toivoisin että joku voisi auttaa minua..?

toivoton jälleen....

eli kiitokset jo kaikille jotka haluatte auttaa ja on teillä aikaa:)

eli olen 18 tyttö tykkään näteistä vaatteista, topit, pillifarkut ja näiijj perus nyky ajan teinimuoti.

ennen pukeuduin just tolleen ja näin, ja minuu kehuttiinki että pukeudun tosi nätisti ja että voisinko antaa mun pieniä vaatteita kavereille ja tutuille ja serkuille yms.

mutta nyt jotakin on tapahtunut, tykkään ja rakastan edelleenki ostella ihania vaatteita ja käyttää rahaa niihin, mutta kaikki uudet vaatteet mitä olen nyt 2 vuoden jälkeen ostanut ovat kaapissani edelleen hintalappujen kanssa viikattuina, housut, rintsikat, alushousut (tottakai vaihdan ne mutta) hupparit, takit sukat ja muut vaatteet ja kengätkin jotkut.

haluaisin niin käyttää vihdoin uusia vaatteitani, mutta jostain syystä minulla on kauhea kammo, että kun olen aina vähän niin tohelo, että saatan liata ne, taij että tulee reikiä, ei voi korjata paikata taij jää vaurio, menee likaiseksi jää tahtora yms, pesun jälkeen jää liian isoiksi taij pieniksi, taij että äiti ottaa mun vaatteita jostain syystä rintsikoita itselleen pesusta?

voisin tehdä pesulistan jossa mainitsen kaikki mun vaatteet että saan ne takasiin.

mutta musta tuntuu niin pahalta uudet shorsitkin ja muut ihanat vaatteet jotka voi vielä jäädä mulle joskus pieniksi, niin jää kaikki käyttämättä!

muilla on aina uudet vaatteet ja ihanat, ite taas kuljen aina samoilla legginseillä ja t paidoilla kuin kotonakin. aina ajattelen nyt puen uudet mutta jostain syystä en puekaan. koska myöskin mulla on tosi ahtaat vaate komerot yms, iin jos käytän vaikka legginsejä uusia taij pilli farkkujani, niin koko vaatehylly pitäisi ottaa pois että saan ne sinne taksin mahdutettua. Tuntuu niin pahalta ennen oli itsevarmenpi olokin mutta nyt tuntuu niin tylsältä aina samat vaatteet, joitaikin 6vaatetta mitä käytän joka päivä.

ostin poikaystäväänikin varten erään asun jota olen käyttänyt vain, kerran, jos muuttaisin jo omaan asuntoon voisin saada tavaroilleni ja vaatteilleni enemmän tilaa ja oma pesukone taij pyykkivuorot niin ei tarvitsisi pelätä äidin ottavan minun vaatteitani, vaikka puhuisin hänelle hän tekee joskus siltikin niin..

onko tämä joku pakko oire? en voi vielä muuttaa omaan asuntoon vasta vuoden kahden päästä että sille en voi nyt mitään, miten saisin käytettyä vaatteitani ja takoa järkeä päähäni joku? joskus ostan esim kasi toppiakin että jos toinen menee käytössä rikki niin sitten toinen säilyy? en voi ostaa aina kaikkia kahta esim farkkuja kun maksaa 30e..1kpl :/ kokemuksia! auttakaa! tämä johtuu vain jostain omasta tyhmyydestä eij traumoistakaan ;(

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

        Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
        Maailman menoa
        348
        3091
      2. Vernu Vasunta

        On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
        Suomussalmi
        113
        2292
      3. En kelpaa sinulle

        Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
        Ikävä
        120
        1660
      4. Taidat vanhempi nainen

        Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
        Ikävä
        74
        1193
      5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

        Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
        Ikävä
        72
        1087
      6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

        Miehelle kysymys :)
        Ikävä
        61
        1013
      7. Voi nainen...

        Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
        Ikävä
        42
        986
      8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

        Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
        Maailman menoa
        153
        983
      9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

        Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
        Maailman menoa
        289
        858
      10. Naiselle kysymys

        Mitä oikein näet minussa?
        Ikävä
        42
        806
      Aihe