoi oman perheensä, toki väliintulija piti huolta siitä ettei isäni ole hyvissä väleissä omien lastensa kanssa.Näin se menee, katkerat perheenrikkojat kyllä toiminnallaan tekevät niin että mies ei saa tavata lapsian eikä saa olla puheyhteydessä rakkaaseen ex vaimoon.
Meillä perheenrikkoja teki juuri niin, katkerasti esti ja hankaloitti miehen yhteiseloa experheenkanssa... oli niin katkera ja epätoivoinen kun mies oli eka mies jonka oli tavannut.
No eipä olla koskaan nähty eikä se naakka meitä, jtoen ei eneää mitään väliä, misetä emme huoli enää elämäämme ikinä, saa itkeä ja katua mielin määrin.
Me vaan nauramme ja olemme iloisia kun kärsii. - Masa56
Tuo on totta. Nuo parisuhteen rikkojat on pirullisimpia ihmisiä mitä maa päällään kantaa.
- Sata miinusta sulle
ihanaa olla vaan kirjoitti:
Näin se menee, katkerat perheenrikkojat kyllä toiminnallaan tekevät niin että mies ei saa tavata lapsian eikä saa olla puheyhteydessä rakkaaseen ex vaimoon.
Meillä perheenrikkoja teki juuri niin, katkerasti esti ja hankaloitti miehen yhteiseloa experheenkanssa... oli niin katkera ja epätoivoinen kun mies oli eka mies jonka oli tavannut.
No eipä olla koskaan nähty eikä se naakka meitä, jtoen ei eneää mitään väliä, misetä emme huoli enää elämäämme ikinä, saa itkeä ja katua mielin määrin.
Me vaan nauramme ja olemme iloisia kun kärsii.Miten sinä koet olevasi parempi kuin ex-miehesi? Kun sinä naurat katkeran vanhan akan säälittävää naurua, millaisiksi kuvittelet lastesi elämän sen perusteella kehittyvän? Kerron: kieroutunut malli elämästä ja parisuhteista, ei onnellista tulevaisuutta.
ihanaa olla vaan kirjoitti:
Näin se menee, katkerat perheenrikkojat kyllä toiminnallaan tekevät niin että mies ei saa tavata lapsian eikä saa olla puheyhteydessä rakkaaseen ex vaimoon.
Me vaan nauramme ja olemme iloisia kun kärsii.Ei teillä mitään perheenrikkojaa käynyt itse ajoit miehesi siihen pisteseen että ainoastaa eroamalla elämä jatkuu
- SIINÄPÄ SULLE FAKTOJ
Sata miinusta sulle kirjoitti:
Miten sinä koet olevasi parempi kuin ex-miehesi? Kun sinä naurat katkeran vanhan akan säälittävää naurua, millaisiksi kuvittelet lastesi elämän sen perusteella kehittyvän? Kerron: kieroutunut malli elämästä ja parisuhteista, ei onnellista tulevaisuutta.
No tottakai olen parempi. Minähän olen se eka vaimo, meillä on yhteiset lapset, minä olen kouluttanut miehen, minä olen hänen äitinsä paras kavaeri, minä olen lastenlasteni mummo, minä en ole koskaan rikkonut kenenkään perhettä, minä olen kasvattanut kaikki lapset yksin, ja olen yhä tässä ja lasteni elämässä.
- ........
SIINÄPÄ SULLE FAKTOJ kirjoitti:
No tottakai olen parempi. Minähän olen se eka vaimo, meillä on yhteiset lapset, minä olen kouluttanut miehen, minä olen hänen äitinsä paras kavaeri, minä olen lastenlasteni mummo, minä en ole koskaan rikkonut kenenkään perhettä, minä olen kasvattanut kaikki lapset yksin, ja olen yhä tässä ja lasteni elämässä.
Siis pitänyt koirana sinä narsisti lehmä onneksi sinulla ei ole valtaa oikeutta ex miehesi kotiin koskaan.
Paras hetki oli minulla veljen kuoltua heittää veljen ex vaimo pois veljeni kodista ennen perunkirjotusta ja pitää poissa perunkirjoituksista koskahäntä ei mainittu testamentissa . - Totuus toisenlainen
Masa56 kirjoitti:
Tuo on totta. Nuo parisuhteen rikkojat on pirullisimpia ihmisiä mitä maa päällään kantaa.
Mietipä "Masa" uudestaan. Nyt sinä katselet asiaa vain siinä valossa, missä kaikki muutkin yleisesti sitä katsovat, kun eivät uskalla katsoa mitään muuta puolta, saatika sanoa. Kaikissa joukoissa tyhmyys tiivistyy, muista se miettiessäsi.
Masa56 kirjoitti:
Entä jos se rikkoja on aviopuoliso ilman 3.osapuolta????
- Ei h-i !
SIINÄPÄ SULLE FAKTOJ kirjoitti:
Sori, että mielestäni et tule tuolla listalla hyväksi ihmiseksi, ehkä vain kunnolliseksi perheenäidiksi. Tämä lause sen sijaan märittelee ihmisyytesi vallan mainiosti: "Me vaan nauramme ja olemme iloisia kun kärsii."
Sinä lienet suurin syy siihen, ettei isä ole lastensa kanssa tekemisissä, joten voisitko aloittaa ihmissuhdeasioissa A:sta. - ekiu
TASA-ARVO on syy tähän !
- oletpa katkera
........ kirjoitti:
Siis pitänyt koirana sinä narsisti lehmä onneksi sinulla ei ole valtaa oikeutta ex miehesi kotiin koskaan.
Paras hetki oli minulla veljen kuoltua heittää veljen ex vaimo pois veljeni kodista ennen perunkirjotusta ja pitää poissa perunkirjoituksista koskahäntä ei mainittu testamentissa .Sanot sinä.. me emme. Meidän hyvä perhe elämä oli parasta, kunnes joku narsistilehmä todellakin rikkoi ihanan perheen ja vei lasten isän. No me emme taistelleet huonosta miehestä, siinä on mihen mitta, vaihtaako lapset narsistiseen lehmään vai haluaako olla isä. Perheenrikkojat eivät kuulu meidän elämään mitenkään hyi.
- hahahhaaaaaaaaaa
Ei h-i ! kirjoitti:
Sori, että mielestäni et tule tuolla listalla hyväksi ihmiseksi, ehkä vain kunnolliseksi perheenäidiksi. Tämä lause sen sijaan märittelee ihmisyytesi vallan mainiosti: "Me vaan nauramme ja olemme iloisia kun kärsii."
Sinä lienet suurin syy siihen, ettei isä ole lastensa kanssa tekemisissä, joten voisitko aloittaa ihmissuhdeasioissa A:sta.Siinä toinen katkera, joka on kakera siitä että toisilla menee hyvin. Luulit että laspet kräsivät edelleen vai? He ovat päässeet siitäy li ettei isä halua olla heidän kanssaan tekemisissä, onneksi ovat hylänneet hänet, sille nauramme usein. Emme tarvi hunoa miestä, joka vaihtaa omat lapset perheenrikkojiin ja sittenkaipaa meitä!
- onnen ydin pehre
jukni69 kirjoitti:
Ei teillä mitään perheenrikkojaa käynyt itse ajoit miehesi siihen pisteseen että ainoastaa eroamalla elämä jatkuu
Yotta, ja meillähän se jatkuu onnellisesti. Kaikki ollaan koossa perhe, suku ja ystävät... mitä on miheellä? Yksi vaivainen perhenrikkoja ei muuta.. no onhan sekin jotian, ei tavi itkee tekosiaan yksin, saa ruokaa, on joku joka siivoo ja pyykkää... ei ole mitään muuta elämässään.
Meillä on kaikki jopa miehen vanhemmat ovat tukenamme ja päivittäin tekemisissä.. meiltä ei puutu mitään..
Olis miehenkin kannattanut miettiä lastensa vaihtamista suturoihin aikanaan, voisi hänelläkin olla ihana pehre ja suku koossa.. mtta kun se lapseton vapaa elämä niin houkuttaa kun joku vähän vihjaa... niin tokihan se pehre elämn voittaa... joillakin.. ei miellä.
Nyt saa tuta kun lapset ovat hylänneet isänsä.. mutta hyvän esimerkinhän se mies antoi miten pitää toimia... noten ei kai hän voi valittaa...;) - pehreenrikkojia on p
Mummeli -48 kirjoitti:
Eihän perhettä voi rikkoa, jos suhde on vakaalla pohjalla. Jos mies/nainen on niin heikko ja vietävissä, niin ei se ole yksin sen kolmannen osapuolen syy. Omasta vapaasta tahdosta nämä isit/äidit lähtee muiden matkaan. Ei asiat ole niin yksinkertaisia. On niin helppo syyttää muita, kun omat asiat on päin peetä.
No tuo on jo vanha käsitys että sietäs unohtaa!
Kyllä kaiken voi rikkoa, miksei voisi?Siihen tarvii vaan ilkeämielinen, katkera, epätoivoinen ja paljon omia suuria ongelmia oleva nainen joka yrittää rikkomalla toisten perheen saada itse tuntoa itselleen kun on ensin saanut särjettyä toisten onnen, niin sehän tuottaa mielihyvää kun näkee miten lapset kärsii.
Semmoinen ihminen ei ansaitse kuin halveksunnan.. ja niitä on paljon.
Ihmiset jotka ei tätä näe, ovat itse niitä perheenrikkojia tai muuten tykkäävät nähdä toisten pettymyksen surun ja kaipuun. Vanhingoniloisia on ne ihmiset joilla itsellään ei ole mitään ja näkevät miten toisten onni hajoaa, etteivät he ole yksin tuon katkeruuden keskellä. pehreenrikkojia on p kirjoitti:
Kyllä kaiken voi rikkoa, miksei voisi?Siihen tarvii vaan ilkeämielinen, katkera, epätoivoinen ja paljon omia suuria ongelmia oleva nainen joka yrittää rikkomalla toisten perheen saada itse tuntoa itselleen kun on ensin saanut särjettyä toisten onnen, niin sehän tuottaa mielihyvää kun näkee miten lapset kärsii.
Ihmiset jotka ei tätä näe, ovat itse niitä perheenrikkojia tai muuten tykkäävät nähdä toisten pettymyksen surun ja kaipuun. Vanhingoniloisia on ne ihmiset joilla itsellään ei ole mitään ja näkevät miten toisten onni hajoaa, etteivät he ole yksin tuon katkeruuden keskellä.Mutta kun itse sen rikoit narsistisella käyttäytymisellä ja kohtelit miestäsi/isää kuin koiraa tai huonnommin ja mies lähti sen takia ja vasta eron jälkeen häln löysi uuden!
Kaiken tuon pystyy teksteistäsi lukemaan.
Ei kaikki uusikot ole perheen rikkojia- puhdistaa vaan sun a
jukni69 kirjoitti:
Mutta kun itse sen rikoit narsistisella käyttäytymisellä ja kohtelit miestäsi/isää kuin koiraa tai huonnommin ja mies lähti sen takia ja vasta eron jälkeen häln löysi uuden!
Kaiken tuon pystyy teksteistäsi lukemaan.
Ei kaikki uusikot ole perheen rikkojiaNo kaiken pystyy tosiaan lukemaan väärin. Aivan kuin sinäkin teet...;) mutta psykologiaa lukeneena ihmisenä, ymmärrän... myös sinua.. siksi luenkin sun juttus hymy huulilla.. uhma ei vakuuta minua.
puhdistaa vaan sun a kirjoitti:
No kaiken pystyy tosiaan lukemaan väärin. Aivan kuin sinäkin teet...;) mutta psykologiaa lukeneena ihmisenä, ymmärrän... myös sinua.. siksi luenkin sun juttus hymy huulilla.. uhma ei vakuuta minua.
Paskat sinä psykologiaa ole lukenut... ...psykoosissa kyllä olet.
Eikä sun avioliiton kaatuminen kenestäkään ulkopuolisesta johtunut... ...klrkeintaan sivupersonistasi- Sairas nauru
hahahhaaaaaaaaaa kirjoitti:
Siinä toinen katkera, joka on kakera siitä että toisilla menee hyvin. Luulit että laspet kräsivät edelleen vai? He ovat päässeet siitäy li ettei isä halua olla heidän kanssaan tekemisissä, onneksi ovat hylänneet hänet, sille nauramme usein. Emme tarvi hunoa miestä, joka vaihtaa omat lapset perheenrikkojiin ja sittenkaipaa meitä!
Sinä olit ja olet este. Isä ja lapset olisivat kyllä halunneet tai ainakin yleensä haluavat. Varo, ettei naurusi johdata suljetulle osastolle, sillä sinä et ole "päässyt yli". Itsekö plussaat itseäsi, kukaan muu kyllä ei noin pipipäistä asennetta.
oletpa katkera kirjoitti:
Sanot sinä.. me emme. Meidän hyvä perhe elämä oli parasta, kunnes joku narsistilehmä todellakin rikkoi ihanan perheen ja vei lasten isän. No me emme taistelleet huonosta miehestä, siinä on mihen mitta, vaihtaako lapset narsistiseen lehmään vai haluaako olla isä. Perheenrikkojat eivät kuulu meidän elämään mitenkään hyi.
Ei se ei mennyt noin mies lähti narsisti lehmän luota ja vasta eron jälkeen löysi nykyisen !
onnen ydin pehre kirjoitti:
Yotta, ja meillähän se jatkuu onnellisesti. Kaikki ollaan koossa perhe, suku ja ystävät... mitä on miheellä? Yksi vaivainen perhenrikkoja ei muuta.. no onhan sekin jotian, ei tavi itkee tekosiaan yksin, saa ruokaa, on joku joka siivoo ja pyykkää... ei ole mitään muuta elämässään.
Meillä on kaikki jopa miehen vanhemmat ovat tukenamme ja päivittäin tekemisissä.. meiltä ei puutu mitään..
Olis miehenkin kannattanut miettiä lastensa vaihtamista suturoihin aikanaan, voisi hänelläkin olla ihana pehre ja suku koossa.. mtta kun se lapseton vapaa elämä niin houkuttaa kun joku vähän vihjaa... niin tokihan se pehre elämn voittaa... joillakin.. ei miellä.
Nyt saa tuta kun lapset ovat hylänneet isänsä.. mutta hyvän esimerkinhän se mies antoi miten pitää toimia... noten ei kai hän voi valittaa...;)Etkö sinä s****a ymmärrä että sinä olet se perheenrikloja omalla käytöksellä YKSIMÄÄN SINÄ !!!Ja miehesi löysi/löydettiin vasta eron jälkeen!!!! VALEHTELET SILMÄ KORVAT TÄYTEEN TOTA PASKA MANTRAA !!! SUN KANSSA EI KANNAT EDES KINATA KOSKA ET YMMÄRRÄ HUOMAA KUINKA ÄÄLIÖ OLET!!!
onpa tuhmia tapoja kirjoitti:
Ei se ole enää mikään kahden kauppa, jos perheessä on lapsiakin. Eikä ero ole nykyisin enää kahden kauppa kun lähteä voi yksinkin kysymättä toisen mieltä tai lupaa. Minusta parisuhteita ei pitäisi ollenkaa virallistaa, olkoot ihmiset "sinkkuja" kunnes päätetään hankkia lapsia. Saavat sitten liehua tarpeekseen kukasta kukkaan ennen perhevelvoitteita lasten syntyessä.
Silloin perheliitto pitää virallistaa ja sitouttaa niin ettei sieltä lähdetä kuin hollituvasta. Eroon pääsisi vain erittäin vakavista syistä eikä niinkuin nyt, kun vain ei huvita tai löytyy houkuttelevampi. Ensisijainen suhde vanhemmilla on lapsiinsa, jotka ovat yhdessä hankkineet ja joihin pitää sitoutua, molempien.
Nykyisin on julkeaa kun aivan yleisesti ihannoidaan ja hehkutetaan salasuhteilla, joita ennen kutsuttiin oikalla nimellään huorintekemiseksi. Nyt ne vaan ovat salarakkaita.Kyllä se on aikuisten juttu siihen ei pidä lapsia sekoittaa jos erotaan lapset kykenee sopeutumaan
- hulluja kaikki
Siinä toinen katkera, joka on kakera siitä että toisilla menee hyvin. Luulit että laspet kräsivät edelleen vai? He ovat päässeet siitäy li ettei isä halua olla heidän kanssaan tekemisissä, onneksi ovat hylänneet hänet, sille nauramme usein. Emme tarvi hunoa miestä, joka vaihtaa omat lapset perheenrikkojiin ja sittenkaipaa meitä!
Olette yhtä sairaita joka iikka, se exäsi tais olla ainoa täyspäinen, ja onneksi ymmärsi lähteä, ei tuolaisten hullujen kanssa voi elää.
- hullu olet
Nyt saa tuta kun lapset ovat hylänneet isänsä.. mutta hyvän esimerkinhän se mies antoi miten pitää toimia... noten ei kai hän voi valittaa...;)Kyllä olet tosi sairas ja myös olet sairastanut lapsesikin, ihme et vielä olet vapaana ,suljetulle sinä kuuluisit.
- olet sairas ja
Olet sosiopaatti .
- kopf
Nyt saa tuta kun lapset ovat hylänneet isänsä.. mutta hyvän esimerkinhän se mies antoi miten pitää toimia... noten ei kai hän voi valittaa...;)Sosiopaatti ja kännissä.
- oikee onnenydinperse
Kaljottelisivat perheenrikojat omilla rahoilla, eikä miehen rahoilla.Ite sää sitä kaljaa kittaat ja miehesi lähti ihan omasta valinnastaan, enkä sitä yhtään ihmettele, oli ainoa täysjärkinen porukasta, sinä ja kakarasi olette ihan hulluja ja hel-ve-tin häijyjä, ette varmaan sille miehelle muuta tehneet kun vit-tuilitte päivät pitkät ja sinä kaljottelit ja makasit kotona..
- toinen sylkky
pehreenrikkojia on p kirjoitti:
Ihmiset jotka ei tätä näe, ovat itse niitä perheenrikkojia tai muuten tykkäävät nähdä toisten pettymyksen surun ja kaipuun. Vanhingoniloisia on ne ihmiset joilla itsellään ei ole mitään ja näkevät miten toisten onni hajoaa, etteivät he ole yksin tuon katkeruuden keskellä.Siihen tarvitaan ilkeemielinen, häijy kaikesta katkera epätoivoinen vaimo siis SINÄ joka rikoit perheesi ja ajoit miehesi toisen syliin.
- olet valehtelija
puhdistaa vaan sun a kirjoitti:
No kaiken pystyy tosiaan lukemaan väärin. Aivan kuin sinäkin teet...;) mutta psykologiaa lukeneena ihmisenä, ymmärrän... myös sinua.. siksi luenkin sun juttus hymy huulilla.. uhma ei vakuuta minua.
Olet kova valehteleen ja puhumaan kaikki omaan pussiin, aina muissa vika, jos olisit jotain psykologiaa edes vähän lukenut, et tosiaanka aina syyttäis muita omista mokistasi.
- vain ydin perhe on
Tuommosia ei ole olemassakaan, on vaanyksi perhemuoto, ydinperhe, se missä on isä äiti ja yhteset lapset. Muut ovat vaan yhteiseloa, jolla ei ole mitään tekemistä perheen kanssa.
- .......
Hmmmm. En häpeä en kadu eroani lasteni äidistä eläminen tulee halvemmaksi vaikka maksan elkut kahdesta lapsesta. Kaikki ystävät tuttavat jotka saivat tulla meille olivat hänen ystäviä ja sukua jopa minun vanhempien tullessa meille niin jän lähti evakkoon lasten kanssa ja pyrki minimoimaan lasten ajan isovanhempien kanssa. Minulla ei saanut olla ystäviäen saanut tavata kummi lastani ja hänen perhettä! Ilman narsistia on parempi elää ja nykyyosen tapasin vasta 6 vuotta eron jälkeen jotemn ei häntäkään voi syyttää erosta.
- Realistinen
Pitääkö ydinperheen puolisoiden olla vielä kirkon siunaamassa avioliitossa? Jos, niin mitkä kirkkokunnat kelpaavat? Vai käykö avoliittokin määrittämään ydinperheeksi, jos on isä, äiti ja lapset- systeemi, perinteiseen malliin?
Varmasti on niin, että ihmissuhteet nykypäivänä ovat osin kertakäyttökamaa, joissa ADHD- vanhemmat lentävät kukasta kukkaan. Tai mehiläisestä mehiläiseen. Mutta ihmisillä on oikeus vapaassa maassa elää, kuten haluavat.
Ihanne varmaan useimmilla edelleen olisi sellainen liitto (avio- tai avoliitto), joka kestäisi "kunnes kuolema erottaa" , mutta se vain ei ole todellisuutta kuin vähemmistöllä meistä. Tuskin kukaan nainen halua, että hänen miehensä lähtee toisen naisen (ja kolmannen, neljännen...etc.) matkaan, tai mies vastaavasti vaimonsa suhteen samaa.
Helpointa on varmaankin elää harmoonisessa perheidyllissä, mutta sitä ei kaikille ole tarjolla. Vaikka olisi seurustellut vuosia ennen lasten hankkimista. Elämä on. - justjoosilleen
Realistinen kirjoitti:
Pitääkö ydinperheen puolisoiden olla vielä kirkon siunaamassa avioliitossa? Jos, niin mitkä kirkkokunnat kelpaavat? Vai käykö avoliittokin määrittämään ydinperheeksi, jos on isä, äiti ja lapset- systeemi, perinteiseen malliin?
Varmasti on niin, että ihmissuhteet nykypäivänä ovat osin kertakäyttökamaa, joissa ADHD- vanhemmat lentävät kukasta kukkaan. Tai mehiläisestä mehiläiseen. Mutta ihmisillä on oikeus vapaassa maassa elää, kuten haluavat.
Ihanne varmaan useimmilla edelleen olisi sellainen liitto (avio- tai avoliitto), joka kestäisi "kunnes kuolema erottaa" , mutta se vain ei ole todellisuutta kuin vähemmistöllä meistä. Tuskin kukaan nainen halua, että hänen miehensä lähtee toisen naisen (ja kolmannen, neljännen...etc.) matkaan, tai mies vastaavasti vaimonsa suhteen samaa.
Helpointa on varmaankin elää harmoonisessa perheidyllissä, mutta sitä ei kaikille ole tarjolla. Vaikka olisi seurustellut vuosia ennen lasten hankkimista. Elämä on.Minä ainakin kannatan että perhe virallistuu just silloin kun lapsi/lapset ilmestyy kuvaan.Vihkimisiä ei tarvita, mutta virallistaminen rekisteriin eikä sitten hulmuta enää muiden kanssa. Ei pidä odottaa että perhe-elämä on aina harmonista ja idylliä, sillä sitä se ei ole. Mutta sen pitää olla pysyvää ja vakaata ja sitoutunutta.
- niinpä..
Suurin osa eroista on omien mielihyvien ja himojen perässä juoksemista ,lapsista ei välitetä yhtään, sitä minä en ymmärrä ,kun omat lapset hylätään ja sitten muka mennään uusperheeseen toisten lasten luo tai hankitaan vielä uusia lapsia,millainen vanhempi on ,joka hylkää omat lapsensa uuden parisuhteen vuoksi,TÄYSIN VASTUUTON. kyllä sellaisella vanhemmalla ei ole rakkautta lapsia kohtaan ,voihan sitä aikansa näytellä uusperheessä ,voi miten paljon jää rikkirevittyjä lapsia ja nuoria näiltä ja millaisen esimerkin he saavat vanhemmiltaan.HÄVETKÄÄ
Niin en hylännyt lapsiani ja tapaan heitä säännöllisesti sopimuksen mukaan jopa vielä niin että oikeus on määrännyt ex vaimon sallimmaan lasteni tulon meille ja oikeuden päätöksellä heilöä on oikeus myös isovanhempiin ilman että äiti puuytuu tapamisiin
- perheenrikkojille sa
Aina siinä vaimo ja lapset jäävät jalkoihin, kun lapseton ihminen rynnii toisten perhettä rikomaan.
Useins yytetään sitäe x vaimoa, mutta eihän hän pysty miestä naruun laittamaan jos joku vapaa hihhuli tulee väliin.
Lapsethan siinä kräsii ja entien todellakin se mies, joka menettää kaiken.Niin se että ukkos teki ssulle niin ei tarkoita että kaikille kävi niin !
Itse tapasin vasta vuosien jälkeen erosta elämän kumppanin joka on myös äiti mutta ei niin omistus haluinen ja narsistinen kuin ex oli.- KALLE KELLO
jukni69 kirjoitti:
Niin se että ukkos teki ssulle niin ei tarkoita että kaikille kävi niin !
Itse tapasin vasta vuosien jälkeen erosta elämän kumppanin joka on myös äiti mutta ei niin omistus haluinen ja narsistinen kuin ex oli.Itseasiassa olen sitä mieltä myös mitä "perheenrikkojille sa" kirjoitteli. Näin se ikävä kyllä pääsääntöisesti menee, mistä se perheen hajoaminen alkaa. Pääsääntöisesti miehet menevät tähän ansaan, jonka naiset "langettaa", on naisia joiden ainoa "työ" on vampata varattu mies (isä) ja mikä parempi jos on vielä rahakaskin, sitten kun saadaan perhe rikottua, se mies itselle ja "kaupanpääliäisinä" lapset, niin enää ei olekaan hyvä. Jokainen varmaankin luki, mitä Oulussa tapahtui.. Isän uusi vaimo ei antanut isän lapselle ruokaa, mutta omistaan (3 kpl) piti oikein hyvää huolta ja olivat pulleita palleroita kun taas tämä isän "oma" lapsi oli aliravittu.. Ämmä ukon kanssa sai syytteen. tämä on oikein nykypäivän satu pahasta äitipuolesta.
- Parempi voitti
Olisit ollut niin hyvä vaimo, ettei miehelläsi olisi ollut tarvetta lähteä! =)
- Uskotko?
KALLE KELLO kirjoitti:
Itseasiassa olen sitä mieltä myös mitä "perheenrikkojille sa" kirjoitteli. Näin se ikävä kyllä pääsääntöisesti menee, mistä se perheen hajoaminen alkaa. Pääsääntöisesti miehet menevät tähän ansaan, jonka naiset "langettaa", on naisia joiden ainoa "työ" on vampata varattu mies (isä) ja mikä parempi jos on vielä rahakaskin, sitten kun saadaan perhe rikottua, se mies itselle ja "kaupanpääliäisinä" lapset, niin enää ei olekaan hyvä. Jokainen varmaankin luki, mitä Oulussa tapahtui.. Isän uusi vaimo ei antanut isän lapselle ruokaa, mutta omistaan (3 kpl) piti oikein hyvää huolta ja olivat pulleita palleroita kun taas tämä isän "oma" lapsi oli aliravittu.. Ämmä ukon kanssa sai syytteen. tämä on oikein nykypäivän satu pahasta äitipuolesta.
Kyllä ne naisetkin osaavat pettää ja sitten jättää, eli vaihtaa kainaloa. Vievät vielä lapsetkin mukanaan.
- TOISENLAINENNAINEN
Kyllä on katkeraa tekstiä. Koita päästä vaan yli jo siitä, että sut on dumpattu ja miehesi on löytänyt jotain parempaa kuin katkeroituneen nalkuttavan akan.
- suurin niist rakkaus
Olisit rakastanut, kunnioittanut ja arvostanut sitä miestäsi, niin ei olis miehesi hakenut uutta rakastavaa ja ihmisenä pitävää naista.
Sinussa se suurin vika ja miehesi teki valinnan, otti paremman ja ei menettänyt muuta, kun lapsensa jota ei lähtiessään vielä tiennyt.
Lapsesi kärsii juuri sinun takiasi, mutta miehesi on onnellinen uudessa suhteessa, tietty kaipaa lapsiaan joita sinä et päästänyt isälleen. - eiainaniin
Parempi voitti kirjoitti:
Tutkimusten mukaan se ei riitä että on hyvä puoliso. Suurin osa pettäjistä ei petä sen takia että vaimo/mies olisi huono tai pihtaisi vaan koska haluaa tehdä uusia valloituksia. Ettei osaa panna arvoja järjestykseen - rauhallinen perhe-elämä. onnelliset lapset ja ehjä koti häviävät seikkailulle- on heikkouden merkki.
- Mummeli -48
Parempi voitti kirjoitti:
Häpeä! Ei asiat ole niin yksinkertaisia. Mieshän tekee tikusta asiaa eli riidan, että pääsee lähtemään. Taidat olla se toinen nainen, kun noin paremmuutta ylistät. Se, joka pettää yhtä, pettää myös toista. Kannattaa sen toisen naisenkin olla varuillaan, häippäsee se mies hetken päästä uuden sutturan matkaan, kun uutuudenviehätys loppuu. Näitä jokapaikan höyliä ja höylääjiä on ollut aina ja tulee aina olemaan.
- Nyt onnellinen
eiainaniin kirjoitti:
Tutkimusten mukaan se ei riitä että on hyvä puoliso. Suurin osa pettäjistä ei petä sen takia että vaimo/mies olisi huono tai pihtaisi vaan koska haluaa tehdä uusia valloituksia. Ettei osaa panna arvoja järjestykseen - rauhallinen perhe-elämä. onnelliset lapset ja ehjä koti häviävät seikkailulle- on heikkouden merkki.
Hmm, exä sanoi vielä ennen lähtöään toisen kainaloon, ettei olisi halunnut lähteä, mutta oli sortunut pettämään jo pari vuotta aiemmin. Ja että hänellä on niin huono omatunto, ettei voi enää jäädä kotiin. Ja tuo toinen nainen oli jo ehtinyt heittää oman ukkonsa pihalle, vaihtaa lakanat ja nyt odotti lasteni isää muuttamaan juuri pari päivää aikaisemmin haalenneeseen vuoteeseensa, joten hänen oli PAKKO saada siihen juuri minun mieheni, koska oli jo heivannut omansa ulos.
Oli rankkaa, sillä rakastin, enkä olisi halunnut toimivan perheen hajoavan. Mutta näin vuosien jälkeen tuo uusioperheen viinahuuruiset riitelyt ja mustasukkaisuuskohtaukset ovat kylän ja laajemmankin piirin tiedossa. Monet tuttavat ja itsekin olen sitä mieltä, että vietän lasteni kanssa tasapainoisempaa ja onnellisempaa elämää kuin exäni uudessa liitossaan. Eikä enää tarvitse katsella kaljaa kittaavaa sohvalla löhöävää miestä kodissaan. Joten joskus se ero tuo jätetylle vaimolle kuitenkin paremman elämän. Enkä ole muita miehiä sen jälkeen katsellut.
- Onnen ydin perhe
Onneksi meillä ei koskaan mies ole tunkenut naikosiaan meille. Koskaan emme ole heitä nähneet eikä lapset ole joutuneet isänsä naikkosten kynsiin eikä haukuttavaksi. Me emme ole päästäneet miehen suturoita omaan elämäämme, olisimme olleet järkyttyneitä, jos mies olisi tuonut naikkoset meille tai me olisimme joutuneet menemään heitä katsomaan naikkosten kotiin. Miksi olisi pitänyt perheenrikkojat ottaa sydänystäväksi ja kotiinsa sotkemaan???
Ehei, meillä minä sanoin jo heti kun mies vietiin ettei naikkoset sitten tule meille eikä lapset heitä sdaa nähdä. Se on onneksi pitänyt, ja olemme erittäin onnellisa, kun vieras ulkopuolinen suttura ei ole koskaan päässyt meitä haukkumaan eikä kiusaamaan.
Olisin epäonnistunut äitinä, jos joku täysin ulkopuolinen sutura olisi haukkunut lapseni ja voihan olla eten enää tuntisi omia lapsiani, kun vstaan tulisvat, jos olisvat joutuneet naikkosten kynsiin. Olisi ollut erittäin paha paikka, luopua omist alapsita jonkun ventovireaan sutturan takia.
Mies kärsii nyt vaikka mehin se kiusa kohdistettiin, mutta mies menetti eniten.
Lapseni sanovatkin että olen maailman paras äiti, kun suojelin heitä perheenrikkojilta. Nyt aikuiset lapset hylkäsivät isänsä kun isä näytti esimerkkiä, ettei omista tarvi välittää.- .........
Taas tämä mantra !!! Etkö jo tajua ettei teille ketään ole tukemassa ei edes ex ukkos ole teille tulemassa sinä vähä älyinen kääpiösydän äidin kuvatus
- xxx12
Niinkö, että mies vastoin tahtoaan viekoteltiin, puuttuuko mieheltäsi siis oma harkinta ja päätäntäkyky, ja että hän on aivan toisten naisten vietävissä, joiden pitäisi miehenkin puolesta ajatella tämän perhettä.
Näikö se tosiaan on? Mitä tämä kertoo miehestä ja sinusta nainen puolisona tai nyt ex, kuka tässä tyhmä on? - rikkoja naiset vauhd
xxx12 kirjoitti:
Niinkö, että mies vastoin tahtoaan viekoteltiin, puuttuuko mieheltäsi siis oma harkinta ja päätäntäkyky, ja että hän on aivan toisten naisten vietävissä, joiden pitäisi miehenkin puolesta ajatella tämän perhettä.
Näikö se tosiaan on? Mitä tämä kertoo miehestä ja sinusta nainen puolisona tai nyt ex, kuka tässä tyhmä on?Perheenrikkoja! En ymmärrä, mikä saa heidät haluamaan perheellisen miehen? Katkeruus ja epätoivo, halu nyttää että saa kenet vaan. Perheelliset on hyvä kohde nostaa omaa itsetuntoa, se näyttämisen halu.
Ja onhan se lapseton eukko.. vapaus kaikkeen jokapiväiseen kaljotteluun, oma siivooja ja pyykkäri.. miksi ei??? rikkoja naiset vauhd kirjoitti:
Perheenrikkoja! En ymmärrä, mikä saa heidät haluamaan perheellisen miehen? Katkeruus ja epätoivo, halu nyttää että saa kenet vaan. Perheelliset on hyvä kohde nostaa omaa itsetuntoa, se näyttämisen halu.
Ja onhan se lapseton eukko.. vapaus kaikkeen jokapiväiseen kaljotteluun, oma siivooja ja pyykkäri.. miksi ei???Ei ole perheellinen mies jos om eronnut vaimostaan aikoja sitten on isä jonka lapset asuu isällään tai äidillääm
- 10v sota ohi
rikkoja naiset vauhd kirjoitti:
Perheenrikkoja! En ymmärrä, mikä saa heidät haluamaan perheellisen miehen? Katkeruus ja epätoivo, halu nyttää että saa kenet vaan. Perheelliset on hyvä kohde nostaa omaa itsetuntoa, se näyttämisen halu.
Ja onhan se lapseton eukko.. vapaus kaikkeen jokapiväiseen kaljotteluun, oma siivooja ja pyykkäri.. miksi ei???Perheenrikkoja mies, mikä saa perheellisen miehen haluamaan toista naista?Katkeruus ja epätoivo vaimoon joka on täys p e r s lä p i, halu näyttää et kelpaa muillekin ,kun nalkuttavalle ku-sipäälle.Nostaa se toki itsetuntoa, jonka tuo kuspää eukko on jo melkeen vienyt.
Ei haittaa vaikka sillä uudella lapsiakin ,onhan hälläkin.Vapaus pois vankilasta jossa eukko oli vaan pyykkäri ja siivooja ja huusi ja mylvi kaiket päivät.Sängyssäkin eukko vaan kiukutteli ja huusi.
Kaljaakin voi hiukan ottaa, eikä kukaan ole huutamassa ,et sitä taas ollaan ottamassa sitä kaljaa. 10v sota ohi kirjoitti:
Perheenrikkoja mies, mikä saa perheellisen miehen haluamaan toista naista?Katkeruus ja epätoivo vaimoon joka on täys p e r s lä p i, halu näyttää et kelpaa muillekin ,kun nalkuttavalle ku-sipäälle.Nostaa se toki itsetuntoa, jonka tuo kuspää eukko on jo melkeen vienyt.
Ei haittaa vaikka sillä uudella lapsiakin ,onhan hälläkin.Vapaus pois vankilasta jossa eukko oli vaan pyykkäri ja siivooja ja huusi ja mylvi kaiket päivät.Sängyssäkin eukko vaan kiukutteli ja huusi.
Kaljaakin voi hiukan ottaa, eikä kukaan ole huutamassa ,et sitä taas ollaan ottamassa sitä kaljaa.Sellanen jolla ei ollut omaa elämää ensinmäisen narsisti akan kanssa ei perhetuttuja ei kavereita ei yhteyksiä omiin sukulaisiin kaikki sosialinen elämä oli naisen tahdon mukaista kaikki vieraa tuttavat olivat naisen tuttuja
- Happy end
jukni69 kirjoitti:
Sellanen jolla ei ollut omaa elämää ensinmäisen narsisti akan kanssa ei perhetuttuja ei kavereita ei yhteyksiä omiin sukulaisiin kaikki sosialinen elämä oli naisen tahdon mukaista kaikki vieraa tuttavat olivat naisen tuttuja
No niin siinähän se syy selvisikin. Suurin osa ihmisistä on jo menestyviä
narsisteja. Narsistin kanssa pärjää vain toinen narsisti. Samoinkuin kaksi
ihmistä jotka vaistomaisesti ottavat toisensa huomioon voivat tehdä yhteis-
työtä. - narsissi89
10v sota ohi kirjoitti:
Perheenrikkoja mies, mikä saa perheellisen miehen haluamaan toista naista?Katkeruus ja epätoivo vaimoon joka on täys p e r s lä p i, halu näyttää et kelpaa muillekin ,kun nalkuttavalle ku-sipäälle.Nostaa se toki itsetuntoa, jonka tuo kuspää eukko on jo melkeen vienyt.
Kaljaakin voi hiukan ottaa, eikä kukaan ole huutamassa ,et sitä taas ollaan ottamassa sitä kaljaa.10v sota ohi. Kysymys kuuluu, MIKSI olet mennyt naimisiin ja hankkinut lapsia tuollaisen ihmisen kanssa? Ei hän ole muuttunut yhdessä yössä hyvästä pahaksi. Olisiko kannattanut vielä katsella eikä syöksyä suoraan alttarille ja prinsessa ja kotileikkejä leikkimään? Oliko hän kaunis ennen lasten tekemistä, passauttiko hän itseään? Varoitusmerkkejä sellaiset ovat, tyytymätön napina yltyy eikä parane siitä, että vedät itsesi vaikka solmuun toisen puolesta.
- yhtiölaki
jukni69 kirjoitti:
Sellanen jolla ei ollut omaa elämää ensinmäisen narsisti akan kanssa ei perhetuttuja ei kavereita ei yhteyksiä omiin sukulaisiin kaikki sosialinen elämä oli naisen tahdon mukaista kaikki vieraa tuttavat olivat naisen tuttuja
Miten tällä kommentilla voi olla miinuksia, kun miinuspeukkuja ei ole enää edes käytössä??
- onnen ydin perhe
......... kirjoitti:
Taas tämä mantra !!! Etkö jo tajua ettei teille ketään ole tukemassa ei edes ex ukkos ole teille tulemassa sinä vähä älyinen kääpiösydän äidin kuvatus
Tukea satelee kuule joka pivä ja paljon. Joskus vaan ei kerrota mutta sen vaistoaa. Toiset ihmiset kun on niin aivopestyjä, ettei uskalla olla erimieltä vaikka sydän sanoo toista.
Hyväksyntää haetaan sulautumalla samoihin mielipiteisiin, jotta ei tule haukutuksi hulluksi.
Se ei ole järkevää eikä viisasta. Jokaisella pitää olla oma näkeymys asioista.
On hullua olla samaa mieltä vain siksi että muutkin.
Meillä eri näkemys on kantanut hedelmää. Lapsemme ovat erittäin onnellisia ja menestyksekkäitä omillaan jo.. mutta eivät olisi jos olisi suistunut heidän kanssaan samaan muottiin ja enkä toteuttanut omia nkemyksiä ja asioita. Ne ovat osoittautuneet oikeiksi ja parhaiksi.
Olemme ylpeiät ja etuoikeutettuja, ja meillä on ihana ydin perhe ja ydin suku.
Ainoa joka on onneton on se ex mies ex isä, joka luuli levelevänsä asioilla, mutta kuppaan joutu, kukaan ei ollut samaamieltä ja nyt ressu on yksin ja kaipaa meitä kaikkia, ja se on yksi hyvä palkinto että mies osaa katua. Mutta meidän juna meni jo hänen elämästään.
- eikö niin..
Perheenrikkoja ei saa markkinoilta muita kuin ,sellaisia selkä rangattomia vastuunsa pakoilevia ukkomiehiä.Eihän kunnon miehet ole vietävissäkään ,he osaavat sitoutua perheeseensä.Eikä sellaisten miesten perään kannata itkeä ,ne välttää perheen rikkojalle.
Niin mulla on uusi vaimo eikä ole perheenrikkoja. Itse lähdin ex vaimoni luota koska oli liia narsistinen ja omistava eikää mulla ollut muta omaa elämää kuin työ jonka palkan ex vaimo hassasi ostoksill ja ym. Rihkamaa
- itsekäs p....
jukni69 kirjoitti:
Niin mulla on uusi vaimo eikä ole perheenrikkoja. Itse lähdin ex vaimoni luota koska oli liia narsistinen ja omistava eikää mulla ollut muta omaa elämää kuin työ jonka palkan ex vaimo hassasi ostoksill ja ym. Rihkamaa
No siinäpä sulla olikin hyvä syy hylätä lapset ja ex vaimo! Suomalainen mies ei osaa puhua, eikä keskustella eikä ratkoa ongelmia muuten kuin lähtemällä, pakenemalla.
Nyt voitkin sitten näköjään haukkua ex vaimoa mielin määrin ja leikkiä kovista. Minä lähdin, minä tein miä minä...
Huomaa että ainoa syyllinen oli sun ex viamo sinun mielestä, sinussa siis ei ollut vikaa?
Oma elämä loppuu kun tulee perhe, se on yhteistä elämää. Omaa aikaa on, mutta ei elämää. Siihen pitää soveltaa aina se perhe, se on ythteiselämän säätnö. " ... nyt olette yhtä, ei ole enää yksi.. sanoo papikin.. ai niin mutta ethän sinä kuunnellut. - voi jeena noit narsu
jukni69 kirjoitti:
Just, joo sussa ei sitte ollut mitään syytä kaikki oli ex vaimon syytä, kumpi se teistä olikaan se itsekäs omistushaluinen narsisti?
Koko palkankin annot sille käytettäväksi, ei teil sitte ollut varmaan asuntoakaan, kun kaikki rahat meni exän ostoksiin, hahahaaa, mitä skeidaa..... itsekäs p.... kirjoitti:
No siinäpä sulla olikin hyvä syy hylätä lapset ja ex vaimo! Suomalainen mies ei osaa puhua, eikä keskustella eikä ratkoa ongelmia muuten kuin lähtemällä, pakenemalla.
Nyt voitkin sitten näköjään haukkua ex vaimoa mielin määrin ja leikkiä kovista. Minä lähdin, minä tein miä minä...
Huomaa että ainoa syyllinen oli sun ex viamo sinun mielestä, sinussa siis ei ollut vikaa?
Oma elämä loppuu kun tulee perhe, se on yhteistä elämää. Omaa aikaa on, mutta ei elämää. Siihen pitää soveltaa aina se perhe, se on ythteiselämän säätnö. " ... nyt olette yhtä, ei ole enää yksi.. sanoo papikin.. ai niin mutta ethän sinä kuunnellut.No paskasta pääsin eroon ilkeästä paskasta... ...asemani ei ollut aviomies vaan tallirenki hovimestari
voi jeena noit narsu kirjoitti:
Just, joo sussa ei sitte ollut mitään syytä kaikki oli ex vaimon syytä, kumpi se teistä olikaan se itsekäs omistushaluinen narsisti?
Koko palkankin annot sille käytettäväksi, ei teil sitte ollut varmaan asuntoakaan, kun kaikki rahat meni exän ostoksiin, hahahaaa, mitä skeidaa.....Niin kupikohan no se jonka ympärillä koko ruljanssi pyöri ja se kenen ystvät kelpasi perhetutuiksi ja jonka nasioita aina juistiin
jukni69 kirjoitti:
Niin kupikohan no se jonka ympärillä koko ruljanssi pyöri ja se kenen ystvät kelpasi perhetutuiksi ja jonka nasioita aina juistiin
Niin hänellä on oikeus kaverihin ja vanhemmat otettiin pukupäällä vastaan mutta kun mun vanhemmat tai kaverit tuli kylään niin kommentti oli vittuako tänne änkeette ja häipy lasten kanssa jonnekin, sama oli jos halusin itselle vatteita ihmetteli eikö noi nyt kelpaa vaikka itse oli vaate ostoksilla joka viikko,
- Toivotaan vielä
jukni69 kirjoitti:
Tuttua!
Ja tollaset entiset naiset täällä sitten mollaavat laisesi kunnon miehet.
"jukni69" yritä päästä siitä entisestäsi niin kauas kuin mahdollista.
Ne on hirmuliskoja jostain syystä. En osaa sanoa mikä niihin on iskenyt. Onneksi vain narsistiset ovat tuollaisia ja terveitäkin löytyy, joilla on itsetunto ja muut asiat kunnossa. - filosefisesti pätevä
jukni69 kirjoitti:
No paskasta pääsin eroon ilkeästä paskasta... ...asemani ei ollut aviomies vaan tallirenki hovimestari
Sinne joutuu, jos on niin vietävissä. Jos ei ole itsekunnioutusta eikä saa suutaan auki, eikä arvosta itseään, saa syyttää itseään.
Ei sinua kukaan väkisin tallirenkinä ja hovimestarina pitänyt, vaivuit epätoivoon ja halusit miellyttää ettet jäisi yksin.
Nyt syytät omista virheistä muita.
Elät yhdessä, et yksin, sinun elämäsi on sinun, minun , hänen ja heidän, yhteinen, kannat taakkasi yksin vaikka jaat sen toisillekin, muista hengittää, pieni voi olla suurta ja suuri pientä, tänään on tänään ja huomista ei vielä ole.
- makunsa kullakin
Hyvää ja omistautunutta perheenisää/aviomiestä ei kukaan ulkopuolinen voi viedä. Jos voi, niin kyseessä ei silloin ole hyvä perheenisä/aviomies, vaan joko uuden panon ja sinkkuelämän perässä juokseva sika, tai elämäänsä ja vaimonsa nalkutukseen kyllästynyt, liitossaan onneton mies.
Hyvä mies sanoo iskijälleen: "ei kiitos, olen naimisissa ja rakastan vaimoani". Huono mies on vietävissä.
"Onnen ydin perhe": Miksi valitsit lastesi isäksi miehen, joka oli noin sutturoiden vietävissä? Jos ex-miehesi nyt kerran pyörittää isoa naislaumaa ja pelehtii sutturahaaremin kanssa, mitä se kertoo sinun miesmaustasi? Ei kunnollinen, perheellinen mies yhtäkkiä perhettään jätä ja ala haaremia pitämään, ei hän silloin ollut alkuunkaan kunnollinen. Kyllä sellainen pelehtiminen ja omien lastensa hylkääminen vaatii tietynlaisen luonteen, eikä sellainen yhtäkkiä puhkea.
Miksi ihmeessä siis lisäännyit miehen kanssa, jolla on tuollaisia taipumuksia, ja joka on noin vietävissä ja seksinhimoinen? Itse valitsin lasteni isäksi kunnollisen miehen, jolla ei ole tuollaisia himoja sutturalaumoihin. Voin luottaa häneen 100%, ja olen takuuvarma, että vaikka joskus eroaisimme, hän ei hylkäisi lapsiamme eikä taatusti alkaisi harjoittamaan kodissaan mitään epämääräistä haaremitoimintaa.- kerroppa sinä
Kerroppa mulle, miten voi tietää etukäteen asioita? Ei kukaan mene naimisiin erotakseen, ei kukaan ota huonoa miestä jos tietää sen etukäteen... kerro kerro miten pystyy tietämään? Jos minä olisin tiennyt etukäteen että mies vaihtaa omat lapsensa naikkosiin ja hylkää ne sutturoiden tähden, luuletko että olisin semmoisen miehen huolinut lasteni isäksi?
Niin minäkin luulin, että hyvä isä ei lapsiaan jätä, mutta kun en tiennyt sitä niin niin kävi. Uskoin että lapset ovat miehelle rakkaita väärässä olin.
Siihen lisääntymiseen minäkin haluan vastauksen, miten voisin tietää etukäteen, kenenk anssa tekee lapsia ja kenen ei??? No nyt en mummi iässä enää semmoista tietoa tarvi, mutta voit kertoa muille etteivät tekisi semmoista virhettä.. jos sen etukäteen pystyy jotenkin tietämään.
Myöskään en tiennyt aikanani että työpaikkani loppuu 6 vuoden jälkeen koko tehdas suljettiin ja kaikki lensi pihalle, sitäkään en tiennyt etukäteeen, muutoinhan en olisi varmaan sinne mennytkään, jos olisin tiennyt etukäteen jääväni työttömäksi lähes kolmeksi vuodeksi..
Ehkä olen tietämätön ja muut tietävät semmoiset asiat, eikä ota miestä josta tulee kymmenen vuoden päästä hylkääjä, ja mene semmoiseen työpaikkaan josta saa ensin vakituisen paikan ja sitten lentääkin pihalle... Tai mies/isä kylässty olemaan kotiorja tohvelisankari naisensa kiusaama... ... ja luulen että mies jätti vaimonsa ja vaimo ei päästänyt lapsia tapamaan isäänsä
- onnen ydin kesäperhe
jukni69 kirjoitti:
Tai mies/isä kylässty olemaan kotiorja tohvelisankari naisensa kiusaama... ... ja luulen että mies jätti vaimonsa ja vaimo ei päästänyt lapsia tapamaan isäänsä
Ei huonoa isää voi noin vaan pitää lasten elämässä. Minusta lapset ansaitsee onnellisen lapsuuden ei esimerkkiä miten pitää tehdä huonoja ratkaisuja.
Lasten elämää ei saa sotkea vierailla naisilla, se on julmaa ja näyryyttävää alspia kohtaan.
Lapset ansaitsee parempaa kuin isän joka hylkää ja vaihtaa ulkopuolisiin perheenrikojiin. Sitä me ei kyväksytty, emmekä päästäneet ex isän ex miehen naikkosia elämäämme.
Ja voin sanoa, että oli muuten maailman paras ratkaisu, ja olemme ylepitä siitä. onnen ydin kesäperhe kirjoitti:
Ei huonoa isää voi noin vaan pitää lasten elämässä. Minusta lapset ansaitsee onnellisen lapsuuden ei esimerkkiä miten pitää tehdä huonoja ratkaisuja.
Lasten elämää ei saa sotkea vierailla naisilla, se on julmaa ja näyryyttävää alspia kohtaan.
Lapset ansaitsee parempaa kuin isän joka hylkää ja vaihtaa ulkopuolisiin perheenrikojiin. Sitä me ei kyväksytty, emmekä päästäneet ex isän ex miehen naikkosia elämäämme.
Ja voin sanoa, että oli muuten maailman paras ratkaisu, ja olemme ylepitä siitä.Kyllä isäkin on ansainnut onnelisen elämän eikä dominoivaa ja kiusavaa HULLUA AKKAA. Ja sinä kaikkien kirjoitustesi perusteella erotit lapset isästä
kerroppa sinä kirjoitti:
Kerroppa mulle, miten voi tietää etukäteen asioita? Ei kukaan mene naimisiin erotakseen, ei kukaan ota huonoa miestä jos tietää sen etukäteen... kerro kerro miten pystyy tietämään? Jos minä olisin tiennyt etukäteen että mies vaihtaa omat lapsensa naikkosiin ja hylkää ne sutturoiden tähden, luuletko että olisin semmoisen miehen huolinut lasteni isäksi?
Niin minäkin luulin, että hyvä isä ei lapsiaan jätä, mutta kun en tiennyt sitä niin niin kävi. Uskoin että lapset ovat miehelle rakkaita väärässä olin.
Siihen lisääntymiseen minäkin haluan vastauksen, miten voisin tietää etukäteen, kenenk anssa tekee lapsia ja kenen ei??? No nyt en mummi iässä enää semmoista tietoa tarvi, mutta voit kertoa muille etteivät tekisi semmoista virhettä.. jos sen etukäteen pystyy jotenkin tietämään.
Myöskään en tiennyt aikanani että työpaikkani loppuu 6 vuoden jälkeen koko tehdas suljettiin ja kaikki lensi pihalle, sitäkään en tiennyt etukäteeen, muutoinhan en olisi varmaan sinne mennytkään, jos olisin tiennyt etukäteen jääväni työttömäksi lähes kolmeksi vuodeksi..
Ehkä olen tietämätön ja muut tietävät semmoiset asiat, eikä ota miestä josta tulee kymmenen vuoden päästä hylkääjä, ja mene semmoiseen työpaikkaan josta saa ensin vakituisen paikan ja sitten lentääkin pihalle...Ei kukaan ota huonoa naista itselleen jos tietäis ilkeäksi narsistiseksi koti hitleriksi
- makunsa kullakin
kerroppa sinä kirjoitti:
Ehkä olen tietämätön ja muut tietävät semmoiset asiat, eikä ota miestä josta tulee kymmenen vuoden päästä hylkääjä, ja mene semmoiseen työpaikkaan josta saa ensin vakituisen paikan ja sitten lentääkin pihalle...""Kerroppa mulle, miten voi tietää etukäteen asioita? Ei kukaan mene naimisiin erotakseen, ei kukaan ota huonoa miestä jos tietää sen etukäteen... kerro kerro miten pystyy tietämään? Jos minä olisin tiennyt etukäteen että mies vaihtaa omat lapsensa naikkosiin ja hylkää ne sutturoiden tähden, luuletko että olisin semmoisen miehen huolinut lasteni isäksi?""
Kuinka kauan ehdit tuntea miehesi ennen avioliiton solmimista?
Kauanko olitte naimisissa?
Jos olitte naimisissa esim. 10 vuotta, etkö tosiaan niiden vuosien aikana huomannut mitään viitteitä siitä, että miehelläsi olisi taipumusta pettämiseen ja naisseikkailuihin? Etenkin kun puhut sutturalaumoista, kuulostaa siltä, että ex-miehesi pelehtii prostituoitujen kanssa. Peittelikö hän niin hyvin kaiken liittonne aikana? Ilmeisesti. Toiset ovat siinä taitavia.
""Siihen lisääntymiseen minäkin haluan vastauksen, miten voisin tietää etukäteen, kenenk anssa tekee lapsia ja kenen ei???""
Minä ainakin tiesin etukäteen, kenen kanssa tein lapsia. Tutustuimme hyvin ennen yhteenmuuttoa ja avioliittoa, tunnen mieheni läpikotaisin.
""Myöskään en tiennyt aikanani että työpaikkani loppuu 6 vuoden jälkeen koko tehdas suljettiin ja kaikki lensi pihalle, sitäkään en tiennyt etukäteeen, muutoinhan en olisi varmaan sinne mennytkään, jos olisin tiennyt etukäteen jääväni työttömäksi lähes kolmeksi vuodeksi.. ""
Mutta sinulla oli kuitenkin vakituinen työpaikka 6 vuoden ajan. Eihän se asia miksikään muutu.
Ja olisitko ennemmin jäänyt kotiin työttömäksi kuin mennyt sinne tehtaalle töihin kuudeksi vuodeksi, jos olisit tiennyt, että tehdas suljetaan 6 vuoden päästä?
""Ehkä olen tietämätön ja muut tietävät semmoiset asiat, eikä ota miestä josta tulee kymmenen vuoden päästä hylkääjä, ja mene semmoiseen työpaikkaan josta saa ensin vakituisen paikan ja sitten lentääkin pihalle... ""
Taloustilanne muuttuu ja elää kokoajan. Tehtaita suljetaan ja uusia rakennetaan. Työpaikkoja tulee ja menee. YT-neuvotteluihin voidaan ryhtyä firmassa kuin firmassa, lama voi tulla, talous heikentyä. Se on asia, joka ei koskaan pysy vakiona.
Mutta ihminen ei muutu yhtäkkiä järkevästä ja kunnollisesta kyltymättömäksi ja empatiakyvyttömäksi seksipedoksi. Ei vuoden eikä 10 vuoden aikana. Ehkä jonkun traumaattisen tapahtuman tai aivovamman seurauksena, mutta ei 10 avioliittovuoden aikana, jos avioliitto on normaali ylä- ja alamäkineen.
Oliko miehelläsi vieraita naisia jo liittonne aikana?
Oliko hänellä salasuhteita, joista et tiennyt mitään? - oletpa hauska!
jukni69 kirjoitti:
Kyllä isäkin on ansainnut onnelisen elämän eikä dominoivaa ja kiusavaa HULLUA AKKAA. Ja sinä kaikkien kirjoitustesi perusteella erotit lapset isästä
No tuohan me kaikki tiedetään, että ainahan se on vaimon vika kun menee huonosti, jos miehellä menee huonosti, se on lasten ja vaimon vika, kaikki ongelmat mitkä miehellä on on vaimon ja lasten vika.. jos uusi suhde voi pahoin ja menee huosti, sekin on ex viamon ja lasten vika..
Ei siis mitään uutta, syytellä ex vaimoja.. kaikkihan on naisten vikoja.
Miehissä ei ole vikaa, no eipä ne avioliioton aikana perheessä mitään tekekkään. Vaimo se hoitaa kodin ja laspet ja käy töissä ja passa...
Sekös sullekin tuli etä olit liiian laiska ja exä ei jaksanus sua katsella. Niin sekin on ex vaimon vika.
Kuten olen sanonut me lasten ja suvun kanssa ei oltaisi miestä laskettu menemään, mutta mies hylkäsi lapsensa ja koko sunun ja pehreen kun perheenrikkoja hajoitti perheemme, tuli siihen väliin.
Joo kosto on suloinen, niin vähällä mies ei pääse tekosistaan etteikö siitä muistuteta, lapset hylkäsi isän kun isä hylkäsi heidät, se on hyvä juttu. Saa tietää miltä tuntuu kun hylätään. Ihan oikein.
Onko sekin mun vika? No onhan se.. vai mitä? Olet aika katkera. oletpa hauska! kirjoitti:
No tuohan me kaikki tiedetään, että ainahan se on vaimon vika kun menee huonosti, jos miehellä menee huonosti, se on lasten ja vaimon vika, kaikki ongelmat mitkä miehellä on on vaimon ja lasten vika.. jos uusi suhde voi pahoin ja menee huosti, sekin on ex viamon ja lasten vika..
Miehissä ei ole vikaa, no eipä ne avioliioton aikana perheessä mitään tekekkään. Vaimo se hoitaa kodin ja laspet ja käy töissä ja passa...
Sekös sullekin tuli etä olit liiian laiska ja exä ei jaksanus sua katsella. Niin sekin on ex vaimon vika.
Kuten olen sanonut me lasten ja suvun kanssa ei oltaisi miestä laskettu menemään, mutta mies hylkäsi lapsensa ja koko sunun ja pehreen kun perheenrikkoja hajoitti perheemme, tuli siihen väliin.
Joo kosto on suloinen, niin vähällä mies ei pääse tekosistaan etteikö siitä muistuteta, lapset hylkäsi isän kun isä hylkäsi heidät, se on hyvä juttu. Saa tietää miltä tuntuu kun hylätään. Ihan oikein.
Onko sekin mun vika? No onhan se.. vai mitä? Olet aika katkera.Joo kirjoitus tyylistäsi voi vaan todeta että olet oikeassa kyllä teidän ero on yksin sinun syy vain ja ainoastaan sinun syy.
Ja huvittavuus on kaukana sinusta sinä itsekeskeinen narsisti koti hitleri- Isä.
oletpa hauska! kirjoitti:
Onko sekin mun vika? No onhan se.. vai mitä? Olet aika katkera.Tietenkään erot eivät aina ole vaimon vika, mutta on kyllä tapauksia joissa on.
Jos minä olisin jostain käsittämättömästä syystä mennyt naimisiin sinunlaisesi hullun kanssa, olisin kyllä varmasti eronnut. Kukapa ei olisi. - näin se on tiedän
kerroppa sinä kirjoitti:
Ehkä olen tietämätön ja muut tietävät semmoiset asiat, eikä ota miestä josta tulee kymmenen vuoden päästä hylkääjä, ja mene semmoiseen työpaikkaan josta saa ensin vakituisen paikan ja sitten lentääkin pihalle...Kyllä sen nyt näkee,jos mies tai nainen jo avioliiton aikana ja ennen sitäkin pelehtii monien kaa yhtaikaa, monet tuolaaset tyypit niin ko sun exäsi niin on jo seurusteluaikana pyörittänyt muitakin, kun sua ei tuolaaseksi tulla yhdessä yössä kyllä se on luonteessa ja sua on varmaan jo moneen kertaan petetty avioliittonne aikana, mutta sinä olet ollut niin tyhmä et huomannut sitä tai et halunnut huomata sitä.
Jos sillä nytkin on monta naista kierroksessa niin niitä on aina ollut ja tulee olemaan niin kauan kun viehätysvoimaa riittää, ei se ole ollut eikä tule olemaan koskaan yhden naisen mies. - olet alta riman
Isä. kirjoitti:
Tietenkään erot eivät aina ole vaimon vika, mutta on kyllä tapauksia joissa on.
Jos minä olisin jostain käsittämättömästä syystä mennyt naimisiin sinunlaisesi hullun kanssa, olisin kyllä varmasti eronnut. Kukapa ei olisi.Minä en olisi edes mennyt naimisiin sinunlaisesi kanssa, mulla korekat kriteerit miesten suhteen. Kukapa sinut miehekseen ottaisi ei ainkaan fiksu...
- ehhehheh
olet alta riman kirjoitti:
Minä en olisi edes mennyt naimisiin sinunlaisesi kanssa, mulla korekat kriteerit miesten suhteen. Kukapa sinut miehekseen ottaisi ei ainkaan fiksu...
Niin korkeat kriteerit sulla oli, että otit miehen jolla on jatkuvasti uusia naikkosia :D
- Kriteeri"
Minä en olisi edes mennyt naimisiin sinunlaisesi kanssa, mulla korekat kriteerit miesten suhteen. Kukapa sinut miehekseen ottaisi ei ainkaan fiksu...
Juu, sinä menitkin naimisiin miehen kanssa, jolla naikkosia siellä ja täällä ,petti sinuu joka käänteessä, siinä ne sun kriteerit.
Nyt sinnuu, vanhaa katkeraa, alkoholisoitunutta akkaa ei edes kukaan enää huoli. - Miinuspeukku
Kyllä tämä miinuspeukutus näinkin sujuu. Ja luettavuus sen kun paranee :) (sarkasmi)
Suomi24 ylläpito on poistanut miinuspeukut käytöstä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12264122
Kehoitan kaikkia joiden mielestä miinuspeukut olivat toimivia, kopioimaan tätä viestiä vastaukseksi viesteihin joita olisitte halunneet miinuspeukuttaa.
JOIN THE MOVEMENT
- plaaaah
Ite oon sitä mieltä, että ihmiset rynnivät päätäpahkaa avioon, tutustumatta puolisoon kunnolla. Hankitaan lapset kuin kaavaa noudattaen ja huomataan muutaman vuoden kuluttua, ettei se homma toiminutkaan. Tällaisista tilanteista ei voi syyttää kuin edesvastuuttomia ja epäkypsiä ihmisiä. Lapset ovat syyttömiä sijaiskärsijöitä aikuisten "vammailuissa".
Jokainen liitto, avo tai avio, on ylä- ja alamäkeä. Asiat vaan menevät niin, ettei se elämä nyt aina ole sitä hekumaa ja onnea. Kannattaa siis ottaa aikaa, ennen kuin tekee niitä elämän suuria päätöksiä. Vuodet vierineet jo kohdallani ja nyt vasta valmis lopulliseen sitoutumiseen - olemme tapelleet, "eronneet", vääntäneet, purreet hammasta... ja loppujen lopuksi, ei vaan voi ajatella elämää ilman toista. En usko rakkauteen ensisilmäyksellä, vaikka niin tässä alun perin taisi käydä. Nyt sitten hamaan hautaan yhdessä, ja varmasti tulee yhteenottoja, mutta ei vaan parempaa miestä mulle ole olemassa.
Tää mun kirjoitus ei nyt oikein liittynyt tähän ketjuun, mutta siis juu... koittakaan ihmiset arvostaa toisianne ja vaalia rakkautta, johon olette sitoutuneet lasten kautta.- RAHARAHARAHA
RAHA SE NÄYTTELEE..PALJON MONESTI KU OLLAN PERS AUKI..,JA ELÄMÄ VAAN PYÖRII HIMASSA::EI PÄÄSTÄ 100M PIDEMMÄLLE::: NÄIN SE VAAN ON
- Ennustaja69
Ongelman koko ydin on siinä että ei olla yhdessä tarpeeksi kauan ennen lasten hankkimista. Ei ehditä huomaamaan toista epäsopivaksi tai pettäjäksi jne. Eikä lapsia liian nuorena. Vasta 25 iässä.
- Katsotaan tulevaisuu
Tämän päivän nuoret perheet elävät vain itselleen, erotaan ja taas erotaan! lapset kärsii todella . Kunhan nämä läpset on aikuisia meno on varmaankin sitten vielä rajumpaa, eletään kuin "pellossa" vastuukanto on ihan hukassa! Edestäänhän sen löytää minkä taakseen jättää, sanoi vanhakansa!
- ....................
No alkuperäinen ehkä kuitenkin nyt hieman liioittelee ja dramatisoi. Provohan tämä on, mutta toki siinä pieni totuuden jyvänen on. Kuitenkin kenelläkään ei ole varaa tuomita toisten elämää. Ne jotka tekevät paljon lapsia useille eri kumppaneille ovat kuitenkin harvemmassa. Eiköhän suurin osa tee sen yhden kanssa ja jos ero tulee niin uuden kumppanin etsinnässä osataan olla paljon harkitsevampia ja tarkempia. Jotkut eivät uutta kumppania ota ollenkaan vaan kasvattavat lapset ensin aikuiseksi ja etsivät vasta sitten uuden.
Oletko koskaan edes keskutellut aikuisten kanssa, joiden vanhemmat ovat eronneet? Yllättävän moni tuntuu olevan sitä mieltä, että vaikka vanhempien ero on ollut shokki se on silti ollut oikea ratkaisu. Kyllähän sinun on helppo siinä jälkiviisastella jos itsellesi on sattunut hyvä liitto, jossa pääsette kriisien yli jne jne. Lapset voivat silti kärsiä ihan siinä ydin perheessäkin jos vanhemmat vain riitelevät. Se, että lapsen biologinen äiti ja isä asuvat saman katon alla ei takaa lapselle onnellista lapsuutta. Ero ei ole ongelma vaan tänä päivänä ongelma on ihmisten työttömyys, päättäjien kyvyttömyys luoda nuorille jatkuvuutta ja liiallinen päihteiden käyttö. Kun kaksi raitista, järkevää ja normaalia aikuista ihmistä eroaa niin kyllä lapsikin selviää erosta hyvin. Eroperheitä on niin monenlaista, ettet voi mitenkään yleistää. - Näin se vain on
Biologinen kello tikittää naisilla ja jos ei muuten ole onnistu saamaan perheenlisäystä, isketään naimisissa oleva perheenisä, jonka vaimo odottaa kolmatta ja aletaan odottaa lasta ukkomiehelle. Ollaan muutama vuosi yhdessä ja sitten ei kestetäkään, että miehen edellisestä liitosta olevilla lapsilla on täysi oikeus biologiseen isäänsä. Eronneita ja karanneita on paljon esim. puolustusvoimissa edelleen.
- Hintansa kaikella
Lyhytjännitteiset tyypit vaihtavat kumppaneita jatkuvasti. Lapset kärsivät.
- yksisana
Maanisdepressiiviset
- perheenrikkojat kost
Kun joku tulee väliin ja rikkoo perheen, sille ei voi mitään!
Väkisin ei ketään pitää vaikka lapsetkin itkevät ja kaipaavat, ei se mies useinkaan jää lastenkaan takia, jos vastassa on lapseton perheenrikkojanainen.
Kokemusta meinaan on, pehreemme rikottiin, eikä auttanut minun sana ei lasten itkut ja kaipaus.. ei mikään.
Isä halusi vaihtaa lapset naikkosiin ja sillä sipuli.Ja kyllä voi !!!!! Heivaa sen toisen naakan veke eikä vilkasekaan koskaan muita nai-sia, kuin omaa kultaansa !!!!!! Niin yksinkertaista se on !!!!!!mut se on miehet, jotka eniten pettää..............säkin taidat olla joku mielenvikainen hullujenhuoneelta karan-nut sekopää.......tekstisi sen paljastaa...poliisit ja muut hullujenhuoneen vahdit on sun perässäsi ja kyttäävät sun jokaista liikettäsi nytkin......kiinni jäät vielä.......
- isien oma vika
Isä on se perheenrikkoja itse. Ei ulkopuoliset naiset. Isät lähtevät ihan omasta tahdostaan ja rikkovat itse perheen, ei heitä kukaan pakota perheen luota lähtemään ja väkisin sieltä vie. Ihan itse siis miehenne lähtevät, turha syyttää niitä naisia.
Isät voivat soittaa poliisille jos naiset heitä väkisin vievät. Tehkää rikosilmoitus poliisille niin perheenne pelastuu. Kukaan ei voi toisen perhettä rikkoa jos isät eivät siihen ole halukkaita itse ryhtymään. Ei se niiden naisten syy ole. isien oma vika kirjoitti:
Isä on se perheenrikkoja itse. Ei ulkopuoliset naiset. Isät lähtevät ihan omasta tahdostaan ja rikkovat itse perheen, ei heitä kukaan pakota perheen luota lähtemään ja väkisin sieltä vie. Ihan itse siis miehenne lähtevät, turha syyttää niitä naisia.
Isät voivat soittaa poliisille jos naiset heitä väkisin vievät. Tehkää rikosilmoitus poliisille niin perheenne pelastuu. Kukaan ei voi toisen perhettä rikkoa jos isät eivät siihen ole halukkaita itse ryhtymään. Ei se niiden naisten syy ole.Onnistuuse perheenrikkominen naisiltakin ja kaiken lisäksi naiset tekee kaikkensa ettei lapsi ole isän kanssa tekemisissä ja eronkin jälkeen pyrkii määräilemään ex miehen kotia ja sitä ketä hänellä on asuin kumppanina ja jotku yrittä jopa häätöäkin kaikin keinoin
Vastatakseni aloittajalle; kun elämä ei aina mene niin kun itse tahtoisi taikka kuinka harkiten suunnitelisi :)
Terveisin yh.- Tasa-arvo?
Kyllä se on suurin 2/3 osaa naisten/äitien hakemia eroja ja yhteiskunnan tukimuodot kannustaa siihen. lapsilisät korotettuna, asumistuet ja elatusmaksut ja sossun piikki on auki mutta mitä jää isän/miehen kohtaloksi maksajan rooli kun tämä yhteiskunta ei tunne todellista yhteishuoltajuutta kun lapset voi olla vain yhdessä paikkaa kirjoilla olkoon lasten tapaamis muoto mitä tahansa.
- ....................
Naiset hakee eroa koska naiset kestää muutoksia paremmin kuin miehet. Moni mies vaan kituu huonossa parisuhteessa kun pelkää muutosta. Et voi myöskään yleistää, että kaikki yht:t eläisivät sossun piikkiin. Osan ajasta voivatkin elää, mutta myös moni käy töissä ja elättää ihan itse itsensä ja lapsensa. On aivan oikein, että yhteiskunta huolehtii myös yh:sta sillä se on lasten etu eikä pidä antaa kateuden sokaista itseään. Meillä on paljon tukea nuorille opiskelijoille jne, miksei siis myös naisille ja äideille? Maailma on kuitenkin vielä miesten monessakin mielessä...taitaa olla vain niin, että miehiä harmittaa kun naisilla on edes jotain mahdollisuuksia vaikuttaa omaan elämäänsä eikä enää tarvi alistua ihan mihin tahansa.
- Etä
.................... kirjoitti:
Naiset hakee eroa koska naiset kestää muutoksia paremmin kuin miehet. Moni mies vaan kituu huonossa parisuhteessa kun pelkää muutosta. Et voi myöskään yleistää, että kaikki yht:t eläisivät sossun piikkiin. Osan ajasta voivatkin elää, mutta myös moni käy töissä ja elättää ihan itse itsensä ja lapsensa. On aivan oikein, että yhteiskunta huolehtii myös yh:sta sillä se on lasten etu eikä pidä antaa kateuden sokaista itseään. Meillä on paljon tukea nuorille opiskelijoille jne, miksei siis myös naisille ja äideille? Maailma on kuitenkin vielä miesten monessakin mielessä...taitaa olla vain niin, että miehiä harmittaa kun naisilla on edes jotain mahdollisuuksia vaikuttaa omaan elämäänsä eikä enää tarvi alistua ihan mihin tahansa.
Lapsiasioissa maailma taas on aivan täysin naisten. Tai ei ehkä maailma, mutta Suomi nyt ainakin.
Miehillä ei ole näissä asioissa juuri vaikutusmahdollisuutta. - Lapseton 33
.................... kirjoitti:
Naiset kestää muutosta=Naiset saa helpommin uuden miehen tai suhteen. Ottajia on aina.
Miehet pelkää muutosta=Miehet eivät saa sormia napsauttamalla uutta suhdetta noin vaan vaan se vaatii ihan hemmetinmoisen työn taas sen seuraavan naisen eteen. Siksi suurinosa miehistä pelkää eroja ja jätetyksi tulemista koska siinä jätetyssä yksinäisyydessä sitten riudutaan pitkään. Nainen vaan marssii heti ensimmäisen lohduttajan luo.
Äläkä puhu mistään miehiä harmittaa seikoista näissä lapsi asioissa. Naisella on aina ollut etuoikeus eron jälkeen sanella lapsen ehdot. Missä lapsi on 99.9% aina jää äidilleen ja koska näkee isäänsä ja millaisia yhteiskunnan tukia aletaan lypsämään lapsen avulla.
Vaikka olisi täys juoppo väkivaltainen äiti saa silti äiti aina lapsen huoltajuuden kuten eräässä tuttava piirissäkin kävi.
Taitaa sua vaan harmittaa edelleen kuviteltu epätasa arvo mitä maassamme tasaisin välein julki tuodaan ja halusi on ennemminkin kyykyttää miehiä kun ajatella tasa arvoisesti. Suomi on naisille tasa arvoisempia maita maassamme ja antanut monia yksinoikeuksia kuten tuon lapsen asioista päättämisenkin. - ....................
Lapseton 33 kirjoitti:
Naiset kestää muutosta=Naiset saa helpommin uuden miehen tai suhteen. Ottajia on aina.
Miehet pelkää muutosta=Miehet eivät saa sormia napsauttamalla uutta suhdetta noin vaan vaan se vaatii ihan hemmetinmoisen työn taas sen seuraavan naisen eteen. Siksi suurinosa miehistä pelkää eroja ja jätetyksi tulemista koska siinä jätetyssä yksinäisyydessä sitten riudutaan pitkään. Nainen vaan marssii heti ensimmäisen lohduttajan luo.
Äläkä puhu mistään miehiä harmittaa seikoista näissä lapsi asioissa. Naisella on aina ollut etuoikeus eron jälkeen sanella lapsen ehdot. Missä lapsi on 99.9% aina jää äidilleen ja koska näkee isäänsä ja millaisia yhteiskunnan tukia aletaan lypsämään lapsen avulla.
Vaikka olisi täys juoppo väkivaltainen äiti saa silti äiti aina lapsen huoltajuuden kuten eräässä tuttava piirissäkin kävi.
Taitaa sua vaan harmittaa edelleen kuviteltu epätasa arvo mitä maassamme tasaisin välein julki tuodaan ja halusi on ennemminkin kyykyttää miehiä kun ajatella tasa arvoisesti. Suomi on naisille tasa arvoisempia maita maassamme ja antanut monia yksinoikeuksia kuten tuon lapsen asioista päättämisenkin."Taitaa sua vaan harmittaa edelleen kuviteltu epätasa arvo mitä maassamme tasaisin välein julki tuodaan ja halusi on ennemminkin kyykyttää miehiä "
Itseasiassa mua harmittaa avioliitossani kokema epätasa arvo ja alistaminen. Kaikki pitäisi tehdä aina kuten mies haluaa tai seuraa kauhea riita ja valitusta. Sitä epätasaarvoa kun on niin monenlaista ja jos kohtelee vaimoa huonosti eikä hoida aviovelvollisuuksiaan (miestä ei enää kiinosta koskea minuun) ja vaimo jättää niin tottakai siinä on miehessäkin vikaa vai miksi pitäisi elää loppuelämä paskassa suhteessa...miksi? Et voi myöskään yleistää noin sillä omassa lähipiirissä ne jotka ovat eronneet kyllä haluaisivat isien osallistuvan lapsen hoitoon enemmän, mutta iseillä on joko muuta tekemistä tai alko-ongelmaa jne. MIksi miehet eivät korjaa ongelmiaan? Itse ainakin suostuisin huoltajuuden jakamiseen tasan esim viikko viikko systeemillä, mutta minulla onkin raitis mies joka on alusta asti hoitanut lasta ja kantanut vastuun. Olen itsekin normaali fiksu nainen joten jos ero tulee niin en tosiaan ala lapsella rahaa lypsämään, mutta ne kelan tuet tarvin alkuun pääsyyn. Käykö kateeksi? .................... kirjoitti:
"Taitaa sua vaan harmittaa edelleen kuviteltu epätasa arvo mitä maassamme tasaisin välein julki tuodaan ja halusi on ennemminkin kyykyttää miehiä "
Itseasiassa mua harmittaa avioliitossani kokema epätasa arvo ja alistaminen. Kaikki pitäisi tehdä aina kuten mies haluaa tai seuraa kauhea riita ja valitusta. Sitä epätasaarvoa kun on niin monenlaista ja jos kohtelee vaimoa huonosti eikä hoida aviovelvollisuuksiaan (miestä ei enää kiinosta koskea minuun) ja vaimo jättää niin tottakai siinä on miehessäkin vikaa vai miksi pitäisi elää loppuelämä paskassa suhteessa...miksi? Et voi myöskään yleistää noin sillä omassa lähipiirissä ne jotka ovat eronneet kyllä haluaisivat isien osallistuvan lapsen hoitoon enemmän, mutta iseillä on joko muuta tekemistä tai alko-ongelmaa jne. MIksi miehet eivät korjaa ongelmiaan? Itse ainakin suostuisin huoltajuuden jakamiseen tasan esim viikko viikko systeemillä, mutta minulla onkin raitis mies joka on alusta asti hoitanut lasta ja kantanut vastuun. Olen itsekin normaali fiksu nainen joten jos ero tulee niin en tosiaan ala lapsella rahaa lypsämään, mutta ne kelan tuet tarvin alkuun pääsyyn. Käykö kateeksi?Tai toisin päin niin kuin meillä kaikki naisen käsissä ystävät naisen ystäviä perhe naisen perhe kenelläkään muulla ollut asiaa meille!
Olen työssäkäyvä, itse lapseni elättävä äiti. Isää ei nämä asiat kiinnosta.
Ja kyllä, tämä nainen otti ja jätti miehensä, enkä voi tarpeeksi painottaa miten se oli elämäni paras päätös. Päätös, joka tehty ajatellen juuri lasteni parasta.
Kysykää naisilta "miksi?" ennen kuin yleistätte.
- Hylätyt lapset
Lapsistanne kasvaa juurettomia, tunteettomia hylättyjä ihmisiä. Säälittää. Äidit ja isät räpläävät kännyköitään koko ajan eivätkä PUHU lapsilleen mitään. Lapsi kulkee hylättynä aikuisten jaloissa saamatta mitään vuorovaikutusta vanhemmiltaan.
- fgjjmv
"Mikä ihme näitä ihmisiä vaivaa??? "
Öö, luonnon lait? Miehen työ on kylvää spermansa mahdollisimman monelle naiselle suvun jatkamisen turvaamiseksi.- vastuunpakoilua
Miehet voisivat vähän katsoa MINNE ruikkivat niitä limaeritteitään!
Häpeä !!!!!! Toi on täyttä valhetta, mut sä ootki joku ihmeen vauva vielä, et ymmärrä näitä aikuisten asioita vielä.....................HYI HÄPEÄ !!!!!!!!!!!!!!!!
- Onko vastuu tuttua?
Jaa-a, voi olla. Mutta mitä se ruikkiva mieäs tekee kylvämiensä lasten elämän turvaamiseksi? Pystyykö / kykeneekö muuhun kuin spermansa levitykseen?
- Hullu maailma
Narsistiakat haluavat rahaa ja kiusata lapsia sekä kohdistaa mielivaltaa miehiin monella eri tavoin. Lapsen joutuvat näiden mielivaltaisten akkojen joita kutsutaan narsistiäideiksi. Aidosti ja vilpittömästi omaa lastaan rakastava äiti ei tee lapselle pahaa edes vieraannuttamalla, etäännyttämällä lasta lapsen omasta isästä. Sosiaalijärjestelmä myös tukee lasten tarkoituksellista sairastuttamista.
Virkamiesjärjestelmä lakeineen on läpeensä sairas koska sallii ja mahdollistaa lähivanhemman toimimisen siinä määrin että lapset toimivat pelinappuloina erossa ja huostaanottobusineksessa. Koko valtion ja kuntavirkamieshallinto on tuon mielivallan mahdollistaja koska lakeja ei haluta muuttaa. Mihin valtion ja kuntavirkamiesjärjestelmän kätyrit kuuluvat? ..Salaseuroihin! Salaseuroilla (druideilla) on sormensa pelissä sosiaalijärjestelmässä, ministeriössä, huostaanottobusineksessa aina presidentin virkaan asti. Koko virkamiesjärjestelmä, puoluepolitiikka, hallitus ja laki on maanpetturuutta jota johdetaan salaseurojen kautta. Suomi ei voi koskaan saavuttaa tervettä ja aitoa demokratiaa (suora demokratia) niin kauan kuin nuo salaseurojen virkamieskorruptiorikosliiga (druidit) kulissien takana on hääräävät. Salaseurat kavaltavat verovarat valtion ja kunnan kassasta järjestelmällisesti ja lisäksi velkaannuttaa Suomen kansan tarkoituksella.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/113753-apu-niiniston-suosimalla-ritarikunnalla-hyvin-erikoinen-tausta
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/minua-uhattiin-veljeskunnan-vaikutusvallalla/1905736
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12263635#comment-67949305
Ei kukaan tervejärkinen ihminen halua lapsia tähän maailmaan pelinappulaksi kärsimään. Olemattomat lapset eivät voi kärsiä!.
Miehet alkavat tämän asian nyt paremmin ymmärtämään että lapset johtavat ongelmiin.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lapsiperheiden-maara-vahentynyt-entisestaan/3393968 Ap......Niinkö? Oletko tyhmä vai hiton naiivi? Yritäs miettiä monessako tälläisessa "ydinperheessä" eletään varsinaista perhehelvettiä just esim. SUN! kaltaisen ahdamielisen ihmisen takia. On väkivaltaa, narsisimia ties mitä....lapsilla on hiton paha olla jne...
OMAKOHTAINEN kokemukseni on, että olisin antanu mitä vaan lapsena, että juoppo, pelottava faija olis häipyny.....
TÄRKEIN! lapselle on rakastava koti..mitä..sanonko MINKÄ väliä on...onko kyseessä ydin-, yh-, sateenkaari- tai whatever perhe.
Sun kaltaiset typerykset aiheuttaa hirveitä paineita ihmisille pysyä väkisin yhdessä, kun saa sitten kauheat syytökset perheen rikkomisesta, vai se on usein todella monelle parempi vaihtoehto.- otan jos miellyttää
Itse olen rikkonut noin 4 avioliittoa, en tarkoituksella vaan ne nyt meni rikki, en koskan etsinyt tarkoituksella varattua misetä, ne vaan sattu oleen naimisissa, ja erosi kun lysivät minut. Joku oli lyhyt aikainen suhde nyt tää viimeinen on pitkä kestäny jo 5 v, ja miehen vaimo edelleen katkerana yksin kersojen kansa.
Haluu näyttää vaan katkeruuden tuolla tavoin, mihehiä on jos vaan huolii.
En minä anna saaliin mennä ohi, jos löytyy semmonen joka kiinnostaa.. eik ukaan niin tee. Lapset unohtuu kun tulee uusia tai ei tykkää minusta. Siihen olen syytön, ei musta tarvi tykätä, en minäkään kaikista tykkää. Paras kun pysyy poissa meidän elämästä.
Jos tämä liitto hajoo, en sano ettenkö ottais uutta varattua en tietoisesti, vaan jos tuntuu kivalta.
Ei se ole rikkomista, vaan onnen etsimistä, jos mies on onneton suhteessaan, niin uudesta voi löytää voimavaran. - Mude_
Tätä olen joutunut miettimään, kun avioliittomme rikkoutui ystävättäreni tultua toisena naisena siihen väliin. Isä unohti lapset, kasvattaa nyt toisen miehen lapsia "ominaan" ja tekivätpä siihen vielä uuden lapsenkin.
Meidän liitosta syntyneille lapsille tehtiin kyllä harvinaisen selväksi, ettei heillä ole paikkaa tässä uusperheessä; niin sanallisesti kuin teoin. Mm. tapaamissopimus ei onnistunut millään, kun isä ei halunnut tavata lapsiaan.
Yhteiset lapset ovat tarvinneet isän hylkäämisen sekä isän uuden puolison käytöksen takia terapiaa ja heillä oli vuosien ajan pelko siitä, että löydän uuden kumppanin. Monesti jouduin miettimään lasten edun ensin ja sitten vasta omani, mutta toisaalta vaikka se olikin rankkaa, olen tänä päivänä sitä mieltä, että tein oikeita päätöksiä. Minulla on lasten kasvettua itsenäiseen elämään loppuelämä aikaa löytää uusi kumppani. Vastuu lapsista oli ja on vielä muutaman vuoden suurempi kuin se kumppanin tarve.
Onhan niitä onnistuneitakin uusperheitä, mutta enemmän valitettavasti kuulee tämänkaltaisia tarinoita. Jotenkin tässä ajassa aikuiset ovat entistä itsekkäämpiä. Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun kuulen vanhempien sanovan, että "heillä on vain tämä yksi elämä ja oikeus tehdä siinä mitä haluavat". No entäs lapset? Heilläkö on monta elämää?
Veikkaanpa, että tämän aikuisten itsekeskeisen ajatusmaailman tuloksia maksetaan vielä pitkälle tulevaisuuteen. Kukahan lähtisi tutkimaan mm. näiden jo nuorena mielenterveyssyiden takia eläkkeelle jääneiden nuorten tarinoita?- .......
No ei nyky äitikää juurikaan eroa em. asiassa... ...paitsi että kantaa avioliiton ulkopulise siittäjän lasta
- Syyt tässä
Mikä vaivaa? Tässä vastaus: itsekkyys, itsekkyys, itsekkyys....lisäksi pinnallisuus!
- Ettet vain ole itse
Toivottavasti sinä et pidä itsekkyytenä sitä, että aikuinen ihminen haluaa toteuttaa oman elämänsä tarkoitusta parisuhteesta huolimatta. Sitä, joka esim. entisaikain naisilta oli kielletty täysin ja tyystin, kun oli vain tavaraan verrattava omaisuus miehelleen.
Jos parisuhde vaatii tällaisen hinnan, sillä ei ole mitään arvoa ja sellainen suhde on pinnallinen, joka vaatii toista luopumaan itsestään ja omista haluistaan, toiveistaan ja unelmistaan. Ihminen, joka elää niitten mukaan, ei ole koskaan vain pintaa.
Oikea syy parisuhteiden toimimattomuuteen on vinksahtanut käsitys niistä, ne ovat vanhanaikaisia, kalkkeutuneita, jämähtäneitä, kaavoihinsa kangistuneita, karsinoituneita ja ahtaita vankiloita ihmisen elettäväksi.
- Paljon nähnyt
Liian nuorena aletaan vastaamaan rooliodotuksiin eli mennään ekan vastaantulijan kanssa naimisiin, leikitään päivä prinsessaa, ja hankitaan lapsia, niin eiköhän siinä ole ero aika varmaa. Matkitaan toisia. Tämä on joku sodanjälkeinen hullu jäänne nämä roolit.
Lapset tulee hankki yli 10 vuoden suhteisiin ja yli 30v iässä, ei ennen.- jhköhh
Eikös se sun lause ollut 12/32??
Lienet hyvin katkera ihminen, mitä olen näin sivusta seurannut.
. - 2+5
jhköhh kirjoitti:
Eikös se sun lause ollut 12/32??
Lienet hyvin katkera ihminen, mitä olen näin sivusta seurannut.
.Mitä katkeruutta totuuden puhuminen on? Olen itse täysin samaa mieltä että lapsia ei saisi tehdä edesvastuuttomiin suhteisiin alle kolmenkympin ikään. Silloin suhteet on pelkkiä kokeiluita ja äkkiä muka niin rakastutaan ja heti seuraavassa vastoinkäymisessä erotaan. Tuollainen lapsellinen käytös sitten tarttuu myös tuleviin sukupolviin ja siitä tulee tapa niinkuin parisuhde muka olisi sellaista.
- kirjavakisssa
2+5 kirjoitti:
Mitä katkeruutta totuuden puhuminen on? Olen itse täysin samaa mieltä että lapsia ei saisi tehdä edesvastuuttomiin suhteisiin alle kolmenkympin ikään. Silloin suhteet on pelkkiä kokeiluita ja äkkiä muka niin rakastutaan ja heti seuraavassa vastoinkäymisessä erotaan. Tuollainen lapsellinen käytös sitten tarttuu myös tuleviin sukupolviin ja siitä tulee tapa niinkuin parisuhde muka olisi sellaista.
Nutkuitko bilsan tunnilla? Paras synnytysikä on siinä parinkympin korvilla. Etkä sä saa tätä maailmaa ideaaliseksi, halusit tai et. Lapsia syntyy joka päivää miljoonia ympäri maailmaa ties millaisiin olosuhteisiin. Surullista, mut näin se on.
- Lasten etu ensin
Vaikea käsittää miksi kukaan enää menee naimisiin, sillä se näyttää enimmäkseen vain vaikeuttavan asioita. Lapsista huolehtimiseen ei tarvita naimisiin menoa, kirkkoja, eikä maistraatteja, ne asiat voi sopia muutenkin.
Ihmisen pitää ensin itse kasvaa, eheytyä, tulla omaksi itsekseen, vasta sitten voi kokea vapaata vuorovaikutusta toisen ihmisen kanssa. Ihmisen pitää saada olla vapaa! Meillä on vain yksi elämä!
Minä en missään nimessä halua maksattaa lapsillani sitä, että olen joskus valinnut itselleni sopimattoman puolison.
Minusta vapaa suhde on oiva ratkaisu tähän.
Suhteeseen sitoutuminen perustuu vapaaehtoisuuteen ja omistuksen halu on kaukana rakastamisesta.
Mutta se vaatii aikuisilta paljon, sitoumista lapsiperheeseensä, luottamusta ja rehellisyyttä aikuisten välillä, ei saa omistaa toista. Saattaa olla, että moni ei ole henkisesti valmis vapaaseen suhteeseen, mutta miksi sitten kitistä omasta valinnasta?
Kaikki asiat voi järjestellä, niin ettei lasten kotia tarvitse hajoittaa lapset tarvitsevat molempia vanhempia, aikuisten toisilleen sopimattomuuden vuoksi (eriasia on väkivaltainen suhde tai alkoholismi yms). Tällaisessa tilanteessa lapset maksavat sen kovimman hinnan, aikuisten keskinäisestä sopimattomuudesta.
Ei lasten tarvitse tietää aikuisten harrastuksista mitään, kun aikuiset sitoutuvat lapsiinsa ja niiden luotsaamiseen ja samaan hiileen puhaltamiseen oy perhe firma ab :ssä. - Trollll lololo
Eiköhän nämä asiat ole jokaisen itse mietittävissä eikä sinun tuomaroitavissa :)
Hoida omat asiasi (maintain your own bisnes)
Hyvä että tajusit
Hei - uusi äiti ja paras o
Jos mies löytää paremman naisen kuin oma vaimo on, niin mitä sitten? Lapsetkin saavat tasapainoisen ja paremman äidin jos entinen äiti ei osaa ja jaksa.
Antakaa äidipuolelle valta olla äiti, ei se ole teiltä pois, jos lapsilla on parempi äiti.. mieskin on onnellinen kun on hyvä vaimo.
Uudet on tuore puhallus tulevaisuuteen.
Lapset kyllä sopeutuu ja ei ne unohda sitä äitiä joka on jossain. Voi olla et unohtaa ja voi olla että ei, se on siitä äidistä kiinni ei lapsista. - Lapseton 33
Itse olen senverran konservatiivinen että en voi kuvitella lasta palloteltavaksi isän ja äidin välille. Olen 33v mies ja haaveillut perheestä kymmenkunta vuotta mutta tullut viimeaikoina siihen lopputulokseen että lasta en enään halua.
Syy on se että useita seurustelu suhteita läpikäyneenä olen huomannut että suurinosa naisista on nykyään jollainlailla sitoutumis kammoisia.
Kun tulee eka riita erotaan, kun tulee komeampi mies vastaan erotaan, kun kyllästytään naamaan erotaan. Kaikki elämän ja parisuhteen vaikeudet kuitataan erolla. Miten tuollaiseen rumbaan enään lapsi sopii jonka elämä vaan tulee kärsimään isän ja äidin välisestä pomputtelusta ja riitelystä.
On sääli että nyky naisista ei enään ole sellaiseen elämään jossa ne ylä ja alamäet eletään yhdessä ja kasvatetaan yhdessä oma lapsemme aikuiseksi.
Koska tällaisia ei useista yrityksistä huolimatta tunnu olevan olemassakaan elän mielummin yksin ja satunnaisissa suhteissa ilman lapsi haaveita ja näen siskoni lapsia joita niitäkin on tehtynä useammalle eri isille.- steenaha
Hyvä! Ettet lisäänny siis. Tekstistäsi saa sen kuvan, että kaikki on NAISTEN vika.
Jos suhteessa on väkivaltaa..vaikka..se on 90 pros. edelleen miestesn vika. - Lapseton 33
steenaha kirjoitti:
Hyvä! Ettet lisäänny siis. Tekstistäsi saa sen kuvan, että kaikki on NAISTEN vika.
Jos suhteessa on väkivaltaa..vaikka..se on 90 pros. edelleen miestesn vika.Puheestasi taas selviää feministinen pentumainen käsitys miehistä. Kukaan normaali ei sano kenellekään että hyvä ettet lisäänny. Olet ilmeisesti pätkäsuhteiden ja uusioperheiden kannattaja. Yhtälailla sinulle voi sanoa että hyvä ettet lisäänny.
Äläkä heitä mitään mutu tietoa väkivallasta. Nykyään jopa puolet väkivallasta parisuhteessa on naisten aiheuttamaa. Valaisen vielä senkin että olen itse elänyt kahden naisen kanssa jotka ovat hakanneet ja raapineet minua sekä rikkoneet muunmuassa silmälasini.
Mutta naisten väkivalta on yleisesti hyväksyttävämpää ja harvat päättyvät edes poliisin tietoon kun taas suurinosa miesten väkivallasta käsitellään poliisin kanssa.
Mulle poliisi sanoi kun vein asian niille keshossa olevien mustelmien ja veristen haavojen sekä hajonneiden silmälasien että revenneiden paitojen jälkeen että "pidä puoles ja ole mies"
Eli miesten hakkaaminen on hyväksyttävää.
- leena lastenvalvoja
naiset ne yleensä suhteen lopettavat. syy vaan siirretään aina miehille. naiset lopettavat myös kaiken sen mitä he ovat seurustelun alussa. mukavia, kiinnostavia, seksuaalisia ja iloisia. tietyn ajan jälkeen (jota ei voi etukäteen tietää) loppuu kaikki tuo. nainen ei pidä huolta isestään ja roikkuu pubeissa viikonloppuisin ym. tähän mies reagoi tulemalla itsekin kylmemmäksi. sitä kestää aikansa jonka jälkeen ellei mies itse ole tajunnut lähteä (yleensä ei) niin lähtee nainen. aina pahimmassa tapauksessa lapsia kuviossa mukana. no sitten tämä nainen päätyy jonnekin treffipalstoille vuosikausiksi, masentuu, on yh, yksin, työtön, lapset masentuvat. kierre on valmis. lopulta loputkin asiat naisella luisuu alamäkeen. tulee velkaa, ryypätään yhärikaverien kanssa ja tyrkytään lapset mummille. saatetaan joku epätoivoinen puliukko saada yöksi naimaan. nainen katkeroituu ja kun ei kehtaakaan myöntää et mies oli ihan hyvä, minä vain halusin olla hankala ja valittaa kaikesta, niin nainen alkaa stalkkaamaan tätä exää. käy kurkkimassa facessa, utelee miehen uuden naisen asioita, katsoo kuvat. katkeroituu koko ajan lisää ja lisää. näin tämä homma on mennyt, monta kertaa on tullut nähtyä. aamen
Hei
Joo, mäkin oon huomannut saman.....esim. rakastamani mies otti mieluummin akan, jolla on jo ennestään n. 12-v pojankloppi ja nyt he ovat äsken saneet tyttären....... Hävytöntä moinen, itse en ikimaailmassa halua miestä, jolla on yksikin oma lapsi toi -sen naisen kanssa. Uusioperheisiin ei ehdottomasti kannata sotkeutua ! Varsinkin, jos vielä kummatkin omat vanhemmat on elossa ja muutenkin kuvioissa mukana..... vanhempien vieressä asuu yks sellanen häpeällinen kapattipariskunta, lapsia kum-mallakin, osa jo aikuisia, ja ainakin 2-3 yhteistä lasta, nuorin ihan pieni......ovat oikea häpeäpilkku tällä tiellä, missä he asuvat......ja huonot vanhemmat ovat kumpikin, kun tupakoivat ihan pienten lastensakin lähettyvillä.......en vain tajua heitä.....häpeän vain heidän tekosin, pitäisikö soittaa lastenviranomaisille, että käyvät juttelemassa nakko-jen kanssa..........ovat asuneet tuossa vieressä jo ainakin 15-vuotta.....häpeällistä, että sen ikänen akka vaan hankkii lisää tenavia......eikö ne ex-ukkonsa kans hankitut tenavat riitä ? Itse sitoutuisin oikein mielelläni vain yhteen mieheen, enkä halua, että sillä on vielä mitään yhteyksiä ex-muijaansa.....ei pienintäkään yhteyttä saa olla.... Tuntuu, että noi, jotka pettää jaovat kuitenkin naimisissa toisen kanssa jne, ja lapsia-kin on, niin he ovat seksiaddikteja, jos haluavat lisää lapsia uuden ukon/akan kanssa . Että mikään ei riitä, pitää saada lisää ja lisää vain......... Sä puhut kyllä täyttä asiaa. Se, että toinen vanhempi valitsee uuden ukon/akan ja lapsia lisää vain, niin se on täysin väärin sitä lasta/lapsia kohtaan, olivatpa he sitten minkä ikäisiä tahansa. He ei -vät tosiaankaan ajattele sen lapsen/lapsien etua koko asiassa....... Isollasiskollani on 3 poikaa, joista 2 vanhempaa on jo koulussa, nuorin aloittaa ensi syksynä, ja van -hempansa ovat olleet naimisissa 19.6.98 lähtien. He ovat tunteneet toisensa jo vuo-sia ennen ensitapaamistan, se taisi olla jossakin partiohommissa joskus n. 25-vuotta sitten....juuri tämän siskon aviomiehen pikkuveli on tämä mun rakastama mies, josta kerroin alussa.....kävimmehän me sentään rippikoulua yhdessä, se muija tuskin oli edes 10-v tohon aikaan, en onneksi tiedä sen ikää enkä haluakaan......sen ku tekee sitten yksinään omat virheensä...........Nykyisen aviomieheni oli vapaa, lapseton poikamies silloin, noin 14,5 vuotta sitten, kun hänet kohtasin. Vapaa ja lapseton neiti-ihminen olin itsekin.
Vaikka olen aina tietoisesti välttänyt millään tasolla varattuihin miehiin sekaantumista, en silti ymmärrä juttuja "perheenrikkojanaisista" tai "väliintulijoista".
Jos parisuhteessa on kaikki kunnossa ja miehen/naisen korvien välissä asiat tasapainossa, ei kukaan ulkopuolinen pääse jo olemassa olevaa suhdetta rikkomaan.
Sinkkuna ollessani useampi kuin kaksi perheellistä miestä on lähestynyt minua suhteen toivossa. Torjuin heidät, koska
a) mielestäni ansaitsen parempaa kuin jaetun miehen,
b) minusta varattuun ihmiseen "sekaantuminen" on moraalisesti arveluttavaa.
Jokainen ihminen kuitenkin tekee, kuten parhaaksi näkee. Minusta on kuitenkin, omien komemustenikin pohjalta äärimmäisen NAIVIA syyttää mahdollisia "kolmansia" osapuolia perheenrikkojiksi, kun aloitteen tekijänä "moraalittomassa" suhteessa saattaa hyvinkin olla nimenomaan varattu, suhteessa eläjä!
Itselläni ei kuitenkaan onneksi em. ongelmia ole, vaan elän jo 15. vuotta hyvässä ja vakaassa, joskin lapsettomassa parisuhteessa.- Ei oma valinta
Olen täysin samaa mieltä mutta aina vain ei voi tietää kaikkea etukäteen.
Itse seurustelin ex-mieheni kanssa 7 vuotta ennen kuin päätimme yrittää molempien toiveesta lasta. Olimme tällöin 35 vuotiaita. Menimme naimisiin ja 3 avioliittovuoden jälkeen mies totesi, ettei hänestä ole perhe-elämään. Halusi asua yksin ja liikkua vapaasti ilman, että esim. lapsi sitoo.
Niin hän sitten lähti asumaan yksinään ja asuu edelleenkin 5 vuoden jälkeen yksin. Mitä olisin tuossa tilanteessa voinut tehdä? Anelin miestäni jäämään ja eron jälkeenkin odotin pari vuotta, että hän muuttaisi mielensä mutta ei.
Minulle jäi lapsi ja nyt yli 4-kymppisenä yksinhuoltajana olen täysin pohjasakkaa parisuhdemarkkinoilla."Minulle jäi lapsi ja nyt yli 4-kymppisenä yksinhuoltajana olen täysin pohjasakkaa parisuhdemarkkinoilla. "
Et kai?
Pienenä vinkkinä:
Koitahan etsiä myöskin ittestäs nuorempia miehiä kuin lyöttäytyä nelikymppisenä aina sinne viis- tai kuuskymppisten miesten tai itsestäsi vanhempien miesten sekaan tms.! :) Älä ole liian ronkeli itse miesten suhteen...joku ittestäsi nuorempi voisi sinusta vaikka tykästyä ja sitten se on kuule sulla menoa! :)
Älä myöskään jää odottelemaan ketään vaan elä omaa elämääsi. Älä tee samaa virhettä minkä teit ex-miehesi suhteen!Et sinä mitään "pohjasakkaa" ole. Olet pikemminkin pohjakosketuksessa eli mieleltäsi masentunut, kun tuollaisia kirjoittelet! Tai sitten olet joku viidettäkymmenettä käyvä, ahdasmielinen ukkeli, joka kirjoittelet tänne mollaavia juttuja muka "naisten nimissä".
Nykyaikana nättää yksinhuoltajaäideille ja -isille löytyvän puolisoehdokkaita. Olen tuttavapiirissä nähnyt! Ja jos ei löydy, vika näyttää olevan jossakin muussa kuin siinä yksinhuoltajuudessa!
Hyvä nimimerkki "Ei oma valinta", minkäs sinä sille voit, että mies, johon olit tutustunut jo 7 vuoden ajan ennen perheen perustamista, käänsikin kelkkansa ja pyörsikin puheensa ja jätti teidät(?)
T. Ei aviomiehen pettämä
Varmaankin nuo aikuisten asiat. Moni ei ole vaan valmis sitoutumaan jos pitää kaiken olla niin kuin vanhan ajan perinteiden mukaan esim. kirkolliset häät ja ristiäiset. Sanottakoon että liian moni hössöttää jo silloin ja mitä se yhteiselämä tulee silloin olemaan kunnei ymmärretä yhtään "pienimuotoisempia" asioita vaan kaikesta pienestäkin asiasta halutaan välttämättä tehdä isoa numeroa? Sellainen erottaa miehen ja naisen. Miehen seksuaaliset tarpeet eivät tyydy myöskään siihen, että vaimo on synnyttänyt hänelle 3-5 lasta vaan seksuaaliset erot tulevat ilmi ihan muussa miehelle senkin jälkeen kun vaimo sanoo sen viidennen lapsen saamisen/synnytyksen jälkeen että "se on nyt kohtu pois ja luukut kiinni". Ei ole ihme että mies alkaa kattelemaan pornosivuja, kun oma vaimo alkaa näyttämään kaulinta tai olemaan yhtä pyöreä vartaloltaan kuin oli aikoinaan S. Angerkoski näytellessä Justiina Puupäätä!!
Parien sitoutuminenkaan ei määrää sitä, onko lasten vanhemmat eronneet kun tämä putkahtaa heidän syliinsä.
Aidan toisen puolella on aina ruoho vihreämpää ja kaikkea sitä miehen tulee eläessään kokea paitsi kansantanhuja ja omaa mummoonsa!!- Aloitus hörönlöröä
Ihmiset eivät ole yksiavioisia eivätkä paikoilleen jämähtäneitä, jotka eivät elämän kuluessa muutu, kasva ja kehity. Mikä on ollut hyvä joskus nuorena, ei välttämättä ole enää, kun ajatus-, asenne-, henki- ja mielenpuoli muuttavat muotoaan. Aikuisella ihmisellä on lupa vaihtaa epätyydyttävä suhde toiseen tai vapauteen.
Viisas ja oikeasti aikuiseksi kasvanut (ikä pelkästään ei sellaiseksi tee) ei tietenkään väännä perheenlisäystä kaikkien suhteittensa kanssa. Niin tekevät luultavasti sellaiset, jotka kuvittelevat lapsen tekemisen ja saannin olevan suurin mahdollinen rakkauden osoitus toiselle. Nämä samat eivät elämänsä aikana koskaan keksi, ettei sillä ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. Niin kuin ei monella muullakaan rakkaudeksi ja sen osoitukseksi luullulla.
Biologinen äiti ja isä eivät välttämättä ole lainkaan se paras mahdollinen parivaljakko lasten kasvatukseen ja perheen malliksi. Siihen tarvitaan vain ne oikeasti aikuiset, jotka välittävät ja jaksavat luotsata eteenpäin."Niin tekevät luultavasti sellaiset, jotka kuvittelevat lapsen tekemisen ja saannin olevan suurin mahdollinen rakkauden osoitus toiselle."
Taidat aliarvioida muita keskustelijoita hyvä
nimimerkki "Aloitus hörönlöröä"! En usko, että MONIKAAN
HENKILÖ OLISI NIIN YKSINKERTAINEN, ETTÄ TEKISI
LAPSEN OSOITTAAKSEEN RAKKAUTTA TOISELLE
IHMISELLE; KYLLÄ USEIMMAT HANKKIVAT LAPSIA, IHAN
LAPSEN HALUAMISEN VUOKSI. Sen sijaan moni ajattelee
niin, että lapsia kannattaa yrittää hankkia VASTA sellaisen
henkilön kanssa, jota todella rakastaa. Tällöin kun puoliso jo
itsessään on se kaikkein mieleisin elämän aikana kohdatuista,
hänen kanssaan myös uskoo pystyvänsä perustamaan
perheen, joka EI HAJOA LAPSEN YMPÄRILTÄ
PARISUHDERIITOIHIN.
Lasta EI SIIS TEHDÄ RAKKAUDENOSOITUKSENA
JOKAISELLE KUMPPANILLE. Sen sijaan se, että aina lapsia
halunneet henkilöt kelpuuttavat toisensa äidiksi ja isäksi on
monille osoitus siitä, että TÄTÄ MIESTÄ/NAISTA
RAKASTAN NIIN PALJON, ETTÄ USKON JAKSAVANI
ELÄÄ HÄNEN KANSSAAN AVIOLIITOSSA AINAKIN NIIN
KAUAN KUIN LAPSEN TÄYSI-IKÄISEKSI
KASVATTAMINEN VAATII. Näin ajattelen minä, ja varmasti
moni muukin! (Niin tyhjäpäisiä ihmisiä, että hankkisivat
lapsen jonkun kanssa VAIN rakkauttaan todistaakseen, on
varmasti hyvin vähän.) Tosin kaikkihan eivät saa omia
biologisia lapsia, vaikka haluaisivatkin!
T. Ei aviomiehensä pettämä- Palataan sitten asia
maruna_alkuperainen kirjoitti:
"Niin tekevät luultavasti sellaiset, jotka kuvittelevat lapsen tekemisen ja saannin olevan suurin mahdollinen rakkauden osoitus toiselle."
Taidat aliarvioida muita keskustelijoita hyvä
nimimerkki "Aloitus hörönlöröä"! En usko, että MONIKAAN
HENKILÖ OLISI NIIN YKSINKERTAINEN, ETTÄ TEKISI
LAPSEN OSOITTAAKSEEN RAKKAUTTA TOISELLE
IHMISELLE; KYLLÄ USEIMMAT HANKKIVAT LAPSIA, IHAN
LAPSEN HALUAMISEN VUOKSI. Sen sijaan moni ajattelee
niin, että lapsia kannattaa yrittää hankkia VASTA sellaisen
henkilön kanssa, jota todella rakastaa. Tällöin kun puoliso jo
itsessään on se kaikkein mieleisin elämän aikana kohdatuista,
hänen kanssaan myös uskoo pystyvänsä perustamaan
perheen, joka EI HAJOA LAPSEN YMPÄRILTÄ
PARISUHDERIITOIHIN.
Lasta EI SIIS TEHDÄ RAKKAUDENOSOITUKSENA
JOKAISELLE KUMPPANILLE. Sen sijaan se, että aina lapsia
halunneet henkilöt kelpuuttavat toisensa äidiksi ja isäksi on
monille osoitus siitä, että TÄTÄ MIESTÄ/NAISTA
RAKASTAN NIIN PALJON, ETTÄ USKON JAKSAVANI
ELÄÄ HÄNEN KANSSAAN AVIOLIITOSSA AINAKIN NIIN
KAUAN KUIN LAPSEN TÄYSI-IKÄISEKSI
KASVATTAMINEN VAATII. Näin ajattelen minä, ja varmasti
moni muukin! (Niin tyhjäpäisiä ihmisiä, että hankkisivat
lapsen jonkun kanssa VAIN rakkauttaan todistaakseen, on
varmasti hyvin vähän.) Tosin kaikkihan eivät saa omia
biologisia lapsia, vaikka haluaisivatkin!
T. Ei aviomiehensä pettämäSilmien aukaisun ja läppyjen poiston ohimoilta lisäksi kannattaa aukaista myös mielen puoli, jotta näkee, kuulee, kokee ja hoksaa maailman ympärillään niin kuin se on. Ahtaasta karsinasta kaikkine esteineen ja estoineen se on mahdotonta.
- 2121
Se on nyky aikaa,Kun erotaan.Kun alkaa toisen naama väsyttää.Vaihtamme puolisoa.Elämäähän tämä on....
- yksinäinensusi
Jos nyt suoraan sanotaan niin vika löytyy korvien välistä..noita pettäjiä löytyy molemmista sukupolvista.
- Tikkendaalus
Valitettavasti(?) ihmiset muuttuvat vuosien saatossa. Voit sitoutua työtätekevän, fiksun ihmisen kanssa, josta vuosien varrella tuleekin sossupummi, manipuloiva ja sairas yksilö. Lasten ei ole hyvä elää tuollaisen ihmisen kanssa, siksi ero voi olla ainoa ratkaisu.
- mies kräsii
Nii just, kun perheenrikkoja tulee ja vie miehen se ei voi mitenkään olla sen vaimon vika. Lapset kärsii, vaimo kärsii, koko suku kärsii ja perhe kärsii ja se mies kärsii.
En tajua miksi perhe pitää hajottaa, voishan se nainen odottaa koska mies eroo eikä hyöktä kimppuun kun toinen on vielä naimisissa."...voishan se nainen odottaa koska mies eroo eikä hyöktä kimppuun kun toinen on vielä naimisissa."
Entäpä jos se, jonka "KIMPPUUN HYÖKÄTÄÄN" onkin se vapaa mies tai vapaa nainen? Ja "HYÖKKÄÄJÄ" onkin se vanhassa suhtessaan kipuileva mies/nainen?
Kauan, kauan sitten sinkkuna ollessani olen joutunut näiden VARATTUJEN MIESTEN "HYÖKKÄYKSIÄ" torjumaan. En siis osaa ajatella, että "suurempi syyllinen" olisi AINA JA AUKOTTOMASTI parisuhteen ulkopuolella elävä nainen/mies.
Onko joillakuilla tarve takertua puolisoonsa niin lujasti, ETTÄ HE EIVÄT VOI NÄHDÄ TÄTÄ VÄÄRIN TEHNEENÄ SUHTEEN RIKKOJANA, JONKA RINNALLA EI MISSÄÄN NIMESSÄ KANNATA JATKAA ELÄMÄÄ ETEENPÄIN ? Huonoon/ toimimattomaan suhteeseen voi takertua, vaikka TALOUDELLISISTA SYISTÄ, kun uskottelee itselleen aviopuolisonsa hyväksi ja suhteensa muuten hyvinvoivaksi, ellei "KILTTIÄ JA HYVÄÄ" puolisoa harhaan "väkisin vieneitä" ukkoja/ akkoja - lasketa lukuun?
Avatkaa silmänne ja lakatkaa naurettava takertuminen pettäjäkumppaneihinne, jotka muka joku suhteen ulkopuolinen on "väkisin vienyt". KENENKÄÄN NORMAALIJÄRKISIN AIKUISEN IHMISEN EI OLE PAKKO LANGETA HOUKUTUKSIIN JA PETTÄÄ!
T. Hyvässä suhteessa, jo 15. vuotta eläväHei huom. Se että sinulta vietiin mies(jota en tosin usko) niin kaikki erot ei johdu 3.osapuolesta eikä se isän uusi ole läheskään aina perheen rikkoja ! Henkilökohtaisesti voi sanoa että jos ex puolisoni olisi viimeinen nainen maailmassa niin ennen hyppään vuorelta alas kuin viettäisin minuuttia hänen kanssa
- Ahneus saa kaikki
Älytön uusperhe onkin aivan älytön mutta eiväthän he sitä huomaa jotka sitä perustavat vaan pitävät sitä ihan luonnollisena.
Lapista ei välitetä pätkääään mutta ihan älytön uusperhe on muka IN.
Parisuhteita pitää vaihdella ihan koko ajan jotta ei tylsisty. Perhe- elämä kun on vitun tylsää. Ja jos ei vaihda niin tylsemmäksi vaan menee.
On rosvouksesta kysymys miksi meni vanhepieni suhteet. Samasta syystä on mennyt sisarus suhteetkin kun yksi rosvoaa ihan kaiken.
Suunnaton ahneus saa ihan kaiken suhteen loppumaan."Parisuhteita pitää vaihdella ihan koko ajan jotta ei tylsisty. Perhe- elämä kun on ***** tylsää. Ja jos ei vaihda niin tylsemmäksi vaan menee."
Minusta siinä on vissi ero, eroaako henkilö jokaisesta kumppanistaan HETI rakkuden ensihuuman haihduttua eli 0,5-2,0 vuotta suhteen alkamisesta - vai vasta vuosien, kenties vuosikymmenten kuluttua! (En minäkään IHANNOI SALAMARAKKAUKSIA, PIKA-AVIOLIITTOJA JA PIKAEROJA, jossa sykliä "rakastuminen- avioliitto-lapsi/lapset-ero" toistetaan niin monta kertaa kuin SUINKIN kehdataan!)
- Tulevaisuusennuste
Perusperheitä rikkovat mm.kevytmielisyys, itsekkyys, ahneus, vihamielisyys, alkoholismi ja mielenvikaisuus. Lisäksi ongelmia syntyy vielä kun avosuhteissa on huono lain suoja erotilanteissa. Jonninjoutavia tappeluita jostakin kirjahyllystä. Eivät ole niitä penaalin terävimpiä valitessaan useita epämääräisiä suhteita. Harmi vaan että sinänsä viattomien lasten etu ei toteudu, kun lapsena jo joutuu elämään epävakaassa ilmapiirissä. Hyvän tulevaisuuden ennuste aika huono.
- Tohtoreitaonkoheitä
Jossain vaiheessa vuosia sitten kirjoitettiin suurin otsikoin kouluogelmien tiimoilta, että KODISTA SE LÄHTEE! Nyt ei enää kirjoiteta, koska pian huomattiin, että siis PÄIVÄKODISTA SE LÄHTEE. Suomalainen lapsihan KASVATETAAN päiväkodeissa pääsääntöisesti ja kasvatetaan äärimmäiseen valppauteen pitämään jatkuvasti puoliaan , ettei jää alakynteen. On vaihtuvat "äidit" ja vaihtuvat "sisarukset" siellä vuodesta toiseen. Kaikki kasvatus perustuu ns. järkikasvatukseen (teoria) ilman rakkaudellista välittämistä. Viidakon laki opitaan vuoden ikäisestä ja ilman aitoa kiintymystä. Sen luomiseen ei riitä pieni iltahetki omien vanhempien seurassa enää pitkän uuvuttavan hoitopäivän jälkeen.
Nyt sitten ihmetellään, mikä riivattu kansaa vaivaa! Kauankohan vielä ihmetellään? Miten kukaan voi olettaa ihmisen voivan kiintyä enää aikuisena yhteenkään, jos se kaikille luonnostaan kuuluva kiintymys imettäjäänsä on täysin evätty herkässä varhaislapsuudessa?
Ei lapsen oikeasti ja luonnonmukaisesti kuulu tehdä muuta, kuin nauttia rauhallista elämään jomman kumman vanhempansa kanssa oikeassa KODISSAAN ja oikeassa perheessään jossa on mieluusti myös OIKEITA SISARUKSIA. Lapsen ei kuulu käydä työssä pienenä kodin ulkopuolella!
Tohtorin väitöksiä tekee jatkuvasti kasvava "viisasten " joukko ja kansan elämä menee täyttä hullunmyllyä alaspäin.
Raamatun Sanaa totuudesta - ilosta ja rauhasta pilkataan kilpaa ja käännetään kaikki mahdollinen käsky nurinpäin. Käskyt, jotka ainoastaan ovat tarkoitetut suojelemaan ihmiselämän luonnollisuuden ja elämisen todellisen ilon. - se on selväää..
Tohtoreitaonkoheitä kirjoitti:
Jossain vaiheessa vuosia sitten kirjoitettiin suurin otsikoin kouluogelmien tiimoilta, että KODISTA SE LÄHTEE! Nyt ei enää kirjoiteta, koska pian huomattiin, että siis PÄIVÄKODISTA SE LÄHTEE. Suomalainen lapsihan KASVATETAAN päiväkodeissa pääsääntöisesti ja kasvatetaan äärimmäiseen valppauteen pitämään jatkuvasti puoliaan , ettei jää alakynteen. On vaihtuvat "äidit" ja vaihtuvat "sisarukset" siellä vuodesta toiseen. Kaikki kasvatus perustuu ns. järkikasvatukseen (teoria) ilman rakkaudellista välittämistä. Viidakon laki opitaan vuoden ikäisestä ja ilman aitoa kiintymystä. Sen luomiseen ei riitä pieni iltahetki omien vanhempien seurassa enää pitkän uuvuttavan hoitopäivän jälkeen.
Nyt sitten ihmetellään, mikä riivattu kansaa vaivaa! Kauankohan vielä ihmetellään? Miten kukaan voi olettaa ihmisen voivan kiintyä enää aikuisena yhteenkään, jos se kaikille luonnostaan kuuluva kiintymys imettäjäänsä on täysin evätty herkässä varhaislapsuudessa?
Ei lapsen oikeasti ja luonnonmukaisesti kuulu tehdä muuta, kuin nauttia rauhallista elämään jomman kumman vanhempansa kanssa oikeassa KODISSAAN ja oikeassa perheessään jossa on mieluusti myös OIKEITA SISARUKSIA. Lapsen ei kuulu käydä työssä pienenä kodin ulkopuolella!
Tohtorin väitöksiä tekee jatkuvasti kasvava "viisasten " joukko ja kansan elämä menee täyttä hullunmyllyä alaspäin.
Raamatun Sanaa totuudesta - ilosta ja rauhasta pilkataan kilpaa ja käännetään kaikki mahdollinen käsky nurinpäin. Käskyt, jotka ainoastaan ovat tarkoitetut suojelemaan ihmiselämän luonnollisuuden ja elämisen todellisen ilon.Päiväkodithan ne joutuu lapset kasvattamaan ,kun vanhemmat ei ota enää mitään vastuuta lapsistaan .Hoitoonkin viedään vaikka ollaan kotona,ei kehata enää hoitaa lapsiaan..Se itsekkyys ja oma hyvin vointi tärkein.Ompahan aikaa etsiä uusia parisuhteita.KYLLÄ KASVATUS VASTUU ON VANHEMPIEN ,eikä tartte yhteiskunnalle sysätä.
- onnenydin perhe
Ei uusioperheitä ole olemassakaan, ne on kahden epätoivoisen ihmnisen kasaan kyhäämä yhteiselo... siinä vaan lapset ovat heitteillä kun uusio haukkuu miehen lapset ja omat on ihania enkelietä.
Onneksi meillä ei koskaan lapset nähneet isän sutturoita. Olemme niin etuoikeutetussa asemassa olleet kun ovat pakotettu pysymään poissa midän elämästä.
Ihanaa kun lapset ovat onnellisia ja eikä ole tarvinnut nähdä isänsä sutturoita jotka rikkoivat meidän perheen. Miksi olisi pitänyt? Haluisvat tietysti rikkoa kaikki... ehei meillä ei onnistu. Lapset ovat etusijassa mulla olleet, eikä kukaan perheenrikkoja tule meille meitä haukkumaan ja särkemään perehettämme.
Hyi minusta on loukkaavaa että mies pakottaa joidenkinl aset näkemään perheenrikkojia, meillä ei ikinä. - miinus.
onnenydin perhe kirjoitti:
Ei uusioperheitä ole olemassakaan, ne on kahden epätoivoisen ihmnisen kasaan kyhäämä yhteiselo... siinä vaan lapset ovat heitteillä kun uusio haukkuu miehen lapset ja omat on ihania enkelietä.
Onneksi meillä ei koskaan lapset nähneet isän sutturoita. Olemme niin etuoikeutetussa asemassa olleet kun ovat pakotettu pysymään poissa midän elämästä.
Ihanaa kun lapset ovat onnellisia ja eikä ole tarvinnut nähdä isänsä sutturoita jotka rikkoivat meidän perheen. Miksi olisi pitänyt? Haluisvat tietysti rikkoa kaikki... ehei meillä ei onnistu. Lapset ovat etusijassa mulla olleet, eikä kukaan perheenrikkoja tule meille meitä haukkumaan ja särkemään perehettämme.
Hyi minusta on loukkaavaa että mies pakottaa joidenkinl aset näkemään perheenrikkojia, meillä ei ikinä.Miinusta tolle!
- Pahempi puolisko on
onnenydin perhe kirjoitti:
Hyi minusta on loukkaavaa että mies pakottaa joidenkinl aset näkemään perheenrikkojia, meillä ei ikinä.Yeap, toinenkin miikka kolahti. Kommentoija on niin "onnellinen", ettei näe eikä ymmärrä lasten olevan onnettomia, kun / jos oman isän kanssa ei ole mitään tekemistä, ei edes mahista nähdä.
- meikku2
Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla...Näin minulla mutta asiaan. Totta on että nykyään erotaan jos puoliso laittaa sukujuhliin väärän väriset vaatteet.
- tottakin
Tai uskaltaa puolison suvun juhlissa aukaista suun väärällä äänensävyllä.
- Petturi? Njääh!
Omituista kuinka tälläkin palstalla suomalaiset "arvon" (köh!) naiset, taas kerran, haukkuvat suomalaisia miehiä valepukeiksi ja pettureiksi, aivan kuten syylliset itse aina tekevät. Johan tämän todisti jo vuosia sitten tehty tutkimuskin jonka mukaan mies pettää vaimoaan vain n. joka 15 kerta ulkomailla käydessään, mutta, "arvon" vaimo puolestaan pettää miestään n. joka 5 kerta. Kertoo jotain syistä ja seurauksista...
Ateismi ja muutamat muut uskonnot ajavat sukupuoli- ja määräneutraalia avioliittoa.
Kristinuskoisetkin ovat alttiita normaalista poikkeavaan perheenperustamiskäytäntöön nykyään. Johtuisiko ateismin ja muiden uskontojen esittämästä 'valinnanvapaudesta'? Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella, oli sanonta joskus.
Itse olen huolissani siitä, että Suomessa tuomitaan vuosittain n. 10 000 ihmislasta kuolemaan raskauden keskeytyksillä. Syinä raha, opinnot, nuoruus, ei oikea kumppani, vahinko...- katse kertoo
Baaritiskillä se "sitoutuminen" helposti unohtuu kun näkee uuden naaraan tai uuden kollin.
- Kuule viisastelija
Onpa sulla kovin yksioikoinen käsitys ihmisistä, emme ole kaikki samaan muottiin valettuja - tuskin kukaan hyvästä ja normaalista suhteesta lähtee kävelemään. Itsellä oli pitkä, useamman vuoden seurustelusuhde puolison kanssa ja silloin oli asiat hyvin, mutta kun tuli perheenlisäystä, puolison päässä naksahti jokin. Hänestä tuli niin välinpitämätön, ilkeä ja pelottavakin. En mene yksityiskohtiin, mutta oli todella välttämätöntä oman ja lasten mielenterveyden kannalta päästä narsistisesta ja väkivaltaisesta puolisosta eroon.
Että otapa huomioon se, että ihmiset saattavat muuttua paljonkin suhteen aikana syystä tai toisesta. Lue vaikka ihmispsykologiaa jos ei muuten aukene,- ed.
Ja lisään vielä että uusperhettä ei ole eikä tule. Mielestäni se on lapsille paras ratkaisu, erossa oli heille kyllä tarpeeksi muutosta ja sulattelemista, mutta ovat sopeutuneet hyvin, enkä halua sitä harmoniaa rikkoa millään uudella puolisolla.
- yksiavioinen
Todennäköisesti ajattelemattomuus ja turha hoppuilu. Jos ei kiinnosta pysyä yhdessä niin ehkä jo alkuperäinen päätös lyödä hynttyyt yhteen oli virhe?
- yksinkertaista ja to
En ole koskaan kuullutkaan uusioperheestä.. eihän semmoista edes ole olemassakaan.
Jokainen voi keksiä vaikka mitä nimiä ja kelle tahansa, katkeroituneena.
Kysyin kerran yhdeltä ihmiseltä mikä on uusioperhe, hän sanoi että uusiperhe on nuori vastavihityt mies ja nainen joilla on vauva yhteinen, se on uusi perhe.
Mutia hänkään ei tiennyt.
Kun joku pakottaa pariskunnan eroamaan ja he löytävät toisen katkran epätoivisen ihmisen jonka kansas vaikkapa muuttaa yhteen, se ei ole enää perhe vaan yhteisnen olomuoto, jossa surraan ja ratkotaan ongelmia, ja ollaan toisenolkapäänä. Siivotaan ja pyykätään, sillä näin elämä tulee halvemmaksi kuin yksin asuessaan.
Peerhettä ei ole kuin se yksi ja kun siitä lähtee ei ole enää perhettä.Hmmm. Oletk kuullut sadun tynnyrissä kasvaneesta pojasta ??? Jos olet niin peilistäsi katsoo sinua samanlainen persoona katkera sisäsiittoinen tynnyrissä kasvanut ihminen.
Ja sit se että uusperhe on sellainen jossa toinen tai molemmat perustaa uudenperheen johon kuuluu kummankin ja yhteiset lapset !!! Tämä esim. Onnen ydin(jäte) perhe on juuri se katkera itsekeskeinen narsisti joka käyttää/on käyttänyt lapsia aseena isäänsä vastaan !!!!- onnen ydinpehre
jukni69 kirjoitti:
Hmmm. Oletk kuullut sadun tynnyrissä kasvaneesta pojasta ??? Jos olet niin peilistäsi katsoo sinua samanlainen persoona katkera sisäsiittoinen tynnyrissä kasvanut ihminen.
Ja sit se että uusperhe on sellainen jossa toinen tai molemmat perustaa uudenperheen johon kuuluu kummankin ja yhteiset lapset !!! Tämä esim. Onnen ydin(jäte) perhe on juuri se katkera itsekeskeinen narsisti joka käyttää/on käyttänyt lapsia aseena isäänsä vastaan !!!!Ei ne lapset kuulu mihinkään uuteen perheeseen... ei ole olemassa kuin yksi ainoa perhe. Miksi lapsille tuputetaan valheita? Meillä ei ole koskaan ollut kahta perhettä, emme koskaan ole asuneet kuin yhdessä kodissa, ei ole kahta kotia ikinä meillä, jos sulla on kaksi kotia, se on sun asia, meillä ei.
Me emme ole koskaan kuuluneet kahteen eri perheeseen. Meille on riittänyt tämä yksi ja ainoa oikea.
Kyllähän lapsi alkaa uskomaan että on pingviini, jos sille sitä tarpeeksi kauan tuputetaan.. kaikkea voi alkaa uskomaan, mutta oikeesti hei... eikö auikuiset voi olla rehellisiä edes lapsilleen?
Meillä ei olekoskaan nähty edes ex isän ex miehen naikkosia, ei he kuulu meidän elämään. Jos mies vaihtoi lapset perheenrikojiin, se on hänen ongelma ei meidän.
En voisi kuvitella, että meillä ramppaisi miehen naisia joka pitä, miski pitäisi? Ei lapset ole koskaan tarvinneet semmosiia perheenrikkojia luojan kiitos elämäänsä. Enemmin haittaa kuin hyötyä. En ole uskaltanut päästää niitä anaakkoja meidän lasten elämään ikinä, lapset ovat minun, en jaa niitä yhdenkään sutturan kanssa. Emme halunneet että lapset menisivät pilalle ulkopuolisten sutturoiden takia.
Onneksi ei olle nähty ja olemme niin onnellisia että olemme saaneet rauhassa olla ja asua, eikäyksikään miehen suttura ole meitä kiusannut, kun laitoimme rajat ja pysäytimme heti meille tulon. onnen ydinpehre kirjoitti:
Ei ne lapset kuulu mihinkään uuteen perheeseen... ei ole olemassa kuin yksi ainoa perhe. Miksi lapsille tuputetaan valheita? Meillä ei ole koskaan ollut kahta perhettä, emme koskaan ole asuneet kuin yhdessä kodissa, ei ole kahta kotia ikinä meillä, jos sulla on kaksi kotia, se on sun asia, meillä ei.
Me emme ole koskaan kuuluneet kahteen eri perheeseen. Meille on riittänyt tämä yksi ja ainoa oikea.
Kyllähän lapsi alkaa uskomaan että on pingviini, jos sille sitä tarpeeksi kauan tuputetaan.. kaikkea voi alkaa uskomaan, mutta oikeesti hei... eikö auikuiset voi olla rehellisiä edes lapsilleen?
Meillä ei olekoskaan nähty edes ex isän ex miehen naikkosia, ei he kuulu meidän elämään. Jos mies vaihtoi lapset perheenrikojiin, se on hänen ongelma ei meidän.
En voisi kuvitella, että meillä ramppaisi miehen naisia joka pitä, miski pitäisi? Ei lapset ole koskaan tarvinneet semmosiia perheenrikkojia luojan kiitos elämäänsä. Enemmin haittaa kuin hyötyä. En ole uskaltanut päästää niitä anaakkoja meidän lasten elämään ikinä, lapset ovat minun, en jaa niitä yhdenkään sutturan kanssa. Emme halunneet että lapset menisivät pilalle ulkopuolisten sutturoiden takia.
Onneksi ei olle nähty ja olemme niin onnellisia että olemme saaneet rauhassa olla ja asua, eikäyksikään miehen suttura ole meitä kiusannut, kun laitoimme rajat ja pysäytimme heti meille tulon.Oot taas niin pihalla kuin olla ja voi! Kyllä se on uusiperhe jossa kaksi aikuista muuttaa yhteen tuoden omat lapsensa mukana ja tehden vielä yhteisen/t lapsen/t ... ...uusiperhe on sellainen mihin ex puolisoilla ei ole valtaa mihin ex puolisot ei kuulu !
- meillä vain yksi per
jukni69 kirjoitti:
Oot taas niin pihalla kuin olla ja voi! Kyllä se on uusiperhe jossa kaksi aikuista muuttaa yhteen tuoden omat lapsensa mukana ja tehden vielä yhteisen/t lapsen/t ... ...uusiperhe on sellainen mihin ex puolisoilla ei ole valtaa mihin ex puolisot ei kuulu !
Uusio perhettä ei ole olemassakaan. Se on keksitty siksi että madaltaa häpeen tuntua siihen että joku on rikkonut toisten perheen ja kaksi epätoivoista ihmistä suree yhdessä. Minäkin voin olla prinsessa ruusunen tai helikeiju, mutta miestä kaikki tietää että se on vaan satua ja kesittyä.
Miksi meillä ei ole näkynyt kahta perhettä? Emme me omista kuin yhden talon ja yhdne perheen, emme me ole asuneet kahta taloa yhtäaikaa.
Ja mitä lapsiin tulee kun mies vaihtaa heidät naisiin, niin ei miedän lapset ole lähteneet kenenkään matkaan minnekkään, tässä ovat elämänsä asuneet, joten en usko moiseen yhteiseloon nimeltä uusioperhe.
Ja se onkin toivottavaa ettei mies tuo niitä naikkosia lasten ja exän perheenseen ikinä, ei miellä edes kehtaisi, niin häpee. Ei heitä me ainakaan olla kaivattu eikä edes mietitty, meidän elämää ei he sotke enenpää.
Elele sinä vaan satojen naisten kanssa monta kotia yhtäaikaa, kaikilta se ei onnistu. Me elämme yhtä kotia ja nyt lasten omat kodit, eikä sinnekkään mahdu isän naikkoset vaikka kuinka yrittäisi tunkea, niin ovat vihaisia isälleen, ettei halua nähdäkkään kun hylkäsi aikanaan. meillä vain yksi per kirjoitti:
Uusio perhettä ei ole olemassakaan. Se on keksitty siksi että madaltaa häpeen tuntua siihen että joku on rikkonut toisten perheen ja kaksi epätoivoista ihmistä suree yhdessä. Minäkin voin olla prinsessa ruusunen tai helikeiju, mutta miestä kaikki tietää että se on vaan satua ja kesittyä.
Miksi meillä ei ole näkynyt kahta perhettä? Emme me omista kuin yhden talon ja yhdne perheen, emme me ole asuneet kahta taloa yhtäaikaa.
Ja mitä lapsiin tulee kun mies vaihtaa heidät naisiin, niin ei miedän lapset ole lähteneet kenenkään matkaan minnekkään, tässä ovat elämänsä asuneet, joten en usko moiseen yhteiseloon nimeltä uusioperhe.
Ja se onkin toivottavaa ettei mies tuo niitä naikkosia lasten ja exän perheenseen ikinä, ei miellä edes kehtaisi, niin häpee. Ei heitä me ainakaan olla kaivattu eikä edes mietitty, meidän elämää ei he sotke enenpää.
Elele sinä vaan satojen naisten kanssa monta kotia yhtäaikaa, kaikilta se ei onnistu. Me elämme yhtä kotia ja nyt lasten omat kodit, eikä sinnekkään mahdu isän naikkoset vaikka kuinka yrittäisi tunkea, niin ovat vihaisia isälleen, ettei halua nähdäkkään kun hylkäsi aikanaan.Et vieläkään ole ymmärtänyt ettei kaikki siis läheskään kaikkiin eroihin ei liity 3.osapuolta ! Ensinminen perhe jossa olin oli sellainen isä ,äiti, sisko ja minä 2. Perhe oli selinen minä , vaimoni ja 2poikaa... ...ja vaimosta erosin ihan hänen narsismin takia ja uusi perhe mikä minulla on minä lastenikanssa(lapset jokatoinen viikko) ja uusi vaimo lastensa kanssa(joka toinen kk) ja meidä yhteinen poika... ...ja me olemme uusiperhe vaikka sinä täulapää et sitä ymmärräkään.Ex puolisot eivät ole/kuulu perheseen meillä.
meillä vain yksi per kirjoitti:
Elele sinä vaan satojen naisten kanssa monta kotia yhtäaikaa, kaikilta se ei onnistu. Me elämme yhtä kotia ja nyt lasten omat kodit, eikä sinnekkään mahdu isän naikkoset vaikka kuinka yrittäisi tunkea, niin ovat vihaisia isälleen, ettei halua nähdäkkään kun hylkäsi aikanaan.Jos vielä ymmärrät ettei ex puolisot kuulu uusperheseen ja siksi teillä ei todellakaan ole sitä uusperheen asuntoa eikä teille ex puoliso uusikon kanssa ole tulossa... ...YMMÄRRTKÖ ETTÄ OLET ULKOPUOLINEN IHAN ULKOPUOLINEN ET KUULU EX MIEHESI ELÄMÄÄN EIKÄ EX MIEHESI UUSI PERHE OLE SINULLE MIKÄÄN PERHE EIKÄ MITÄÄN VELVOTTEITA SINULLE
- helpollao llaan pääs
jukni69 kirjoitti:
Jos vielä ymmärrät ettei ex puolisot kuulu uusperheseen ja siksi teillä ei todellakaan ole sitä uusperheen asuntoa eikä teille ex puoliso uusikon kanssa ole tulossa... ...YMMÄRRTKÖ ETTÄ OLET ULKOPUOLINEN IHAN ULKOPUOLINEN ET KUULU EX MIEHESI ELÄMÄÄN EIKÄ EX MIEHESI UUSI PERHE OLE SINULLE MIKÄÄN PERHE EIKÄ MITÄÄN VELVOTTEITA SINULLE
Olen minä ymmärtänyt ettei uusioperheitä ole olemassakaan, en siis voi kuulua semmoiseen mitä ei ole!
En missään nimessä ikuna edes ajatellutkaan että ex miehen naikkoset tulisivat meille tai minä menisin sitä katsomaan! Miksi ihmeessä?? Minusta on aivan luonnollista että he pysyvät meidän elämästä kaukana, ei minua eikä lapsia ole kiinnostanut perheenrikkojien elämä yhtään. Ei olla kaivattu, ja sen voin sanoa, että vaikka kuinka yrittäisivät tulla meille, niin ei kyllä tule!
Olen aina sanontu että perheenrikkojilla on täys kielto ollut AINA MINUN JA LASTENI LÄHELLE!
Aina parempi kun ymmärtävät itse olla tulemaata sotkemaan ja haukkumaan kenenkään kotiin.
OLEMME ERITTÄIN ONNEKKAITA JA ETUOIKEUTETUSSA ASEMASSA, KUN MIES ON PITÄNYT SUTTURAT KAUKANA MIESTÄ! Ei ole kehdannut tuoda niitä meille haukkumaan ja kiusaamaan lapsia koskaan.
Olemme siinä suhteessa päässeet tosi helpolla, kun mie on pitänyt huloen siitä, ettei hänen naikoset kiusaa meitä eikä hankaloita elämäämme.
Ja toisaalta kenenkään perhettä ei ole lupa tulla haukkumaan, siitä voi tehdä ilmoiutuksen häirinnästä. helpollao llaan pääs kirjoitti:
Olen minä ymmärtänyt ettei uusioperheitä ole olemassakaan, en siis voi kuulua semmoiseen mitä ei ole!
En missään nimessä ikuna edes ajatellutkaan että ex miehen naikkoset tulisivat meille tai minä menisin sitä katsomaan! Miksi ihmeessä?? Minusta on aivan luonnollista että he pysyvät meidän elämästä kaukana, ei minua eikä lapsia ole kiinnostanut perheenrikkojien elämä yhtään. Ei olla kaivattu, ja sen voin sanoa, että vaikka kuinka yrittäisivät tulla meille, niin ei kyllä tule!
Olen aina sanontu että perheenrikkojilla on täys kielto ollut AINA MINUN JA LASTENI LÄHELLE!
Aina parempi kun ymmärtävät itse olla tulemaata sotkemaan ja haukkumaan kenenkään kotiin.
OLEMME ERITTÄIN ONNEKKAITA JA ETUOIKEUTETUSSA ASEMASSA, KUN MIES ON PITÄNYT SUTTURAT KAUKANA MIESTÄ! Ei ole kehdannut tuoda niitä meille haukkumaan ja kiusaamaan lapsia koskaan.
Olemme siinä suhteessa päässeet tosi helpolla, kun mie on pitänyt huloen siitä, ettei hänen naikoset kiusaa meitä eikä hankaloita elämäämme.
Ja toisaalta kenenkään perhettä ei ole lupa tulla haukkumaan, siitä voi tehdä ilmoiutuksen häirinnästä.Taas väärin ex miehesi on pitänyt SINUT poissa hänen elämästä ja sinä kiusataksesi ex miestäsi et päästänyt lapsia tapamaan isäänsä ! Ja sinultahan ei kysytä niinkuin ei keneltäkään ex:tä ketä/kuka asuu ex miehesi kotona eikä sinulla ole lakiin perustuvaa oikeutta edes kieltää tapaamisia isä lapsen välillä eikä sulla oo oikeutta käskeä isän uusikkoa poistumaan kodista lasten tullessa sinne!
- Yh mami
helpollao llaan pääs kirjoitti:
Ja toisaalta kenenkään perhettä ei ole lupa tulla haukkumaan, siitä voi tehdä ilmoiutuksen häirinnästä.Tällä kirjoittajalla ei kyllä ole kaikki kotona!
- ...........
helpollao llaan pääs kirjoitti:
Ja toisaalta kenenkään perhettä ei ole lupa tulla haukkumaan, siitä voi tehdä ilmoiutuksen häirinnästä.Kyllä se on uus perhe missä 2eronnutta perustaa UUDEN PERHEEN johon kuuluu lapse edellisestä liitosta ja ehkä yhteinen jos on tullakseen... ...tai sitä voi kutsua ihan perheeksikin
- kumon
Joo, en ymmärrä miksi vaimo lähti. Miksei sitoutunut ja nyt sitten kärsii itsekin jossain kaukana ilman yhteyttä lapseensa. Itse olisin ollut valmis jatkamaan ja sitoutua perheeseen.
- ihmiskunta on sairas
Yhteiskunta on sairastunu, enään ei kunioiteta annettua valaa vihkikaavassa,
EI noudateta kymmen käskyn ihanaa elämän polkua,
vihkikaavassa näin jotenki =
" rakastetaan myötä ja vastoin käymisissä , kunnes kuolema erottaa, "
on järkyttävää kun ihmiset nykyään elää kuin pellossa,
h u o r a t a a n
naapurin kanssa, halvenetaan omaa puolisoa,
kuinka ihmiset saattaa käyttäytyä nykyään kuin sekopäät,
harmi sille ihmiselle joka ottaa vihkikaavan tosissaan ja tekee kaikkensa perheensä eteen,
ja kuymmenen tai parinkymmenen vuoden kuluttua huomaaki olleensa petetty lähes koko ijän,
oma liitto kesti yli viisikymmentä vuotta kaikesta huolimatta, koska minut oli opetettu jo etukäteen kestämään kaiken,
eroaminen olisi ollu vaikeaa siihen aikaan viisi pientä lasta keskimäärin vuoden välein syntyneet, kuinka siitä olisi kunnolisempi puoliso voinu erota, huh huh,
en halua muistella mennyttä aikaa, aivot jotenki hylkii koko viisikymmenvuotis kautta,
muistelen vain niitä koho kohtia kun ja jos oli hyviä hetkiä olemassa,
se on suurin suru ettei ihmiset halua noudattaa velvotteitaan kuniouittaa omaa puolisoa niin paljon että olisivat uskollisia omalleen,
kysyn vain loputtomasti miksi miksi miksi,
miksi naapureitten naisetki sotkeutuu toisen avioliittoon piittaamatta miehen vaimosta, sitä ei voi ymmärtää,
en koskaa olisi kehdannu sekaantua toisen avioliittoon, huh huh,
tietenki puoliso oli syyllinen kun anto aihetta nailsille ihastua häneen, siis miehissä on paljon inhottavasti käyttäytyviä tyhjänpäiväisiä niljakkaita hurmureita, jotka ei piittaa omasta puolisostaan muuten kuin jos ero on tulossa silloin nousee vastaan eikä halua erota, siis onko nainen vain miehen kotiapulainen äiti ja huolehtija, huh huh,
onko miehet ikuisia pikkupoikia, näin arveren, - jäkätijäkä
Ennen vanhaan ei perhehelvetistä voinut lähteä. Vieraissa sai juosta, ryypätä ja olla väkivaltainen ihan rauhassa, kyllä liitto pysyi. Lapset saivat kasvaa ydinperheessä, eivät varmaan kärsineet ollenkaan katkeruuden ja muun pahan ilmapiiristä?
Jokainen lapsi ansaitsisi edes yhden vastuullisen ja huolehtivan aikuisen mutta kaikille ei löydy sitäkään. Turha on jännittää mistään perhemuodoista, ja jos yhtään avaa silmiään, niin tajuaa mitä pahaa lapset tässä maailmassa joutuvat kokemaan. "Miksi parisuhteita pitää vaihdella jatkuvasti."
Vaihtelu virkistää :)
"Mikä ihme näitä ihmisiä vaivaa???"
Pääset helpommalla kun et edes yritäkään ymmärtää :)- Kerttuli888
Totta kai tarkoitus on pysyä yhdessä, mutta kun sitä ei voi etukäteen tietää, kestääkö suhde vai ei. Ja miten perustelet tämän väitteen, että lapsella on oikeus perheeseen jossa on biologinen äiti ja isä? Oma lapseni pitää isäpuolestaan paljon enemmän kuin omasta isästään. En ole kovin iloinen siitä, mutta minkäs teet, äitiinsä on tyttö tullut. :)
- nissukka
Olen lähinnä ihmetellyt miski yleensäkkään mennään parisuhteeseen ja siihen vielä lapsia tehdään.
Sitten kun tulee ero niin heti rynnätään uuteen suhteeseen ja eikun taas lapsie tekemän, se ei mene minun järkeen.
Ei mikään parisuhde kestä ikuisuuksia ainakaan ehjänä, siinä jompikumpi pettää joten ei mitään pariutumis riittejä enään kannata harrastaa.
Miten sinä sitoudut puolisoosi jos puoliso ei yksinkertaisesti enään halua olla kanssasi saman katon alla. Paha siinä on lähteä roikkumaan kintuissa. - eräs vaan
Kyllähän tää nykyajan touhu on mennyt melkoiseksi! Joka vuosi 15 000 paria eroaa ja 30 000 lasta kokee vanhempiensa eron. Miksi ydinperheet voivat näin huonosti??
Tästähän täytyy lähteä liikkeelle, sillä jos ydinperheet eivät hajoaisi, niin uusperheitä ei olisi olemassakaan. Menkääs jonnekin muslimimaihin, niin ette sieltä löydä uusperheitä!!- puistot vapaita täy
Jos nämä perheenrikkojat jättäisi perheellisen miehen rauhaan, kaikilla olisi hyvä olla liitoissan.
En ymmärrämiksi pitää rikkoa toisten perhe??? Jos erotaan yhtestuumin, se haittaa ja voi ottaakin uuden petikaverin, mutta että perheestä pitää viedä lasten isä, sitä ei voi ymmärtää eikä sitä voi antaa anteeksi.
Toivon niin että nämä perheenrikkojat joskus tajuaa mitä ovat tehneet, ja katuvat, itkevät ja häpeeävät tekosiaan. puistot vapaita täy kirjoitti:
Jos nämä perheenrikkojat jättäisi perheellisen miehen rauhaan, kaikilla olisi hyvä olla liitoissan.
En ymmärrämiksi pitää rikkoa toisten perhe??? Jos erotaan yhtestuumin, se haittaa ja voi ottaakin uuden petikaverin, mutta että perheestä pitää viedä lasten isä, sitä ei voi ymmärtää eikä sitä voi antaa anteeksi.
Toivon niin että nämä perheenrikkojat joskus tajuaa mitä ovat tehneet, ja katuvat, itkevät ja häpeeävät tekosiaan.Et sä ymmärrä mitään muutakaan !!! Ainoastaan 1/20 avioliitoista päättyy 3.osapuolen rikkomana loput 19 åäättyy alkoholin,narsismin,väkivallan,kyllästymisen ja max sosiali avustuksien toivossa
- en ymmärrä tätä
Onneksi me ei olla kärsitty miehen onnettomista sutturoista koskaan. Mies on lupauksen pitänyt ja ei ole päästänyt sutturoita koskaan miedän lähelle.
Siksi meillä on hieno perhe ja suku, kun perheenrikkojat ei ole päässet mietä haukkumaan ja kiusaamaan lainkaan.
Lapsetkin ovat saaneet elää turvallisen ja loistokkaan lapsuuden ja nuoruuden vailla pelkoa ja häiriköintiä.
Miksi muuten jotkut päästävät miehen suhteen omaan kotiinsa sitä en voi ymmärtää, eikö se ole hyväksyntä sille että vieras ihminen saa rikkoa toisten perheen ja sitten pitäisi sitä alkaa syöttämään ja juottamaan, ja passaamaan? Aika omituista toimintaa, eihn se miehen suhde tai suhteet kuulu exän ja lasten elämään, eihän se kuulu edes sukuun, miksi jotkut päästävät sen kotiinsa?Sinut mies piti kodistaan ja uusikostaan erossa ja sinä estit lapsia tapaamasta isäänsä. JA YMMÄRÄTKÖ OIKEESTI KUN SINULLE ON KERROTTU MONESTI ETTEI EX MIEHESI JA HÄNEN NAISENSA OLE EDES AIKEISSA TULLA TEILLE!!!! ETKÄ OIKEESTI OLE MIEHELLESI ENÄÄN MIKÄÄN.
- 123123
Sulle "en ymmärrä tätä" : MEE NYT HOITOON!!!
- Aikuinen mies
Pääsin täysin seinähullusta akasta ja sen suvusta eroon vuosien kitumisen jälkeen. Alkoi näyttää oikean karvansa vasta kolmen synnytyksen jälkeen. No, sehän otti päähän että tämä narsisti käänsi lapset isäänsä vastaan. Voin rehellisesti tunnustaa, että uusi oli jo katsottuna, mutta lähtenyt olisin joka tapauksessa, tai sitten ampunut itseni. "Uuden" kanssa jo yli kaksikymmentä vuotta onnellista yhteiseloa takana. En voi sanoa itseäni kodinrikkojaksi, koska se olisi rikkoutunut joka tapauksessa, tavalla tai toisella. Vaihtoehdot alkoi olla vähissä.
- Miikkoja ropisee
Taidat olla oikeassa, putkiaivojen vaihtoehdot ovat todella vähissä, toista ei meinaa keksiä ei millään ilveellä.
- Ymmieihinaa
Miikkoja ropisee kirjoitti:
Taidat olla oikeassa, putkiaivojen vaihtoehdot ovat todella vähissä, toista ei meinaa keksiä ei millään ilveellä.
Kaheli vaimo on pahempi kuin tusina hulluja miehiä. Per....ä jaetaan, kun silmä välttää.
- Onnen ydin perhe
Onneksi meidän lapset eivät ole koskaan joutuneet pakkolla näkemään niitä isänsä sutturoita jotka rikkoivat perhemme. Koskaan eivät ole tulleet meille, emmekä me ole menneet niitä kastomaan.
Eivät kuulu meidän sukuun ja perheeseen, hyi kauhee kun oikein ajattelee, että olisivat tulleet meille haukkumaan ja sotkemaan lisää kotiamme ja perhettämme.
Lapsia eivät ole onneksi koskaan nähneet eikä ole heitä pystyneet kiusaamaan eikä häiriköimään.
Olisi kauheeta ellen olisi koskaan enää tuntenut ja nähnyt omia lapsini, jos olisivat joutuneet sutturoiden kynsiin. Olisin todella hävennyt äitinä, jos vieraat ulkopuoliset sutturat olisivat kiusanneet lapsiamme.
Olemme todella etuoikeutetussa asemassa, ja onnekkaita, kun ei sutturat ole päässet meille, mies on hyvin pitänyt naikkoset poissa meidän elämästä ja suvusta
Rn ymmärrä mihin niitä tarvitsee?? Emme ole koskaan akaivanneet heitä, ihan puistattaa ajatella että lapset olisivat joutuneet haukuttavaksi, ja saaneet vääriä vaikutteita elämälleen. Nyt ovat onnekkaita ja sanovatkin että olen maailman paras äiti, kun en antanut naikkosten tulla kotiimme ja kiusaamaan meitä.Ja sinut sit joutu näkemään... ...toivottavasti isovanhemmat antoi terveen kasvuympäristön. Ja oikeesti mies suojasi uusikkonsa ja itsensä sinulta!!! Mies ja hänen kumppani ei ollut tulossa teille vaan esti ettet sinä mennyt heille.
- Leski
Oletko koskaan miettiynyt, että se yh-juttu ei ole valinta kysymys vättämättä? Sain 3 ihanaa lasta mieheni kanssa ja jäin leskeksi 28 vuotiaana. Ei ollut valinta kysymys. Nyt haaveessa uusperhe perustaa uuden miesystävän kanssa. Siittäkin huolimatta vaikka sekametelisoppaa tulee. Sillä en ajatellut olevani leskenä koko loppu ikääni. Myöskin lapseni saa miehen mallia, kun oma isä sitä ei voi enää tarjota.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.959136- 1753838
- 533329
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2592684- 502261
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?342133- 422065
- 481942
- 191813
- 601798