Hampaiden valkaisu, "Shinewhite", meninkö lankaan?

shinewhite

Maaliskuussa sain sähköpostilla tarjouksen "Shinewhite" nimiseltä firmalta, jossa luvattiin 7 pv ilmaispakkaus, vain postikulut pitää maksaa. Tilausvahvistus tuli myös, jossa kerrottiin, että jos 14 pv. aikana koelähetyksen saapumisesta ei ilmoita, että ei halua tilata, niin seuraa toimitus.
En koskaan saanut koelähetystä. Tänään tuli paketti ja mukana lasku, 105,-- euroa. Ja kerrottiin, että olen sitoutunut tilaukseen. Jos lähetän takaisin, joudun silti maksamaan laskun.
Onko kellään kokemusta "Shinewhite" firmasta?

98

2821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitäsuntätä

      Menit. Niinkö? Ei onneksi ole.

    • Suomiakka

      Heipps. Näinhän tässä kävi myös minulle. Sain näytekirjekuoren ja käytin liuskoja 3-4 päivänä. Ja sitten, paikat lähti ja eikun hammaslääkäriin.
      Sain pian laatikollisen uusia liuskoja, mutta heti viemään ne takaisin postiin. Lisäsin pakettiin käyttämättömät liuskat.

      Samalla lähetin sähköpostin, jossa ilmoitin palautuksesta ja liuskojen vaikutuksesta.
      Salamana tuli vastaus, että vatastaamme 3-5 päivän aikana.
      Vastausta ei tullut,

      mutta tänään taas lasku 111,23.

      Laitoin sähköpostia tänään jälleen, että en maksa ja sain vastauksen, että vastaamme 2-5 päivän aikana.

      Saa nähdä mitä tapahtuu.
      Hampaat eivät valkaistuneet !!!!

      Terveisin Suomiakka-

      • suomiakka

        Mie en maksa.


    • jnjhnjjk

      mistä näitä lahopäitä löytyy

      • Suomiakka

        Mie olen Itäsuomesta ja tuota toista , en tiedä mistä. Moikka, Suomiakka


      • pohojammaalta

        Hyvin vastattu!


    • tapani3

      Aivan samoin kävin minulle. Otin yhteyttä Kuluttaja virastoon. Asia on kesken.

    • mar2

      Myöskin minulle kävi samoin. Firmalla/Yrityksellä, joka toimii näin EI OLE PUHTAAT JAUHOT PUSSISSA. Ihmisiä/asiakkaita on johdettu harhaan tarkoituksen mukaisesti. Ei muutakuin asiaa eteenpäin viemään ,että Yrityksen toiminta loppuu.

    • Hölmöjä haetaan

      MITÄÄN ei saa ilmaiseksi! Paras vaihtoehto on ettei ota koskaan sitä ensimmäistä "ilmaistarjousta".

    • Nettihuijauksen uhri

      Hei
      minulle kävi samoin. Sain kyllä kokeilupakkauksen, josta maksoin 7€ postikuluja. mukana ei ollut tilausvahvistusta eikä mitään mainintaa palauttamisesta tai perumisesta. Viikko sitten sain jatkolähetyksen ja laskun 105,90, liitteessä sanottiin ettei tuotetta voi palauttaa. tuotteen palauttaminen ei poista laskun maksuvelvollisuutta.
      Tilauksen perumislomake sekä yhteystiedot ovat tekaistuja, [email protected] osoitetta ei hakukone löydä. Firma on siis täyttä huijausta Virosta.
      laskua ei kannata maksaa vaan ottaa yhteys kuluttajansuoja-asiamieheen, löytyy netistä. Itse olen ollut yhteydessä. Aion laatia valituksen EU kuluttajasuojavirastoon ko harhaanjohtavasta markkinoinnista netissä. Älkää kukaan enää tilatko näitä tuotteita!!!

      • Ennakointia?

        Ovat ilmeisesti aloittaneet jo uuden postimyyntikäytännön joka tulee voimaan vasta ensi kuussa. Jatkossa pelkkä palauttaminen ei enää kelpaa tilauksen peruuttamiseksi, firmaan pitää olla yhteydessä ennakkoon sopiakseen palautuksesta. http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288652625950.html


      • suomiakka

        Olen nalkissa tämän firman kanssa. Vihdoin sain vastauksen sähköpostiini, jossa he ilmoittivat, että HE LÄHETTÄVÄT TAKAISIN PALAUTTAMANI HAMMASLIUSKANÄYTTEET SEKÄ LAATIKOLLISEN LIUSKOJA. EN TODELLAKAAN AIJO MAKSAA, AIKAKAAN ENNEN ULOSOTTOA.
        Kerro ihmeessä miten Sinulla asia etenee.


      • suomiakka 1

        Minulla on nyt myös asia kuluttajavirastossa. Siellä todella asiallinen virkailija, joka otti asiani hoitaakseen, siis tämän firman kanssa. Odotan nyt vastausta miten tämä farssi päättyy.


    • Novoivit

      Mulla kävi kans samoin. Mitä siis kannattaa tehdä?

    • oihughgc

      parempi maksella loppuelämäs

      • suomiakka

        Älä lannistu !!


      • suomiakka 1
        suomiakka kirjoitti:

        Älä lannistu !!

        Älä maksa .


      • yrttis
        suomiakka 1 kirjoitti:

        Älä maksa .

        Miten on käynyt jos ei maksa. Loppuuko se näihin muutamaan laskun muistutukseen ja perintätoimiston kirjeeseen. Asia on riitautunut molempien osapuolten taholta. Olen yhteydessä myös Euroopan kuluttajakeskukseen ja sieltä olen saanut apua. Jännittävää miten tämä episodi päättyy.


      • Pelkkää bisnestä
        yrttis kirjoitti:

        Miten on käynyt jos ei maksa. Loppuuko se näihin muutamaan laskun muistutukseen ja perintätoimiston kirjeeseen. Asia on riitautunut molempien osapuolten taholta. Olen yhteydessä myös Euroopan kuluttajakeskukseen ja sieltä olen saanut apua. Jännittävää miten tämä episodi päättyy.

        Kun lasku on myyty perintätoimistolle, se ei enää anna periksi vaan lisää kierros kierrokselta lisää perintäkuluja alkuperäiseen laskuun.


      • yrttis
        yrttis kirjoitti:

        Miten on käynyt jos ei maksa. Loppuuko se näihin muutamaan laskun muistutukseen ja perintätoimiston kirjeeseen. Asia on riitautunut molempien osapuolten taholta. Olen yhteydessä myös Euroopan kuluttajakeskukseen ja sieltä olen saanut apua. Jännittävää miten tämä episodi päättyy.

        Kirjoitan vielä, että onko kenenkään asia mennyt uhkailua pidemmälle kuin esim. oikeuteen asti?? Olisi mielenkiintoista tietää, että loppuuko se,kun on vain enää uhkakirjeet enää ainoa pakote. Odotan vastausta. Siis yhdessä rintamassa ollaan.


    • HammasErrki

      En tiedä miksi olette saaneet huonoja kokemuksia Shinewhitesta. Itse tilasin näytepakkauksen 7.90 EUR, sain vahvistuksen sähköpostilla. Kirjekuori tuli noin viikossa, jossa liuskat lasku. Lähetys tuli Virosta. Käytin tuotetta ja se on ok; ihan niin kuin kuvittelinkin eli pikkuisen vaalentaa ainakin 2 käyttökerran perusteella, mutta ei mikään ihmeaine. En tilaa lisää - tämä riitti mulle. Lähtetin tietenkin sähköpostin [email protected] ; osoite toimi moitteettomasti ainakin 3.6.2014. Sain automaatilta vastaantottovahvistuksen ([email protected]) ja päivä tämän jälkeen vielä vahvistuksen tilauksen perumisesta. Maksoin laskun, kaikki ok, ja käyttelen loput liuskat ehkä pikkuisen valkoisemmin hampain. Kuvasin hampaani ennen käyttöä ja joka päivän jälkeen huomatakseni muutoksen. Ei pahaa sanottavaa. Voi suositella em. varauksin.

      • eihuijatahammasok

        Hyva Hammaserki ! Mina sain myos valkoinen hammas.Hyva virma,kaiki kunossa.Tilata lisää.Kaiki kunosa!Valkoinen hammas!Maksa maksa.Ihmeaine laita nimi sakoposti osoite [email protected] saada heti valkoinen hammas posti.


    • christina1

      Hei,

      saman firman kanssa ongelma ja olen tehnyt reklamaation. Ilmaispakkaus tuli mutta ei mitään mainintaa jatkolähetyksestä saati siitä, että pitää peruuttaa. Nyt väännän kättä, koska ilmoitus harhaanjohtavaa. Tee valitus, koska vain siten epäreilu toimintatapa päättyy! Euroopan kuluttajaneuvosto ECC osaa ohjeistaa asiassa.

      • minahaastaoikeus

        ei vaana katta,kaiki kunosa ! tyhma naine ! miksi sina valehtele??eika harhajohta ok? kulutajaneuvoton kesta..


    • Rokkonen

      Mietin jos tilaisi tuolta, mutta taitaa jäädä tilaamatta.

    • auttaako

      Hei, myös minua huijattiin. Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. On selvää että toiminta on huijausta. Kuluttajariitalautakunnan päätös diarino 557/36/2014 sanoo että jos jatkotilaus on klikattava erikseen auki , kuten tässä tapauksessa, se ei sido kuluttajaa. Tällainen menettely on 'ankara ja yllättävä vakioehto' jota tulee korostaa kuluttajalle. Tilausvahvistuksen lähettäminen ei sido kuluttajaa jatkotilaukseen. Tilaussopimus koskee vain ilmaisnäytettä ,Lähetän paketin takaisin, otan siitä kuitin enkä maksa.

    • Tyhmä

      No voi perhana! Samaan lankaan menin. Mulle on siis näytepakkaus vasta tulossa. Onko tosiaan niin, että jos peruutan jatkotilauksen niin joudun palauttamaan myös näytepaketin ja silti postikulu jää mulle maksettaviksi?

    • Shinewhite2

      Hei, ihan sama kuvio toistui täällä! Paitsi että sain palautettua varsinaisen lähetyksen. Luvattiin mitätöidä kaikki laskut. Tuli kuitenkin postissa maksumuistutus (ei koskaan tullut laskua), että pitää maksaa jokin 25,67 e??? What? Millä perusteeella?? Älkää tilatko sieltä! Soitan huomenna kuluttajasuojaan, sillä en suinkaan aio maksaa tätä tekaistua summaa.

    • hhp.

      Hei!
      Lähdin googlettamaan toisten käyttäjien kokemuksia tästä firmasta. Haiskahtaa todellakin huijaukselta. Itselläni samankaltaisia kokemuksia kuin teillä muilla. Tänään sain 13.6. päivätyn maksumuistutuksen 111,23e jossa eräpäivä heti!
      Olen toukokuussa tilannut s-postiviestein mainostetun näytepakkauksen hampaidenvalkaisuliuskoja ja maksanut 9.5.14 laskun 7,90e. Mitään muita tuotteita ei minulle ole postitse tullut eikä myöskään mitään mainintaa että jotakin pitäisi erikseen perua tms. Nyt siis tänään tällainen maksumuistutus joka on täysin aiheeton. Laitoin välittömästi s-postia asiakaspalveluun. Vastasivat että vastaavat viestiini 3-5 arkipäivän kuluessa.
      Harkitsen kuluttajasuojaan elleivät vastaa viestiini ja peru maksuvaatimustaan joka siis on täysin aiheeton!

      • suomiakka1

        Hei. Minulla on asia vireillä kuluttajasuoja viraston kanssa. Heillä on satoja samoja juttuja samaa Virolaista firmaa vastaan. Heidän mukaan minun ei pidä maksaa mitään. Ainoastaan ottaa heihin yhteys jos tulee ulosottovaatimus.


    • Epäeettistä kauppaa

      Huijattu minuakin. Jatkopakkauksen määrä ja hinta (yli 100 €) yllättivät. Miksi läheteään 3x28 liuskaa, vaikka ohjeessa sanotaan, että vain 14 pv ko. tuotetta tulee käyttää? Ilmoitettu kuluttajavirastoon huijauksesta.

    • Valkeet hampaat

      Toimitusehdoissa lukee se, että jos ei palauta 14pv sisään näytepakettia ja peru tilausta niin tulee jatkopaketti. Että niin..jos tän näytteen tilaa niin on suostunut tuohon hiton kalliiseen jatkopakettiin.

    • hhp.

      Minulta karhuavat nyt tosiaan tuota maksumuistutuslaskua 111,23e vaikka en mitään jatkotilauspakettia koskaan saanut. Väittävät sellaisen minulle lähettäneeni 15.5. En halunnut mitään jatkotilausta ja ilmoitin sen heille. Ei auta. Aikovat lähettää sen minulle ja muistutuslasku on voimassa. Miten nimim. Shinewhite2 sinä sait palautettua jatkotilauksen? Koska aion sen palauttaa laskun kera. En ole tällaista jatkotilauspakettia halunnut tilata. Enkä siis koskaan olisi sellaista saanut ellen olisi ottanut asiakaspalveluun yhteyttä tuosta maksumuistutuksesta. Törkeää!!!

    • Valkeet hampaat

      Ja tässä jatkotilauksen maksuaika pitäisi olla 14pv, mutta mulla ainakin se on 7pv..
      Ärsyttäääääää!!!!
      Tyhmyydestä kärsii..

    • hhp.

      Asiakaspalvelu vastaa sähköpostiviesteihini todella niukasti todeten vain ettei tekemääni tilausta voi tässä vaiheessa peruuttaa ja että maksumuistutus on aiheellinen. Siis laskuttavat minua muistutusmaksulla tuotteesta jota en ole koskaan saanut, enkä näytepakkausta tilatessani harhaanjohtavan mainonnan vuoksi tiennyt tilaavani.
      Väittävät lähettäneensä pakkauksen minulle. Mitenkähän nyt voin todistaa etten sitä ole saanut?!? Kuluttajasuojaan olen ollut jo yhteydessä...
      Todella tympeä juttu!
      Älkää ihmiset sekaantuko tähän firmaan!

    • jiojo

      Kyseessä sama firma joka markkinoi ja toimittaa ShineWhite-tuotteita (Xellim)
      Tässä kuluttaja-asiamiehen antamia ohjeita kuinka toimia:

      Glucomannan- ja Vihreä kahvi -laihdutustuotteiden markkinointi harhaanjohtavaa
      18.6.2014
      Kuluttajia houkutellaan tilaamaan Glucomannan- ja Vihreä kahvi -laihdutustuotteiden kokeiluerä, mutta ei kerrota selvästi, että samalla sitoutuu määräaikaiseen tilaukseen. Tuotteiden markkinoinnista vastaava yritys, virolainen Xellim Oü, ei ole korjannut markkinointiaan kuluttaja-asiamiehen vaatimusten mukaiseksi.

      Kuluttaja-asiamies ja kuluttajaneuvonta ovat saaneet satoja yhteydenottoja Konjak-Glucomannan-, Glucomannan-konjak-juurikuitu- ja Vihreä kahvi- / Green Coffee Fresh-laihdutusvalmisteista. Tuotteita on mainostettu Facebookissa, josta mainoksen klikkaaja on päätynyt Glucomannan.fi-, superkuitu.com- tai vihreäkahvi.fi-sivustolle. Kuluttajat ovat saaneet tuotteiden mainoksia myös sähköpostitse.

      Sivustoilla laihdutusvalmisteista on tarjottu 4,90 euroa maksavaa kokeiluerää. Kuluttajille onkin tullut yllätyksenä, että kokeiluerän tilaaminen on johtanut määräaikaisen sopimuksen syntymiseen, elleivät he ole erikseen peruneet jatkotilausta 14 vuorokauden kuluessa kokeiluerän saapumisesta. Tällaista markkinointia, jossa ei kerrota selvästi tilauksen ehtoja, voidaan pitää harhaanjohtavana ja kuluttajansuojalain vastaisena.

      Sivustojen taustalla on virolainen Xellim Oü. Myös kanadalainen Offlion International Ltd on tarjonnut alkuvuodesta 2014 samoja laihdutustuotteita samoilla sivustoilla. Kuluttaja-asiamies on vaatinut ensin Offlion International Ltd:tä ja myöhemmin Xellim Oü:tä korjaamaan markkinointinsa kuluttajansuojalain mukaiseksi.

      Xellim Oü ei ole kuitenkaan reagoinut kuluttaja-asiamiehen kehotuksiin, vaan jatkaa edelleen laihdutustuotteiden sekä Shinewhite-hampaidenvalkaisutuotteen markkinointia samalla harhaanjohtavalla tavalla. Tilanteen korjaamiseksi kuluttaja-asiamies on pyytänyt Viron kuluttajaviranomaisia puuttumaan yrityksen toimintaan.

      Toimintaohjeita kuluttajille

      Jos olet saanut Xellim Oü:ltä laskun, jossa veloitetaan muusta kuin näytepakkauksesta tai tutustumistilauksesta, vaikka olet omasta mielestäsi tilannut yritykseltä vain tuotenäytteen, lähetä yritykselle kirjallinen reklamaatio, jossa ilmoitat kiistäväsi maksuvaatimuksen. Perustele esimerkiksi seuraavasti: ”olen mainoksen perusteella tilannut tuotenäytteen ja maksanut sen toimituskulut. En ole tehnyt muita tilauksia”. Tilaamastasi näytteestä riippuen käytä jotain seuraavista osoitteista: [email protected], [email protected] tai [email protected]. Säästä lähettämäsi reklamaatio.

      Tarkista saamastasi laskusta maksun vastaanottaja ja osoita reklamaatiosähköposti myös laskuttajalle. Viime aikoina Xellim Oü on käyttänyt Trust-laskutuspalvelua. Osoite on [email protected]. Et ole velvollinen toimittamaan myyjälle mahdollisesti vaadittua ”virallista” valituslomaketta. Sähköpostiviesti riittää. Muista tallentaa lähettämäsi viesti itsellesi.

      Jos lasku siirtyy perintään, reklamoi perinnästä sähköpostitse perintäyritykselle. Perintäyritys ei saa lain mukaan jatkaa perintää silloin, kun kuluttaja kiistää velvollisuutensa maksaa lasku ja esittää sille perustelut.
      Koska Xellim Oü on virolainen yritys, saat tarvittaessa lisätietoja Euroopan kuluttajakeskuksesta, puh. 029 505 3005, ma-pe klo 9-12.

      • hyksi huijattu

        Kiitos jiojo kattavasta infosta. Itse menin tilaamaan Shinewhite-näytepakkauksen ja jatkotilaus kera 105,90 € laskun tuli tällä viikolla täytenä yllätyksenä. Mietin jo, että pitääkö minun vain kiltisti maksaa tyhmyydestäni, kun reklamaatio e-mailiini vastattiin, että olen tilausta tehdessäni klikannut ruksin (mitä en tosiaankaan muista edes olleen!) kohtaan, jossa hyväksyn tilausehdot ja siten myös sitoutunut jatkotilaukseen. Tästä keskusteluketjusta rohkaistuneena aion palauttaa tuotteet lähettäjän osoitteeseen ja jättää laskun maksamatta. Toivon todella, etten joudu vaikeuksiin perintätoimiston kanssa ja että tällainen epärehellinen kauppa saadaan kitkettyä!!


      • Dolla
        hyksi huijattu kirjoitti:

        Kiitos jiojo kattavasta infosta. Itse menin tilaamaan Shinewhite-näytepakkauksen ja jatkotilaus kera 105,90 € laskun tuli tällä viikolla täytenä yllätyksenä. Mietin jo, että pitääkö minun vain kiltisti maksaa tyhmyydestäni, kun reklamaatio e-mailiini vastattiin, että olen tilausta tehdessäni klikannut ruksin (mitä en tosiaankaan muista edes olleen!) kohtaan, jossa hyväksyn tilausehdot ja siten myös sitoutunut jatkotilaukseen. Tästä keskusteluketjusta rohkaistuneena aion palauttaa tuotteet lähettäjän osoitteeseen ja jättää laskun maksamatta. Toivon todella, etten joudu vaikeuksiin perintätoimiston kanssa ja että tällainen epärehellinen kauppa saadaan kitkettyä!!

        Samaan lankaan astuneena sain eilen tuon jatkopakkauksen 105,90e laskulla varustettuna.Tein sähköpostitse reklamaation Xellimille ja vastaukseksi sain,ettei tuotteiden palauttaminen tässä vaiheessa poista maksuvelvollisuuttani niinkuin saatekirjeessäkin todettiin.Lähetin saman reklamaation Trustcapitalille ja heti tuli vastaus "Reklamaationne on välitetty toimeksiantajalle.Assia on päätetty riitaisena.Perintätoimet on lopetettu."En todellakaan aio omakustanteisesti noita typeriä valkaisuliuskoja postittaa takaisin viroon ja toivon,että asai on nyt tässä ja loppuunkäsitelty.


      • Dolla
        Dolla kirjoitti:

        Samaan lankaan astuneena sain eilen tuon jatkopakkauksen 105,90e laskulla varustettuna.Tein sähköpostitse reklamaation Xellimille ja vastaukseksi sain,ettei tuotteiden palauttaminen tässä vaiheessa poista maksuvelvollisuuttani niinkuin saatekirjeessäkin todettiin.Lähetin saman reklamaation Trustcapitalille ja heti tuli vastaus "Reklamaationne on välitetty toimeksiantajalle.Assia on päätetty riitaisena.Perintätoimet on lopetettu."En todellakaan aio omakustanteisesti noita typeriä valkaisuliuskoja postittaa takaisin viroon ja toivon,että asai on nyt tässä ja loppuunkäsitelty.

        Tämä Trustcapital on kotimainen perintätoimisto ja ilmeisesti saanut jo niin paljon asian tiimoilta rekkuloita,että katsoo parhaaksi olla rupeamatta enimpiin toimiin.Hyvä näin,muutoin voisi olla tämänkin yrityksen toiminta jatkossa vaakalaudalla.Toivottavasti lopettaa yhteistyön heti kun on mahdollista tämän Xellimin kanssa...eri asia on heidän väliset sopimuksensa.


      • yksi huijattu
        Dolla kirjoitti:

        Tämä Trustcapital on kotimainen perintätoimisto ja ilmeisesti saanut jo niin paljon asian tiimoilta rekkuloita,että katsoo parhaaksi olla rupeamatta enimpiin toimiin.Hyvä näin,muutoin voisi olla tämänkin yrityksen toiminta jatkossa vaakalaudalla.Toivottavasti lopettaa yhteistyön heti kun on mahdollista tämän Xellimin kanssa...eri asia on heidän väliset sopimuksensa.

        Minäkin laitoin reklamaation Trustcapitalille ja sain samankaltaisen vastausviestin kuin Dolla sait. Päätin myös, etten rupea liuskoja lähettelemään takasin. Toivottavasti ei tuu enää minkäänlaista postia Xellimiltä!


      • R.R.
        hyksi huijattu kirjoitti:

        Kiitos jiojo kattavasta infosta. Itse menin tilaamaan Shinewhite-näytepakkauksen ja jatkotilaus kera 105,90 € laskun tuli tällä viikolla täytenä yllätyksenä. Mietin jo, että pitääkö minun vain kiltisti maksaa tyhmyydestäni, kun reklamaatio e-mailiini vastattiin, että olen tilausta tehdessäni klikannut ruksin (mitä en tosiaankaan muista edes olleen!) kohtaan, jossa hyväksyn tilausehdot ja siten myös sitoutunut jatkotilaukseen. Tästä keskusteluketjusta rohkaistuneena aion palauttaa tuotteet lähettäjän osoitteeseen ja jättää laskun maksamatta. Toivon todella, etten joudu vaikeuksiin perintätoimiston kanssa ja että tällainen epärehellinen kauppa saadaan kitkettyä!!

        Älä vaan jätä asiaa sikseen, vastaa heille asiallisesti ja kieltäydy maksamasta. Minulle kävi samoin...


      • suomiakka1
        hyksi huijattu kirjoitti:

        Kiitos jiojo kattavasta infosta. Itse menin tilaamaan Shinewhite-näytepakkauksen ja jatkotilaus kera 105,90 € laskun tuli tällä viikolla täytenä yllätyksenä. Mietin jo, että pitääkö minun vain kiltisti maksaa tyhmyydestäni, kun reklamaatio e-mailiini vastattiin, että olen tilausta tehdessäni klikannut ruksin (mitä en tosiaankaan muista edes olleen!) kohtaan, jossa hyväksyn tilausehdot ja siten myös sitoutunut jatkotilaukseen. Tästä keskusteluketjusta rohkaistuneena aion palauttaa tuotteet lähettäjän osoitteeseen ja jättää laskun maksamatta. Toivon todella, etten joudu vaikeuksiin perintätoimiston kanssa ja että tällainen epärehellinen kauppa saadaan kitkettyä!!

        Sitä klikattavaa kohtaa ei ollut !!


    • huijjaus

      Täälläkin yksi huijjaukseen joutunut, samanlasita viestiä tullut. Eivät suostu ottaa tuotteita takaisin tai palauttamaan rahoja. En aio myöskään maksaa mitään.

      Ilmeisesti nettiin tehneet paljon anonyymejä mainoksia jossa suosittelevat omia tuotteitaan ja josta niitä voi tilata.

    • jiojo

      Hei! Ÿllä olevat ohjeet olen saanut kuluttaja-asiamieheltä johon olen asian tiimoilta ollut yhteydessä. Olen itse nyt toiminut täysin ohjeiden mukaisesti. Katsotaan miten tämä asia päättyy.

    • tyhmä

      Moi!Itse olin tuota myös tilaamassa,painoinkin sen vahvistuksen mutta sen jälkeen kysyttiin jotain,muistaakseni henkilötunnusta, että voivat tarkistaa luottotiedot ja koska minulla ne on mennyt niin lopetin siihen eikä myöskään minulle ole mitään tilausvahvistusta tullut.Olenko nyt kuitenkin tilannut jotain vai en?

      • sinätyhmä

        Etkö tosiaan muista mitä olet tilannut kun ulkopuolisilta
        kyselet ?

        Tilasin kyseistä tuotetta eikä mitään ongelmia
        palauttamisen eikä tilauksen lopettamisen suhteen
        kun tutustuu kunnolla sopimusehtoihin ja noudattaa niitä.

        Saman asian voin sanoa muillekin täällä itkeville.
        Voi herranjumala että voi joillekkin olla vaikeeta !


      • R.R.
        sinätyhmä kirjoitti:

        Etkö tosiaan muista mitä olet tilannut kun ulkopuolisilta
        kyselet ?

        Tilasin kyseistä tuotetta eikä mitään ongelmia
        palauttamisen eikä tilauksen lopettamisen suhteen
        kun tutustuu kunnolla sopimusehtoihin ja noudattaa niitä.

        Saman asian voin sanoa muillekin täällä itkeville.
        Voi herranjumala että voi joillekkin olla vaikeeta !

        Älä menee haukkumaan muita, jos et tiedä asiasta tai olet jopa kyseisen yrityksen leivissä!!
        Kun kokeilupakkausta tarjottiin, ei ollut missään mitään infoa jatkotilauksesta tai peruutusehdoista. Olen itse hyvin tarkka sellaisten asioiden kanssa, enkä olisi jättänyt lukematta ehtoja. Jos ne on ollut piillotettu johonkin hankalasti löydettävän ja erikseen klikkatavan linkin taakse, se on tahallista, harhaanjohtavaa ja näin olleen laitonta toimintaa. Sen on kuluttajavirasto myös todennut.


    • pulassa oleva

      Hei mulle kävi samalla tavalla !!
      Haluan kans ottaa yhteyttä johonkin että ei tarvitsisi maksaa tuota sata euroa ?
      Kehen otan yhteyttä ja mitä pitää sanoa ? ?

    • Liusat Roskis jo.

      ihan sama . soitin perintätsto , ne tekee reklamaation. MÄ EN MAKSA !!!!!!!!

    • jJHalla

      Sua on huijttu

    • Pettynyt tuotteeseen

      Hei.
      Kuin myös kävi.
      Pakkauksessa ei ollut muuta kuin liukskat ja ohje.

      Kaikki nyt vain valittamaan Kilpailu- ja kuluttajavalituslautakuntaan.

    • Mariaaaaa

      Moi! Tilasin itse myös tuon näytepakkauksen, peruin jatkotilauksen ja luin ehdot tarkasti. Sain asiallisesti palautettua tuotteeni ja he vastasivat, että jatkotilaukseni on peruttu sekä toivottelivat hyvää kesänjatkoa. Ei mitään ongelmia, vaikka sitä pelkäsin kun eksyin googlettamaan näitä keskusteluita.

      Tuuriako? Vaiko vaan sitä, että luin tarkasti peruutusohjeet ja kirjoitin hyvin tarkan sähköpostin syineen päivineen Shinewhitelle..? :)

    • perkele1

      Sama juttu täälläkin, vedätyksen kohteeksi jouduin, vaikka en koskaan aiemmin ole tällaiseen ajautunut, eli luen kyllä tarkasti myös pienellä präntätyt tekstit.
      Lähdin viemään asiaa myös eteenpäin, suosittelen samaa kaikille, jotta saadaan piste tälle touhulle.
      Laitoin yritykselle tänään heti tämän yllätyspaketin saatuani viestiä asiasta ja he vastasivat seuraavasti:
      "kiitos yhteydenotostasi.

      Olet tilannut Shinewhite - hampaidenvalkaisuliuskat sivulta
      http://www.shinewhite.fi [1] tai http://www.hampaidenvalkaisu [2].eu.
      Olet näytteen tilatessa hyväksynyt tilausehdot ja sitoutunut
      noudattamaan niitä. Tilausehtojen mukaan asiakkaalla on 14 päivää
      aikaa kokeilla näytettä ja käyttää Suomen kuluttajasuojalaissa
      säädettyä peruutus- ja palautusoikeutta, jos niin haluaa.

      Emme ole vastaanottaneet jatkolähetystä koskevaa kirjallista
      peruutusta edellä mainitun ajan puitteissa, joten tilaus on jatkunut
      tilausehtojen sanelemalla tavalla.

      Sinulle saapunut lähetys on viimeinen ja tilaus on näin ollen
      päättynyt.

      Huomioithan, että tuotteiden palautus/noutamatta jättäminen ei
      poista maksuvelvoitetta. Mikäli tarvitset jatkoaikaa laskun maksuun,
      niin se onnistuu aina. Myös osamaksusopimuksesta on mahdollista
      neuvotella asiakaspalvelumme kanssa.

      Liitteenä vielä hyväksytyt tilausehdot, luethan ne läpi mikäli ne
      tilatessa jäi lukematta, kiitos."

      Että sellaista. Kiitin kauniisti ja ilmoitin etten maksa laskua ja vien asian eteenpäin.
      Myös itselläni liukeni tästä liuskasta suuhun niin voimakkaasti ja häiritsevästi se itse valkaisuaine, että keskeytin valkaisun siihen. Ei voi olla kovin terveellistä syödä 1-2h hampaidenvalkaisuainetta Mustamäen torilta... Se on sitten toinen juttu mihin pitää puuttua. Tuote ei toimi ja on viallinen.

      Eipä tässä muuta, ilmoitelkaa muut miten asianne etenevät kaupan suhteen..

      • huijari onnistui

        Myös minä liityn harmikseni huijattujen ryhmään.
        Kirjoitin äsken s-postiviestit sekä asiakaspalveluun, trustkapitalille että mika rannalle.
        En aio maksaa eräpäivä 23.7.2014 - 105,90 e, mutta odottelen vastausta ennen kuin palautan tuotteet. Olin myös pettynyt tuotteeseen. Maistui pahalle, inhottava, oksettava pitää eikä tulos ollut lupaava. Tutustumispaketissa oli vain lyhyet ohjeet eikä mitään infoa seuraavasta paketista. Jäi vielä epäselväksi mulle käyttökin.
        Eikä voi kuluttajaa vaatia tällaiseen. Jokuhan voi olla allerginenkin tuotteelle eikä sen vuoksi voi jatkaa.
        Jään nyt odottelemaan vastauksia. Asiakaspalvelu vain vastasi mulle saman automaattiviestin kuin teille muillekin.

        Mennään koko porukka yhdessä samalla linjalla....


      • Suomiakka2

        Voitin jutun. Sain S-Whiteltä tänään sähköpostin jossa sanoivat lopettavansa laskujen lähettämisen.
        Aamulla tosin sain uhkauskirjeen, johon vastasin etten maksa mitään ennekuin saan uudet ohjeet Euroopan kuluttajatoimistolta.
        Terveisin Suomiakka


      • Suomiakka11
        huijari onnistui kirjoitti:

        Myös minä liityn harmikseni huijattujen ryhmään.
        Kirjoitin äsken s-postiviestit sekä asiakaspalveluun, trustkapitalille että mika rannalle.
        En aio maksaa eräpäivä 23.7.2014 - 105,90 e, mutta odottelen vastausta ennen kuin palautan tuotteet. Olin myös pettynyt tuotteeseen. Maistui pahalle, inhottava, oksettava pitää eikä tulos ollut lupaava. Tutustumispaketissa oli vain lyhyet ohjeet eikä mitään infoa seuraavasta paketista. Jäi vielä epäselväksi mulle käyttökin.
        Eikä voi kuluttajaa vaatia tällaiseen. Jokuhan voi olla allerginenkin tuotteelle eikä sen vuoksi voi jatkaa.
        Jään nyt odottelemaan vastauksia. Asiakaspalvelu vain vastasi mulle saman automaattiviestin kuin teille muillekin.

        Mennään koko porukka yhdessä samalla linjalla....

        Minulta saa laatikollisen hampaanvalkaisuliuskoja ihan ilmaiseksi. Maksan myös postimaksun.
        Terveisin Suomiakka


      • nicopoint huijarit
        Suomiakka2 kirjoitti:

        Voitin jutun. Sain S-Whiteltä tänään sähköpostin jossa sanoivat lopettavansa laskujen lähettämisen.
        Aamulla tosin sain uhkauskirjeen, johon vastasin etten maksa mitään ennekuin saan uudet ohjeet Euroopan kuluttajatoimistolta.
        Terveisin Suomiakka

        Hei, shinewhite yritystä pyörittää samat kaverit kun nicopoint.fi firmaa. He ovat huijarikusipäitä. Laitan kavereitten yhteystiedot tänne myöhemmin jos tarvetta?


      • ajpd3+90
        nicopoint huijarit kirjoitti:

        Hei, shinewhite yritystä pyörittää samat kaverit kun nicopoint.fi firmaa. He ovat huijarikusipäitä. Laitan kavereitten yhteystiedot tänne myöhemmin jos tarvetta?

        laitappas yhteystiedot esille. Miten ihmisillä edistynyt tilanne? Onko käräjille tullut kutsua maksamattomista laskuista??


      • hampaanavalkaisu
        Suomiakka11 kirjoitti:

        Minulta saa laatikollisen hampaanvalkaisuliuskoja ihan ilmaiseksi. Maksan myös postimaksun.
        Terveisin Suomiakka

        Minä voin nuo liuskat sulta ottaa:)


    • Rilllu

      Täällä kans yks lankaan menijä !
      Soitin kuluttajansuoja virastoon ja kertoivat että laki on muuttunut kesäkuun puolessavälissä niin, että näytepakkauksen mukana pitäisi tulla selkeät peruutusohjeet mikäli näyte velvoittaa jatkotilaukseen. Minulla ei ainakaan mitään peruuttamislomaketta tai tilausvahvistusta ole tullut mihinkään.
      Eli valituksen voi tehdä vapaamuotoisena Shine Whiten sähköpostiin ja vedota kuluttajansuojalain 6 luvun 12, 13 ja 14 lukuun.
      Ja jos ei asia mene vieläkään perille niin pitää soittaa Euroopan kuluttajakeskukseen, ne antaa sieltä jatko-ohjeita.
      Eli nyt vaan kaikki valituksia tekemään niin saadaan huijarit kuriin :)

      • Raitse

        Heippa
        Lankaan mentiin täälläkin. Tilasin tutustumispakkauksen ja maksoin sen, huomaamatta 14 pv peruustusvelvollisuutta. Varmaan se oli eri klikkauksen takana, koska luen yleensä hyvin tarkoin kaiken, ennen tilausta.
        Yllätys oli melkoinen, kun noin kuukauden kuluttua tuli uusi paketti kotiin ja lasku noin 105 eur. Kirjoitin paketin sisälle viestin, että en ole tilannut kyseistä tuotetta, enkä aio laskua maksaa. Lähetin sen takaisin.

        Tänään, noin kuukautta myöhemmin sain taas uuden paketin laskun kera. Siinä oli lasku 120,80. Kerrottiin, että olen palauttanut edellisen paketin sopimusehtojen mukaisesti ja ovet sen vuoksi lisänneet laskun loppusummaan vielä käsittelykulut 14,90 eur. Paketin päälle oli lisäksi laitettu leima: ei palautusoikeutta.

        Sanottakoon, että koeliuskat käytettyäni huomasin, että hampaitani alkoi vihlomaan.

        Myös linkki sopimusehdoista oli laitettu mukaan, www.hampaidenvalkaisu.eu/toimitusehdot.pdf

        Huomenna otan yhteyttä kuluttajansuoja-asiamiehen, mutta mitä muuta olisi tehtävissä?

        En aio edelleenkään maksaa ja lähetän vielä kerran paketin takaisin, kuitenkin.


    • tuitui

      Hei *****,

      kiitos yhteydenotostasi.

      Pahoittelemme suuresti aiheetonta lähetystä. Pyydämme palauttamaan sinulle saapuneen jatkolähetyksen viipymättä. Palautus tulee tehdä postissa siten, että siitä saa kuitin itselleen, jos sattuisi, että posti kadottaa lähetyksen.

      Palautukseen tulee liittää myös täytetty palautuslomake: http://www.hampaidenvalkaisu.eu/palautuslomake.pdf

      Perumme lähetykseen kuuluvan laskun sekä tilauksen, kunhan olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet tuotteiden olevan myyntikuntoisia.

      Kiitos mielenkiinnosta tuotteitamme kohtaan.

      Palautusosoite:
      Customer return X001
      Mustamae Kandekeskus
      Sopruse pst 209/211
      13419 Tallinn
      Estonia ei! Kyllä minäkin menin lankaan. Sain näytepakkauksen mutta jäi käyttämättä. Viikon päästä ajattelin tyhjentää roskapostit ja spam postit, sieltä spam kansiosta näin tilausvahvistuksen ja liitteenä pdf missä oli toimitusehdot.. menin heti paniikkiin kun luin että sitouduin jatkotilauksiin jos en peruuta alle 14pvässä onneksi ei ollut kun vasta viikko ja peruutin heti. En saanit vastausta mutta oletin että asia on hoidettu. Lähetin parin päivän päästä taas sähköpostin siitä ja vastasivat vihdoinkin takaisin.. balusivat todisteita ensimmäisestä lãhettämästäni postista. Mitä v*ttua? Sanoin että olin tyhjentänyt kansioita eikä tullut mieleen pitää kopion siitä, mutta että kuitenkin ei ollut vielä 14päivää ja jälleen kerran pyysin etten halua jatkotilausta. Eivät vastaneet niin oletin että asia on hoidettu (varmuuden vuoksi pidin kaikki viestit tallessa).

      Noh.. viikon kuluttua sain sen v*tun jatkotilauksen ja 104,90 lasku. Lähetin viestin että en ollut sitoutunjt mihinkään koska peruon sen ja vastasivat että kyllä pitää maksaa koska en peruuttanut sitä alle 14pvässä ja voin maksaa osamaksuilla. Lähetin joka päivä n. 4päivän aikana että minä en maksa ja voin todistaa että peruutin alle 14pv. Eivät vastaneet. Soitin aamulle kuluttajavirastoon ja kertoivat heti että on NIIN tuttu firma ja neuvoivat mitä pitäisi tehdä.

      Lähetin puhelun jälkeen heti sähköpostin ShineWhitelle että olen ollut yheyksissä euroopan kuluttajaviraston kanssa ja neuvoivat mitä pitäisi tehdä, olen toiminut ehtojen mukaan ja en suostu maksamaan. Sanoin myös että en halua suurempia ongelmia. Vastasivat heti näin:

      • tuitui1

        Hups. Meni toi järjestys hasusti. No kuitenkin. Kunhan tajuatte.


    • Hermo menee

      Huijari yritys. Lähettelee tuotteita ja laskuja , vaikka toimittu takaisin. Uhkaavat käräjillä jos ei maksa. Täyttä shittiä koko juttu. Ilmoitin jo heti että palautan takaisin , eivät vastaa spostiin sillä tavalla että saisi vastauksen, ei ole puhelin nroa ks firmaan. Siellä oli että tuotteen voi palauttaa. He eivät kuitenkaan tee niin kuin lupaavat sivuillaan. Nämä niitä huijari yrityksiä. Eikä niistä tunnu pääsevän eroon vaikka sanoisi ilmoittavan poliisille ja kuluttuja asiamiehelle.

    • mina1

      Nyt on kyllä pakko kysyä, että miten ihmeessä te ette ole lukeneet niitä toimitusehtoja? Tilausta tehdessä siinä omia tietoja täytettäessä vieressä lukee isoin kirjaimin, että "lähetämme sinulle 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta automaattisesti kaksi (2) hampaidenvalkaisupakettia hintaan 98,00--- mikäli haluat vastaanottaa ainoastaan näytepakkauksen---ilmoita meille siitä 14 vuorokauden kuluessa---"

      Kyllähän näitä huijarifirmoja on, joiden kanssa tällaisia ongelmia tulee, mutta joka tuota toimitusehtoa ei ole lukenut ja jälkeenpäin valittaa, niin taisi olla oma moka tällä kertaa.

      Ja ei, en ole kyseisen firman työntekijä enkä edes tilaaja. Vain kuluttaja, joka meinasi tehdä tilauksen, mutta päätyi olemaan tekemättä, kun luin toimitusehdot.

      • Olkaa tarkkoja!

        Tuntuu ettei ihmiset lue noita toimitusehtoja, tärkeintä on mainostekstit "ilmainen" tai "postimaksun hinnalla" ja sitten loput jätetään lukematta. Minäkin olen lopettanut monen tilauksen harkinnan siihen kun ehdoista löytyy tieto jatkotilauksista ja maksuista (sama juttu myös puhelinmyynnissä). Aina kun tarjous tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, luen ehdot tarkasti ja yleensä se johtaa siihen etten tilaa yhtään mitään.


    • Ammattilainen

      No tuo ks firma teki tämän kyllä huijaus meiningillä joka yrittää alan ammatilaisia saada tuekseen. Asianajaja pisti kovat sinne päin, niin sitten meni luu kurkkuun. Privat klinikalle he tekevät tätä ihan vaikka mitään ei ole tilattukkaan. Hammashoidon tuotteita muutenkin yritetään tunkea ja tehdään laskuja tilauksia ihan noin vain. Älkää tilatko, ette voi koskaan tietää mitä sontaa tulee ja mitä terveysriskejä tulee mukana. Asianajajan posti pisti heidät hiljaiseksi. Ehkä apteekkien valkaisuaineita voi ostaa/ käyttää, tällaisten aineiden kanssa saa olla varovainen, kun ei tiedä mitä ne sisältää.

    • Kirsi Lehto

      Juuri takkuan samanlaisen ongelman kanssa. Jouiduin sairaalaan kun näyttöerä oli tullut ja sitten tuli koko lähetys ja sama lasku. No käskin palauttaa paketin ja 2 viikon päästä oli tullut ilmoitus et paketti on tullut mutta sanoin et sitä ei haeta. Nyt karhua kuitenkin hintaa 126,23€. Ei toimeentulotuella mitään makseta ja äkilliselle leikkaukselle ei voi mitään. Rullatuolissa ainakin 3 kuukautta et ei yksinkertaisesti voi maksaa laskua kun en ole tuotteistakaan nauttinut. Vuodeosastolla olen ja rahaa ei ole muuhunkaan.

    • Shine white huijaa

      Sama huijaus täälläkin!

    • Härskiyden huippu!

      Shine White huijjaa oikein urakalla.
      Kyseessä siis virolainen firma Xelim Ltd Turia 6A.
      Samaan "ansaan" meni myös vaimoni.
      Trust Perintä -firma on mukana toiminnassa.
      Todella härskiä toimintaa kummaltakin firmalta.
      Kyseinen virolaisfirma lähettää asiallisiin kyselyihin vain uhkauksia oikeustoimista jne.
      PYSYKÄÄ KAUKANA KYSEISTÄ TUOTTEESTA JA KYSEISITÄ FIRMOISTA!

      • Pirjo14

        Mulle tuli maksumuistutus paketista tänään. Olen ollut yhteydessä kuluttajavalituslautakuntaan ja ECC:n kuluttajaneuvontaan, joissa todettiin että kyseinen firma on heille tuttu. ECC:n neuvojen mukaan täytyy ottaa yhteyttä uudestaan, jos Xellim aikoo vetää asian oikeuteen, mitä ne ei yleensä tee.
        Lähetin sähköpostia, jossa ilmoitin paketin olevan minulla, sen voi noutaa tai voin postittaa sen takaisin. Ja että en aio maksaa perintälaskua. Soitin myös TrustCapitaaliin, jossa maksuni mitätöitiin asian riitaisuuden vuoksi. Pyysin varmuudeksi sähköpostin yhteydenotostani. Ja sain sen.


      • yrttis
        Pirjo14 kirjoitti:

        Mulle tuli maksumuistutus paketista tänään. Olen ollut yhteydessä kuluttajavalituslautakuntaan ja ECC:n kuluttajaneuvontaan, joissa todettiin että kyseinen firma on heille tuttu. ECC:n neuvojen mukaan täytyy ottaa yhteyttä uudestaan, jos Xellim aikoo vetää asian oikeuteen, mitä ne ei yleensä tee.
        Lähetin sähköpostia, jossa ilmoitin paketin olevan minulla, sen voi noutaa tai voin postittaa sen takaisin. Ja että en aio maksaa perintälaskua. Soitin myös TrustCapitaaliin, jossa maksuni mitätöitiin asian riitaisuuden vuoksi. Pyysin varmuudeksi sähköpostin yhteydenotostani. Ja sain sen.

        Olen lähettänyt molemmille osapuolille kantani
        Että en ole tilannut lisätuotteita enkä maksa ja siitä olen tiedottanut myöskuluttajaneuvonta. Kysinkin tässä että onko kukaan saanut kutsua oikeuteen. Olisi kiva tietää onko asiaa viety pidemmälle.


      • Tekokas
        yrttis kirjoitti:

        Olen lähettänyt molemmille osapuolille kantani
        Että en ole tilannut lisätuotteita enkä maksa ja siitä olen tiedottanut myöskuluttajaneuvonta. Kysinkin tässä että onko kukaan saanut kutsua oikeuteen. Olisi kiva tietää onko asiaa viety pidemmälle.

        Hei kaikille,
        Yleisesti kaikissa laskuissa, jonka itse kokee aiheettomaksi, menettely on yksinkertainen ja selkeä.
        Laskuttajajalle 1. laskuun reklamaatio:
        Kiistän laskunne nro päivätty eräpäivä summa sekä määrältään että perusteltaan.
        En ole tilannut tai ymmärtänyt tilanneeni yritykseltänne mitään. En maksa aiheetonta
        laskua.

        Muistutukseen vastataan samalla lauseella. Ja: olen kiistänyt saamisene
        pvm.Jos vielä lähestyttä minua tässä asiassa, teen asiasta rikosilmoituksen poliisille.
        Nämä viestit sp:nä. SÄILYTÄ MEILIT.
        Jos perintäyhtiö lähestyy:
        Olen kiistänyt toimeksiantajanne teille siirtämän laskun aiheettomana niin perusteteeltaan kuin määrältään Samalla kiistän kaikki aiheetoman laskun korot sekä perintäkulut. Olen kiistänyt johdonmukaisesti toimeksiantajanne, että heillä olisi mitään saatavia minulta ( krs. liitteet. Perintä tulee keskeyttää välittömästi.Tämä mieluimmin spnä ja kirKIRJATTUNA kirjeenä (liitteenä reklamaatioviestit). Rikosilmoituksella ja Kuluttajaviranomaisillakannattaa aina uhata näissä. Kuningaskuluttajalla ja julisteita uhkaamaan toimii myös hyvin.


      • huijaus on loputtava ,
        yrttis kirjoitti:

        Olen lähettänyt molemmille osapuolille kantani
        Että en ole tilannut lisätuotteita enkä maksa ja siitä olen tiedottanut myöskuluttajaneuvonta. Kysinkin tässä että onko kukaan saanut kutsua oikeuteen. Olisi kiva tietää onko asiaa viety pidemmälle.

        Terve muut huijatut , en ole saanut valkaisu ,laskuja vaikka joskus,olen kokeilut.Mutta menin retkuun viime kesänä ,ja tilasin vihreätä teetä,ns tutustumis pakkauksen ,no se tuli kesäloma mökkiviikkojen aikana ja en voinut enkä huomannutkaa ,mitään perumis tekstiä ,joten elokuussa tuli paketti 129e,meinasin pitää kun olimuka Suomessa valmistettu , mutta luin suomi 24:st
        Ä kokemuksia ja samanlaista tekstiä yllä,päätin että palautan,koska tuote ei toimi ja lisätilauksista en ole sopinut.

        Ilmoitin lähettäjälle kuluttajaviraston ohjeen mukaan ,kiistän tilauksen,olen mainoksen perusteella tilannut tuote näytteen ja maksanut toimituskulut en ole tehnyt muita tilauksia.Meni pari viikkoa tuli paketti lasku 139e ja maininta ettei voi perua,
        Ilmoitin haisevan vastalauseen ,viitaten Suomen kuluttajaviraston ohjeistoon pv 19.8.14 katsokaa teksti selvää suomea.

        Eli ilmoitus [email protected] palautuksesta,lilmoitus laskuttajalle [email protected] sekä kuluttajavirasto ,[email protected] sekä seuraavaksi poliisi sekä tuolle eu virastolle , posti lupasi lähettää seuraavan paketin takaisin heti.
        Internet sivu Xellim ou markinointi ,kannataa lukea.Niin vihreä tee kuin valkaisu aineen takana samat tahot,tää huijaus on saatava loppumaan , jatkava vaan markinointia ,vaikka rikkovat etä myynti säänöksiä ,sekä moraalitonta antaa harauttavalla markkinoinilla turhaa toivoa laihtumisesta tai valkoisista helmihampaista,on pelkää rahastusta,se on loputtava ,vai mitä ,olisi mielenkiintoista onko joku joutunut oikeuteen , jos siis perintäkirje tulee ,ei muuta kuin yhteys kuluttajaviraston lakimieheen ja ilmotus perintätoimistoon ,että asia riitautettu, niin minä aijon tehdä ainakin.vastauksia odottaen.


      • huijaus on loputtava ,
        yrttis kirjoitti:

        Olen lähettänyt molemmille osapuolille kantani
        Että en ole tilannut lisätuotteita enkä maksa ja siitä olen tiedottanut myöskuluttajaneuvonta. Kysinkin tässä että onko kukaan saanut kutsua oikeuteen. Olisi kiva tietää onko asiaa viety pidemmälle.

        Terve muut huijatut , en ole saanut valkaisu ,laskuja vaikka joskus,olen kokeilut.Mutta menin retkuun viime kesänä ,ja tilasin vihreätä teetä,ns tutustumis pakkauksen ,no se tuli kesäloma mökkiviikkojen aikana ja en voinut enkä huomannutkaa ,mitään perumis tekstiä ,joten elokuussa tuli paketti 129e,meinasin pitää kun olimuka Suomessa valmistettu , mutta luin suomi 24:st
        Ä kokemuksia ja samanlaista tekstiä yllä,päätin että palautan,koska tuote ei toimi ja lisätilauksista en ole sopinut.

        Ilmoitin lähettäjälle kuluttajaviraston ohjeen mukaan ,kiistän tilauksen,olen mainoksen perusteella tilannut tuote näytteen ja maksanut toimituskulut en ole tehnyt muita tilauksia.Meni pari viikkoa tuli paketti lasku 139e ja maininta ettei voi perua,
        Ilmoitin haisevan vastalauseen ,viitaten Suomen kuluttajaviraston ohjeistoon pv 19.8.14 katsokaa teksti selvää suomea.

        Eli ilmoitus [email protected] palautuksesta,lilmoitus laskuttajalle [email protected] sekä kuluttajavirasto ,[email protected] sekä seuraavaksi poliisi sekä tuolle eu virastolle , posti lupasi lähettää seuraavan paketin takaisin heti.
        Internet sivu Xellim ou markinointi ,kannataa lukea.Niin vihreä tee kuin valkaisu aineen takana samat tahot,tää huijaus on saatava loppumaan , jatkava vaan markinointia ,vaikka rikkovat etä myynti säänöksiä ,sekä moraalitonta antaa harauttavalla markkinoinilla turhaa toivoa laihtumisesta tai valkoisista helmihampaista,on pelkää rahastusta,se on loputtava ,vai mitä ,olisi mielenkiintoista onko joku joutunut oikeuteen , jos siis perintäkirje tulee ,ei muuta kuin yhteys kuluttajaviraston lakimieheen ja ilmotus perintätoimistoon ,että asia riitautettu, niin minä aijon tehdä ainakin.vastauksia odottaen.


      • Leeni1
        Tekokas kirjoitti:

        Hei kaikille,
        Yleisesti kaikissa laskuissa, jonka itse kokee aiheettomaksi, menettely on yksinkertainen ja selkeä.
        Laskuttajajalle 1. laskuun reklamaatio:
        Kiistän laskunne nro päivätty eräpäivä summa sekä määrältään että perusteltaan.
        En ole tilannut tai ymmärtänyt tilanneeni yritykseltänne mitään. En maksa aiheetonta
        laskua.

        Muistutukseen vastataan samalla lauseella. Ja: olen kiistänyt saamisene
        pvm.Jos vielä lähestyttä minua tässä asiassa, teen asiasta rikosilmoituksen poliisille.
        Nämä viestit sp:nä. SÄILYTÄ MEILIT.
        Jos perintäyhtiö lähestyy:
        Olen kiistänyt toimeksiantajanne teille siirtämän laskun aiheettomana niin perusteteeltaan kuin määrältään Samalla kiistän kaikki aiheetoman laskun korot sekä perintäkulut. Olen kiistänyt johdonmukaisesti toimeksiantajanne, että heillä olisi mitään saatavia minulta ( krs. liitteet. Perintä tulee keskeyttää välittömästi.Tämä mieluimmin spnä ja kirKIRJATTUNA kirjeenä (liitteenä reklamaatioviestit). Rikosilmoituksella ja Kuluttajaviranomaisillakannattaa aina uhata näissä. Kuningaskuluttajalla ja julisteita uhkaamaan toimii myös hyvin.

        Kiitos paljon näin aion toimia


    • dgsdgsd

      Sinua on huijattu

      • Hanki elämä!

        Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin heitellä näitä muutaman sanan tyhjiä kommentteja koko päivän.


    • tyhjää saa pyyttämät

      sen verran että jos halaut valkaista hampaasi mee hammaslääkäriin näihin sivuihin ei ole luottamista oot kohta kusessa tilausten kanssa itse olen yrittänyt ottaa heihin yhteyttä mutta turhaan paskaa

    • Mustahammas

      Sain kokeilupakkauksen hampaiden valkaisuliuskoja ja maksoin sen. Lähetin asiakaspalveluun viestin, etten halua jatkolähetystä. Tuli ilmoitus, etten ole tehnyt peruutusta 14 vuorokauden kuluessa ja lähettävät seuraavan pakkauksen. Postista tuli ilmoitus, suurikokoisen kirjeen saapumisesta. Postitätin kanssa yhdessä katsottiin, paketissa ei lähettäjän nimeä, joten täti suositteli, etten vastaanota koko lähetystä. Meni muutama päivä, postiluukusta tipahti 2. maksukehoitus tietysti korkoineen. Lähetin s-postia ko sähköpostiosoitteeseen ja sain ilmoituksen heidän vastaavan 3 - 5 vrk kuluttua. Vastaus oli sama, jonka kaikki muutkin ovat saaneet, että on pakko maksaa. Maksaa mistä, oli seuraava sähköpostiviestin aihe. Sähköpostia seuraavana päivänä samainen paketti sen sisällä alkuperäinen lasku, johon oli käsin kirjoitettu sen olevan ensimmäinen lasku, saapuivat kotioveni taakse, pakkauksessa ei edelleenkään merkintää lähettäjästä. Ja taas sähköpostia lähettämään. Vastaus, tulevat vastaan kyllä maksujärjestelyissä. Ilmoitat vain, haluatko suorittaa osamaksulla (max 3 kk). Suunnitelman laatiminen maksaa asiakkaalle 30 € tai vaihtoehtoisesti voimme siirtää laskun eräpäivää (max. 3 kk) veloituksetta. Kysyin laskun loppusummaa, ilmoittivat sen, johon oli lisätty maksukehoituslisät. Taas sähköpostia lisää, mistä maksan, koska lähetys oli tullut vasta edellispäivänä??? Vastaus, muistutuskulut ovat ikävä kyllä aiheellisia eivätkä täten peruutettavissa. Viimeisin s-posti 12.11. johon vastauksena heidän vastaavan 3 - 5 arkipäivän kuluessa, joten nyt meni heidän aikansa umpeen ja minä palautan koko paskan postiin.

      • huijattu_

        Mitä kuuluu sinun tapaukseesi Mustahammas?

        Minäkin hölmö menin lankaan. Luulin saavani vain kokeilupakkauksen... Ja eilen tupsahti postitsa 3 kk:n satsi!!! 105,90:n laskun kera. En uskaltanut vielä lähettää niitä takaisin, kun lähettävät kuulemma takaisin. Olen käynyt koko päivän kirjeenvaihtoa heidän kanssaan, mutta hokevat vain samaa, että on maksettava ja että ei voi palauttaa.

        Viimeisimmässä sähköpostissa uhkaavat jo käräjäoikeudella, jos en maksa. Laitoin viestiä Kuluttaja-asiamiehen lakimiehelle Jari Suurlalle. Pitänee laittaa myös oma lakimies asialle.Oonneksi suvussamme on lakimies ja asianajaja.


      • eestipoika
        huijattu_ kirjoitti:

        Mitä kuuluu sinun tapaukseesi Mustahammas?

        Minäkin hölmö menin lankaan. Luulin saavani vain kokeilupakkauksen... Ja eilen tupsahti postitsa 3 kk:n satsi!!! 105,90:n laskun kera. En uskaltanut vielä lähettää niitä takaisin, kun lähettävät kuulemma takaisin. Olen käynyt koko päivän kirjeenvaihtoa heidän kanssaan, mutta hokevat vain samaa, että on maksettava ja että ei voi palauttaa.

        Viimeisimmässä sähköpostissa uhkaavat jo käräjäoikeudella, jos en maksa. Laitoin viestiä Kuluttaja-asiamiehen lakimiehelle Jari Suurlalle. Pitänee laittaa myös oma lakimies asialle.Oonneksi suvussamme on lakimies ja asianajaja.

        Laitahan tännekkin infoa miten asia etenee.


    • Jusa_88

      Haha.

      Minne on menny maaaisjärki ihmisiltä. Laitatteko oikeasti yhteystietonne ja henkilötunnuksenne nettiin, siis INTERNETTIIN. Tajuatteko, että tää kusetus hampaidenvalkaisu liskoista on vaan jäävuoren huippu.

      Ei kellään käyny mielessä kuinka helppoa on väärentää Teidän henkilöllisyys ja BOOM. Osoitteet ja kaikki on siellä. Kohta Tatjana tilaa puhelinliittymyt sekä kaikki muut humpat ja hulinat TEIDÄN lukuun.

      Harmin paikka, ei mahda mitään. Rikosilmoitus kannattanee tehdä ensimmäisenä. Kirjata ylös, että saattaa olla henkilötietojani käytettävän väärin.

      • Mustahammas

        Tilauksessa ei onneksi kysytty henkilötunnusta, siinä vaiheessa minäkin olisin jättänyt tilauksen tekemättä.


      • Pitäisi jo oppia
        Mustahammas kirjoitti:

        Tilauksessa ei onneksi kysytty henkilötunnusta, siinä vaiheessa minäkin olisin jättänyt tilauksen tekemättä.

        Tärkeintä on ettei KOSKAAN tilaa mitään "ilmaista". Ilmaista ei ole olemassa, aina ne kulut nyhdetään jollakin tavalla, tässä tapauksessa pakkomyymällä jatkotoimituksia joita ei pysty peruuttamaan.


    • nori1

      Voi vittu että voi ihminen tuntea itsensä tyhmäksi!!! Tein siis tänään tiauksen, laitoin juuri spostia kyseiselle firmalle (luettuani tän ketjun) että ei tarvitsekaan lähettää näytepakkausta.. veikkaan että tulee silti..Saatana, että ottaa päähän.

    • dngfxnst

      Toivottacasti kukaan ei enää menen lankaan

    • Tulinko huijatuksi

      Tilasin 1 euron kokeilupakkauksen. Tuotteet ja 1 euron lasku tul. Nyt viikko siitä kun tuotteet tuli laitoin s-postia, etten halua jatkaa tilausta. Odottelen viestiä, oliko asia tässä vai tuleeko minulle uusi lasku ja tilaus jatkuu. Toivon, että asia olisi kunnossa, koska ilmoitin 14 päivän sisällä, etten halua kuin kokeilupakkauksen. Tietääkö joku pitääkö minun nyt lähettää liuskat takaisin, vai saanko ne pitää?

      • Jännän päällä

        Olet tehnyt jo mokan kun tilasit kokeilupakkauksen. Todennäköisesti pakkauksia alkaa tulla normaalihinnalla säännöllisesti. Mikäli sähköpostiperuutuksesi onnistui, olet onnekas poikkeus.

        Miten voi kokeilla jos ei käytä liuskoja. Miksi käytetyt liuskat pitäisi palauttaa.


    • rillu2

      Valitus ja riitauttaminen kannatti ! sain sähköpostin shine whitelta, että kun palautan paketin ja laskun niin he peruuttaa ne, eikä siis tarvitse maksaa :)
      minulle ehti tulla kolme maksumuistutusta jossa viimeisimmässä uhattiin laittaa asia perintään. nyt asia onneksi ratkesi minun osaltani.
      eli tehkää imiset valitusta vaan, älkääkä maksako laskuja, kyllä se näköjään auttaa ! :)

    • Leenis1

      Mulle kävi juuri samoin, paketti tuli ja 126€ lasku Ajattelin ottaa yhteyttä kuluttajaasiamieheen En todellakaan aio maksaa koska en ole tilannut.Osoitetta kyseisen tuotteen firmasta ei ole missään joten on pelkkää huijausta.

    • jeppe258

      Tilasin myös lokakuussa ilmaisnäytteen ja peruin 14 päivän sisällä s.postilla. Tuli paketti ja lasku

    • Rosaki

      Soitin juuri euroopan kuluttajansuojavirastoon aiheesta (minäkin siis kuulun huijattuihin) Xellim on toiminut usean tuotemerkin takana Virosta käsin (mies nimeltä Mika Ranta koko paskan takana) ja kaikissa sama kuvio, laskutusfirmat vaihtuvat tiuhaan niiden huomatessa että kyseessä huijari. Eu kuluttajasuojavirastoon valituksia on tehty yli 500 ko. firmasta, mutta ainakaan vielä yhtäkään ei ole viety käräjille. Minä en sinakaan maksa jumalauta vaikka ovelta tulisivat hakemaan! Juttu ei jää tähän!

      • Selvä_syy

        Ei taida onnistua virolaisen firman vienti käräjille Suomessa.


    • SHMUEL

      ottakaa yhteyttä kuluttajasuojeluun, saat ohjeet MITEN TOIMIA.

    • Mätäsuu

      Täähän kuulostaa ihan pikavippi meiningiltä. T. Ex kierteessä ollut.

    • jms2121

      Tietenkin ehdin tehdä tilauksen ennen tämän ketjun lukemista. Jostain syystä sivu antaa tilata tuotteen näytepakkauksen, vaikka tarjous on kirjattu 2015 vuodelle. Siinä myös kysyttiin henkilötunnusta, jonka tyhmä annoin... Laitoin heti perään spostia, että perun koko tilauksen näytepakkauksineen enkä halua nähdä yhtään laskua.
      Tilaus ja peruustusehdot ovat nyt selkeämmin esillä heti kirjaus vaiheessa ja nykyään kyllä olen muistanut vastaavissa tapauksissa aina peruuttaa heti tuotteen tai lehden ym. kunhan se on saapunut.
      Tässä ShineWhitessa tulee ripsserum mukana tilaajalahjana. Pitääkö kaikki tuotteet palauttaa jos tilausta ei halua jatkaa? Nuo on kirjoitettu kovin epäselvästi, tietysti tahallaan. "Palautusoikeus koskee ainoastaan ensimmäisenä tuotetoimituksena lähetettyä avaamatonta ja
      myyntikuntoista näytepakkausta, mikäli olet tilausehtojen mukaisesti ilmoittanut tilauksen perumisesta
      todistettavasti 14 päivän kuluessa näytepakkauksen vastaanottamisesta. " Jos paketti nyt sattuu tulemaan niin voinko peruuttaa tilauksen ja pitää tuotteet?

      "Jos peruutat sopimuksen, palautamme sinulle kaikki sinulta saamamme suoritukset viivytyksettä ja
      viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä
      maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa. Voimme kuitenkin pidättyä maksujen
      palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olet osoittanut lähettäneesi tavaran
      takaisin. Mikäli käyttöönotettu tuote on käytön vuoksi tullut myyntikelvottomaksi, vastaat tuotteen koko
      arvosta Xellim Oü:n sopimusehtojen mukaisesti. "

      Joutuuko tässä siis palauttamaan myös testiliuskat, eihän se ole tällöin testaamista..? :o

      En ymmärrä tätä. Pitikin sekaantua..

      • Aina_vaan

        No niin, siellähän se taas piilee: Xellim Oü.
        On todennäköistä etteivät ole koskaan saanut peruutustasi, eikä avaamatonta palautuspakkaustasi (jos saat sen ja palautat heti). Tilaus siis jatkuu ja maksut rullaa, kovin ulosottouhkauksin.

        Tuollaisen tekstin pitäisi soittaa jo naapurikaupunginkin kaikkia kirkonkellojakin. Miten vielä joku voi haksahtaa näihin. Kyllä tuollainen teksti pitäisi herättää hölmömmänkin ettei tee "ilmaistilausta". Jokaisen pitäisi jo tietää ettei mitään ilmaista voi olla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2592
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      327
      2411
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1817
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1733
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1704
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1443
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1427
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe