Alkuun hieman taustaa olemme molemmat 30 molemmilla omat lapset ja asumme vielä omissa talouksissamme.
Eilen kumppani sai puhelinsoiton, jossa tarjottiin töitä toisella paikkakunnalla ja töihin piti lähteä heti.
Kumppani päätti lähteä samantien sinne, vaikka tiesi että tänään olimme sopineet menevämme kuukausipäivää juhlistaa.
Tämä ei vielä itsessään saanut tunteitani kuohahtaa, vaan se että samantien hän alkoi suunnittelemaan kuinka pääsee vkloppuisin harrastamaan harrastustaan kolmannelle paikkakunnalle.
Ainoa mitä minulta kysyttiin asiasta oli 'harmittaako sua kovasti'
Vastasin että harmittaa ja menin vessaan.
Se mitä tein seuraavaksi harmittaa myös.
Samalla kun hän järjesti hoitopaikkaa tulevalle kuukaudelle, jonka työ kestää, ilmoitin että lähden hakemaan omaa lastani ja lähdin sen kummemmin hyvästelemättä.
Kumppani soitti perääni, mutta löin luurin, koska olin yhtä aikaa niin shokissa, vihainen ja surullinen nopeasti edenneestä uutisesta.
Nyt tilanne onkin se että hän ei halua parisuhdetta, jossa toinen käyttäytyy näin hölmösti.
Mielipiteitä ottaisin vastaan, kiitos.
Käyttäydyin lapsellisesti..
hölmöä123
3
237
Vastaukset
- 3 + 20
Sitä saa mitä tilaa.
- ………..
Haluatko itse parisuhteen, jossa on ensin työ, sitten harrastus ja jos aikaa sattuu jäämään, osaansa kiltisti alistuva ja kielteiset tunteensa kätkevä kumppani? Toki työt ja muut hommat pitää hoitaa, mutta sen voi tehdä myös niin, että ottaa toisen huomioon.
- Harrastakoon
Ajattelehan jatkoa.
Miten tulisit selviytymään, jos toinen heti ottaa nokkiinsa ja ei voi keskustella. Kyllä pitäis voida keskustella asioista!
Oo vain hyvilläs että pääsit eroon ja ihan heti alussa!
Menköön harrastamaan, hanki sinä joku toinen joka harrastaa sinua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389