Käyttäydyin lapsellisesti..

hölmöä123

Alkuun hieman taustaa olemme molemmat 30 molemmilla omat lapset ja asumme vielä omissa talouksissamme.

Eilen kumppani sai puhelinsoiton, jossa tarjottiin töitä toisella paikkakunnalla ja töihin piti lähteä heti.
Kumppani päätti lähteä samantien sinne, vaikka tiesi että tänään olimme sopineet menevämme kuukausipäivää juhlistaa.
Tämä ei vielä itsessään saanut tunteitani kuohahtaa, vaan se että samantien hän alkoi suunnittelemaan kuinka pääsee vkloppuisin harrastamaan harrastustaan kolmannelle paikkakunnalle.
Ainoa mitä minulta kysyttiin asiasta oli 'harmittaako sua kovasti'
Vastasin että harmittaa ja menin vessaan.

Se mitä tein seuraavaksi harmittaa myös.
Samalla kun hän järjesti hoitopaikkaa tulevalle kuukaudelle, jonka työ kestää, ilmoitin että lähden hakemaan omaa lastani ja lähdin sen kummemmin hyvästelemättä.
Kumppani soitti perääni, mutta löin luurin, koska olin yhtä aikaa niin shokissa, vihainen ja surullinen nopeasti edenneestä uutisesta.

Nyt tilanne onkin se että hän ei halua parisuhdetta, jossa toinen käyttäytyy näin hölmösti.

Mielipiteitä ottaisin vastaan, kiitos.

3

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 + 20

Sitä saa mitä tilaa.

• ………..

Haluatko itse parisuhteen, jossa on ensin työ, sitten harrastus ja jos aikaa sattuu jäämään, osaansa kiltisti alistuva ja kielteiset tunteensa kätkevä kumppani? Toki työt ja muut hommat pitää hoitaa, mutta sen voi tehdä myös niin, että ottaa toisen huomioon.

• Harrastakoon

Ajattelehan jatkoa.
      Miten tulisit selviytymään, jos toinen heti ottaa nokkiinsa ja ei voi keskustella. Kyllä pitäis voida keskustella asioista!

Oo vain hyvilläs että pääsit eroon ja ihan heti alussa!
      Menköön harrastamaan, hanki sinä joku toinen joka harrastaa sinua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2484
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      35
      2284
    3. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      27
      2037
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      91
      1814
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      310
      1640
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1466
    7. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      26
      1454
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      72
      1279
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1068
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1043
    Aihe