Missä kaikki parikymppiset naiset vapaa-aikaansa viettää? Kun itse en jaksa baareihin mennä ja toisaalta, en ole etsimässä yhden illan juttuja.
Tämän hetkiset harrastukset kun sattuu olemaan kuntosali, kävely, sulkapallo ja ton tyyliset lajit, niin ei siellä oikein tutustu uusiin ihmisiin vaikka haluaisikin...
Elikkäs... Kysymys niille naisille jotka tekee muutakin kun polttaa tupakkaa, juo viinaa ja muutenkin menojalka vipattaa niin missä teihin voi "törmätä" ja tutustua? Mitä uutta harrastusta kannattais kokeilla? Vinkkejä kiitos.
Missä?
6
591
Vastaukset
- tämä nainen
Olen opiskelemassa, (opiskelija)kirjastossa, kaupungilla, kaupassa, jumppaamassa (kannattaa mennä sekasaleille, etenkin Motivuksiin!), tapaamassa kavereita.
Baarissa käyn lähes joka viikko, mutta sieltä minua on hankala iskeä, kun olen aika varautunut kaikkien pokaajien suhteen. Eli kaupungilla, vaikka liikennevaloissa, pysäytä minut. KUKAAN ei voi suuttua kohteliaasta siviilisäädyn tiedustelusta :) - Tara84
Samaapa olen miettinyt itse. Kuntosalilla näkyy mukavannäköisiä ja -oloisia miehiä mutta menenkö kesken treenin koputtamaan olkaan vai väijynkö treenin päätteeksi pusikossa ja odotan koska mies tulee salilta ja ryntään perään?!tuskin...Mutta ihan arjen askareissa meitä tapaa, salilla, lenkillä, lähikaupassa tms.
- jeeeeee
Mua voi kesken treenin tulla koputtaan olkapäälle. Jos joku asiallisesti käyttäytyvä tyttö tulis mun juttusille nii ei haittais yhtään =D. Mutta, kieltämättä itsekkin pitäis siin tilanteessa toimia, eikä vaan odotella että se tyttö tulis jututtaan.
Kiitti vastauksista...=)
- eräs mies
Ihan vakavissanneko ehdottelette lähikauppaa, liikennevaloja?!? Jos ei kunnon miestä meinaa löytyä, kannattaisiko jotenkin yrittää aktivoitua. Ei muuten, mutta miehenä homma menee aivan liian vaikeaksi, jos ruokakaupassa ja liikennevaloissa pitää naista lähteä iskemään...hölmöjen hommaa...ja niin kovin epätoivoisen oloista. Ei sitä nyt aina sentään ole naiset mielessä. Ei nainen varmaan suuttuisi, vaikka jotain sanoisi, mutta ei naista kyllä treffillekään saisi, joten ihan turha yrittää, sillä juttuhan on niin, että monet naiset eivät koko elämänsä aikana käy kertaakaan treffeillä tuntemattoman vaan aina jostain yhteyksistä tutun miehen kanssa. Noissa nettihommeleissakin pitäisi jaksaa vaan kirjoitella ja kirjoitella, kun ei millään meinaa saada naista suostumaan treffeille, aina tulee vain: 'tutustutaan nyt ensin paremmin' ja muuta höpöä.
Montakos kertaa on teille sattunut, että mies on tullut ruokakaupassa ja liikennevaloissa jutteleen?
Onko se nyt niin ylivoimaista raahata itseään johonkin mukavaan baariin ja ENNAKKOLUULOTTOMASTI tutustua sen miestarjontaan?- Sophia
Onkohan tuo baarissa käyminen muuttunut "itsensä jakamisen" vertauskuvaksi? Ainakin, kun näitä viestejä lukee niin voisi päätellä, ettei baarissa kannata enää käydä, jos haluaa joskus sinkkuudesta eroon.. ;)
Itse ainakin olen baarissa tutustunut vaikka minkälaisiin ihmisiin ja viihdyn siellä oikein hyvin, enkä silti "harrasta" yhden illan juttuja.. (Välillä niihinkin voin tosin syyllistyä, mutta silloin on jutun luonne ollut selvillä molemmille.) Omasta asenteestahan kaikki on kiinni? Voihan baariin lähteä juomaan vaikka limua, jos siltä tuntuu, sitäkin olen kokeillut. Mielestäni baarissa on helpointa lähestyä ihmisiä, koska sinnehän ihmiset menevät muita tapaamaan tai pitämään hauskaa...
Vastauksena kysymykseen "Montakos kertaa on teille sattunut, että mies on tullut ruokakaupassa ja liikennevaloissa jutteleen?
" On pakko sanoa, että molemmat tilanteet ovat tuttuja, tosin yleensä tilanteita on edeltänyt jonkin sortin flirttailu.. ;) Onhan se ihan virkistävää, jos joku uskaltaa tuollaista yrittää, mutta omat riskinsä siinäkin. Jos joku nimittäin tulisi minulle juttelemaan kesken suurimman v***tutus- päivän niin saattaisin räjähtää... :D - elisa
Eihän sitä aina iskeä tarvitse, voihan sitä jutella ja tutustua. Se teillä miehillä ongelmana onkin. Teette asioista liian monimutkaisia. Siksi olette niin päämäärä tietoisia ja naiset kaikkoavat ympäriltänne.
Olen monesti aloittanut juttelun miehen kanssa kaupassa, hississä, bussissa, bussipysäkillä, jonottaessa, kahvilassa, kirjastossa, lentokoneessa, junassa, hammaslääkärissä, kuntosalilla, koiran talutuslenkillä, pankin tiskillä, autokorjaamolla, tankkaamassa, apteekissa,alkossa, kielikurssilla.... Onko paikkaa, jossa ei voisi alkaa jutella miehen kanssa? En kylläkään ole yrittänyt iskeä heitä. Ehkä siksi se onkin helpompaa. Jos yrittäisin iskeä, tulisi paineita ja juttelut jäisi juttelematta. Jos synkaa, sitten voikin tavata uudelleen leffassa tai keksiä muuta kivaa.
Ei ne miehet yleensä tuukaan jutteleen, itse on aloite tehtävä. Eihän se ylivoimaista ole. Siellä taas tuntuu, että tulee iskemään kun tulee baariin. On varautuneempi olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938