Eräs ihailemani mies kehui erään naisen (ei valitettavasti minun) kasvojen luustoa ja sanoi, että ihastuu naisiin, joilla on kaunis kasvojen luusto ja muoto. Mitä hemmettiä sekin tarkoittaa? Linkittäkää kuvia, tai kuvailkaa naisia, joilla on kaunis(luustoiset) kasvot. Itsellä on aika pyöreät, ehkä ikäni takia. Pitääkö tässä laihtua naamasta??? Muuten olen hoikka.
p.s hän ei sanonut provotakseen, koska ei tiennyt että kuulin keskustelun.
Kasvojen luusto
13
887
Vastaukset
- veistoskasvot
http://media.melty.fr/article-1245777-ajust_930/grace-kelly.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-NqckXzeoQ1s/UAHT0WGHpZI/AAAAAAAADJc/YlR-Zz9shu0/s640/s_aec04_-_cm_-_-_lauren_bacall_-_1_-_017.jpghttp://
www.google.fi/imgres?imgurl=&imgrefurl=http://www.vogue.co.uk/spy/15th-anniversary/peter-philips/ava-gardner&h=0&w=0&tbnid=6aLhmnIRx2C8SM&zoom=1&tbnh=261&tbnw=193&docid=NZ-cWI1tQ61mBM&hl=fi&tbm=isch&ei=lb97U8a2EsfhygO9ioDABA&ved=0CBQQsCUoBg
http://beyouthful.net/wp-content/uploads/2013/11/wpid-e79033f7846ea0cc8b4137b009ed192e.jpg - 53v
Ei ikä kasvoja pyöristä, päinvastoin, ne kasvojen piirteet vaan korostuu! Minulle on sanottu että minulla on kauniit kasvojenpiirteet- ja luusto. Nykyinen miesystäväni sanoi niin seurustelumme alussa moneenkin kertaan, sivellen samalla kasvojani
- ap.
Minä olenkin siis melko nuori, sitä tarkoitin.
- määmy
Jokasel o kasvoje luusto, mihi joku ihastuu. Yleensä ikää karttues kasvoje muoto myös muuttuu. Jotku jää babyfaceks.
Joillai korostuu, joillai e.
Hyvä luusto o niil, jotka ei näytä hirviölt ja toistepäi. - joo,
pitää. Miehen ihastuksen saavuttaakseen pitää tehdä kaikki mahdollinen. Nyt siis pikaisesti palstiikkakirurgin juttusille, pullaposkesi saadaan varmaan pois ja jotain täytettä voisi lisätä johonkin kohtaan. Jotta kokonaisuudesta tulisi tyylikäs, olisi myös nenä ja huulet käsiteltävä.
- miehen vastaus
Pyöreä tai soikea taikinamainen pallo ei ole kaunis. Kaunisluustoisissa kasvoissa erottuvat poskien päät ja selväpiirteinen, ei liian iso, leuka. Myös nenä on hillitty ja suora, ei pieni nykerö, suuri kolvi tai hyppyrimallia.
Jos olet nuori, pyöreys vähenee kasvoista (joe et turpoa vanhemmiten) ja luusto tulee paremmin esiin. Sinussa on varmaan nytkin naapurintyttömäistä viehättävyyttä, joten älä murehdi. Tyylikäs ja hillitty olemus vaikuttaa paljon. Vaikka olisi kuinka kauniskasvoinen, mutta pukeutuu kuin lumppu, ottaa tatuointeja ja värjää tukkaansa räikeästi, ei ole kaunis, kauneus hukkuu krääsän alle. Ole pyöreine kasvoinesi tyylikäs ja hillitty kuin entisajan filmitähdet, siinä se.- ap.
Kiitos tästä. Olen 25v., joten varmaan kasvoni muotoutuvat vielä. Olisi niin mukava olla ihailemani miehen naismakua vastaava, mutta ehkä olenkin. Tuo tyylikysymys on varmaan tärkeä, se antaa pikkuvirheet varmaan anteeksi??? Ei tulisi mieleenkään ottaa tatuointeja, niistä tämä mies ei pitäisi, enkä itsekkään pidä, hyi. Eihän ne ole enää edes siistejä kenestäkään. Saanko kysyä sinun ikääsi ja minkä ikäisistä naisista olet kiinnostunut? :)
- miehen vastaus
ap. kirjoitti:
Kiitos tästä. Olen 25v., joten varmaan kasvoni muotoutuvat vielä. Olisi niin mukava olla ihailemani miehen naismakua vastaava, mutta ehkä olenkin. Tuo tyylikysymys on varmaan tärkeä, se antaa pikkuvirheet varmaan anteeksi??? Ei tulisi mieleenkään ottaa tatuointeja, niistä tämä mies ei pitäisi, enkä itsekkään pidä, hyi. Eihän ne ole enää edes siistejä kenestäkään. Saanko kysyä sinun ikääsi ja minkä ikäisistä naisista olet kiinnostunut? :)
Olen n. 30 ja kiinnostunut 25-35v. naisista. ;-)
- Z Nobelius
Oncae upon..........ap.nainen 25 ja miehenä vastannut nainen 30
jolla oli naisia 25-35 muttivata samaan lesbokkommuuniim asumaan
söivät juustoa ja pullia
kasvattaen luustoa ja gullia
joka oli ...sen pituinen se.
kaikki olivat läpeensä tyytväinen.- miehen vastaus
Vai nainen? Jos sinä satut pitämään pullaposkisista taikinanaamoista, vanhoista tai nuorista tatuoiduista siiderilissuista, niin siitä vaan. Ei se minun miehekkyyttäni vähennä, päinvastoin.
- Z Nobelius
miehen vastaus kirjoitti:
Vai nainen? Jos sinä satut pitämään pullaposkisista taikinanaamoista, vanhoista tai nuorista tatuoiduista siiderilissuista, niin siitä vaan. Ei se minun miehekkyyttäni vähennä, päinvastoin.
Meidän miekkedyyllä on ainakin yksi ero.....
SE, että olen .............................nainen - -.!:..?.
Z Nobelius kirjoitti:
Meidän miekkedyyllä on ainakin yksi ero.....
SE, että olen .............................nainenEi kellään naisella ole noin paljon kirjoitusvirheitä, haiskahtaa Anzzylta.
- höh?
No mitä muuta kauneus on? Kauniista luustostahan siinä on kyse, jota verhoaa kaunis iho. Mies siis tarkoitti, että ihastuu kauniisiin naisiin, ei nätteihin tai taviksiin. Aivan kuten jokainen muukin mies tällä pallolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741