Kuinka kauan voi toimia n.300 km väli matkaa ja tapailuja on hankala järjestää. Voiko mitenkään luottaa että olen ainut toinen nainen hänelle?
Kaukosuhde varattuun mieheen
T+mä
5
341
Vastaukset
- Ole vain onnellinen
Tottakai voit, kysythän sitä netistä! Täällä kaikki puhuvat aina totta.
Sitäpaitsi näät vastauksen kirjoitettuna. - fjjj nht
Et ole toinen vaan olet jo kolmasnainen miehellä (yhtä aikaa) Sillä on vaki ja nainen josta on eronnut. Olet kolmas. Revi siitä
- rikki mennyt
Ei kauaa. Tiedän kokemuksesta. Ensin kyllä käydään ja soitellaan linjat kuumana, mutta huh huh , sillähän on siellä koko ajan vaki nainen. Se loppui siihen.
- Syyssylvi,,,,,
mitäs läksit kikkelis kokkelis
- hahah
Hahah. Paljon kuljeskelevalla varatulla miehellä on jokaisella paikkakunnalla nainen. Saatat olla ainoa omassa kylässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823