Kuinka kauan voi toimia n.300 km väli matkaa ja tapailuja on hankala järjestää. Voiko mitenkään luottaa että olen ainut toinen nainen hänelle?
Kaukosuhde varattuun mieheen
T+mä
5
349
Vastaukset
- Ole vain onnellinen
Tottakai voit, kysythän sitä netistä! Täällä kaikki puhuvat aina totta.
Sitäpaitsi näät vastauksen kirjoitettuna. - fjjj nht
Et ole toinen vaan olet jo kolmasnainen miehellä (yhtä aikaa) Sillä on vaki ja nainen josta on eronnut. Olet kolmas. Revi siitä
- rikki mennyt
Ei kauaa. Tiedän kokemuksesta. Ensin kyllä käydään ja soitellaan linjat kuumana, mutta huh huh , sillähän on siellä koko ajan vaki nainen. Se loppui siihen.
- Syyssylvi,,,,,
mitäs läksit kikkelis kokkelis
- hahah
Hahah. Paljon kuljeskelevalla varatulla miehellä on jokaisella paikkakunnalla nainen. Saatat olla ainoa omassa kylässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158