ASUNTOVAUNUT

huijareita vastustav

Olen etsinyt itselleni käytettyä asuntovaunua, koska erehdyin entisen hävittämään syksyllä pois. Se miksi aloin purppasemaan on se, että minua ihmetyttää minkälainen hintataso on vanhoilla vaunuilla. Myynnissä on ollut toki muutama todella siisti kohtu hintainen vaunu, mutta ne revitään käsistä. Asiaan sitten, kun katselee 80- luvun lopulta vaunuja niin tolkuttomat hinnat niissä. Osassa jo valmiiksi kosteusvauriot ja muuta mukavaa vikaa. Ajattelin, jotta jos autoja myytäisiin samalla taktiikalla ja hinnalla niin nousisi varmaan aika haloo. Nettikaravaanista muutama esim. Hoddy 430 hp. 4500e. Vaunun todellinen arvo enintään 2500e. Solikan vaunuja vuosilta 85-88 400-500 sarjalaisia 4500-5000e. Sanontahan tosin on, että ei ole hullu joka pyytää, vaan joka maksaa. Kyllä itse ainakin neuvoisi, että jättäkää kohtuuttoman hintaiset vaunut ostamatta, saatte vain mielipahaa niistä. On toki todella rehellisiäkin myyjiä ja kohtu hintaisia vaunuja ollut esillä. Paras oli solifer 460 vm.90 2600e ja solifer 540d 87 2000e. Mutta repikää siitä tolkuttomien pyytäjät.

8

1755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaunuillut kauan

Itse olen huomannut aivan saman asian. Olen ollut vailla isompaa vaunua ja katsellut, että on hinnat kohdillaan. Nettikaravaanissa nimenomaan tuntuu pesivän jokin tolkuttomien kerho!
      Mainitsit tuossa muutaman solikan hinnan alle 90- luvulta olevan lähes 5000e. Näitten vaunujen hinta on kanssa mielestäni korkeintaan 3500e, jos on oikeasti kunnossa.
      Muuten katsoppa Saksasta mitä saat 2000e. On nimittäin laatua tarjolla.
      Huvittavinta on ollut mihin itse olen törmännyt näissä kosteissa vaunuissa selityksenä, että ei vanhaa vaunua kuivana olekkaan. Paska puhetta! Jos vaunua viitsii ihan vähän huoltaa niin mikä sen kastelee. Saumojen tiivisteitten tarkastus keväisin ja uudet massat. Kattoluukkujen massojen uusiminen ajoittain niin mistä se pääsee vuotamaan. Eikä säilytetä nurmikolla.
      Mutta itse ainakin lähden hakemaan vaunun Saksasta, oli hyvää tuuria kun tapasin kaverin, joka käy säännöllisesti matkailuautoja sieltä niin ottaa mukaan.
      Että jätetään Suomen vaunut omistajilleen, ovat niin arvokkaita.

• Kesämies

Taitaa olla muillakin samaa ongelmaa löytää siisti vanhempi asuntovaunu ja kohtu hinnalla.
      Muutamia olen käynyt katsomassa ja pettynyt pahasti. Eräskin pyysi vanhasta hobbystä mallia 430 vm 88 3400e ja pieni kosteus kuulumma kuului samaan hintaan. Aika rosia sanoo nääs. Etelästä saa vielä kohtuu hinnalla, mutta tuleppa katsomaan tänne Itä- Suomeen niin sitten ollaan jo lähellä helvettiä.
      Muuten jos joku viitsii vilkasta niin kaiken huippu hobby on nettikaravaanissa 430 sarjalainen vuodelta 88. hintaa 4500e. Ei voi kuin sanoa, että on hinta ihan kohdallaan. Olisi kiva tietää, jos joku sen ostaa niin millainen pöljä on.
      No jokainen tyylillään.

• eipä

auta itku markkinoilla

• nytkö sitten

sait kesäloma korvauksen käteen ja sillä pitäisi saada hyvä ja siisti vaunu?
      Eipä se taida onnistua näin sesoki aikana,osta sitten syksyllä.

• Mielestäni

Lainaus:
      "Mainitsit tuossa muutaman solikan hinnan alle 90- luvulta olevan lähes 5000e. Näitten vaunujen hinta on kanssa mielestäni korkeintaan 3500e, jos on oikeasti kunnossa."

Kyllä minun mielestäni semmoisen vaunun hinta mistä pyydetään lähes 5000e, pitäisi olla alle 1000e, jos mukana on kaksi täyttä kaasupulloa, kesä- ja talviteltta ja kahdet uudet renkaat. Se on jämpti niin!

• jubilee

Pistin tuossa ostoilmoituksen vaunusta, monta oli soittajaa. Kafi 480 vm 85 hintapyytö 2800e. Menin uteliaisuuttani katsomaan, että on varmasti hyvä kun hinta korkealta tuntui. Mitä vielä, täysi mätä. Siis niin rujon oloinen, että hävetti, eikä myyjä millään.
      Solikka 450 vm 88 lämmitin rikki, jääkaappi rikki ja ovi laho. Muuten siisti 2900e. Nyt alko jo verenpaine nousta.
      Mutta sitten soitti kaveri, että hänellä olisi solifer jubilee 460 vm 90. Hieman mietin menenkö katsomaan, kun oli kattoluukut vaihdettu ja muutenkin kuulemma huolettu ja hinta vain 2600e. Ajattelin, että katsotaan nyt. Yllätys oli melkoinen, kun ajoin pihaan. Ulkoapäin mielettömän siisti ja puhdas vaunu. Sama teema jatkui sisällä. Puhdas virheetön ja kaikki laitteet toimi.
      Kysyin kertaalleen, että mikä se hinta oli, ajattelin kuulleeni väärin. Myyjä katso hieman ja sanoi, että ei se ole tiukka hinta, jos kiinnostaa. 2600e sellaisesta vaunusta tuumin,, siis ei todellakaan paha hinta, en todellakaan halua tinkiä. Olin todella yllättynyt miten siistin vaunun sain hinaukseen ja kuinka asiallinen myyjä.
      Että se ylihintaisista p.....ista. Ei muuten ole mikään selitys, että on sesonki aika, ei se tavara siitä paremmakksi muutu.

• Joksuniksi

Portapotan luukkua on hyvä helteellä pitää vähän raollaan,muuten kuumuus saattaa halkaista ja siinä onkin tekemistä.

• hulluudesta

voi hyvinkin parantya mutta idiotismi on ikuista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1721
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1422
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      992
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      990
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      90
      864
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      841
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe