Kokemuksia väri/tyylikonsulteista?

Millamallamagique

Millaisia kokemuksia teillä on eri firmojen väri- ja tyylikonsultoinneista? Kun on Face Factory, Cosmopharma, BC ja vaikka mitä erilaisia, niin mietin mistä saa kankaiset värimallit ja mistä pahviset, missä täytetään tyylikirjaa ja missä vinkkien muistaminen jää oman pään varaan. Kerro kokemuksesta, jos olet käynyt jossain, ja olitko tyytyväinen?

2

812

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seela S

Kävin Helsingissä Face factoryn dressing roomilla värianalyysissa, johon sisältyi toiveestani myös meikkausopastus ja hiussuunnittelu. Olen XXL-kokoa ja pukeutuin pääsääntöisesti aina mustaan. Sain todella paljon asiantuntevaa opastusta ja neuvontaa, koska kyselin itse myös paljon. Olen oppinut käyttämään itselleni sopivia värejä ja asusteita. Tiedän nyt, miten minun pitää pukeutua saadakseni aikaan esim. pidemmän vaikutelman. Ostin muutaman laadukkaan (perus ketjuliikkeitä kalliimpia) paidan, huiveja ja kosmetiikkaa. Jokainen menetetty euro on ollut sen väärti! Itsetunto on noussut jo pelkästään sillä, miten paljon kehuja olen saanut muilta.

• justacomment

Minä haluaisin Trinnyn&Susannahin stailattaviksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1554
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      979
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      94
      897
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      777
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      622
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      621
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      235
      610
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      607
    10. 49
      577
    Aihe